tuulilasin tyytyväisyystutkimus
Valvoja: Moderators
- Irzpe
- Viestit: 18
- Liittynyt: 28 Touko 2007, 21:27
- Car(s): Alfa 159 Sportwagon Tbi TI -10
Alfa GT JTS Selespeed -05
(Ex: Alfa 156 TS -00) - Paikkakunta: Koria
tuulilasin tyytyväisyystutkimus
Voin vaikka veikata että tuosa kyselyssä ei ollut ainakaan yhtää affistia mukana.
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uu ... &sort=true
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uu ... &sort=true
- Epezi
- Viestit: 7464
- Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
- Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
- Paikkakunta: Hämeenkyrö
- Viesti:
Jeps. Tutkimus kertoi hyvin selkeästi mistä kenkä puristaa. Pelkästään lopputuloksien tuijotus ei kerro juuri mitään. Eritellyt tulokset kertoivat juurikin sen minkä me harrastajat olemme tienneet jo kauan
Auto on hyvä, ja Delta-Auto on perseestä!
Ainahan sitä voi toivoa että tämäkin tutkimus noteerattaisiin Deltan toimesta, mutta taitaa olla jälleen kerran toiveajattelua.
Auto on hyvä, ja Delta-Auto on perseestä!
Ainahan sitä voi toivoa että tämäkin tutkimus noteerattaisiin Deltan toimesta, mutta taitaa olla jälleen kerran toiveajattelua.
Olikohan tuohon kyselyyn vastannut kukaan muu kuin minä - vastasin nimenomaan kuten lopputulos näyttää.
Mielestäni Alfasta ei mitään kansanautoa ole tarkoituskaan tehdä.
Onkos noita Lexuksia enemmän kuin Alfoja 1-4 vuotiaita liikenteessä?
Mielestäni Alfasta ei mitään kansanautoa ole tarkoituskaan tehdä.
Onkos noita Lexuksia enemmän kuin Alfoja 1-4 vuotiaita liikenteessä?
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
- Tazio
- Viestit: 3123
- Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
- Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02
Taisin minäkin tuohon vastata. Ongelma - yksi niistä -
tässä on se, että jos volyymi on pieni on myös myynti- ja
huoltopalveluiden oltava kunnossa.
Onko Alfa Romeo tuossa tutkimuksessa olleista minun
merkkini? On! Siitä huolimaat tosiasia mielestäni on, että
tuotteessa on ongelmia* ja vielä isompia ongelmia on myynti-
ja huoltopalveluissa.
Kuten joku jo eilen totesi 'Delta-auton huoltohinnoilla
ei ole varaa yhteenkään virheeseen/laiminlyöntiin!'
tjmsp.
Tosiaan toivoisi, että valmistaja ottaisi maahantuonnin
itselleen. 20:n konsernimerkkien kanssa pähkäilyn
vuoden jälkeen ei voi kuin todeta, että virallinen taho ei
ole edes pystynyt säilyttämään laatu/hintatasoaan.
Alaspäin mennään koko ajan.
-Tazio
* Tarkennuksena tuohon, että 159:stä en ole ihan
varma, voi olla laadullisesti riittävällä tasolla.
Valitettavasti se minun silmääni ja käteeni
on aivan liian kolho, painava ja ruma ollakseen
potentiaalinen korvaaja kun 156:n vaihdon
aika koittaa.
tässä on se, että jos volyymi on pieni on myös myynti- ja
huoltopalveluiden oltava kunnossa.
Onko Alfa Romeo tuossa tutkimuksessa olleista minun
merkkini? On! Siitä huolimaat tosiasia mielestäni on, että
tuotteessa on ongelmia* ja vielä isompia ongelmia on myynti-
ja huoltopalveluissa.
Kuten joku jo eilen totesi 'Delta-auton huoltohinnoilla
ei ole varaa yhteenkään virheeseen/laiminlyöntiin!'
tjmsp.
Tosiaan toivoisi, että valmistaja ottaisi maahantuonnin
itselleen. 20:n konsernimerkkien kanssa pähkäilyn
vuoden jälkeen ei voi kuin todeta, että virallinen taho ei
ole edes pystynyt säilyttämään laatu/hintatasoaan.
