Joku ajeli Jyväskylän rantaväylällä vastaan punaisella GTV:llä n. klo:16.05. En huomannut morotusta, enkä itsekään ehtinyt lapailla. Kiihdytin just täysiä jonon ohi, niin en voinut/uskaltanut irroittaa kättä ratista ja morottaa..
Kuuden aikoihin/jälkeen Insinöörinkadulla Tampereen Hervannassa naispuolinen 156-kuski pirtsakalla kädenheilautuksella. Itse vastasin tyylikkäästi luu ulkona tervehdykseen!
Musta facelift 166 lapa pystyssä Aleksanterinkadulla joskus 11 aikoihin. Eihän MrKirby ollut noihin aikoihin Oulussa kun rekisterinumero näyttäisi (muistaakseni) samalta?
Eilen lauantaina pariskunta tekemässä kauppoja 156 farkku selestä Sahaajankadulla sijaitsevassa autokaupassa Herttoniemessä. Etsiskelin kyseistä autoa hallista, mutta se löytyikin kaupan pihasta ilman hintalappua. Kun kysäisin autoa myyjältä, selvisi että kopissa istunut pariskunta oli juuri tekemässä kauppoja ko. autosta. Foorumilaisia?
Samalla kaupan pihassa seistessä tuli myös bongattua musta 166, mutta en tajunnut moikata kun olin keskittynyt puheluun. Sen ehdin kuitenkin havaitsemaan että harmaa 75:seni kiinnitti näiden ohi ajaneiden huomion.
Sape kirjoitti:Musta facelift 166 lapa pystyssä Aleksanterinkadulla joskus 11 aikoihin. Eihän MrKirby ollut noihin aikoihin Oulussa kun rekisterinumero näyttäisi (muistaakseni) samalta?
Väärä kaupunki... Olin tuolloin Hgissä - enkä sielläkään muistaakseni Aleksanterinkadulla. Toukokuussa olin kyllä Oulussa Alfalla...
Bongattu kuminen muumi tänään kehä III:n varrella (entisen)parhaan yöpalapaikan pihalla. Ja bongaamatta jäi 156 nokka tontissa vihdintien liittymän paikkeilla...
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.
Hyvinkäällä Megaosan liepeillä pyöri puolisen tuntia sitten musta 75.
Olikohan joku Hyvinkään foorumilaisista? Ei ole vielä tullut opeteltua niiden kalustoa...
Sleepperi kirjoitti:Furio bongattu Hämeenkadulla Sunnuntaina klo 12.15 ja myöhemmin tuli moroteltua aika monelle Alfalle välillä Tampere - Jyväskylä..
Millä olit liikenteessä? En ainakaan GTV:tä muista nähneeni.. (Voi kyllä olla muistissa vikaa)
Seisoskelin liikennevaloissa ja gtv oli hämeenpuistossa parkissa..
Jotain kummaa tuossa Lundin kolaripaikassa on, kun siinä on kaiteet mutkilla aika usein ja joskus porukka meinaa ajautua väärälle kaistalle. Ainakin se mutka on kallistettu väärin..
Mahdollisesti Keltsi 156 SW:llään aamulla joskus 7:20 tienoilla Sääksmäen sillan suunnasta kun itse olin firman (Ramirent) kuorma-autolla matkalla Valkeakoskelta kohti Hämeenlinnaa. Tervehtiä en Mannin hytistä kyllä viitsinyt...
Vaimo ja tytöt olivat ostosreissulla tänään jättäneet vastaamatta "punaisesta alfasta" tulleeseen tervehdykseen jossain Turtolan Citymarketin nurkilla.
Vanhempi tytär kyllä oli huutanut että "Alfasta morjestetaan"..
Vaimo tapansa mukaan ei ollut taaskaan keskittynyt liikenteeseen
Pahoittelut.
Eilen 8.7. noin 17.00 tuli Porvoon Näsistä moottoritielle päin vastaan hieno 156 GTA tai jokin levikesarja.. Lapakin nousi mallikkaasti!!!
Kenties joku täältä? Kenties janne_ ?
