Tour de Helsinki 2008

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
Alfisti_61
Viestit: 134
Liittynyt: 14 Loka 2003, 02:58
Paikkakunta: Mäntsälä

Tour de Helsinki 2008

Viesti Kirjoittaja Alfisti_61 »

Löytyisköhän foorumilta sen verran innokkaita pyöräilijöitä että saatais joukkue kasaan... http://www.tourdehelsinki.fi/

Avatar
Alfaholisti
Viestit: 508
Liittynyt: 13 Maalis 2003, 09:25
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Alfaholisti »

Täältä löytyy yksi osallistuja, olen joka tapauksessa tuonne menossa vaikkei täältä porukkaa saataisi.
Exät: 75, 166, 156, GTV, Sprint

Avatar
TwinS
Viestit: 74
Liittynyt: 24 Kesä 2004, 05:21
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja TwinS »

Olen ilmoittaunut työporukan kanssa tuonne. Tällä kunnolla taidan olla 20km/h porukassa peesissä ;)
75 TS -88

lambretta
Viestit: 37
Liittynyt: 12 Touko 2005, 15:02
Paikkakunta: Helsinki

Remmissä mukana

Viesti Kirjoittaja lambretta »

En ole vielä ilmoittautunut, mutta aion lähteä nysväämään.

Avatar
TeroST
Viestit: 30
Liittynyt: 02 Loka 2005, 00:03
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja TeroST »

Ilmoittaudun ilmoittautuneeksi. Työkaverin kanssa ilmoittauduttiin, mutta ehkä eri keskareilla.

Treenaaminen ollut melko vähäistä. Toivottavasti tankkaus onnistuu eikä tule go to dealeria matkalla...

Avatar
Alfaholisti
Viestit: 508
Liittynyt: 13 Maalis 2003, 09:25
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Alfaholisti »

7.9. lähestyy saadaanko joukkue kasaan vai ilmoittaudunko yksinäisenä?

Joukkueeseen tarvittaisiin siis neljä ajajaa. 31.8.2008 mennessä ilmoittautuneille ja maksun maksaneille hinta on 80eur/joukkue kun yksittäinen ilmoittautuminen on 25eur/henkilö.

Voin hoitaa tuon ilmoittautumisen ja maksun jos saadaan neljän hengen porukka kasaan. Laittakaa vaikka privana tietoa jos olette kiinnostuneita viimeistään perjantaina 29.8.2008. Maksun voi suorittaa mulle sitten tapahtumapäivänä.
Exät: 75, 166, 156, GTV, Sprint

lambretta
Viestit: 37
Liittynyt: 12 Touko 2005, 15:02
Paikkakunta: Helsinki

Joukkuelaji

Viesti Kirjoittaja lambretta »

Olen jo ilmottautunut työmaajoukkueen kanssa. Tapaamisiin juottopaikoilla!

Avatar
Alfaholisti
Viestit: 508
Liittynyt: 13 Maalis 2003, 09:25
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Alfaholisti »

Mites äijillä meni eilinen?

Itsellä loppui taivallus kesken viimeisen huoltopisteen jälkeen noin 120km kohdalla kun tuli rengasrikko jossa meni myös päällirengas kyljestä halki. Tuohon rengasrikkoon asti olin 28km/h ryhmässä ja loppukin olisi mennyt varmasti OK. Harmitti vietävästi kun joutui jättämään leikin kesken, seuraavalla kerralla pitää ottaa myös ulkokumi mukaan.
Exät: 75, 166, 156, GTV, Sprint

Avatar
TeroST
Viestit: 30
Liittynyt: 02 Loka 2005, 00:03
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja TeroST »

Ensimmäistä kertaa kuntotapahtumassa. Yllätin itseni alle viiden tunnin ajolla (4:41:02). Nousin pari ryhmää matkalla eli olisi kannattanut lähteä suoraan nopeampaan ryhmään.

No jos tapahtuma on yhtä hienosti järjestetty, niin varmasti ensi vuonna uudestaan ja vähän kovempaa. Siistiä ajella kaupungissa kun poliisi pysäyttää liikenteen risteyksissä. :)

lambretta
Viestit: 37
Liittynyt: 12 Touko 2005, 15:02
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja lambretta »

Ekaa kertaa minäkin, meni sunnuntaiajeluksi - aika kun putosi lähelle kuudetta tuntia. Muuten hyvä meininki, uusiksi ensi vuonna. Harvoin muuten Nissan on näyttänyt niin houkuttelevalta kuin sunnuntaina maalikaaressa.

Avatar
TurboKoo
Viestit: 36
Liittynyt: 26 Syys 2006, 16:32
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja TurboKoo »

Painoi hiukan Eurobike messut vielä jaloissa mutta reilusti alle 4h:n meni.
God created turbolag to give NA engines hope. He failed. They didn't get neither hope or chance.

Vastaa Viestiin