Muiden merkkien uutuuksia.
Valvoja: Moderators
-
- Viestit: 68
- Liittynyt: 29 Kesä 2005, 22:55
- Paikkakunta: kuopio
isi
Vaihdanisi leasing autoon, jos en saa alfaa toimimaan eli 740ial vm-07 BMW niin on sitä uutuutta. mulla alkaa loppumaan usko tohon permanentti neljältä eri suunnalta
Minä tunnen konttisen hinauspalvelun vai mikä se oli? Siinä on hirveesti kolmosia vai mitä ne oli?
- jknracing
- Viestit: 3055
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
Ei välttämättä hemi, tuleehan sitä saamaan myös 250hv kutosella.EdotL kirjoitti:PANISIN!
edit: ja onhan tuossakin hemi
Niin ja 1700 kiloa painoa joten siinäkin mielessä retro.
Edit. Tais se "tyhjäpaino" ollakkin 1890kg.
Viimeksi muokannut jknracing, 21 Maalis 2008, 10:23. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
- jknracing
- Viestit: 3055
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
No kait ne siitä 159:stä saa joskus värkättyä sen GTA-version. Sitten taitaa se teho/paino-suhde kääntyä toisinpäin. Molemmat noi on kuitenkin painonsa puolesta norsu/hyökkäysvaunu luokkaa.EdotL kirjoitti:^ Jep. Mutta eikös 159 3.2 paina 1740 kg (ja "faceliftattu" about 50 kg vähemmän). Teho/paino-suhteen voittaja ei jääne näin ollen arvoitukseksi...
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
- alfa164
- Viestit: 2016
- Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
- Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
- Paikkakunta: luvia
Mazda CX-7 on kyllä makia peli
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1695104
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1695104
- glideslope
- Viestit: 1363
- Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
- Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4.
Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut. - Paikkakunta: Järvenpää
http://www.opel.fi/content_data/GME/019 ... ase/?flv=9
Kyllä nyt täytyy todeta,että Opel on onnistunut uuden Insignian suunnittelussa vaikka eihän tuo italialaisille pärjää...
Ennen muinoin pidin Opelia täydellisenä pappa-autona,mutta viimeisen facelift Vectran 2.8 Turbo,yhtenä maailman tehokkaimmista neliovisista autoista muutti suhtautumiseni merkkiin...ja tämä uusi Insignia vaikuttaa ennakkotietojen perusteella melkeimpä "loistavalta" autolta,tietenkin 2.8-litraisella moottorilla varustettuna.
Kyllä nyt täytyy todeta,että Opel on onnistunut uuden Insignian suunnittelussa vaikka eihän tuo italialaisille pärjää...
Ennen muinoin pidin Opelia täydellisenä pappa-autona,mutta viimeisen facelift Vectran 2.8 Turbo,yhtenä maailman tehokkaimmista neliovisista autoista muutti suhtautumiseni merkkiin...ja tämä uusi Insignia vaikuttaa ennakkotietojen perusteella melkeimpä "loistavalta" autolta,tietenkin 2.8-litraisella moottorilla varustettuna.
Alfa Romeo-Superproduzione
-
- Viestit: 849
- Liittynyt: 27 Heinä 2004, 20:09
- Car(s): Volvo S40 T5
- Paikkakunta: Turku
- Viesti:
...teho-hintasuhde kohdillaan...samaa voisi sanoa Vauxhall VXR8:sta,eihän tuo uusi auto ole mutta uutuus Euroopassa.Hintakaan ei ole kuin 35 000-puntaa,eli noin 45 000-euroa,ei paha hinta noinkin tehokkaasta autosta.Tosin Suomen verokarhu iskisi veroa sen verran ettei uskalla edes kuvitella...
0-100km/h=4.9 sek. 417PS 550NM...
http://youtube.com/watch?v=KE69RoNGH0E
http://www.vauxhall.co.uk/vx/carsandvan ... dName=vxr8
0-100km/h=4.9 sek. 417PS 550NM...
http://youtube.com/watch?v=KE69RoNGH0E
http://www.vauxhall.co.uk/vx/carsandvan ... dName=vxr8
Alfa Romeo-Superproduzione
Kadetilta toi näyttää silti vaikka ovat yrittäneet sitä kovasti naamioida ja uutta nimeäkin annettuQ-System kirjoitti:http://www.opel.fi/content_data/GME/019 ... ase/?flv=9
Kyllä nyt täytyy todeta,että Opel on onnistunut uuden Insignian suunnittelussa vaikka eihän tuo italialaisille pärjää...