Alaspäin mennään koko ajan.
-Tazio
* Tarkennuksena tuohon, että 159:stä en ole ihan
varma, voi olla laadullisesti riittävällä tasolla.
Valitettavasti se minun silmääni ja käteeni
on aivan liian kolho, painava ja ruma ollakseen
potentiaalinen korvaaja kun 156:n vaihdon
aika koittaa.
En muista mistä luin, mutta näin taannoin tutkimuksen että miten tyytyväisiä ihmiset ovat jos ostamaansa tuotteeseen tulee vika. Mittarina oli että suosittelisivatko ostosta vielä tuttavilleen. Tulos meni suunnilleen niin, että tyytyväisiä olivat ne, joiden ostokseen ei ollut tullut vikaa (yllätys ) - mutta vähintään yhtä tyytyväisiä olivat ne, joiden ostoksessa oli vika, mutta siihen oli tartuttu heti ripeästi ja hoidettu asia kuntoon. Ellen ihan väärin muista niin nämä olivat jopa tyytyväisempiä kuin ne joiden ostos oli viaton.
Eli vaikka tuotteessa olisi vikaakin, niin huolto pystyisi halutessaan hoitamaan asiakastyytyväisyyden erinomaiselle tasolle. Vissiin ne DA:lla laskee että ei kannata
Eli vaikka tuotteessa olisi vikaakin, niin huolto pystyisi halutessaan hoitamaan asiakastyytyväisyyden erinomaiselle tasolle. Vissiin ne DA:lla laskee että ei kannata
Samaa on minulle opetettu aikasemmassa elämässä. Tuotteen myyjän / valmistajan kannalta hieno homma, jos tuote toimii mutta vielä parempi jos tuotteeseen tulee vikaa joka hoidetaan hyvin kuntoon.sami_r kirjoitti:En muista mistä luin, mutta näin taannoin tutkimuksen että miten tyytyväisiä ihmiset ovat jos ostamaansa tuotteeseen tulee vika. Mittarina oli että suosittelisivatko ostosta vielä tuttavilleen. Tulos meni suunnilleen niin, että tyytyväisiä olivat ne, joiden ostokseen ei ollut tullut vikaa (yllätys ) - mutta vähintään yhtä tyytyväisiä olivat ne, joiden ostoksessa oli vika, mutta siihen oli tartuttu heti ripeästi ja hoidettu asia kuntoon. Ellen ihan väärin muista niin nämä olivat jopa tyytyväisempiä kuin ne joiden ostos oli viaton.
Eli vaikka tuotteessa olisi vikaakin, niin huolto pystyisi halutessaan hoitamaan asiakastyytyväisyyden erinomaiselle tasolle. Vissiin ne DA:lla laskee että ei kannata
Tämän voi kääntää juuri niin, ettei tuotteella ole hirveästi väliä kunhan tukiorganisaatio toimii. (vrt. Alfa & Delta)
Hieman outoa on tietysti se, että Kia pärjäsi selkeästi muita Deltan merkkejä paremmin.
VMP
-
- Viestit: 849
- Liittynyt: 27 Heinä 2004, 20:09
- Car(s): Volvo S40 T5
- Paikkakunta: Turku
- Viesti:
Niin, vai onko se niin outoa? Kiaan panostetaan kaikilla osa-alueilla paljon enemmän ymmärrettävistä syistä ja näin ollen pärjää myös vertailuissa paremmin.
Kokonaan oma juttunsa on se, miten eri automerkkien omistajat suhtautuvat autoon yleisellä tasolla. Kärjistäen voisi veikata, että Toyota-kuski ei vaadi autoltaan niin paljoa kuin Alfa-kuski ja siten myös kritiikki on vähäisempää.
Kaiken kaikkiaan voidaan myös miettiä onko Alfalla mitään intressiä lisätä myyntiä Suomessa? Hyvin alhaiset myyntimäärät + alhainen palvelutaso --> alhaiset myyntimäärät + keskinkertainen palvelutaso -siirtymä vaatisi jo todella paljon ponnisteluja eikä siltikään oltaisi halutussa tasolla kummassakaan kategoriassa.
Äh, mä näistä mitään ymmärrä.
