Muiden merkkien uutuuksia.

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

kiltti_oon
Viestit: 68
Liittynyt: 29 Kesä 2005, 22:55
Paikkakunta: kuopio

isi

Viesti Kirjoittaja kiltti_oon »

Vaihdanisi leasing autoon, jos en saa alfaa toimimaan eli 740ial vm-07 BMW niin on sitä uutuutta. mulla alkaa loppumaan usko tohon permanentti neljältä eri suunnalta
Minä tunnen konttisen hinauspalvelun vai mikä se oli? Siinä on hirveesti kolmosia vai mitä ne oli?

Avatar
jknracing
Viestit: 3055
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

EdotL kirjoitti:PANISIN!

Kuva
Kuva

edit: ja onhan tuossakin hemi :wink:
Ei välttämättä hemi, tuleehan sitä saamaan myös 250hv kutosella.
Niin ja 1700 kiloa painoa joten siinäkin mielessä retro.

Edit. Tais se "tyhjäpaino" ollakkin 1890kg.
Viimeksi muokannut jknracing, 21 Maalis 2008, 10:23. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
EdotL
Viestit: 878
Liittynyt: 20 Touko 2004, 09:34
Car(s): 156 V6 -03 ex:156 2.0ts -98
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja EdotL »

^ Jep. Mutta eikös 159 3.2 paina 1740 kg (ja "faceliftattu" about 50 kg vähemmän). Teho/paino-suhteen voittaja ei jääne näin ollen arvoitukseksi...

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Kuva

Avatar
jknracing
Viestit: 3055
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

EdotL kirjoitti:^ Jep. Mutta eikös 159 3.2 paina 1740 kg (ja "faceliftattu" about 50 kg vähemmän). Teho/paino-suhteen voittaja ei jääne näin ollen arvoitukseksi...
No kait ne siitä 159:stä saa joskus värkättyä sen GTA-version. Sitten taitaa se teho/paino-suhde kääntyä toisinpäin. Molemmat noi on kuitenkin painonsa puolesta norsu/hyökkäysvaunu luokkaa.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
OL
Viestit: 848
Liittynyt: 31 Tammi 2005, 20:31
Car(s): 166 V6, 75 TS, X1/9, (ex 75 2.0TC)
Paikkakunta: Jämsä

Viesti Kirjoittaja OL »

Onko joku käynyt kuuntelemassa jo Subarun boxer dieseliä? Juutuubistakaan en löytänyt kuin yhden idle videon. Kiinnostaisi kovasti kuulla minkälainen ääni on yhtälössä boxer+diesel.

Avatar
alfa164
Viestit: 2016
Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
Paikkakunta: luvia

Viesti Kirjoittaja alfa164 »


Avatar
Laku
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Elo 2005, 14:35
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Laku »

^Taitaa olla, että kaikki, mikä on mustaa tuntuu hyvältä.
Päättely tehty autojesi värien perusteella.
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6

Avatar
TommiS
Viestit: 542
Liittynyt: 17 Marras 2005, 22:05
Car(s): Ex. Mito / V6 / Tessu
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja TommiS »

Kuva

Korean poika meinaa jyrätä ihan tosissaan. Ei ihan mahdoton laitos.
Hyundai Genesis Coupe

Eedittiä: takaveto.

Avatar
glideslope
Viestit: 1363
Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4.
Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut.
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja glideslope »

Jotain tuttua noissa muodoissa on...

Kuva

No sehän se...

Kuva

Reilut 300 hv ja takaveto saa kyllä suupielet ylös. Ei paha ollenkaan.

Avatar
Q-System
Viestit: 70
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 00:25
Paikkakunta: Nummi-Pusula

Viesti Kirjoittaja Q-System »

http://www.opel.fi/content_data/GME/019 ... ase/?flv=9
Kyllä nyt täytyy todeta,että Opel on onnistunut uuden Insignian suunnittelussa :wink: vaikka eihän tuo italialaisille pärjää...
Ennen muinoin pidin Opelia täydellisenä pappa-autona,mutta viimeisen facelift Vectran 2.8 Turbo,yhtenä maailman tehokkaimmista neliovisista autoista muutti suhtautumiseni merkkiin...ja tämä uusi Insignia vaikuttaa ennakkotietojen perusteella melkeimpä "loistavalta" autolta,tietenkin 2.8-litraisella moottorilla varustettuna.
Alfa Romeo-Superproduzione

Copyfighter
Viestit: 849
Liittynyt: 27 Heinä 2004, 20:09
Car(s): Volvo S40 T5
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Copyfighter »

http://www.iltasanomat.fi/autot/1522949

Nyt on Dodgella teho-hintasuhde kohdillaan.
“The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter.”

