Lätkän mm
Valvoja: Moderators
Lätkän mm
Viekö Alfojen laitto kesäkuntoon ajan, vai mikä on ettei minkäänlaista keskustelua ole lätkästä tällä palstalla?
Itse ainakin olen sen verran hullu että nytkin venailen suomen koitosta.
edit. Oho, osasin tehdä äänestyksen..
Itse ainakin olen sen verran hullu että nytkin venailen suomen koitosta.
edit. Oho, osasin tehdä äänestyksen..
Kovastin toivon, että Suomi voittaisi, mutta taitaa tuo Kanada viedä potin tällä kertaa..
Vois vähän nukkua ennen peliä ja katsoa ainakin viimeisen erän.
edit: Laitoin kyllä mielestäni kännykän herättämään, että katsoisin pelin. Ei vaan ole mitään muistikuvaa pelistä tai siitä, että olisin edes herännyt ja laittanut herätyksen aamuksi..

edit: Laitoin kyllä mielestäni kännykän herättämään, että katsoisin pelin. Ei vaan ole mitään muistikuvaa pelistä tai siitä, että olisin edes herännyt ja laittanut herätyksen aamuksi..

"Some cars have a fine tuned exhaust, so the noise they make is as fake as a hooker's smile."
- Alfistipohjoosesta
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
-
- Car(s): Volvo S40 T5
- Viesti:
Pitää myös muistaa että tällaiset kisat ovat muutamasta matsista kiinni. Toisella hyvä ja toisella vähän huonompi päivä ja tilanne voi kääntyä kummin päin tahansa.
Suomella on mahdollisuus kultaan, viime yön kaltaisiin lipsahduksiin ei tosin ole varaa.
Suomella on mahdollisuus kultaan, viime yön kaltaisiin lipsahduksiin ei tosin ole varaa.
“The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter.”
- Pasi
- Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
--- [ EX ] ---
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti:
Mutta tulin tänne vain äänestämään "ei kiinnosta"Alfistipohjoosesta kirjoitti:Kun viestiketjun avaa niin osoittaa riittävää kiinnostusta.![]()
Suomi on pelannut hyvää peliä. Muutamaa minuuttia lukuunottamatta. Ikävä kyllä pari nukahdusta riittää kovia maalintekijöitä vastaan.

33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4
- Vittorio Jano
- Moderator
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Epezi
- Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
- Viesti:
Kyllähän sitä on tullut pelit seurattua. Tuolla tasolla millä Suomi on koko turnauksen pelannut, oli pronssiottelu jo hyvä saavutus. Ainahan sitä tietysti enemmän toivoisi. Ensivuodeksi taitaa tulla aika selkeä nuorennusleikkaus suomen joukkueeseen. Ryhmä Selänne, S.Koivu, Peltonen ja O.Jokinen, olivat todella vaisuja koko turnauksen ajan. Täten luulen (ja osittain toivonkin) että kyseistä ryhmää ei enään ensivuonna nähdä.
- Wile E. Coyote
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
Jostain syystä tuli seurattua alkusarjan pelejä tiiviimmin kuin näitä tärkeämpiä. Veikkasin vaimolle heti ekojen pelien jälkeen ( katsoo tiiviimmin ja innokkaammin kuin minä
) Että Kanada voittaa finaalissa venäjän. Ainakin oikeat joukkueet finaalissa siis. Minusta tuloksellisesti Suomi pelasi hienosti. Jos ykkösketju olisi noussut omalle tasolleen niin hyvinkin oltais kullasta taisteltu!
Ja ruåtsin kaataminen vieläpä nollapelillähän on todella kova teko
EDIT: Peltonenhan pelasi hyvin vaikkei maaleja tahkonnutkaan. Selänteen meno näytti maaleista huolimatta todella tahmealta, Samoin O. Jokinen

Ja ruåtsin kaataminen vieläpä nollapelillähän on todella kova teko

EDIT: Peltonenhan pelasi hyvin vaikkei maaleja tahkonnutkaan. Selänteen meno näytti maaleista huolimatta todella tahmealta, Samoin O. Jokinen

Ayrton Senna da Silva forever