onko teillä kokoontumisia tampereen lähellä?
Valvoja: Moderators
onko teillä kokoontumisia tampereen lähellä?
eli onko teillä viikottain tai joka toinen viikko jotain tapaamisia tai jotain muuta happeningiä? vähän niinkuin moottori pöyrillä on kanssa kesällä kokoontumisia!
jos ei niin pitäiskö järjestää jotain kokoontumisia...?
oisko kannatusta....?
(Ei välttämättä tampereen lähellä tartte olla)
jos ei niin pitäiskö järjestää jotain kokoontumisia...?
oisko kannatusta....?
(Ei välttämättä tampereen lähellä tartte olla)
- HR
- Car(s): 147 1.6 TS
Mondeo 2.0 TDCi - Paikkakunta: Kempele
"Viralliset" Alfa tapaamiset löytyy tuolta:
http://www.aref.fi/p-kok-pa.htm
http://www.carf.fi/ohjelma.htm
Ja tietenkin vielä sitten tämän Alfabbs:n omat kokoontumiset joita ei ole mitenkään aikataulutettu vaan ennemminkin sen perusteella että kun asia nousee esille.
http://www.aref.fi/p-kok-pa.htm
http://www.carf.fi/ohjelma.htm
Ja tietenkin vielä sitten tämän Alfabbs:n omat kokoontumiset joita ei ole mitenkään aikataulutettu vaan ennemminkin sen perusteella että kun asia nousee esille.
"Timing cingulum off et valuulas node"
- 90
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
ei muuta kuin liittymään vain...jäsenhakemuslomakkeet löytyvät kummankin klubin sivuilta.... muistaakseni......dr85 kirjoitti:Pitäiskö mun liittyä johki juttuun et pääsee noihin tapahtumiin? eli liittyä jäseneks johki vai.....?
Oishan se kivaa et pääsis katteleen toisten alffoja ja tekeen kaikkee kivaa....?
Tossa aikaisemmin kyselin seuraavaa:
Onko kukaan ehdotellut pitkään aikaan jotain aikaa ja paikkaa jossa voi juoda kupin kahvia ja bongata useamman boordilaisen lähietäisyydeltä.
Vai onko tällainen ihan tavatonta?
"Kivoja" kahvituskohteitahan löytyy ainakin kolmostienvarresta:
-Myllykukko 35km helsingistä.
-Linnatuuli 20km Hämeenlinnasta.
-ABC Toijala 37km Tampereelta.
Kymppitien varrella:
-Forssan Autokeidas
Ainakaan ei tullut kommentteja.
Onko kukaan ehdotellut pitkään aikaan jotain aikaa ja paikkaa jossa voi juoda kupin kahvia ja bongata useamman boordilaisen lähietäisyydeltä.
Kymppitien varrella:
-Forssan Autokeidas
- alfa 156 v6
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
Yhden bensatankillisen summalla taitaa liittyä vaikka molempiin kerhoihin, joissa molemmissa vapaaehtoiset järjestävät tapahtumia meille Alfisteille.dr85 kirjoitti:Pitäiskö mun liittyä johki juttuun et pääsee noihin tapahtumiin? eli liittyä jäseneks johki vai.....?
Oishan se kivaa et pääsis katteleen toisten alffoja ja tekeen kaikkee kivaa....?
Kannattaa liittyä vaikka edes toiseen.
Jepp, ainakin CARF ratapäivillä bongaa rutkasti foorumilaisiaSavo kirjoitti:Yhden bensatankillisen summalla taitaa liittyä vaikka molempiin kerhoihin, joissa molemmissa vapaaehtoiset järjestävät tapahtumia meille Alfisteille.dr85 kirjoitti:Pitäiskö mun liittyä johki juttuun et pääsee noihin tapahtumiin? eli liittyä jäseneks johki vai.....?
Kannattaa liittyä vaikka edes toiseen.
- Alfaholic -
-
- Car(s): ex:
159 tbi ti, jtdm 16V
156ts, sele, V6x4, JTDm16V, GTA
GT jts
147 jtdm
155 2.0 ts 16
166 3.0 - Paikkakunta: Keuruu
Kevveemmällä käy noista mikä vaan. Paitsi viikonloppuisinvokkie kirjoitti:Tossa aikaisemmin kyselin seuraavaa:
Kymppitien varrella:
-Forssan Autokeidas
Abarth 500 Esseesse
- Niko Tuomola
- Car(s): 166 ts , 75 ts
Ihan hyvin vois järjestää sellaisen Tampereen tapaamisenkin. Itse olen kesällä monesti osallitunut noihin mp kokoontumisiin , ne yleensä tiistaisin Mustalahti ja Pyynikinnäkötorni/ kahvila. Valitsis vain jonkun muun päivän . Mun mielestä mainio ajatus! Vois kehitellä! Pitkä rivi Alfoja olis todella upea näky Pyynikin maisemissa. Eli eiköhän tämä ole oikeastaan sovittu juttu
- Alfa Milano
- Car(s): 159
- Cuore Sportivo
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
- Niko Tuomola
No, Pyynikki on aivan keskustan tuntamassa . Se korkea mäki.vokkie kirjoitti:missä pyynikki?
Nimin tietämätön Hämeenlinnasta.
-olen kyllä jonkinverran Tampereella ajellut muutei tule mieleen.