Avatar
Q-System
Viestit: 70
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 00:25
Paikkakunta: Nummi-Pusula

Viesti Kirjoittaja Q-System »

...teho-hintasuhde kohdillaan...samaa voisi sanoa Vauxhall VXR8:sta,eihän tuo uusi auto ole mutta uutuus Euroopassa.Hintakaan ei ole kuin 35 000-puntaa,eli noin 45 000-euroa,ei paha hinta noinkin tehokkaasta autosta.Tosin Suomen verokarhu iskisi veroa sen verran ettei uskalla edes kuvitella...
0-100km/h=4.9 sek. 417PS 550NM... :P
http://youtube.com/watch?v=KE69RoNGH0E
http://www.vauxhall.co.uk/vx/carsandvan ... dName=vxr8
Alfa Romeo-Superproduzione

Avatar
Vode
Viestit: 883
Liittynyt: 28 Joulu 2004, 01:13
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Vode »

Q-System kirjoitti:http://www.opel.fi/content_data/GME/019 ... ase/?flv=9
Kyllä nyt täytyy todeta,että Opel on onnistunut uuden Insignian suunnittelussa :wink: vaikka eihän tuo italialaisille pärjää...
Ennen muinoin pidin Opelia täydellisenä pappa-autona,mutta viimeisen facelift Vectran 2.8 Turbo,yhtenä maailman tehokkaimmista neliovisista autoista muutti suhtautumiseni merkkiin...ja tämä uusi Insignia vaikuttaa ennakkotietojen perusteella melkeimpä "loistavalta" autolta,tietenkin 2.8-litraisella moottorilla varustettuna.
Kadetilta toi näyttää silti vaikka ovat yrittäneet sitä kovasti naamioida ja uutta nimeäkin annettu :wink:

Avatar
Jochanan
Viestit: 442
Liittynyt: 19 Heinä 2006, 19:51
Car(s): Ex: 156 SW JTDm 2005
Ex: 147 2.0 TS Selespeed 2001
Paikkakunta: Tammela

Viesti Kirjoittaja Jochanan »


Avatar
Carlos
Viestit: 1932
Liittynyt: 06 Syys 2004, 17:06
Car(s): 164 TS -89,
164 Super 3.0 -93,
164 Super 3.0 -94,
164 Super 3.0 -96,
164 Q4 -94,
Mazda 2 SPORT!
Nissan X-Trail
Vespa 50 Special -74
Vespa 50 Primavera -15
Paikkakunta: Mankkaa,Kiimajärvi

Viesti Kirjoittaja Carlos »

^Hyi saatana, päivä pilalla! :?

Ärräpää
Viestit: 768
Liittynyt: 03 Syys 2006, 14:04
Car(s): 156 2.5 V6 -04
(155 2.0 ts -92)
Paikkakunta: Lemi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ärräpää »

^^Kivat takaläskit. :) Muutenkin näytti aika mukavalta. Vanteet ei kylläkään istunu heti silmään...
UliUli

Avatar
Alfaholisti
Viestit: 508
Liittynyt: 13 Maalis 2003, 09:25
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Alfaholisti »

Uusi A3 Cabrio

Kuva

No mutta sehän on kuin Punto :-D

Kuva
Exät: 75, 166, 156, GTV, Sprint

Ärräpää
Viestit: 768
Liittynyt: 03 Syys 2006, 14:04
Car(s): 156 2.5 V6 -04
(155 2.0 ts -92)
Paikkakunta: Lemi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ärräpää »

Ei voi muuta sanoo. :)
UliUli

Avatar
Chubster
Administrator
Administrator
Viestit: 12345862
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 17:52
Car(s): F31 330dx ms
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Chubster »

Näin tuollaisen A3 cabrion pari viikkoa sitten, näytti kyllä ihan semi hienolta..
Mutta niin muijjamainen auto ettei sillä pystyisi ajamaan 8)

Avatar
Laku
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Elo 2005, 14:35
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Laku »

Kävin tossa äsken koeponnistamassa Dodge Caliber SRT:n 290 hepoa.

