tänään klo 13.00 olhava-kemi välillä bonkattu 159 ja facelift 147 musta.eivät vastanneet tervehykseen.harvon näkee alffoja tuolla välillä vaikka päivittäin kuljen torniossa.
Onkos Nokian Säkkijärvenkadun rivareihin muuttanut hopea 156? Muutaman kerran ny bongannu sitä parkkikselta poistuessani viereiseltä raksalta... Hienot alupallot alla...
Alfalla ajaminen on kuin panisi ilman kumia: tuntuu helvetin hyvältä, mutta voi laueta koska vaan
Oliko Greg Tuusulanväylällä Sahankulman valoissa vasemmalla kaistalla vähän klo 16 jälkeen?
Ajelin kyllä tuusulanväylällä, mutta se oli just vähän ennen viittä...taisi olla se toinen punainen GT, jota joskus näkee. Duunikaverikin pari kertaa moikkaillut ilmeisesti tuota toista ja ihmetellyt kun tervehdyksiin ei vastata...
Mulla ei tainnut olla hoksottimet hereillä kun en huomannut, pahoittelut. Päällä oli 2 vuorokautta vanhat vahat. Eihän sitä reissuun kehtaa paskasena lähteä(=thule-kattotelineen kumijäljet irtoaa paremmin vahatulta pinnalta)! Se on kyllä hienoa kun pieni vaivannäkö noteerataan, kiitos!
Mainostetut pikkutiet jäi pois alkuosuudelta myöhäisen lähdön takia.
Tuskin on foorumilainen, mutta Ferrari bongattu äsken Tammelassa tienvarsi parkissa. Vaikka kyseessä olikin "vain" normaali 348, niin kyllä se aina jaksaa sykähdyttää...
Sleepperi kirjoitti:Ajelikohan Kadotus eilen vastaan jossain Orivesi-Jämsä välillä? Oli ainakin saman värinen 156. Itse ajelin Corollalla niin ei tullut moroteltua..
Oli kyllä nyt joku muu kyseessä, vaikka sillointällöin sielläkin päin saatan ajella, vietin koko eilisen päivän täällä Valkeakoskella, ainoat ajot oli työmatkat ja kebab-reissu
Eilen vanhemman parin ajamana punainen 33 hki-lahti välillä.
Rocca turbolla ja valkoinen sprint levekkeillä.
Bongasin itseni ostamassa isälle punaista 155:sta.
Tänään ilmeisesti ripa 156:lla hml motonetin valoissa ja valkeakoski-pälkäne välillä 145 ... lapa tosin ei noussut.
Mulla ei tainnut olla hoksottimet hereillä kun en huomannut, pahoittelut. Päällä oli 2 vuorokautta vanhat vahat. Eihän sitä reissuun kehtaa paskasena lähteä(=thule-kattotelineen kumijäljet irtoaa paremmin vahatulta pinnalta)! Se on kyllä hienoa kun pieni vaivannäkö noteerataan, kiitos!
Mainostetut pikkutiet jäi pois alkuosuudelta myöhäisen lähdön takia.
Mua ei tarvitse bongatakaan kun ajelen wanhalla kiesusrumalla BMW:llä
Jepulis. Enpä huomannut sinua turistivirrassa. Viikon verran olen kruisaillut pitkin Suokkia tehden muuttoa Länsi-Mustasaarelta Kirkkosaarelle. Kuuskutonen on tosi kätevä muuttoauto.
Sunnuntaina puolen päivän aikoihin Forssassa kirkkaan keltainen (!) 166:nen, ja ei moikannu... Melko räikeän värinen oli kyllä.
Hieman aikaisemmin samana päivänä Turun ja Forssan välillä morotus luumun (?) värisestä 156:sta.
Myöhemmin sunnuntaina Riihimäki - Lohja - Turku välillä sekalainen lajitelma 147, 156, 164 ja 159 Alfoja - Ei yhtään morotusta takaisin, tai sitten en vaan huomannut...
Kumimuumin lauantain bongaus osui, samasta lähdöstä Pälkäneentiellä vastaan pari farkkua lähes peräkkäin ennen Parolaa, jälkimmäinen ilmeisesti Keltsi vai pettikö kaukonäkö ( ulkonäköhän se ei voi olla )
RIPA kirjoitti:Pälkäneentiellä vastaan pari farkkua lähes peräkkäin ennen Parolaa, jälkimmäinen ilmeisesti Keltsi vai pettikö kaukonäkö ( ulkonäköhän se ei voi olla )
Kylä taitaa olla uusien kaukolasien hankinta paikallaan. Olin Alfalla miltei koko päivän Kymenlaakson reissussa...