Minäpä juuri. Ei gta, mutta v6 kuitenkin. Oli muuten ensimmäinen kerta porvoossa kun mulle morotettiin takaisin , vaikka olen kurvaillu alfalla yli vuoden. Olin jo melkein luopunu toivosta että porvoossa kukaan koskaan morottaisi takaisin
Bongasin samalla reissulla K-raudan pihassa autoni viereen parkkeeratun punasen gtv:n. Auton omistaja morotti poistuessani paikalta. Foorumilta?
janne_ kirjoitti:Minäpä juuri. Oli muuten ensimmäinen kerta porvoossa kun mulle morotettiin takaisin , vaikka olen kurvaillu alfalla yli vuoden. Olin jo melkein luopunu toivosta että porvoossa kukaan koskaan morottaisi takaisin
Terse vaan, aina huiskin ku jossain alfan nään. Levikkeet istu sun autoos aikas hyvin, nätti peli.
Kadotus kirjoitti:Mahdollisesti Keltsi 156 SW:llään aamulla joskus 7:20 tienoilla Sääksmäen sillan suunnasta kun itse olin firman (Ramirent) kuorma-autolla matkalla Valkeakoskelta kohti Hämeenlinnaa. Tervehtiä en Mannin hytistä kyllä viitsinyt...
Aika sekä paikka täsmäävät. En olisi varmastikkaan huomannut kuormurin hyttiin katsella. Tuntuu menevän noi työmatkat melkoisessa horroksessa välillä Pitäisi kyllä olla paljon valppaampi, kun siellä liikkuu kaikenlaisia metsän eläviä...
pitkämies kirjoitti:Eilen pikku "ruisinkilla" kylällä. Saldona: 1x spider, 4x 156, 1x 159sw.....Ja luonnollisestikaan YHDESTÄKÄÄN ei vastattu kohteliaaseen tervehdykseen! Hyvin vedetään Mansessa....
PS: Trelainen uusi morotus taitaa olla piiiiiitkä tuijotus
Itse liikun kohtuu paljon Tampereella ja aina on tapana moikata jos vaan huomaan toisen Alfan... itsekkin kyllä huomannut että Tampereella on monta Alfaa joista ei kyllä heilutella takaisin, mutta on niitä poikkeuksiakin
Olikos jäsen Roach tänään Raision Expert/Budget sport/K-kauppa-kompleksin parkkipaikalla viiden-kuuden aikoihin? Emännän golfferolla mentiin punaisen viiskuutosen farkun ohi siellä
- kaurapuuro ei ole ruokaa, piika ei ole ihminen ja ford ei ole auto -
^^omien havaintojeni mukaan pirkanmaalla on hieman normaalia suurempi todennäköisuus että morotukseen vastataan. Jos en nyt ihan valehtelisi niin ainakin kolmanneksesta nousee lapa.
^^Se voi olla meikäläisen vanha auto - nykyään ajelen samanvärisellä sedanilla. Hyvä kun on silmiä joka paikassa, tänään kuulin että se oli viime viikolla (?) bongattu Joutseno-Imatra välillä
Roach kirjoitti:^^Se voi olla meikäläisen vanha auto - nykyään ajelen samanvärisellä sedanilla. Hyvä kun on silmiä joka paikassa, tänään kuulin että se oli viime viikolla (?) bongattu Joutseno-Imatra välillä
jep, isoveli ilmeisesti valvoo
- kaurapuuro ei ole ruokaa, piika ei ole ihminen ja ford ei ole auto -
Paljon on noussu lapa meikäläisellä. Vastausprosentti on kuitenkin pieni.
Viimeisin Sysmän tienoolla juhannuksen paluupäivänä punainen 159. Ei muistaakseni tulut vastausta.
Tänään starttaan tienpäälle reitillä Vantaa-Lahti-Varkaus-Joensuu-Jyväskylä-Oulu-Rovaniemi-Kemijärvi->
Alussa 1 pyörä katolla ja Joensuusta lähtien 2. Lappiin polkemaan, pikkuteitä mennään.
janne_ kirjoitti:
Bongasin samalla reissulla K-raudan pihassa autoni viereen parkkeeratun punasen gtv:n. Auton omistaja morotti poistuessani paikalta. Foorumilta?
Oli meikäläinen. Pistän yleensä Alfani toisen Alfan viereen jos mahdollista. Harmi että en ehtinyt pari sekuntia aikaisemmin pihalle, olisi kerinnyt vaihtaa pari sanaa.
Eilen matkalla Porvoo - Mäntsälä - Asikkala - Sysmä - Korpilahti - Jkylä - Oulu - Tornio - Kolari tuli vastaan noin 10 Alfaa mistä lapa nousi kahdesta. Yksi pun 147 Asikkalan ja Sysmän välillä ja yhdestä tummasta 156 facelift Aavasaksan ja Pellon välillä.