Vihjeenä Alfaporukalle, että ei kannata ton kanssa ruveta kiihdytyskisoihin.
Radalla voi ollakin eri asia.

Jämäkän tuntuinen ja hyvä ajettava, mutta vetelee kyllä tosi ikävästi kiihdytyksissä - ehkäpä toi 290 hepoa vaikuttaa.

Hintakaan ei paha, mutta jotenkin jäi semmoinen auton tuntu puuttumaan.

Kaikki härpäkkeet ja lisukkeet kuuluu mukaan kattoluukkua myöten.

Auto Bildissä on lyhyt tutustumistesti, jonka perusteella aattelin tsekata.
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6

Carlo Coppa
Viestit: 673
Liittynyt: 11 Helmi 2006, 22:06
Car(s): Sprint QV -88, 75 V6 3.0 -88, Maserati 4.24v -90, MaXi5 -00
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Carlo Coppa »

Mikkelissä pyörii BMW X6. Käsittämätön möhköfantti :shocked!: .

Avatar
Sleepperi
Viestit: 478
Liittynyt: 16 Kesä 2006, 21:15
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Sleepperi »

Laku kirjoitti:Kävin tossa äsken koeponnistamassa Dodge Caliber SRT:n 290 hepoa.

Vihjeenä Alfaporukalle, että ei kannata ton kanssa ruveta kiihdytyskisoihin.
Radalla voi ollakin eri asia.

Jämäkän tuntuinen ja hyvä ajettava, mutta vetelee kyllä tosi ikävästi kiihdytyksissä - ehkäpä toi 290 hepoa vaikuttaa.

Hintakaan ei paha, mutta jotenkin jäi semmoinen auton tuntu puuttumaan.

Kaikki härpäkkeet ja lisukkeet kuuluu mukaan kattoluukkua myöten.

Auto Bildissä on lyhyt tutustumistesti, jonka perusteella aattelin tsekata.

Äkkiseltään tuolle löytyi netistä varttimailille aikoja 14-15sek. väliltä eli eipä tuo karkaa ainakaan GTA kuskeilta.. :wink:
"Some cars have a fine tuned exhaust, so the noise they make is as fake as a hooker's smile."

V6
Viestit: 5030
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

aika hidas peli tehoihin nähden...lähes 300 heppaa ja kiihtyvyys: 6,7 s. ei hyvä
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Ferrari California

Kuva
Kuva
Kuva
PRESS RELEASE:
New Ferrari California revealed: a hugely versatile, innovation-packed GT

Maranello, May 13th 2008 - The first official photographs have been published of the Ferrari California, the latest addition to the new generation of Ferraris launched in 2004 with the 612 Scaglietti and added to more recently with the 430 Scuderia.

The Ferrari California joins the Prancing Horse's 8-cylinder family which has always been defined by power and performance. It also flanks the flagship 612 Scaglietti in the prestige sporty Grand Tourer segment.

The new Ferrari California will satisfy even the most demanding of owners in term of its superb vehicle dynamics and driving pleasure. The new model will be available exclusively as a convertible with a folding hard top. Both chassis and bodywork are aluminium, in line with the rest of the current range. The California will be powered by a new V8 engine mounted for the first time in the marque's history in the mid-front position.

In line with Ferrari tradition, the new model also features several innovations. Apart from its folding hard top, these include the original 2+ concept which guarantees exceptional versatility of use in the rear of the car. The California's 4,300 cc V8 engine features direct fuel injection and a "flat" crankshaft. It generates 460 CV at 7,500 rpm with a torque curve that enhances vehicle dynamics and provides maximum driving pleasure which is typical for Ferrari.

