Viimeisin hankinta?
Valvoja: Moderators
- silverine
- Viestit: 2351
- Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
CARF:in uus paita ja lippis. Tais mennä tilaukseen
samalla minuutilla kun tekstari oli kännyssä..
samalla minuutilla kun tekstari oli kännyssä..
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
- silverine
- Viestit: 2351
- Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
Eli XXXL:t taitaa nyt sitten olla jo loppuunmyyty..Kurko kirjoitti:Sama setti tuli tilattuaKauGoH kirjoitti:^juuh, sama juttu, kaksi paitaa tilattu! kerrankin ku kerkee ja niitä vielä saa... viimeeks oli loppu
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
- rim
- Viestit: 767
- Liittynyt: 02 Maalis 2003, 21:47
- Car(s): Jaguar I-Pace HSE, Jaguar XKR, ex 156 2.0 TS, 156 2.0 JTS SW, 156 2.0 JTS, 159 2.4 JTD Q4, Jaguar Sportbrake 2,2 i4 Td 200 Jaguar F-Pace 2.0
- Paikkakunta: Seinäjoki
Uusi AR 159 SW 2.4 JTD Q4
Sen verran vielä jälkikommentteja että luulin etten enää Alfan kanssa kauppoihin pääse mutta onneksi olin väärässä. Tämä on jo 4. AR peräkkäin, eli hyvin menee.
Halusin hopeisen Q4 nahkajakkaroilla, ei löytynyt maasta. Tehdastilaus olisi myyjän mukaan ottanut 5 kk. Tyydyin siis Alfatex-istuimiin, kai niilläkin pärjää pääasia neliveto ja haluttu väri. Sama 5 kk odotus olisi kai koskeny my 2008 mallia.
Sen verran vielä jälkikommentteja että luulin etten enää Alfan kanssa kauppoihin pääse mutta onneksi olin väärässä. Tämä on jo 4. AR peräkkäin, eli hyvin menee.
Halusin hopeisen Q4 nahkajakkaroilla, ei löytynyt maasta. Tehdastilaus olisi myyjän mukaan ottanut 5 kk. Tyydyin siis Alfatex-istuimiin, kai niilläkin pärjää pääasia neliveto ja haluttu väri. Sama 5 kk odotus olisi kai koskeny my 2008 mallia.
Viimeksi muokannut rim, 24 Kesä 2008, 21:56. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
- Hepa
- Viestit: 3197
- Liittynyt: 28 Heinä 2003, 06:10
- Car(s): Giulia Super -69
Outlander PHEV -14 - Paikkakunta: Tampere
^Minkä takia se vanha maali pitää poistaa? Eikö se uusi maali tartu ihan hyvin vanhan päälle kun tietty karhentaa ja pesee sen hyvin ihan kuin minkä tahansa pinnan ennen maalausta. Ei pitäisi edes pohjamaalia tarvita silloin erikseen.
Maalarit korjatkoot jos olen ihan hakoteillä.
Maalarit korjatkoot jos olen ihan hakoteillä.
Oo==\\*//==oO
----|--OI-582--|----
----|--OI-582--|----
- Wile E. Coyote
- Viestit: 4112
- Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
Joo näin on, ei vanhaa maalia tarvitse ottaa pois alta.Hepa kirjoitti:^Minkä takia se vanha maali pitää poistaa? Eikö se uusi maali tartu ihan hyvin vanhan päälle kun tietty karhentaa ja pesee sen hyvin ihan kuin minkä tahansa pinnan ennen maalausta. Ei pitäisi edes pohjamaalia tarvita silloin erikseen.
Maalarit korjatkoot jos olen ihan hakoteillä.
Varsinkin muoviosissa on käytetty pohjamaalina sellaista maalia joka ei halkaise tai murra pintamaalia.
Jos taas kyseessä on autonmalli By US&A niin silloin maali pitää poistaa tai eristää, koska uusi maalikerros voi alkaa kiehumaan ja toimii kuin maalinpoisto aineet...
Pessimisti ei pety!!
-
- Viestit: 849
- Liittynyt: 27 Heinä 2004, 20:09
- Car(s): Volvo S40 T5
- Paikkakunta: Turku
- Viesti:
- Rolle
- Site Admin
- Viestit: 7738
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
- Car(s): RRS + F20
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Jos tuollainen, niin onko laiva ja miten meinasit sitä komistaa?dimmu kirjoitti:Tätäkin vaihtoehtoa olen pohtinu, mutta tosiaan tuo vanhuus arveluttaa kun menee sinne -92 tietämille. Ja onko se miten "laiva" ajaa? Mikään komiahan sekään ei oo, mutta... Tosiaan se kones ja neliveto vois khyl houkutella.Rolle kirjoitti:Audin S4 2.2t olisi asiallinen, mutta on noihin kriteereihin liian vanha. Äänet on ainakin kohdallaan, ja tehokin siirtyisi tiehen ilman turhaa vetelyä.