Tänään aamupäivästä epezi bongattu nokian a-osilta kyselemässä Nissanin(?) liukutappia jarruihin. Tai oikeastaan taisi epezi bongata minut kun en taas puusilmänä ensin mitään nähnyt tai tajunnut
Eilen morjesteltu italia:n kanssa vaakunan valoissa n. 17:30. Oli 75:ssä vähän ärjymmät mörinät, kun takapönttö löytyi sillä hetkellä takaontista (nyt taas takaisin siellä missä kuuluukin).
Keskiviikkona 9.7 tuli vastaan punainen(?) 916 GTV Lappeenrannassa jossain ja morotukset vaihdettu. Itse punaisella Spiderilla, tosin olin pelkääjän paikalla kun nainen ratissa (kyllä, olen hullu..). Myös muutama 156 vastannut tervehdykseen Lappeenrannan suunnalla.
Jokilaakson komein hopea Spider bongattu morjestuksen kera Kaipolassa. Morjestus tuli vaikka olin Transitilla liikenteessä. Ehkä firman logoilla oli vaikutusta asiaan..
oliko forumilaisia kun kokeili tänään iltapäivällä lielahden kadulla 147 lento ominaisuuksia, latas siihen teivaalantien risteyksen kohdalla olevaan hidasteeseen jonkun 80km/h reilu hyppy taivaalle ja jostain tuli kipinöitä alastullessaan, mutta lensi ainakin hyppyrin yli.. olihan se komian näkönen hyppy eipä tainnu auto tykätä..
tänään n. klo . 19.oo tuli kurko S-marketin edustalla vastaan, en jaksanut heilutella kun olin emännän yariksella liikkeellä Ja keravan keskustassa pyöri 3.0 V6 merkinät takana hopeinen 156:nen foorumilaisia, ja onko tosiaan 3 litranen mylly alla? (kurkon kanssa morjesteltu usein, ei oo vaan ''jaksanu'' tänne kirjotella, komea auto kyl on.. )
Suomenlinnassa jollain on hopea farkku 159 tuossa Merisotakoulun vieressä olevassa talossa pihalla.. Foorumilaisia, vai vain hienojen autojen harrastajia?
OL kirjoitti:Jokilaakson komein hopea Spider bongattu morjestuksen kera Kaipolassa. Morjestus tuli vaikka olin Transitilla liikenteessä. Ehkä firman logoilla oli vaikutusta asiaan..
Joo, aarnikotkalle moikkailin...
Oletko mennyt 75:n hukkaamaan? Höh. No osta multa (vaimolta) Spider pois kuleksimasta.
Jeppe kirjoitti:tänään n. klo . 19.oo tuli kurko S-marketin edustalla vastaan, en jaksanut heilutella kun olin emännän yariksella liikkeellä Ja keravan keskustassa pyöri 3.0 V6 merkinät takana hopeinen 156:nen foorumilaisia, ja onko tosiaan 3 litranen mylly alla? (kurkon kanssa morjesteltu usein, ei oo vaan ''jaksanu'' tänne kirjotella, komea auto kyl on.. )
Moro!
Eiköhän tuossa ihan perus kakspuokki jyllää, kolmen litran tagi oli kiinni jo autoa saksasta tuotaessa. Jollain helvetin superliimalla kiinni, ettei sitä viitsi poiskaan repiä
Pitää siis vissiin päivittää kone merkintöjen mukaiseksi
156 super bongattu Pitäjänmäentiell ä n.18.30. Ajettiin rinnakkain vähän matkaa. Jos luet palstaa, niin onnittelut upeasta auton valinnasta. Itse valitsin täsmälleen saman auton 1,5 vuotta sitten. Parhaiten jäi autosta mieleen loistava verhoilu (beige kangas, suosikkini - ei nahkaverhoiluista).
Bongattu saman tien varrella n.20.00 164 S-Marketin valoissa. Hyvät saundit, kun lähdit valoista!
heme kirjoitti:Joo, aarnikotkalle moikkailin...
Oletko mennyt 75:n hukkaamaan? Höh. No osta multa (vaimolta) Spider pois kuleksimasta.
Juu, oli vähän pakko.. Bensan hinta pilvissä ja kilometrejä tulee kuitenkin jonkin verran. Lisäksi vaimoke vierasti seiskafemmaa reilusti. Kurvaillaan tässä nyt jonkin aikaa puntolla ja katsellaan minkälaiseksi auton tarve muuttuu. Onkos sen parkissa välillä näkyvän sinisen 156:n omistaja forumilaisia?