As per the traditional Ferrari transaxle layout, the engine, which allows the Ferrari California to sprint from 0 to 100 km/h in less than 4.0 seconds, will be coupled to a 7-speed dual clutch transmission that boosts the car's performance while enhancing the driving pleasure, improves ride comfort and reduces fuel consumption and emissions (c.310 g/km CO2). The comfort is further enhanced by a new multilink rear suspension system. The Ferrari California is also equipped with the exclusive F1-Trac traction control system which made its debut on the 599 GTB Fiorano and has been further honed to suit the typical driving conditions expected for this new GT. Brembo brakes featuring carbon-ceramic material disks as standard guarantee superbly efficient braking.

In addition to sporting the marque's classic styling cues, the cabin has also been beautifully trimmed using quality materials by Ferrari's own skilled artisans. New accessories and equipment, such as the seats, steering wheel, instrument panel and infotainment system, together with optimised aerodynamics ensure that this is a highly ergonomic and enjoyable car to drive regardless of whether the top is up or down.

The Ferrari California is aimed at owners who desire a car which embodies everything the Prancing Horse represents in terms of sporty design and innovation, but also seek a car with greater versatility than ever. The car will be officially unveiled to the public at the Paris International Car Show. However, over the coming weeks, new photographs and further details about it will also be published.
Vaikuttaisi aika hienolta laitteelta. Keulassa on aika paljon samaa edellisten Ferrareiden kanssa, mutta takana on vähän uutta.
Esim. putket laitettu pystyyn :shock: . Mutta tuo nimi, ei sitten sovi yhtään, yök!

Edit. Kylkiprofiili tuo mieleen Fiat Coupen, Nice.

Avatar
155156
Viestit: 1763
Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
Car(s): Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 155156 »

Jenkkimarkkinoille jenkkinimi. Edeltäjä oli 575 Superamerica.

Avatar
Sleepperi
Viestit: 478
Liittynyt: 16 Kesä 2006, 21:15
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Sleepperi »

Itselleni tulee tuosta perästä ja autosta muutenkin mieleen näiden Ferraria tuunaavien pajojen rakennelmat. Siinä on jotenkin vaan liikaa erillaisia muotoja ja pokkauksia ollakseen todella kaunis.. Kyllä tuommonen siitä huolimatta kelpaisi 8)
"Some cars have a fine tuned exhaust, so the noise they make is as fake as a hooker's smile."

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

155156 kirjoitti:Edeltäjä oli 575 Superamerica.
Eiköhän California sijoitu 575:n alapuolelle niin hinnaltaan kuin tekniikaltaankin. Californiaa Fefe on käyttänyt muistaakseni ennenkin.

Avatar
mattijus
Viestit: 5098
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja mattijus »

Vittorio Jano kirjoitti:
155156 kirjoitti:Edeltäjä oli 575 Superamerica.
Eiköhän California sijoitu 575:n alapuolelle niin hinnaltaan kuin tekniikaltaankin. Californiaa Fefe on käyttänyt muistaakseni ennenkin.
http://www.dennigcars.org/models/ferrar ... fornia.htm

Olenko umpisokea myyrä vai onko keulan ilmeessä jotain samaa?
VMP

Avatar
OL
Viestit: 848
Liittynyt: 31 Tammi 2005, 20:31
Car(s): 166 V6, 75 TS, X1/9, (ex 75 2.0TC)
Paikkakunta: Jämsä

Viesti Kirjoittaja OL »

Onpas tutun näköinen keulan ilme..

Kuva

Jevgen
Viestit: 384
Liittynyt: 11 Heinä 2004, 03:29
Car(s): Isolohko Ducato + V70
Paikkakunta: Savitaipale

Viesti Kirjoittaja Jevgen »

OL kirjoitti:Onpas tutun näköinen keulan ilme..
Ouh! No, on siinä ainakin särmää. Pyörät on kuitenkin jätetty pyöreiksi. :wink:

Avatar
savijo-r
Viestit: 1665
Liittynyt: 17 Tammi 2005, 11:59
Car(s): Thesis
Ducato
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja savijo-r »

No toihan on kuin 8C

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

no tulee mieleen vanha M1:n sillä jotain samaa tuossa ulkönäössä on..

