CHRdriver kirjoitti:Binkun näen päivittäin jämsän alueella alfalla kurvailemassa...
Vai niin.. No viime päivinä näky on varmaan ollut vähemmän komea kun koko auto on yhtä siitepölyä ja ennemminkin keltainen kun viininpunainen.. Täytyykin alkaa tihrustelemaan tarkemmin noita kaksipyöräisiä.. jos vaikka joskus tajuaisin morottaakin, voi tosin kyllä osoittautua aika haasteelliseksi tehtäväksi tunnistaa teikäläistä näistä lukuisista paikallisista päristelijöistä
hagger16 kirjoitti:mutta päivän parasta antia tarjoili Lappeen keskustasta ponkaistu harmaa (?) Spideri. Nimittäin Ferrari sellainen.. Vierekkäisillä kaistoilla monien liikennevalojen odottelu tuntui melko absurdilta. 16.45.
Juu seikkali Lpr:n keskustassa perstaina ilmeisesti koko päivän. Tuli ponkaistua sekä aamulla että illalla. Taisi olla 430 tai joku muu karvahattumalli ( katkerana). Pari jannua kruisaili cityllä, mitä lie etsivät... Rekisteri Fx-x.
Ne jotka puhuu ei tiedä, ne jotka tietää ei puhu.
K.Rosberg
Tänään kierroksella Jkl-Tre-Hml-Rhmk-Hml-Padasjoki-Jämsä-Jkl ainakin kuusi alfaa tuli vastaan. Orivedellä 147:sta nousi lapa ja sitten Muuramessa 156:sta. Saattoi jostakin muustakin nousta, mutta tuulilasi peilaili pahasti välillä.
Jossain Kuhmoisten takana tuli Terstarossa vastaan...
^sama testarossa tuli myös minua vastaan kolmostiellä, vähän sen jälkeen tuli vielä punainen 360 modena. Alfoja oli mielinmäärin, mutta ei tainnut tassut heilua.
Tänä aamuna ennen klo 7 Jämsässä tarkemmin sanottuna Kaipolassa hopeanharmaa 75 ajeli paperitehtaan parkkikselle. Itse ajoin hiki päässä polkupyörällä joten en paljon moikkaillut.
kumimuumi kirjoitti:Punainen 155 pirkkalan ohitiellä matkalla nokialle. Anyone?
Riippuu kellonajasta. Ajelin kyllä ohitustietä maanantaina jossain iltaseitsemän kieppeillä matkalla kotiin päin, eli Ylöjärvelle. Auton tuntomerkkeinä täyskuraiset kyljet ja paljon linnunkakkaa katolla somisteena... Hain tuolla reissulla uuden puutarhaletkun Motonetista, joten em. tuntomerkit poistuvat ainakin hetkeksi luultavasti jo tänä iltana.
Caijo-Romeo kirjoitti:bongattu aitoossa punanen 155 ja musta/punanen 75. Parolassa panssariprikaatin alueella erään rakennuksen edestä bongattu talvisin vihreä 156 ja nyt kesäisin näyttää olevan samalla paikalla musta 155. Ks.Alueella olen myös ohimennen kuullut hopean 156 V6 äänet ja mahtavat on kyllä
Allekirjoittaneen paikalta löytyy se vihreä ja tällä hetkellä uutta ostajaa odotteleva 155, kutoskoneinen taas kuuluu tulevalle tykistön kapteenille, joka myös vastaa sotapoikien elokuvatarjonnasta
Alban valojen kohdalla tuli moroteltua, kuka tunnustaa?
Kenenkäs se "tuplatupla" putkellinen GT on? Menee aika kauniisti puskurin linjan mukaan ne putkenpäät...taitaa olla muutos S.K:n käsialaa?
heme kirjoitti:Tänä aamuna ennen klo 7 Jämsässä tarkemmin sanottuna Kaipolassa hopeanharmaa 75 ajeli paperitehtaan parkkikselle. Itse ajoin hiki päässä polkupyörällä joten en paljon moikkaillut.
Nyt osui kuvaus niin hyvin kohilleen että pakko olla minä
Jyväskylään matkalla neljän jälkeen olin näkevinäni lavan (tai oikeastaan tarkemmin sormen) nousevan, olisiko ollut tumman harmaasta 159:stä.
liekki kirjoitti:
Tänään tuli kuuden jälkeen jutusteltua VJ:n kanssa hetki. Tiiriö tapahtumapaikkana.
Näino.