Kokonaan oma juttunsa on se, miten eri automerkkien omistajat suhtautuvat autoon yleisellä tasolla. Kärjistäen voisi veikata, että Toyota-kuski ei vaadi autoltaan niin paljoa kuin Alfa-kuski ja siten myös kritiikki on vähäisempää.
Kaiken kaikkiaan voidaan myös miettiä onko Alfalla mitään intressiä lisätä myyntiä Suomessa? Hyvin alhaiset myyntimäärät + alhainen palvelutaso --> alhaiset myyntimäärät + keskinkertainen palvelutaso -siirtymä vaatisi jo todella paljon ponnisteluja eikä siltikään oltaisi halutussa tasolla kummassakaan kategoriassa.
Äh, mä näistä mitään ymmärrä.
“The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter.”
- Portti
- Viestit: 1110
- Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
- Car(s): Fiesta ST 2019 (ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
- Paikkakunta: Hollola/Lahti
- Viesti:
Heh, oli melko karun näköisiä Alfan/Deltan kannalta ne huolto- ja myyntipalvelut -pylväät Tuulilasissa. Aivan ylivoimaisesti pisimmät pylväät taulukoissa.
Muistaako kyselyyn vastanneet, että minkälaisiä kysymyksiä noihin osa-alueisiin liittyen kysyttiin? Onko kyselylomakkeita jossain netin syövereissä vielä saatavilla?
Muistaako kyselyyn vastanneet, että minkälaisiä kysymyksiä noihin osa-alueisiin liittyen kysyttiin? Onko kyselylomakkeita jossain netin syövereissä vielä saatavilla?
ex-Abarth 500 Esseesse - http://www.pertti.com/abarth" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
- Tazio
- Viestit: 3123
- Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
- Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02
Olen joskus pohtinut samaa. Valitettavasti tulin siihen johtopäätökseen,Copyfighter kirjoitti:
Kokonaan oma juttunsa on se, miten eri automerkkien omistajat suhtautuvat autoon yleisellä tasolla. Kärjistäen voisi veikata, että Toyota-kuski ei vaadi autoltaan niin paljoa kuin Alfa-kuski ja siten myös kritiikki on vähäisempää.
että tojo-mies todennäköisesti on vaativampi asiakas.
Mielikuva edellyttää _täydellistä_toimivuutta_ja_luotettavuutta,
ja jos jotain menee pieleen on homma huollossta korjattava käden käänteessä.
Alfisti puolestaan antaa luonnostaan anteeksi asioita, se
on rakkauden hinta.
Alfa Romeolla varmaan - tai siis Fiat Group Automobililla -Copyfighter kirjoitti:
Kaiken kaikkiaan voidaan myös miettiä onko Alfalla mitään intressiä lisätä myyntiä Suomessa? Hyvin alhaiset myyntimäärät + alhainen palvelutaso --> alhaiset myyntimäärät + keskinkertainen palvelutaso -siirtymä vaatisi jo todella paljon ponnisteluja eikä siltikään oltaisi halutussa tasolla kummassakaan kategoriassa.
on. Tuskin kenelläkään on varaa nykypäivän kilpailutilanteessa
jättää yhtään markkinaa kokonaan tuuliajolle. Asioita priorisoidessa
on tosin _hyvin_ mahdollista ettei Suomi ole tehtaalle ihan must-win-battle.
Teltan strategian painopiste taas näyttää olevan jossain ihan
muualla kuin Alfa Romeo, Lancia, Fiat akselilla. Tai sitten
ovat vielä tumpulampia kuin luulen.
-Tazio
mutta keskimääräinen Toyota kuski ei tiedä autosta todennäköisesti juuri mitään eikä "huomaa" pieniä ongelmia , eikä sitä kiinnostakaan, kun Alfalla ajava yleensä huomaan pienimmänkin ongelman ja kaikki pitää olla tiptop...Tazio kirjoitti:[
Olen joskus pohtinut samaa. Valitettavasti tulin siihen johtopäätökseen,
että tojo-mies todennäköisesti on vaativampi asiakas.
Mielikuva edellyttää _täydellistä_toimivuutta_ja_luotettavuutta,
ja jos jotain menee pieleen on homma huollossta korjattava käden käänteessä.