^^ Ei ole laiva niinkuin kuvittelin, lähtee kyllä ihan sairaasti lastulla höystettynä kun vertaa 156 2.5 V6:een.
Katunu en ole pätkääkään, ainakaan vielä
Tarkoitus oli hommata isompi ja mukavampi auto maantieajoon ja semmoisen sain.
Tosin mikään mutkateiden kuningas tämä ei varmastikaan ole niinkuin alfa, mutta ei ainakaan tarvi niitä pikku töyssyjä tuntea persiissä...
Auto on musta, tontissa ja sopivat vanteet alla, joten kauheita tähän en rupea tekemään. Jotain pientä hillittyä tyylikkyyttä pitää varmastikin väsätä...
Katunu en ole pätkääkään, ainakaan vielä
Tarkoitus oli hommata isompi ja mukavampi auto maantieajoon ja semmoisen sain.
Tosin mikään mutkateiden kuningas tämä ei varmastikaan ole niinkuin alfa, mutta ei ainakaan tarvi niitä pikku töyssyjä tuntea persiissä...
Auto on musta, tontissa ja sopivat vanteet alla, joten kauheita tähän en rupea tekemään. Jotain pientä hillittyä tyylikkyyttä pitää varmastikin väsätä...
Älä koskaan sano "En osaa" ennen kuin olet yrittänyt!
Paljonkos on paukkua lastun kera ?dimmu kirjoitti:^^ Ei ole laiva niinkuin kuvittelin, lähtee kyllä ihan sairaasti lastulla höystettynä kun vertaa 156 2.5 V6:een.
Katunu en ole pätkääkään, ainakaan vielä
Tarkoitus oli hommata isompi ja mukavampi auto maantieajoon ja semmoisen sain.
Tosin mikään mutkateiden kuningas tämä ei varmastikaan ole niinkuin alfa, mutta ei ainakaan tarvi niitä pikku töyssyjä tuntea persiissä...
Auto on musta, tontissa ja sopivat vanteet alla, joten kauheita tähän en rupea tekemään. Jotain pientä hillittyä tyylikkyyttä pitää varmastikin väsätä...
Eikös sen V6 alfan pitäny olla niin kova peli?
Turbo on aina turbo ja vaparit tulee perässä
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Premium-luokan debattia.dimmu kirjoitti:Audi S4
Muistin väärin, vääntö olikin 450Nm.CHRdriver kirjoitti:oho, tuo on aika hyvin... varsinkin vääntö.dimmu kirjoitti:280hv / 470Nm luvattu LMS:n lastulla, dynopapereita ei tullut mukana, mutta luotetaan tuohon...CHRdriver kirjoitti: Paljonkos on paukkua lastun kera ?
Älä koskaan sano "En osaa" ennen kuin olet yrittänyt!
- TommiS
- Viestit: 542
- Liittynyt: 17 Marras 2005, 22:05
- Car(s): Ex. Mito / V6 / Tessu
- Paikkakunta: Vantaa
CHRdriver kirjoitti:Paljonkos on paukkua lastun kera ?dimmu kirjoitti:^^ Ei ole laiva niinkuin kuvittelin, lähtee kyllä ihan sairaasti lastulla höystettynä kun vertaa 156 2.5 V6:een.
Katunu en ole pätkääkään, ainakaan vielä
Tarkoitus oli hommata isompi ja mukavampi auto maantieajoon ja semmoisen sain.
Tosin mikään mutkateiden kuningas tämä ei varmastikaan ole niinkuin alfa, mutta ei ainakaan tarvi niitä pikku töyssyjä tuntea persiissä...
Auto on musta, tontissa ja sopivat vanteet alla, joten kauheita tähän en rupea tekemään. Jotain pientä hillittyä tyylikkyyttä pitää varmastikin väsätä...
Eikös sen V6 alfan pitäny olla niin kova peli?
Turbo on aina turbo ja vaparit tulee perässä
Tässä kohdassa harmittaa, ettei setä koskaan säästänyt tutkalappuja oman MonkeyHondan kohdalta vuodelta -82, jolloin homma oli vielä hiukan vapaamielisempää...
Honda Monkey 50cc vm -78;
Neliahtipytty a`la Mopo Sport Petikko:
Honda Dax, muistaakseni 80cc, mahdottoman jyrkkä nokka jäykkine venttiilijousineen. Loppuun saakka käsin viilatut imu -ja pakoaukot.
Muistaakseni Dellorto 32mm mahdollisimman avaralla imurännillä. Tämä kaasari ei mahtunut enää tankin alle, vaan piti viedä vasurille ulkopuolelle
Kromattu pakoaukonmittainen käsintehty rööri, ilman vaimentimia oikealla puolella jalkaa grillaamassa...
