Varo vaan, toi 75 on kunnon ääliö-magneetti. Joka päivä sais jotain teini-bemaria vastaan leikkiä jos jaksais..
No ei itelläkään mitään merkintöjä kyllä kärryssä ole, ja täytyy tunnustaa että välillä sitä tulee vähän leikittyäkin, vaikkei toi vakio 3.0 nyt mikään tykki olekkaan.. Kyllä se alkais vähän tekohengittelyä kaipaamaan..
-Anopin Mersu myyty
-viisi rengasta vanteilla ja viisi rengasta ilman vanteita hävitetty ukon pihaa rumentamasta, eikä tarvinnut edes maksaa
-Syslerissä uudet kesärenkaat
-Alfaan on myös uudet renkaat
-nelinumeroinen summa veronpalautuksia
-emäntä saa vielä enemmän palautuksia
-viimeinen yövuoro
-emännällä alkaa vapaat -> pystyn (toivottavasti)värkkäämään Alfaa
-kaverin polttarit viikonloppuna
-mukavia ilmoja pidellyt...
Bongattu avo gallardo keltainen, taitaa olla tuo treen autocenterin.. perässä ajelin ja valoissa vierelle.. Näytin vielä peukkua kun valot vaihtuivat ja sain vastauksen samalla tavalla...
Bongattu avo gallardo keltainen, taitaa olla tuo treen autocenterin.. perässä ajelin ja valoissa vierelle.. Näytin vielä peukkua kun valot vaihtuivat ja sain vastauksen samalla tavalla... Cool
Sama auto ajeli perässä hetken matkaa. Käänsi kyllä melko tehokkaasti pään.
Pitää varmaan selventää sen verran, että paikaltaan ei lähdetty. Tämä tapahtui moottoritiellä. Se, että loppuiko kuskin menohalut ennen pyörää on tietty mahdollista, mutta hidas se vaan pyöräksi oli.
Alfaa pitää käsitellä niinkuin naista; ensin varovasti ja sitten täysillä.
Täällä sitä paukutellaan henkseleitä oikein urakalla. Eikö Alfa Romeot olekaan herrasmiesautoja urheilulliseen ajoon?
Olispa joskus edes mopon voittanu...
mml kirjoitti:Pitää varmaan selventää sen verran, että paikaltaan ei lähdetty. Tämä tapahtui moottoritiellä. Se, että loppuiko kuskin menohalut ennen pyörää on tietty mahdollista, mutta hidas se vaan pyöräksi oli.
Ei nuo pienet customit, endurot yms. alle 600cc pyörät kovin ihmeellisesti mene tuolla 150km/h jälkeen. Varsinkin, jos pyörä on vähän vanhempi. Paikoiltaan lähtiessä ne jättää kyl 99% autoista..
"Some cars have a fine tuned exhaust, so the noise they make is as fake as a hooker's smile."
GTV haettu talviunilta kotiin. Nyt ei oo vappuohjelmasta pulaa kun laittaa alustasarjan, CDA-boxin, termarin ja muuta pientä ja tietysti pyyhkii pölyt sisältä ja päältä.
Vaihtelin sytkä osat tuohon 1.6:seen seiskafemmaan, pakkohan se oli pieni testilenkki heittää pihatiellä. Pikku luisussa mennään, ilman jarruja ja pakoputkea . Ah, naapurit tykkää.
En tiedä voiko kauheasti parempi viikko olla. Katsastus läpi, eikä tarvittu vaatimuksenmukaisuustodistusta, tarvittavat tiedot löytyivät rekisteriotteesta. Koulu kurssien osalta purkissa ja tänään vielä viimeisen aineen palautuksessa opettaja kehaisi minulle tenttiä palauttaessaan, että se olikin luokan paras; ainoa vitonen. Nyt aamuyöstä lähdetään kavereiden kanssa isolla porukalla Ylläksellä vappua ja koulun päätökseen viemistä juhlimaan. Ensi maanantaina alkaa sitten työharjoittelu, pääsin muuan päivitysprojektiin mukaan ja eilen kuulinkin, että toimisin kyseisen projektin projektipäällikkönä. Tooodella kivaa siis !
Kaupasta ostettiin kaverille sellanen ristikkosysteemi, joka ei mahtunut autoon sisälle, joten piti jättää alfasta takaluukku auki. Ne pakoäänet Pakko oli valoissa kaasutella ja lähteä äkäseen, kun oli niin maukkaat puheet Tosin pientä röpötystäkin kuului ja vilkaisu auton alle antoi vahvistuksen -> takapätkä vaihtoon.
Sleepperi kirjoitti:
Ei nuo pienet customit, endurot yms. alle 600cc pyörät kovin ihmeellisesti mene tuolla 150km/h jälkeen. Varsinkin, jos pyörä on vähän vanhempi. Paikoiltaan lähtiessä ne jättää kyl 99% autoista..
Noinhan tuo on. Ja isommat customit kyllä kulkevat, mutta ajaminen customeilla yli 150 km/h on suoraan sanoen perin v....maista, ilmavirta riepoo kuskia melkoisesti.
Tuo omat puksutin viripalikoilla varustettuna kiihtyy paikaltaan 0-100 noin 3,5 sekunnissa, mitattu Kiikalassa viime kesänä. Mitattuja huippuja olen ajanut 210 km/h ja siinä vaiheessa loppui multa kantti. Mutta eihän noita olekaan tehty nopeaan ajoon vaan cruisailuun.
lähen vapuks töihin,tai no itseasiassa viikoks...mielessä 206 RC mikä on luultavasti nyt sit AIVAN pakko saada...en tiedä kuuluisko tää yleiseen avautumisketjuun mut koska tää kiva osio tulee seuraavaks ajattelin laittaa kaiken mielummin tänne eli hyvää vappua <3
toistaiseksi voimassa oleva työsopimus kuukauden etuajassa koulutuksen loppua ajatellen.....
on tuo veneenrakennusala näköjään pienoisessa noususuhdanteessa..
Pakosarja on ainakin vaihdettu äsken uusiksi, muuta ei tietääkseni ole tehty, mutta tuntuu että siellä on potkua reilusti enemmän kuin sama koneisessa 164:ssa...
TestarosaFinland kirjoitti:Pakosarja on ainakin vaihdettu äsken uusiksi, muuta ei tietääkseni ole tehty, mutta tuntuu että siellä on potkua reilusti enemmän kuin sama koneisessa 164:ssa...
Tuskinpa potkua on enemmän, mutta painoa vähemmän.
Eikä toi 75ts muutenkaan mikään raketti ole, pikeminkin tasaisesti vääntävä vahva työjuhta.
^
Kyllä väänön suhteen ei ole valittamista, ohitukset sujuvat hienosti viitosella. Ehkä se tunne tulee just sen väännön vuoksi ja onhan se n. 10% kevyempi kuin pre FL 164 ja heppoja 5 kpl enemmän.
Tänään 1,5viikon odottelun jälkeen sain alfan takas alle uudella kytkimellä varustettuna. Joutunu ajamaan japanilaisella perhe helvetillä sen aikaa, ni tuntu kyllä paremalle ku seksi painelessa menemään pikkuteillä. VÄHÄN pääsi nopeudetkin nousemaan ku mutkasella tiellä meni jalka konehuoneessa.