Alfisti puolestaan antaa luonnostaan anteeksi asioita, se
on rakkauden hinta.
[
- Giallo Pozzuoli
- Viestit: 1930
- Liittynyt: 17 Maalis 2007, 19:17
- Paikkakunta: Kuopio
En muista ulkoa yksittäisiä kysymyksiä, paljon niitä kuitenkin oli ja ne oli ryhmitelty itse automerkin, myynnin ja huoltopalvelujen osilta erikseen. Taidettiin vielä kysä käytätkö maahantuojan huoltoa vai muita palveluja, hankitko auton maahantuojalta, yksityiseltä vai muualta ym. Kysymykset liittyivät palvelun laatuun, hinnoitteluun jne. Siihen nähden miten paljon kysymyksiä oli ja kun vapaamuotoisten vastausten mahdollisuus oli myös mukana, niin kuvittelin että Tuulilasissa olisi vielä tarkemmin ruodittu vastausaineistoa. Ehkä lehden myöhemmissä numeroissa aiheeseen vielä palataan?Portti kirjoitti:Heh, oli melko karun näköisiä Alfan/Deltan kannalta ne huolto- ja myyntipalvelut -pylväät Tuulilasissa. Aivan ylivoimaisesti pisimmät pylväät taulukoissa.
Muistaako kyselyyn vastanneet, että minkälaisiä kysymyksiä noihin osa-alueisiin liittyen kysyttiin? Onko kyselylomakkeita jossain netin syövereissä vielä saatavilla?
Aika hyvin yleistetty Joku tojo kuski voisi jopa provosoitua tuosta...V6 kirjoitti: mutta keskimääräinen Toyota kuski ei tiedä autosta todennäköisesti juuri mitään eikä "huomaa" pieniä ongelmia , eikä sitä kiinnostakaan, kun Alfalla ajava yleensä huomaan pienimmänkin ongelman ja kaikki pitää olla tiptop...
Tojo kuski ei ehkä tiedä että se jakoremmi oli jo aika kulunut ennen vaihtoa kun venähti vähän vaihtoväli vuodella parilla pitkäksi. Alfa kuski taas tietää että remmi ja kiristimet kannattaa vaihtaa viimeistään puolta vuotta ja 10tkm ennen suositeltua koska muuten se tulee porsimaan...
tuotako tarkoitit sillä että Alfa kuskit tietävät enemmän autostaan?
Ex. 33 1.5 4x4 SW '88
keskimäärin ei ole yleistys, vai luuletko että se perustallaaja on kiinnostunut muusta kuin että auto kulkee eteenpäin. Alfan ostaja on harvemmin pentti perusautoilija jota ei kiinnosta autossa muu kuin piste A ja B väli.
Toyotan ajo-omituisuuksia tuskin huonontaa jonkun puslan pieni väljyys tms.. tai sen yleistetty kuski ei sitä edes huomaa
:editoitu kun näköjään toyotamiehet ei tykkää...
Toyotan ajo-omituisuuksia tuskin huonontaa jonkun puslan pieni väljyys tms.. tai sen yleistetty kuski ei sitä edes huomaa
:editoitu kun näköjään toyotamiehet ei tykkää...
Viimeksi muokannut V6, 15 Touko 2008, 21:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Tazio
- Viestit: 3123
- Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
- Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02
Vaikka en maanviljelijä olekaan tuo on mielestäni _kohtalaisen_V6 kirjoitti:keskimäärin ei ole yleistys, vai luuletko että se maanviljelijä tms perustallaaja on kiinnostunut muusta kuin että auto kulkee eteenpäin. Alfan ostaja on harvemmin pentti perusautoilija jota ei kiinnosta autossa muu kuin piste A ja B väli.
karkea_ja_tahditon_yleistys.
Moisia sammakoita kuulee yleensä lähinnä audi-miehiltä.
-Tazio
no johan nyt on tiukkapipoista porukkaa, viesti editoitu kun näyttää olevan vaikeuksia ymmärtää keskiverto/keskimäärin käsittteitä. Maanviljelijä on aika yleinen ammatti käsittääkseni suomessa, se oli vain esimerkkinäTazio kirjoitti:
Vaikka en maanviljelijä olekaan tuo on mielestäni _kohtalaisen_
karkea_ja_tahditon_yleistys.
