Hei Carlos, miitti oli jo..Wille kirjoitti:Carlos ja joku harmaan 75:n omistaja Haukilahden rannassa Espoossa.
Foorumilaisten bongaukset 2008
Valvoja: Moderators
- silverine
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
Naantalin pikatiellä nousi tänään lapa grafiitin harmaasta 166:sesta.
Ikävämpi havainto löytyi Ratapihankadun ja Puistokadun risteyksestä tänään päivällä: Helvetin hieno tummansininen 156 Alfan 17" Speedlineilla ja joku kinneri risteyksen sivussa poliisi-maijan kera ilmeisesti kolaria setvimässä. Toivottavasti ei käynyt pahasti.
Ikävämpi havainto löytyi Ratapihankadun ja Puistokadun risteyksestä tänään päivällä: Helvetin hieno tummansininen 156 Alfan 17" Speedlineilla ja joku kinneri risteyksen sivussa poliisi-maijan kera ilmeisesti kolaria setvimässä. Toivottavasti ei käynyt pahasti.
Alfaa pitää käsitellä niinkuin naista; ensin varovasti ja sitten täysillä.
- raktori112
- Car(s): Ex. 75,155
- SP
- Car(s): Ducati 748 -01
Ducati Monster 750 -99
BMW D - Paikkakunta: Tampere
joo
Heh.. samaa hämmästeltiin, kokonaista 6 autoo ajeli jonossaEpezi kirjoitti:SP bongattu Alastaron varikkoalueella. Olisitte vaan ottanut sen Porschen kisaan mukaan, senverta tylsä oli luokka
Ex-autonasentaja entisessä elämässä...
- MiNkO^^
- Car(s): Projekti: 1.6 Alfa Romeo 75
käyttöauto: Saksalainen
Ex: Alfa Romeo 147 - Paikkakunta: Päijät-Häme
rocca eilen bongattu möysän essolla(st1)ja sananen tuli vaihdettua
ps.taitaa koneen nosto siirtyä vähän myöhemmäksi tälläi pikku paketti etu sormessa hidastaa vähän hommia(rälläköinti on vaarallista)juhannuksen jälkeen sitten
ps.taitaa koneen nosto siirtyä vähän myöhemmäksi tälläi pikku paketti etu sormessa hidastaa vähän hommia(rälläköinti on vaarallista)juhannuksen jälkeen sitten
Mitä sinä teet?Katselen Kuutamoa.Sano sille Kuutamolle että ottaa Alfansa alle ja ajaa tiehensä.
- KauGoH
- Car(s): 159 2.4 JTDm -07. Spider(916) 2.0TS -96 EX: 156 V6 SW -04, EX:159 2.4JTDm Q4 -09.EX: 155 Q4 -94.EX:156 V6 -99, EX: 159 Q4 -06, EX:156 1.8 TS -98
lauantaina morotettu jossain kouvolan ja porvoon välissä uuskeulasta 156 ja tänään järvenpäästä saapuessani oli pitkän shellin kohdalla taavetissa tumman punainen 159 ja kärri perässä jossa nakotti punainen 156, olikohan nämä foorumilta... ja mitä oli käynyt kun 156 oli väsähtänyt ja joutunut kuljetukseen
Morjensta päivää
Hetki sitten lapailtu mustan 156 farkun(JIX-xx) kanssa alajärvellä hoiskon nesteellä.
Sehän olin mä. Mökkireisulla Ojäjärvellä. Normisti enempi täällä Kangasalalla
Kreivi
Sehän olin mä. Mökkireisulla Ojäjärvellä. Normisti enempi täällä Kangasalalla
Kreivi
-furioso-
- pitkämies
- Car(s): ....................
- Maserati 222 SE
- Maserati Quattroporte
- Lancia Thesis
- Jaguar XJR
- Saab 9-5 2.0 Turbo - Paikkakunta: Tampere
Tuli heitettyä viikon maisemakieros välillä Tre-Sirkka(Kittilä)-Tre. Kilometrejäkin kertyi noin 2200, osa myös ruotsin puolelta Reissun kokonaissaalis oli kokonaista.....seitsemän(!) Alfaa. Siis seitsemän.....Voiko joku vielä väittää että Alfa Romeo olisi käymässä liian yleiseksi! Morotuksia näistä seitsemästä tuli kolmelta joista komein tummasta 75:sta jossain keskisuomessa (Viitasaari?...)
ps: onhan se hyvä ettei meitä ole kuin corollaa Siwan parkkiksella mutta kuitenkin
ps: onhan se hyvä ettei meitä ole kuin corollaa Siwan parkkiksella mutta kuitenkin
"En kourinut...Autoin vain ala-selästä!"....