Avatar
jansku
Viestit: 517
Liittynyt: 02 Huhti 2007, 16:10
Car(s): VW Polo GT + VW Tiguan (ex; 156 1.8ts, 206CC, Mini One, C4 VTS, A2, A3 2.0tdi, Mini one, Mini Cooper S clubman, VW Polo, VW Polo, A4)
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jansku »

^siitähän tuon ajatus on lähtenyt :)
itken mielummin alfa romeossa kuin toyotassa

Avatar
OL
Viestit: 848
Liittynyt: 31 Tammi 2005, 20:31
Car(s): 166 V6, 75 TS, X1/9, (ex 75 2.0TC)
Paikkakunta: Jämsä

Viesti Kirjoittaja OL »

Kai se on sitten katsojan silmässä. Itselle tuli heti Brera&159 mieleen keulsta. Yksi valopari vain jätetty pois ja vaihdettu munuaiset kolmion tilalle. Puskurissakin on vielä muodot tallella kolmion jäljiltä :)

Avatar
Riccardo
Viestit: 497
Liittynyt: 01 Heinä 2007, 23:36
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Riccardo »

Ei tuosta Bemusta 8C:tä näe vahingossakaan mutta Ferkun Californiasta löytyy yllättävän monia piirteitä 8C Spiderista...

Jossain Auto, motor und sportin nettisivuilla oli lähes valmis kuva tuosta Bemun M1:sestä, näytti tosi hyvältä.

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

jansku kirjoitti:^siitähän tuon ajatus on lähtenyt :)
no ihmekkös tuo sitten.. :wink:

Avatar
savijo-r
Viestit: 1665
Liittynyt: 17 Tammi 2005, 11:59
Car(s): Thesis
Ducato
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja savijo-r »

Oho, en toki tarkoittanut tota Bmw:tä vaan tätä aienpaa Fiiua joka näyttää 8C:ltä:

Kuva

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

^

Tuo kyljestä lähtevä takalokarin pullistus on kyllä aika kamala.

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

^jaah, omaa silmää miellyttää kyllä :roll: vähän samaa ideaa kuin GTV:ssä ja Fiat Coupessa.

Avatar
Sleepperi
Viestit: 478
Liittynyt: 16 Kesä 2006, 21:15
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Sleepperi »

Renault Megane R26-R. Renaultilla tehdään kyllä rohkeasti noita erikoisempia malleja.. :)

http://www.evo.co.uk/news/evonews/22225 ... r26-r.html
"Some cars have a fine tuned exhaust, so the noise they make is as fake as a hooker's smile."

Avatar
Savo
Viestit: 2044
Liittynyt: 23 Elo 2003, 15:42
Car(s): GT 3,2 ja 159 TBi.
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Savo »

Kävin koeajamassa Bmw 123d:n. Coupe-korisena sopisi juuri mulle. Tilaa riittävästi ja ihan kivan näköinenkin. Diesel kyllä lähti kivasti nelosella yhdeksästäkympistä, mutta pienessä vauhdissa moottorin lyhyt vetoalue häiritsi. Marmatin tuosta automyyjälle ja hän laittoi minut 135:sella baanalle. Vertailukohta oli tietysti epäreilu, mutta kyllä se oli ihan toista maata. Miten sitä ihminen tulee toimeen ilman kolmeasataa hevosvoimaa?

Noin teoriassa tuo ykkössarjan coupe voisi olla vaihtoehto seuraavan auton vaihdon tullessa kohdalle.

Avatar
Kivijärvi
Viestit: 894
Liittynyt: 23 Marras 2005, 08:00
Car(s): Alfa 159 2.4 JTDm, Citroën Berlingo 1.5 BlueHDI 100
ex: Fiat 500L, Fiat 500, Lancia Delta,
Alfa 156 2.0 TS...

Viesti Kirjoittaja Kivijärvi »

Ei provo, eikä aivan 2008 vuoden uutuus, siksi varoitus jo etukäteen 8)

http://www.smart.com/

Koeajoin 71-hevosvoimaisen yksilön ja viimeistään ensimmäinen kiihdytys rampilta tiukkaan paikkaan varmisti, ettei autossa tarvitse olla 300 hevosvoimaa korvasta korvaan -hymyn saamiseksi. Tuollaisen 98 hevosvoimaisen purkin ajaminen lienee jotain kerrassaan epätodellista... :P 999 kuutoisen kolmipyttyisen moottorin kireää kuusipyttyistä v6:ta muistuttava ääni selän takaa tuo mieleen aivan muut kulkupelit kuin tuon kirpun, jota ajaa. Kokeilkaa, hämmästykää ja ostakaa - minä kun en vain voi.