Ennen muinoin pidin Opelia täydellisenä pappa-autona,mutta viimeisen facelift Vectran 2.8 Turbo,yhtenä maailman tehokkaimmista neliovisista autoista muutti suhtautumiseni merkkiin...ja tämä uusi Insignia vaikuttaa ennakkotietojen perusteella melkeimpä "loistavalta" autolta,tietenkin 2.8-litraisella moottorilla varustettuna.
- Alfaholisti
- Viestit: 508
- Liittynyt: 13 Maalis 2003, 09:25
- Paikkakunta: Kerava
Kävin tossa äsken koeponnistamassa Dodge Caliber SRT:n 290 hepoa.
Vihjeenä Alfaporukalle, että ei kannata ton kanssa ruveta kiihdytyskisoihin.
Radalla voi ollakin eri asia.
Jämäkän tuntuinen ja hyvä ajettava, mutta vetelee kyllä tosi ikävästi kiihdytyksissä - ehkäpä toi 290 hepoa vaikuttaa.
Hintakaan ei paha, mutta jotenkin jäi semmoinen auton tuntu puuttumaan.
Kaikki härpäkkeet ja lisukkeet kuuluu mukaan kattoluukkua myöten.
Auto Bildissä on lyhyt tutustumistesti, jonka perusteella aattelin tsekata.
Vihjeenä Alfaporukalle, että ei kannata ton kanssa ruveta kiihdytyskisoihin.
Radalla voi ollakin eri asia.
Jämäkän tuntuinen ja hyvä ajettava, mutta vetelee kyllä tosi ikävästi kiihdytyksissä - ehkäpä toi 290 hepoa vaikuttaa.
Hintakaan ei paha, mutta jotenkin jäi semmoinen auton tuntu puuttumaan.
Kaikki härpäkkeet ja lisukkeet kuuluu mukaan kattoluukkua myöten.
Auto Bildissä on lyhyt tutustumistesti, jonka perusteella aattelin tsekata.
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
-
- Viestit: 673
- Liittynyt: 11 Helmi 2006, 22:06
- Car(s): Sprint QV -88, 75 V6 3.0 -88, Maserati 4.24v -90, MaXi5 -00
- Paikkakunta: Mikkeli
Laku kirjoitti:Kävin tossa äsken koeponnistamassa Dodge Caliber SRT:n 290 hepoa.
Vihjeenä Alfaporukalle, että ei kannata ton kanssa ruveta kiihdytyskisoihin.
Radalla voi ollakin eri asia.
Jämäkän tuntuinen ja hyvä ajettava, mutta vetelee kyllä tosi ikävästi kiihdytyksissä - ehkäpä toi 290 hepoa vaikuttaa.
Hintakaan ei paha, mutta jotenkin jäi semmoinen auton tuntu puuttumaan.
Kaikki härpäkkeet ja lisukkeet kuuluu mukaan kattoluukkua myöten.
Auto Bildissä on lyhyt tutustumistesti, jonka perusteella aattelin tsekata.
Äkkiseltään tuolle löytyi netistä varttimailille aikoja 14-15sek. väliltä eli eipä tuo karkaa ainakaan GTA kuskeilta..
"Some cars have a fine tuned exhaust, so the noise they make is as fake as a hooker's smile."
- Epezi
- Viestit: 7464
- Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
- Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
- Paikkakunta: Hämeenkyrö
- Viesti:
Ferrari California
Esim. putket laitettu pystyyn . Mutta tuo nimi, ei sitten sovi yhtään, yök!
Edit. Kylkiprofiili tuo mieleen Fiat Coupen, Nice.
Vaikuttaisi aika hienolta laitteelta. Keulassa on aika paljon samaa edellisten Ferrareiden kanssa, mutta takana on vähän uutta.PRESS RELEASE:
New Ferrari California revealed: a hugely versatile, innovation-packed GT
Maranello, May 13th 2008 - The first official photographs have been published of the Ferrari California, the latest addition to the new generation of Ferraris launched in 2004 with the 612 Scaglietti and added to more recently with the 430 Scuderia.
The Ferrari California joins the Prancing Horse's 8-cylinder family which has always been defined by power and performance. It also flanks the flagship 612 Scaglietti in the prestige sporty Grand Tourer segment.
The new Ferrari California will satisfy even the most demanding of owners in term of its superb vehicle dynamics and driving pleasure. The new model will be available exclusively as a convertible with a folding hard top. Both chassis and bodywork are aluminium, in line with the rest of the current range. The California will be powered by a new V8 engine mounted for the first time in the marque's history in the mid-front position.
In line with Ferrari tradition, the new model also features several innovations. Apart from its folding hard top, these include the original 2+ concept which guarantees exceptional versatility of use in the rear of the car. The California's 4,300 cc V8 engine features direct fuel injection and a "flat" crankshaft. It generates 460 CV at 7,500 rpm with a torque curve that enhances vehicle dynamics and provides maximum driving pleasure which is typical for Ferrari.