-
- Car(s): 916 2.0 TS-95
V70 2.0t-01
156 2.0 TS-01 - Paikkakunta: Akaa/ Viiala
1,5 h tien päällä 33sella ja saldo:
-Lempäälässä vanhalla Turku tiellä Alfa-tervehdykset
-Sääksjärvellä Alfa-käsi meinasi nousta mutta ei ihan..
-Sääksjärvi/Multisilta Alfa- ja tervehdykset
-Multisilta punamusta 164 -tyhjää haroin
-Motarilla nuori neiti Alfa-ei huomannut
Katsastusreissulla 33sen kanssa ja IHME ettei mennyt läpi
taas ne perk.. päästöt ja syöypyneet alatukivarsi ja vinotuki.
Pikkuisen ajoitus pieleen. Näytti just siltä että kun katsastusasema meni 4ltä kiinni, niin ko. katsastusmies ei halunnut enää ketään muuta mun jälkeeni, joten ajan kera antaumuksella kaivettiin ja kaivettiin..
Tästäpä siirrynkin siis "ostetaan" osastolle
Hyvät Juhannukset kaikille!!!!
-Lempäälässä vanhalla Turku tiellä Alfa-tervehdykset
-Sääksjärvellä Alfa-käsi meinasi nousta mutta ei ihan..
-Sääksjärvi/Multisilta Alfa- ja tervehdykset
-Multisilta punamusta 164 -tyhjää haroin
-Motarilla nuori neiti Alfa-ei huomannut
Katsastusreissulla 33sen kanssa ja IHME ettei mennyt läpi
taas ne perk.. päästöt ja syöypyneet alatukivarsi ja vinotuki.
Pikkuisen ajoitus pieleen. Näytti just siltä että kun katsastusasema meni 4ltä kiinni, niin ko. katsastusmies ei halunnut enää ketään muuta mun jälkeeni, joten ajan kera antaumuksella kaivettiin ja kaivettiin..
Tästäpä siirrynkin siis "ostetaan" osastolle
Hyvät Juhannukset kaikille!!!!
"ei edes se nytkäys, mutta se äkkipysähdys.."
- Caijo-Romeo
- Car(s): 159 1.9 JTDM -07, 166 2.4 JTD -01,155 TS 8v -94, 75 turbo IE -87, 33 1.7 8v -92 ex.Marea 1.6,156 1.8 sw -00,166 2.5 -00
- Caijo-Romeo
- Car(s): 159 1.9 JTDM -07, 166 2.4 JTD -01,155 TS 8v -94, 75 turbo IE -87, 33 1.7 8v -92 ex.Marea 1.6,156 1.8 sw -00,166 2.5 -00
- Campari
- Car(s): 159 jts (x-files:156ts,147ts,156jtssw,mb500sl,gtv v6 3.0,156v6)
Sunnuntaina 22.6 noin klo 18:00 aikoihin Mouhijärvellä, Laviantiellä nousi lapa harmaasta 159:stä, myöhemmin Hämeenkyröön vievällä valtatiellä valkoinen 156 täynnä liikkumattomia käsiä. Siinäpä ne jussinajan bongot meikältä, harvassa olivat alfistit ja tuttuja ei ollenkaan.
-cr
-cr
Alfa Romeo - automaailman Aku Ankka
Oon hieman laiska pitämään näistä kirjaa niin laitetaan nyt että joskus 16:15 tienoilla tuli hopea 156SW vastaan morjestuksen kera Lempääläntiellä täällä Valkeakoskella... tainnu sama auto tulla lapa pystyssä aiemminkin vastaan täälläpäin. Punasta 156 faceliftiä ja punasta 166 tulee nähtyä kohtuu usein täälläpäin mutta ikinä ei oo moikannu vielä takas kummastakaan.
- Bstoned
- Car(s): Jaguar XF 3.0D V6
ex:S-Type 2.7d V6, GT 2.0JTS, 156 2.5v6, liuta Opeleita, Celica ja BMW 316 - Paikkakunta: Kuopio
Jumankauta että on Kadotuksella hyvän värinen 156!