Rumpujarrut edessä ja takana vakiosäädöissä.
Tutka nappasi juniorin Lohjan Myllylammella, dokumenttina 94km/h, nuhtelut, ja omistajan lupaus palauttaa laite mopon normeihin.
Suuniteltu ahdin jäi vielä odottamaan...
CHR-Driver nakittaa setää oman Monkeyn spekseilla seuraavaksi.
Sorry avautuminen ja muistelu, pari olutta ja lomaa...
- Ciancarlo
- Viestit: 1935
- Liittynyt: 28 Loka 2004, 14:54
- Car(s): La macchina: GT 3,2
La moto: Duca 1199S Panigale - Paikkakunta: Hki
^tuo ylläoleva on kyllä
Tämäkin setä muistelee kaiholla nuita aikoja - omaa mopoa viilattiin niin perkeleesti ja taisi se raisu kulkea jotain kaheksaakymppiä jyrkässä alamäessä ja ilman kypärää tietysti. Ja nyt, juuri eilen, esitin moralistia, kun oma kundi otti kuristimen pois Apriliastaan..
Asiaan. Jottei mänisi tämäkin täysin OT, niin tuli hommattua kaveriporukan kanssa piletit Monzan kisoihin - A-luokan reissu..
Tämäkin setä muistelee kaiholla nuita aikoja - omaa mopoa viilattiin niin perkeleesti ja taisi se raisu kulkea jotain kaheksaakymppiä jyrkässä alamäessä ja ilman kypärää tietysti. Ja nyt, juuri eilen, esitin moralistia, kun oma kundi otti kuristimen pois Apriliastaan..
Asiaan. Jottei mänisi tämäkin täysin OT, niin tuli hommattua kaveriporukan kanssa piletit Monzan kisoihin - A-luokan reissu..
Alfa Romeo - Una macchina vera dell'autista!
- hagger16
- Viestit: 3071
- Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
- Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98 - Paikkakunta: Savonlinna
Tulipa tuosta mieleen, kun serkku poika ei ollut tyytyväinen kissalan poikien Mankilla kelaamaan huippunopeuteen ja pyysi itse yrittää tutkaan uudestaan. Lupa heltisi ja sakot sen mukaan. Tulipahan nekin huiput dokumentoitua...TommiS kirjoitti:Tutka nappasi juniorin Lohjan Myllylammella, dokumenttina 94km/h, nuhtelut, ja omistajan lupaus palauttaa laite mopon normeihin.
Niin...hankinta... varasin ajan Koni FSD -iskareiden asennukseen ja auton maasturointiin. Sekä että
Senza cuore saremmo solo macchine
- Epezi
- Viestit: 7464
- Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
- Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
- Paikkakunta: Hämeenkyrö
- Viesti:
^laitappa sitten kokemuksia sarjasta. Tähän mennessä en ole nimittäin kuullut keneltäkään huonoja kommentteja
Offtopiciin: Veljelläni oli myös aikanaan hiukka viritetty PV. Ajelin vanhempieni kanssa moottoritiellä kohti mökkiä, normaali 100km/h taulussa, kun veljeni paahtaa ohituskaistaa ohitte . Voitte arvata että isäukolla oli muutama sana sanottavana veljelleni kun olimme perillä.
Viimeisin hankinta taisi olla lentoliput Milanoon 6päivää elokuun puolivälissä. Toivotaan ettei ihan koko maa ole lomalla, että pääsisi ainakin Aresen Alfa-museoon.
Offtopiciin: Veljelläni oli myös aikanaan hiukka viritetty PV. Ajelin vanhempieni kanssa moottoritiellä kohti mökkiä, normaali 100km/h taulussa, kun veljeni paahtaa ohituskaistaa ohitte . Voitte arvata että isäukolla oli muutama sana sanottavana veljelleni kun olimme perillä.
Viimeisin hankinta taisi olla lentoliput Milanoon 6päivää elokuun puolivälissä. Toivotaan ettei ihan koko maa ole lomalla, että pääsisi ainakin Aresen Alfa-museoon.
- alfa 156 v6
- Viestit: 5150
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
Tuohon saa jo melko lailla PV:tä rakentaa. Omassa PV:ssä oli corollamittarin mukaan huiput parhaillaan 135Epezi kirjoitti: Ajelin vanhempieni kanssa moottoritiellä kohti mökkiä, normaali 100km/h taulussa, kun veljeni paahtaa ohituskaistaa ohitte .
Enempää ei saatu menemään sitten millään. Ja hyvä niin, kun jälkeenpäin miettii asiaa varsinkin niiden alumiinijarrurumpujen kantilta
Hankinta: Invertteri että pääsee säätään 75:sta tien päälle oikeen kunnolla