As per the traditional Ferrari transaxle layout, the engine, which allows the Ferrari California to sprint from 0 to 100 km/h in less than 4.0 seconds, will be coupled to a 7-speed dual clutch transmission that boosts the car's performance while enhancing the driving pleasure, improves ride comfort and reduces fuel consumption and emissions (c.310 g/km CO2). The comfort is further enhanced by a new multilink rear suspension system. The Ferrari California is also equipped with the exclusive F1-Trac traction control system which made its debut on the 599 GTB Fiorano and has been further honed to suit the typical driving conditions expected for this new GT. Brembo brakes featuring carbon-ceramic material disks as standard guarantee superbly efficient braking.
In addition to sporting the marque's classic styling cues, the cabin has also been beautifully trimmed using quality materials by Ferrari's own skilled artisans. New accessories and equipment, such as the seats, steering wheel, instrument panel and infotainment system, together with optimised aerodynamics ensure that this is a highly ergonomic and enjoyable car to drive regardless of whether the top is up or down.
The Ferrari California is aimed at owners who desire a car which embodies everything the Prancing Horse represents in terms of sporty design and innovation, but also seek a car with greater versatility than ever. The car will be officially unveiled to the public at the Paris International Car Show. However, over the coming weeks, new photographs and further details about it will also be published.
Esim. putket laitettu pystyyn . Mutta tuo nimi, ei sitten sovi yhtään, yök!
Edit. Kylkiprofiili tuo mieleen Fiat Coupen, Nice.
Itselleni tulee tuosta perästä ja autosta muutenkin mieleen näiden Ferraria tuunaavien pajojen rakennelmat. Siinä on jotenkin vaan liikaa erillaisia muotoja ja pokkauksia ollakseen todella kaunis.. Kyllä tuommonen siitä huolimatta kelpaisi
"Some cars have a fine tuned exhaust, so the noise they make is as fake as a hooker's smile."
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
http://www.dennigcars.org/models/ferrar ... fornia.htmVittorio Jano kirjoitti:Eiköhän California sijoitu 575:n alapuolelle niin hinnaltaan kuin tekniikaltaankin. Californiaa Fefe on käyttänyt muistaakseni ennenkin.155156 kirjoitti:Edeltäjä oli 575 Superamerica.
Olenko umpisokea myyrä vai onko keulan ilmeessä jotain samaa?
VMP
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Renault Megane R26-R. Renaultilla tehdään kyllä rohkeasti noita erikoisempia malleja..
http://www.evo.co.uk/news/evonews/22225 ... r26-r.html
http://www.evo.co.uk/news/evonews/22225 ... r26-r.html
"Some cars have a fine tuned exhaust, so the noise they make is as fake as a hooker's smile."
Kävin koeajamassa Bmw 123d:n. Coupe-korisena sopisi juuri mulle. Tilaa riittävästi ja ihan kivan näköinenkin. Diesel kyllä lähti kivasti nelosella yhdeksästäkympistä, mutta pienessä vauhdissa moottorin lyhyt vetoalue häiritsi. Marmatin tuosta automyyjälle ja hän laittoi minut 135:sella baanalle. Vertailukohta oli tietysti epäreilu, mutta kyllä se oli ihan toista maata. Miten sitä ihminen tulee toimeen ilman kolmeasataa hevosvoimaa?
Noin teoriassa tuo ykkössarjan coupe voisi olla vaihtoehto seuraavan auton vaihdon tullessa kohdalle.
Noin teoriassa tuo ykkössarjan coupe voisi olla vaihtoehto seuraavan auton vaihdon tullessa kohdalle.
- Kivijärvi
- Viestit: 894
- Liittynyt: 23 Marras 2005, 08:00
- Car(s): Alfa 159 2.4 JTDm, Citroën Berlingo 1.5 BlueHDI 100
ex: Fiat 500L, Fiat 500, Lancia Delta,
Alfa 156 2.0 TS...
