Mikä on kun ei taidot riitä? Mikä on kun ei onnistu?

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

kiltti_oon
Viestit: 68
Liittynyt: 29 Kesä 2005, 22:55
Paikkakunta: kuopio

Mikä on kun ei taidot riitä? Mikä on kun ei onnistu?

Viesti Kirjoittaja kiltti_oon »

kellään muulla noloja tilanteita käynyt?
Itsellä eilen kuopion sohvataloille mennessä kokeilin et kuinka se alfa menee vastaheitolla pihaan niin eipä aikaa kun etupuskuri putsas sisäpenkkaa ja kohta oltiin poikittain tiellä.
Siitä tilanteesta ja emännän naputuksen jälkee päätin että kyllähän se nyt on onnistuttava. Eiku reilusti vauhtia ja uudestaan vastaheittoa meidän kotiristeykseen, niin eikös se pyörähtänyt yli ja näppäräna kaverina et pyöräytän 360 risteyksessä ja vauhdilla kotia. Naapureilla on huvittunut ilme kasvoilla.
Minä tunnen konttisen hinauspalvelun vai mikä se oli? Siinä on hirveesti kolmosia vai mitä ne oli?

Jihti
Viestit: 181
Liittynyt: 28 Elo 2007, 11:21
Paikkakunta: Muurame

Viesti Kirjoittaja Jihti »

^ Kankkusen jalat ja omat käet :)

PabloNeruda
Viestit: 385
Liittynyt: 12 Syys 2006, 19:55
Paikkakunta: Soini

Viesti Kirjoittaja PabloNeruda »

^ Kankkusen jalat ja omat käet
Jättäisin kyllä ne käet pois sieltä autosta :mrgreen:
Minä mitään allekirjoita!

Avatar
Jappe
Viestit: 1710
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Jappe »

Savolainen lintumies=käet taskussa :mrgreen:
- Alfaholic -

Avatar
E.L.
Viestit: 149
Liittynyt: 31 Joulu 2004, 13:15
Car(s): 155 Q4, 75 1.8T
Paikkakunta: Karjaa

Viesti Kirjoittaja E.L. »

Takavedon etuja.. liikenneympyrästä takaperin ulos, hieman oli satanut vettä ja tie oli liukas. Kovasti oli ihmettelevä katse autoilijalla joka tuli perässä kun autojen keulat oli vastakkain. Kovasti näytti yllättyneeltä myös autoilija joka tuli paikalle kun olin kääntämässä autoa oikeaan suuntaan pyörähdettyäni länsiväylä-kehä I rampissa. Tässäkin märkä keli vaikutti... ilman vahinkoja selvittiin molemmista mutta hieman ehkä nolotti :oops:

Jihti
Viestit: 181
Liittynyt: 28 Elo 2007, 11:21
Paikkakunta: Muurame

Viesti Kirjoittaja Jihti »

PabloNeruda kirjoitti:
^ Kankkusen jalat ja omat käet
Jättäisin kyllä ne käet pois sieltä autosta :mrgreen:
Kaikkeen sitä pitääkin tarrautua :-D KÄDET*

Jihti
Viestit: 181
Liittynyt: 28 Elo 2007, 11:21
Paikkakunta: Muurame

Viesti Kirjoittaja Jihti »

E.L. kirjoitti:Takavedon etuja.. liikenneympyrästä takaperin ulos, hieman oli satanut vettä ja tie oli liukas. Kovasti oli ihmettelevä katse autoilijalla joka tuli perässä kun autojen keulat oli vastakkain. Kovasti näytti yllättyneeltä myös autoilija joka tuli paikalle kun olin kääntämässä autoa oikeaan suuntaan pyörähdettyäni länsiväylä-kehä I rampissa. Tässäkin märkä keli vaikutti... ilman vahinkoja selvittiin molemmista mutta hieman ehkä nolotti :oops:
Mulle kävi edellisellä mersulla aivan vastaavat, onneks oli ilta ja liikenne ei niin kova. Voi sitä nolostumisen määrää..

Avatar
Midi
Viestit: 817
Liittynyt: 12 Kesä 2005, 17:21
Paikkakunta: Forssa

Viesti Kirjoittaja Midi »

Hjuu mää spinnasin kans aikoinaan 75:lla kun käännyin hanko-hyvinkää tieltä Karjaalle, piti vähän mennä sladissa mutta pyörähinkin 270 astetta. Kyllä vastaan tuleva corollakuski vähän katto. :lol:

Tällä 33:lla en oo onnistunu spinnamaan vielä kuin ratapäivillä, yleensä tuppaa vaan puskemaan..
Joona Karimaa
____________

gYdEbUh
Viestit: 2369
Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja gYdEbUh »

Mulla oli nelikkomitsulla sellanen ongelma että se oli välillä liian perä-iloinen. Kun lähti kaasulla mutkassa vetämään niin perä oli yhtäkkiä toisessa laidassa jolloin on ollut parkkikset autot kun kaidekin joskus senttien/millien päässä :oops:
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER :D

Avatar
Riccardo
Viestit: 497
Liittynyt: 01 Heinä 2007, 23:36
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Riccardo »

Tulipa tuossa viime vuosituhannen lopulla pyörähdettyä täydet 360 astetta valtatiellä. Oli ilta-aika ja kaveri oli kovin kiinnostunut Bemarin ostosta (myöhemmin ostikin).

Itsellä oli tuolloin E34 525iA, lähdin esittelyajolle, oli syksyä ja näköjään mustaa jäätäkin... Vedin "kickdownit" kahdeksastakympistä ja asfaltti olikin vähän jäässä. Auto heitti laakista täydet piruetit, 360:sen jälkeen matka jatkui ennallaan. Kävi niin nopeasti ettei oikein edes säikähtänytkään.

Etuvedolla ei edes enää jaksa temppuilla ja neliveto vaatisi voimaa vähintään 400 hv mukavaan kulkuun ja nykyiset takavedot on pappa-ajeluun. Joten minä en vastedes pyöri edessänne... :wink:

Avatar
raktori112
Viestit: 210
Liittynyt: 04 Huhti 2006, 21:46
Car(s): Ex. 75,155
Paikkakunta: Viitasaari, Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja raktori112 »

Itselläkin oli käydä hassusti, kun ensimmäistä 75TS:ää hain. Ohitin traktorin valtatiellä (olin tottunut, että äidin 75 hevosvoimaisella farmariGolfilla painetaan kaasu pohjaan, jos sillä traktoria nopeampi haluaa olla) ja kolmonen silmään ja kaasu pohjaan , niin siinä oli että vastaantulijoiden kaistalla oli vittumaista luistella, niinkuin edesmennyt yhtye lauloi. Mutta sain sen sitten korjattua onneksi, eikä vastaantulijoita ollut. Huomasi että aiemmin ihan takalistossa kiinni ajanut Passatti otti ihan kunnollisen turvavälin. :wink:

Vastaa Viestiin