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Rellulle, 123d:lle ja Brabus-Smartille hyväksyntä täältä. Ihan asiallisia laitteita.

Mutta tykkääkö kukaan muu tästä:

Kuva

Peugeot on ilmeisesti tuomassa muitakin vastaavantyyppisiä spesiaalimalleja eri kokoluokkiin. 80-90-luvuillahan Pösö valmisti markkinoiden parhaimpiin kuuluneita pikkusportteja, joten perinteitä kyllä löytyisi.

Jevgen
Viestit: 384
Liittynyt: 11 Heinä 2004, 03:29
Car(s): Isolohko Ducato + V70
Paikkakunta: Savitaipale

Viesti Kirjoittaja Jevgen »

Vittorio Jano kirjoitti:Rellulle, 123d:lle ja Brabus-Smartille hyväksyntä täältä. Ihan asiallisia laitteita.

Mutta tykkääkö kukaan muu tästä:
Kyllä! Lueskelin TM:stä tuosta juttua. Vaikuttaa ihan odottamisen arvoiselle kapistukselle. Moottorikin on paperilla suhteellisen mainion oloinen: 1,6 tupla-ahdettu ja oliko 160kw. Jutussa kerrottiin ajo-ominaisuuksien olevan pitkästä aikaa hauskat. Toivottavasti näin todella on ja Peugeot saisi takaisin jotain sellaista, mistä niiden autot tunnettiin 80-luvulla. En väitä, että nykyiset pösöt olisivat huonoja ajaa ja kutos-sarjan jälkeen en ole yhtään pösöä ajanut, mutta eivät ole ainakaan selkeästi erottuneet edukseen missään yhteydessä. Mielestäni todella tarpeen oleva imagon kohotin pösölle siis tulossa. Ranskailaisista pidän Renaultia jopa tylsänä tällä hetkellä.

Avatar
TommiS
Viestit: 542
Liittynyt: 17 Marras 2005, 22:05
Car(s): Ex. Mito / V6 / Tessu
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja TommiS »

Lainauksia eilisen (7.6) Helsingin Sanomien autoiluliitteestä.

Otsikko:
"Dodge Journey saapuu vain dieselinä - tilava jenkki saa Suomessa myös valoautomatiikan"

Ja loppukaneeteista:
"Ilmastointilaite on vakiona. Mielenkiintoinen lisä valinnaisvarusteisiin on ajovaloautomatiikka........Nyt automatiikan saa 220 euron lisähintaan.........mahdollista on, että jossakin vaiheessa automatiikka on vakiovaruste"


Ihanasti pieteetillä kirjoitettua tekstiä. Koskahan Italialaiset autot saavat samankaltaisen vastaanoton suomalaisessa autojournalismissa?

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Hesarin autojutut ovat huippua. Urheilullisissa autoissa huonoa ovat pienet tilat, suuri kulutus ja moottorin brummiääni. Toyota Corollassa taas ei ole mitään moitittavaa ominaisuutta, eli se on kaikille kaikin tavoin suositeltava hankinta.

Ajovaloautomatiikka :roll:
- Epäkelpokeräilijä -

sataviisviis
Viestit: 2037
Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja sataviisviis »

Viime torstaina näin tuollaisen Fefe Californian, lievästi peiteltynä tosin.

Avatar
TommiS
Viestit: 542
Liittynyt: 17 Marras 2005, 22:05
Car(s): Ex. Mito / V6 / Tessu
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja TommiS »

Tuli eilen bongattua liikenteessä uusi Passat CC.
Kuva
Jumanzuikka, että oli kaunis esine. Jotain samaa kuin Mersun puikulassa (ennyt muista mallisarjaa).
Virkistävä poikkeus kertakaikkiaan tässä Auriksien ja Tiidojen luvatussa maassa.

Avatar
155156
Viestit: 1763
Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
Car(s): Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 155156 »

Mersun CLS:n halpakopio.

Vastaa Viestiin