Viime torstaina bongattu tummansininen Ferrari Kuopion kolmisopessa, mallista en ole varma. Ja samalla kertaa harmaa 156 ts hillittömän hienoilla vanteilla. JKI-xx. Yritin lapailla mutta ei tullu vastausta. Eilen viel Haapaniemenkadulla viininpunainen 156 jtd. Nätti blondi ratissa. En viittiny lapailla kun tulin takaapäin...
Viime torstaina bongattu tummansininen Ferrari Kuopion kolmisopessa, mallista en ole varma. Ja samalla kertaa harmaa 156 ts hillittömän hienoilla vanteilla. JKI-xx. Yritin lapailla mutta ei tullu vastausta. Eilen viel Haapaniemenkadulla viininpunainen 156 jtd. Nätti blondi ratissa. En viittiny lapailla kun tulin takaapäin...
Meteant, dum obient.
(pelätkööt, kunhan tottelevat.)
(pelätkööt, kunhan tottelevat.)
-
- Car(s): 159 2.0 JTDm SW -11, Giulietta 2.0 JTDm -12
Kirk kirjoitti:Rovaniemellä juhannuspäivänä Rovakadulla punanen 33 IE spoilerilla pysäköitynä kaverin sinisen Corollan taakse. Tuttuja/ei tuttuja?
Voisi olla mun exä jos se on vielä hengissä. Spoileria siinä ei tosin ollut kun siitä luovuin, mutta onhan siihen voinut sellainen ilmestyä. Eli mahdollisesti saattoi ehkä olla tuttuja .
- raktori112
- Car(s): Ex. 75,155
Juu, totta. Täällä viitasaarellakaan ei juurikaan näe Alfoja, edes nelostiellä. Mutta minäpä taisin olla tämä likaisella seiskavitosella ajaja. (Jes, ensimmäinen bongaus täällä)pitkämies kirjoitti:Tuli heitettyä viikon maisemakieros välillä Tre-Sirkka(Kittilä)-Tre. Kilometrejäkin kertyi noin 2200, osa myös ruotsin puolelta Reissun kokonaissaalis oli kokonaista.....seitsemän(!) Alfaa. Siis seitsemän.....Voiko joku vielä väittää että Alfa Romeo olisi käymässä liian yleiseksi! Morotuksia näistä seitsemästä tuli kolmelta joista komein tummasta 75:sta jossain keskisuomessa (Viitasaari?...)
Hmm... Voisi osua minuun. Olin aamulla siellä kahvilla läppärin kanssa joskus kymmenen maissa. Olikohan sama kerta, kun viereisessä ruudussa oli myös diisseli-166. Jkl-Hki väliä tulee nyt sahattua vähän tiheämminkin...piesuli kirjoitti:kukas oli tänään kahvilla motorestis Helsinki - lahti moottori tien varrella auto tais olla se musta 166 ??. Tuttu pärstä mutta en saa vaan mielee kuka oli.. ite siinä kahvilla istuin valtion vaatteis..
Edit: Niin ja suthan tapasin viime vuonna miitissä, joten tod.näk olin siis minä. Itse olin niin ajatuksissani, etten juuri noteerannut ympärillä olevia.
- Keltsi
- Car(s): 155 Q4, 156 2.4 JTD 10V, 156 GTA, 164 TB, B5 Qt
Mikäli auton väri olisikin grafiitinharmaa, mustilla peltivanteilla, paikkana Lämpääläntien ja Niementien risteys, niin kyse olisi meikäläisestä. Mielestäni vaihdoin tervehdykset Alfan kuljettajan kanssa. Alfan väri oli juuri tuollainen sini-vihreäKadotus kirjoitti:joskus 16:15 tienoilla tuli hopea 156SW vastaan morjestuksen kera Lempääläntiellä täällä Valkeakoskella... tainnu sama auto tulla lapa pystyssä aiemminkin vastaan täälläpäin.
Kotimatkalla vanhalla kolmostiellä Sattulan ja Rimmilän risteysten välissä, n.7km Hämeenlinnasta Iittalaan päin, tuli vastaa 156 SW josta lapa nousi mallikkaasti.
Harvinaista nähdä työmatkalla näinkin monta Alfaa ja molemmista vielä morjenstettiin
"No smoke => no power => no hope"