airbag 10v takuu
Valvoja: Moderators
airbag 10v takuu
Tuosta airbagin merkkivalosta.(kun nyt sattui syttymään..vm-98 2,0ts)
Käyttö ohje kirjassani lukee..
Turvatyynyjärjestelmä ei kaipaa huoltoa. VALMISTAJA MYÖNTÄÄ SILLE 10V TAKUUN. Takuun umpeutumispäivämäärä on merkitty vasempaan ovipilariin kiinnitettyyn tarraan. Minulla tarra oli ovessa...
Että eikun delta-autoon. Kerättäiskö jonkinmoinen porukka tiskille kun tuntuu muillakin palavan?
Turvatyynyjärjestelmä ei kaipaa huoltoa. VALMISTAJA MYÖNTÄÄ SILLE 10V TAKUUN. Takuun umpeutumispäivämäärä on merkitty vasempaan ovipilariin kiinnitettyyn tarraan. Minulla tarra oli ovessa...
Että eikun delta-autoon. Kerättäiskö jonkinmoinen porukka tiskille kun tuntuu muillakin palavan?
Re: airbag 10v takuu
Wuuhuu... mä tuun messii =Dmiklu kirjoitti:Tuosta airbagin merkkivalosta.(kun nyt sattui syttymään..vm-98 2,0ts)
Soitin sinne ja juu ei se kuulemma varmaan tarkoita koko järjestelmää vaan ehkä tyynyä.Ei tienny itekkään, Joten ei kanna sitten luottaa delta-auton kirjoituksiin...
Kysyin puhelimessa vikalistan lukua ja se oli vain 72e joten kävin orikedolla maksoi alle puolet ja homma toimi nopeesti ja vika valo paloi koska vikavalo paloi... että sellainen vika. Nyt lamppu ainakin pysynyt pimeenä.
Kysyin puhelimessa vikalistan lukua ja se oli vain 72e joten kävin orikedolla maksoi alle puolet ja homma toimi nopeesti ja vika valo paloi koska vikavalo paloi... että sellainen vika. Nyt lamppu ainakin pysynyt pimeenä.
Oho? Minä sain ainakin hyvät palvelut ja vinkit. Ja vieressä olevasta pro-väristä hain naapurille maalia ja sitäkin voi kutsua yli palveluksi jota harvoin saa... Jos haluaa nähdä palvelua kannattaa käydä gigantissa sieltä sitä ei saa IKINÄ! Ei v.. IKINÄ.puuha kirjoitti:Vältä Häkkistä !
Palvelu on tympeää, ainakin jos katsoo isäpappa Häkkistä.
Poika Häkkinen on ihan ok.
Muilta osin työnjälki ei kehuja saa.
Nim. kolmasti käynyt