Moisia sammakoita kuulee yleensä lähinnä audi-miehiltä.
-Tazio
- mutt
- Viestit: 3972
- Liittynyt: 08 Kesä 2004, 22:34
- Car(s): Lanciat: Prisma 1.6ie -87, Lybra SW 20V -01, Flavia Milleotto -69, Flaminia Berlina 2.8 -63
Olisi se kuitenkin parempi, kuin nykyinen toimintatapa, jossa tuosta tehdään puolet... Ei sen puoleen, viime viikolla fiatforumilla kirjoitteli joku, jonka autoa oli ihan oikeasti korjattu DA:ssa (Helsinki taisi olla), ja annettu vielä alennusta.Rolle kirjoitti:Eli periaatteessa kannattaisi aina mokata jotain, ja sitten hoitaa se vimpan päälle. Ei taida kuitenkaan olla pitkässä juoksussa hyvä ajatus
- Tazio
- Viestit: 3123
- Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
- Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02
Hmm, en ole varma kuinka tiukalla minun piponi on , ehkä sittenV6 kirjoitti:no johan nyt on tiukkapipoista porukkaa, viesti editoitu kun näyttää olevan vaikeuksia ymmärtää keskiverto/keskimäärin käsittteitä. Maanviljelijä on aika yleinen ammatti käsittääkseni suomessa, se oli vain esimerkkinäTazio kirjoitti:
Vaikka en maanviljelijä olekaan tuo on mielestäni _kohtalaisen_
karkea_ja_tahditon_yleistys.
Moisia sammakoita kuulee yleensä lähinnä audi-miehiltä.
-Tazio
hieman liian.
Mutta yritän vielä vääntää esimerkillä mitä tuossa tarkoitin,
kun näytti menevän sulta ohi:
<Rautalanka>
luuletko että se - tähän V6:n ammatti - tms perustallaaja on kiinnostunut muusta kuin että auto kulkee eteenpäin. Alfan ostaja on harvemmin seppo sählynpelaaja jota ei kiinnosta autossa muu kuin se miten
vanteen keskiö ja tuunattu villkku näkyy McDonaldsin parkissa
</Rautalanka>
-Tazio
Olen jokseenkin samaa mieltä. Isäukko ja lankomies ajavat molemmat ns. tavismerkeillä (VW,Ford) ja heidän mielestä molempien autot ovat hyvässä kunnossa ja ajettavuus kohdallaan. Olen muutaman kerran ajanut molempien autoilla ja kokemus on ollut joka kerta aivan uskomaton Alustat kolisee pahasti sorateillä ja isommissa kuopissa. Iskarit lopussa, autot sisältä ja päältä paskasia jne. Molemmille auto on vain kulkuväline ja pienet kolhut yms ei nostata heidän verenpainettaan, öljyt vaihdetaan joskus, öljyn määrä tarkastetaan ehkä kerran vaihtovälillä, vahasta eivät ole varmaan kuulleetkaan, nastarenkaat ropisee toisen auton alla vieläkin jne.. Molemmat pitävät Alfaa heikkolaatuisena, eivätkä ikinä ostaisi mokomaa romua. Heidän kohdallaan se onkin totta. Alfa ei kestäisi moista välinpitämättömyyttä ja jossain vaiheessa se tulisi kalliiksi..V6 kirjoitti:keskimäärin ei ole yleistys, vai luuletko että se perustallaaja on kiinnostunut muusta kuin että auto kulkee eteenpäin. Alfan ostaja on harvemmin pentti perusautoilija jota ei kiinnosta autossa muu kuin piste A ja B väli.
Toyotan ajo-omituisuuksia tuskin huonontaa jonkun puslan pieni väljyys tms.. tai sen yleistetty kuski ei sitä edes huomaa
:editoitu kun näköjään toyotamiehet ei tykkää...
edit: Toisen auto on tällä hetkellä seisonnassa, kun auto on kuulemma loppuun ajettu ~250tkm. Korjaaminen on kuulemma niin kallista ettei kannata. Alfan jakohihnan vaihdatus Deltassa maksaa enemmän..