Itse ajattelin vähän kesämmälle sitä kokoontumista, sais mahdollisesti niitä vanhempiakin Alfoja mukaan. Miksei siellä kuitenkin vois tehdä sellaisen harjotus kokoontumisen näillä käyttö Alfoilla
- Cuore Sportivo
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
- Niko Tuomola
- Cuore Sportivo
Kyllä mulle sopii et sovitaan joku tapaaminen, mutta ei tiistaita, ku mp miittinki on sillon..Cuore Sportivo kirjoitti:Katsellaan nyt, jos olisi halukkaita enemmänkin. Sitten voisi suunnitella tarkemmin..
Pyynikin näkötorni on sopiva paikka siellä käy aika paljon porukkaa vaikka ei siellä olisikaan mitään juttua.. (jos haluu et muutkin näkee)
- Campari
- Car(s): 159 jts (x-files:156ts,147ts,156jtssw,mb500sl,gtv v6 3.0,156v6)
Joo, työpaikan ikkunasta näkee tornille ja tuleehan siellä poikkeiltua ihan huvikseen muutenkin, joten kai sitä perjantaikahveet töiden jälkeen vois hörpätä sielläkin, oli sitten paikalla suksijoita, alfisteja tai muita "urheilijoita". Kevätauringon paistaessa ainakin viikonloppuisin on vain turkasen täynnä nykyään tuo paikka, tuskin perjantaisin kuitenkaan.innanen kirjoitti:Olisihan tuo Pyynikin alue tossa vieressä.Cuore Sportivo kirjoitti:Katsellaan nyt, jos olisi halukkaita enemmänkin. Sitten voisi suunnitella tarkemmin..
-cr
Alfa Romeo - automaailman Aku Ankka
- Abarth
- Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3 - Paikkakunta: Riihimäki
Dr85: Tän kuun viimenen viikonloppu CARF pitää talviajopäivän Nokian renkaiden testiradalla. Siinä ois nyt ainakin yks kokoontuminen Tampesterin lähellä.
Ja mikä parasta, siel saa sladittaa niin paljon ku sielu sietää ja voit myös testata, että viekö mies autoa vai toisinpäin
Miltäs kuullostaa?
Mä oon ainakin menos käskemään roomeoo...
Ja mikä parasta, siel saa sladittaa niin paljon ku sielu sietää ja voit myös testata, että viekö mies autoa vai toisinpäin
Miltäs kuullostaa?
pitäskö liittyä CARF:iin että pääsee sinne ajaan vai mitenkä?Abarth kirjoitti:Dr85: Tän kuun viimenen viikonloppu CARF pitää talviajopäivän Nokian renkaiden testiradalla. Siinä ois nyt ainakin yks kokoontuminen Tampesterin lähellä.
Miltäs kuullostaa?
oishan se mukavaa päästä vetään sladissa sinne...
- Mergy
- Car(s): Ex:t: Giulia (2016); Giulietta; GT; 147
"harjotus kokoontuminen" sopii meikäläiselle ainakin ja oon kyllä ajatellu tota Nokian rata hommaakin (täytyneen vaan liittyä kyseisen tapahtuman järjestävään järjestöön ensin..).
Eli koskas sinne Pyynikin näkötornille mentäis? pe/la? kellonaikaa...
Itselleni sopii lähes mikä ajankohta tahansa
Eli koskas sinne Pyynikin näkötornille mentäis? pe/la? kellonaikaa...
Itselleni sopii lähes mikä ajankohta tahansa
Mergy / 147>GT>Giulietta>Giulia
- Cuore Sportivo
Cuore Sportivo kirjoitti:Itse voisin olla paikalla perjantaina päivällä/iltapäivällä.. JOS saan V6:sen Muukkoselta torstaina.-AR147- kirjoitti:Eli koskas sinne Pyynikin näkötornille mentäis? pe/la? kellonaikaa...
no perjantaina sopis kyllä iltapäivällä...kun koulusta pääsee...
jos vaikka siinä klo 16 tai jossain siinä paikkeilla...tai vähä myöhemmin....
- Abarth
- Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3 - Paikkakunta: Riihimäki
No kyllähän se periaatteessa pitää..dr85 kirjoitti:
pitäskö liittyä CARF:iin että pääsee sinne ajaan vai mitenkä?
oishan se mukavaa päästä vetään sladissa sinne...
Ite liityin kans pari vuotta sitten Clubiin juur ennen Nokian ajopäiviä.
Pääsee sit kans kesällä clubin rata-ajopäivillekin, joita on muistaakseni viisi.
- Cuore Sportivo
Meikä on niin masentunut, kun kuutosen huollon kanssa menee ensi viikkoon, että aika hiljaista on mun osalta..-AR147- kirjoitti:Mikäs tässä oli lopullinen tuomio? Onko porukkaa nyt sitten tulossa Pyynikin näkötornille neljän tienoilla?
Mutta olihan pari muutakin kiinnostunutta, eli kai te siellä jotain saatte aikaan.
Mahtaisiko nyt jo olla kauniita kesäpäiviä vähitellen tarjolla? Jos porukka ei ole kokonaan lomilla ja kadonnut maille vierahille, niin olisiko kukaan innostunut lähtemään Pyynikille jonakin päivänä? Ehdotuksia päivästä ja kellonajasta? Paikkaakin voisi vaihtaa mikäli harju on kansoitettuna jatkuvasti.Alfa Milano kirjoitti:Pyynikille vois joku kaunis kesäpäivä ajella miittiin.
Re: Sunnuntai
Klo 15.00? Satoi tai paistoi.KJS kirjoitti:Toi ensi sunnuntai saattais olla ihan mahdollinen päivä. Pyynikillä?? Mihin aikaan??
Re: Sunnuntai
Minäkin taitaisin päästä paikalle tuohon aikaan.24valve kirjoitti:Klo 15.00? Satoi tai paistoi.