Aloin tässä suunnittelemaan auton maalausta mutta mielipiteet jakautuvat tasan kahtia noiden puskureiden & kylkipaneelien maalaamisen osalta.
Joidenkin mielestä auto ei näytä miltään nykyisillä mustilla puskureilla mutta itse taas olen alkuperäisyyden säilyttämisen kannalla. Mitä mieltä harrastajat?
Kaikista kaunein sprintti on 70 luvulta kromipuskureilla ja etuspoilerilla jossa jatkuu korin muodot omasta mielestä 80 luvun muovipuskurit on jotenkin väkisintehdyn näköset omasta kuitenkin maalasin ja olen valintaani tyytyväinen...
Näkyy ne mielipiteet jakautuvan täälläkin mutta äänestys suosii alkuperäistä ja hyvä näin.
Nuo vihreät listat tuntuvat olevan yleinen ongelma näissä. Jos joku keksii mistä noita saa tai millä nuo voi korvata alkuperäisiä mukaillen niin olisin tiedosta todella kiitollinen...
Kieltämättä maalatut osat olisivat maukkaan näköiset mutta viitsiikö autoa lähteä muuttamaan tuosta, toisia puskureita / paneeleja kun voi olla vähän vaikea löytää jos kiesin haluaakin jossain vaiheessa takaisin originaaliksi....
quadrifoglio verde kirjoitti:Kieltämättä maalatut osat olisivat maukkaan näköiset mutta viitsiikö autoa lähteä muuttamaan tuosta, toisia puskureita / paneeleja kun voi olla vähän vaikea löytää jos kiesin haluaakin jossain vaiheessa takaisin originaaliksi....
Onneks mulla on toiset kylkilistat ja puskurit jos tuun katumapäälle joskus
Kyllä mä taidan sääliä noita osia ja jättää ne mustiksi, varsinkin kun en oo löytäny niistä halkeamia / painaumia mistään. maski tosin tarvisi pientä fiksausta... Täytyy kai vaan käsitellä noi puskurit ja paneelit asiaankuuluvilla muovinhoitoaineilla ja katsoa millaiset tulee...