Päästyäni kotiin ja purettuani kauppakassit Wagonin ruumasta iskin Prestat pintaan. Nyt se on puhdas. Helmoja, keulaa ja peilinvarsia pitää hieman paikkamaalailla, mutta muutoin IJG on valmis kesään.
Päästyäni kotiin ja purettuani kauppakassit Wagonin ruumasta iskin Prestat pintaan. Nyt se on puhdas. Helmoja, keulaa ja peilinvarsia pitää hieman paikkamaalailla, mutta muutoin IJG on valmis kesään.
Ainahan se on puhdas ja kiiltää kuin vasta ylimaalattu. En ole sitä kertaakaan nähnyt likaisena. Ainakaan niin likaisena että erottuisi yli viiden metrin päähän. Usein tulee ajettua siitä pihan ohi ihan huvikseen vaikka nopeampi reitti perille olisi jotain ihan muuta kautta, on se niin komea ilmestys. (auto, omistajaan en ota kantaa)
unohdin mainita että se olin minä joka häiriköi androsta eilen. Ensiksi yritin takaa-ajo tyyliin saavuttaa kuusnepalla (räikkä soiden). Ja pari tuntia myöhemmin häiriköin samassa kohtaa ransun ratista.
Lappeenrannassa bongattu punainen 156 V6, jossa taisi olla Stillauton alut kitkarenkailla(?) alla. Takaikkunan täytti myös nauha, jossa erimaiden lippuja.
Tänään puolen päivän jälkeen Nokialla vähän ennen Shellin risteystä hopea 156:n bongattu hinauksessa, lapa nousi ikkunasta harvinaisen iloisesti ja korkealle.
Kukahan oli kyseessä?
Taisi olla Komeks, juttua kaikkea Alfasta puolella.
Viimeksi muokannut Ipi76, 07 Kesä 2008, 15:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Savon nelipyöräinen syrjähyppy bongattu Kirkkopuiston laidasta puoli kahdeksan aikaan.
Viime kesänä Mikkelin katukuvaa sulostuttamaan ilmaantuneen Ferrari 308 GTB:n bongasin eilen peräti kahdesti. Ensimmäisen kerran kun kuulin torin laidalla olevan työhuoneeni avonaisesta ikkunasta mielenkiintoisia moottoriääniä ja singahdin vaistomaisesti välittömästi ikkunaan katsomaan äänen lähdettä. Töiden tekemisen ohessa pystyy muuten mainiosti analysoimaan äänen perusteella teinibemarit, tusinaveekasit ynnä muut ja poimimaan joukosta olennaiset..
Mökkireissulla moroteltu 1 kpl musta gtv (juu tajusin vasta kun meni ohi =D) ja 1 kpl punasia 159 ja 1 kpl HELEKKARIN hieno 166, hienoilla levikkeillä.
Tänään puolenpäivän jälkeen bongattu punainen FL 156 SW käsi komeasti pystyssä Pirkkalan Hong Kongin lähellä ja punainen 75 1.6 carfin tarroilla ja isolla neliapilalla bongattu ensin Nokian Löytötavaratalon pihasta ja myöhemmin Hong Kongin pihasta.
Ei aivan Alfan veroisia, mutta bongaus kuitenkin.
Tänään Porvoossa motarilta poistuttaessa risteyksessä ajoi ohi ilmeisesti jonkun köyhän miehen kerholaisia
Iso liuta uudempia Porscheja ja välissä meni muutama Ferrari ja Lamborghini. Ajoin jonon hännillä suuntana Haikon kartano ja sinnehän noi kaikki kauppakassitkin oli menossa .
MK kellomäessä 8.15 menossa kohti työmaata (?), ajelin parin auton päässä takana
Lehtinen tuli vastaan pari minuuttia myöhemmin korian suoralla, unihiekat silmissä (ei reagointia valojen räpäytykseen )
Donna (?) autosalvan ympyrässä noin 10.15
Lottis kirjoitti:Tänään Hervannan valtaväylän ja Insinöörinkadun valoissa vaihdettu tervehdykset hopeisen 156:n kanssa.
That would be me. Olin ensin ihan varma, ettei sieltä taaskaan nousisi käsi, mutta toisin kävi. On kehnosti näkynyt foorumilaisia Tampereella viime aikoina.
^ Tuosta tulikin mieleen, että bongasin eilen valkoisen 164 3.0 v6:n koulukadun nesteen pihalla 09 pintaan. Carfin tarra ikkunassa ja auto _todella_ siistissä kunnossa. Nostan hattua, oli sitten foorumilainen tai ei.