- hagger16
- Viestit: 3071
- Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
- Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98 - Paikkakunta: Savonlinna
Juu, ja sitten ostetaan uusi auto ja huokaistaan, miten halvaksi tuli ettei tarvinnut korjata sitä vanhaa romua..Sleepperi kirjoitti:Toisen auto on tällä hetkellä seisonnassa, kun auto on kuulemma loppuun ajettu ~250tkm. Korjaaminen on kuulemma niin kallista ettei kannata.
Aika paljon törmää tähän ajattelutapaan, että 200 tkm ajettu auto on jo aivan loppu. Nytkin persaukinen alaiseni on kiireellä vaihtamassa autoaan, kun siihen pyörähtää kohta nuo maagiset lukemat mittariin ja käsijarrukin pitäisi säätää. Siinähän jo riittääkin syitä hakea pankista käyttöluottoa.
Senza cuore saremmo solo macchine
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
He, omani ostin kun sen mittari oli pyörähtänyt neljännelle sadalle ja ajattelin ajaa sen noin puoleen miljoonaan asti. Tosin osaakin on kyllä mennyt, mutta ei nyt siltikään olla kilometrikustannuksissa ihan firman Avensiksen kintereillä.
Kummasti sitä silloin tällöin kuulee että auto on pakko vaihtaa uudempaan koska blaablaa. Ei mulla ole tähän mennessä kertaakaan ollut pakko vaihtaa autoa yhtään mihinkään tuolla kolmenkymmenen tuhannen vuosisuoritteella. Vaihtelen kun sattuu siltä tuntumaan
Tuohon "merkki A:lla ajavat kuskit ovat tämmöisiä ja merkki B:llä tämmöisiä" -läppään: Esimiehellä on alla firman Avensis ja omana autona Bertone GTV. Mihinkäs muottiin tämä kaveri sopii?
Kummasti sitä silloin tällöin kuulee että auto on pakko vaihtaa uudempaan koska blaablaa. Ei mulla ole tähän mennessä kertaakaan ollut pakko vaihtaa autoa yhtään mihinkään tuolla kolmenkymmenen tuhannen vuosisuoritteella. Vaihtelen kun sattuu siltä tuntumaan
Tuohon "merkki A:lla ajavat kuskit ovat tämmöisiä ja merkki B:llä tämmöisiä" -läppään: Esimiehellä on alla firman Avensis ja omana autona Bertone GTV. Mihinkäs muottiin tämä kaveri sopii?
- Epäkelpokeräilijä -
-
- Viestit: 1754
- Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
- Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Niin, tai siis liisaa. Riippuu siitä paljonko ajaa omia ja paljonko firman kilometrejä. Suurin houkutin taitaa olla helppous, kaikki kuuluu kuukausihintaan pesuista ja siivouksista polttoaineeseen ja renkaanvaihtoihin. Voi keskittyä itse vaan käyttämään sitä autoa.
Mutta tällä on jo aika vähän tekemistä minkään merkkityytyväisyystutkimuksen kanssa.
Mutta tällä on jo aika vähän tekemistä minkään merkkityytyväisyystutkimuksen kanssa.
- Epäkelpokeräilijä -
Eri maittain tilastot taas vaihtuvat, tässä Saksan malliin:
http://www.hs.fi/autot/artikkeli/Saksal ... 5232546699
Alfa sijalla 11, Mersu 22. Lanciakin korkealla. Jossakin muistan nähneeni Alfan sijalla 5 tai jotain Saksan tyytyväisyystilastoissa.
http://www.hs.fi/autot/artikkeli/Saksal ... 5232546699
Alfa sijalla 11, Mersu 22. Lanciakin korkealla. Jossakin muistan nähneeni Alfan sijalla 5 tai jotain Saksan tyytyväisyystilastoissa.
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4579
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
Sinänsä Deltaa puolustamatta niin itsekkin osallistuin siihen että palkit on alhaalla. Eikös siinä kysytty mielikuvaa (?) eli vastasin ihan miinukselle vaikka ko.liikkeen korjaustoiminnasta ei ole mitään kokemusta. Mielikuvat on taas rakentuneet täällä.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)