Ei provo, eikä aivan 2008 vuoden uutuus, siksi varoitus jo etukäteen
http://www.smart.com/
Koeajoin 71-hevosvoimaisen yksilön ja viimeistään ensimmäinen kiihdytys rampilta tiukkaan paikkaan varmisti, ettei autossa tarvitse olla 300 hevosvoimaa korvasta korvaan -hymyn saamiseksi. Tuollaisen 98 hevosvoimaisen purkin ajaminen lienee jotain kerrassaan epätodellista... 999 kuutoisen kolmipyttyisen moottorin kireää kuusipyttyistä v6:ta muistuttava ääni selän takaa tuo mieleen aivan muut kulkupelit kuin tuon kirpun, jota ajaa. Kokeilkaa, hämmästykää ja ostakaa - minä kun en vain voi.
http://www.smart.com/
Koeajoin 71-hevosvoimaisen yksilön ja viimeistään ensimmäinen kiihdytys rampilta tiukkaan paikkaan varmisti, ettei autossa tarvitse olla 300 hevosvoimaa korvasta korvaan -hymyn saamiseksi. Tuollaisen 98 hevosvoimaisen purkin ajaminen lienee jotain kerrassaan epätodellista... 999 kuutoisen kolmipyttyisen moottorin kireää kuusipyttyistä v6:ta muistuttava ääni selän takaa tuo mieleen aivan muut kulkupelit kuin tuon kirpun, jota ajaa. Kokeilkaa, hämmästykää ja ostakaa - minä kun en vain voi.
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Rellulle, 123d:lle ja Brabus-Smartille hyväksyntä täältä. Ihan asiallisia laitteita.
Mutta tykkääkö kukaan muu tästä:
Peugeot on ilmeisesti tuomassa muitakin vastaavantyyppisiä spesiaalimalleja eri kokoluokkiin. 80-90-luvuillahan Pösö valmisti markkinoiden parhaimpiin kuuluneita pikkusportteja, joten perinteitä kyllä löytyisi.
Mutta tykkääkö kukaan muu tästä:
Peugeot on ilmeisesti tuomassa muitakin vastaavantyyppisiä spesiaalimalleja eri kokoluokkiin. 80-90-luvuillahan Pösö valmisti markkinoiden parhaimpiin kuuluneita pikkusportteja, joten perinteitä kyllä löytyisi.
-
- Viestit: 384
- Liittynyt: 11 Heinä 2004, 03:29
- Car(s): Isolohko Ducato + V70
- Paikkakunta: Savitaipale
Kyllä! Lueskelin TM:stä tuosta juttua. Vaikuttaa ihan odottamisen arvoiselle kapistukselle. Moottorikin on paperilla suhteellisen mainion oloinen: 1,6 tupla-ahdettu ja oliko 160kw. Jutussa kerrottiin ajo-ominaisuuksien olevan pitkästä aikaa hauskat. Toivottavasti näin todella on ja Peugeot saisi takaisin jotain sellaista, mistä niiden autot tunnettiin 80-luvulla. En väitä, että nykyiset pösöt olisivat huonoja ajaa ja kutos-sarjan jälkeen en ole yhtään pösöä ajanut, mutta eivät ole ainakaan selkeästi erottuneet edukseen missään yhteydessä. Mielestäni todella tarpeen oleva imagon kohotin pösölle siis tulossa. Ranskailaisista pidän Renaultia jopa tylsänä tällä hetkellä.Vittorio Jano kirjoitti:Rellulle, 123d:lle ja Brabus-Smartille hyväksyntä täältä. Ihan asiallisia laitteita.
Mutta tykkääkö kukaan muu tästä:
- TommiS
- Viestit: 542
- Liittynyt: 17 Marras 2005, 22:05
- Car(s): Ex. Mito / V6 / Tessu
- Paikkakunta: Vantaa
Lainauksia eilisen (7.6) Helsingin Sanomien autoiluliitteestä.
Otsikko:
"Dodge Journey saapuu vain dieselinä - tilava jenkki saa Suomessa myös valoautomatiikan"
Ja loppukaneeteista:
"Ilmastointilaite on vakiona. Mielenkiintoinen lisä valinnaisvarusteisiin on ajovaloautomatiikka........Nyt automatiikan saa 220 euron lisähintaan.........mahdollista on, että jossakin vaiheessa automatiikka on vakiovaruste"
Ihanasti pieteetillä kirjoitettua tekstiä. Koskahan Italialaiset autot saavat samankaltaisen vastaanoton suomalaisessa autojournalismissa?
Otsikko:
"Dodge Journey saapuu vain dieselinä - tilava jenkki saa Suomessa myös valoautomatiikan"
Ja loppukaneeteista:
"Ilmastointilaite on vakiona. Mielenkiintoinen lisä valinnaisvarusteisiin on ajovaloautomatiikka........Nyt automatiikan saa 220 euron lisähintaan.........mahdollista on, että jossakin vaiheessa automatiikka on vakiovaruste"
Ihanasti pieteetillä kirjoitettua tekstiä. Koskahan Italialaiset autot saavat samankaltaisen vastaanoton suomalaisessa autojournalismissa?
-
- Viestit: 2037
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- Paikkakunta: Helsinki