joku ulkoilutti punaista spideria hesaan menevällä tiellä tossa toissapäivänä.
malliltaan oli tuota 80-lukua. tarkennuksena: ahvenkosken jälkeen tuli vastaan.
...Mut kukas morotteli torstaina porvoo-helsinki tiellä punaiselle GTA:lle, olin kiireinen niin en ehtinyt tekemään muita havaintoja kuin että alfa se oli x)
Punainen 166 bongattu tänään Tampereella noin 20:30 Kalevassa ja lapa nousi, sitten ehkä 15 min möyhemmin punainen GTV siirtokilvillä lähellä Viinikan Vanhaa liikenneympyrää.
Perjantaina tuli henk. koht. ennätys ennen kello 16 välillä Pälkäne - Kangasala. Tuolla pätkällä tuli kolme Alfaa vastaan ja kaikista nousi käsi. Ja Lauantaina puolen päivän maissa Tampereella, oliko se nyt Atalassa vai mikä se oli, tuli myös käsi pystyssä oleva Alfisti vastaan.
Eilen pyöräreissulla bongattu tuttu musta GTV joenrannassa Eurajoella, sit vastaan tuli punainen 156 JIX-jotain. En paljon morotellu =) Ja tietenkin Bellassa bongattu tuttunnäköisiä autoja.
Tänään Jyväskylässä liikennevaloissa viereen pysähtyi tummansininen 156:nen vähän puolenpäivän jälkeen. Carffin tarra ja taisi olla Alfa-lippiskin kuljettajan päässä. Foorumilaisia?
Teuhka ajeli vastaan päivällä ja vissii moikkas. Ei nähny ku Gta omistaa nii tummat ikkunat. Ajelin muukon suoralla myöskin jonkun tummansinisen 156 ohi. Nainen oli kuskina.
Ärräpää kirjoitti:Teuhka ajeli vastaan päivällä ja vissii moikkas. Ei nähny ku Gta omistaa nii tummat ikkunat. Ajelin muukon suoralla myöskin jonkun tummansinisen 156 ohi. Nainen oli kuskina.
Olen ainakin opettanut moikkaamaan, en tiedä toteutuuko aina!
Tutun oloinen harmaa 156SW Valkeakosken Bemiksen parkkipaikalla, Ricambi Heikan tarra takasivulasissa ja peltivanteet alla. Itse ajelin hieman 16.00 jälkeen akkukäyttöisellä saksilavalla ohi ja hetken päästä kävellen palatessani auto olikin jo poissa.
Tänään tuli joskus viiden jälkeen musta Sprint vastaan Irjalankadulla ja hetkenpäästä takojankadulla punainen 75 TS luultavasti punaisilla vanteilla/kapseleilla Takojankadulta kääntyi Kalevankankaalle. Foorumilaisia? Itse istuin patongin puikoissa.
Jeppe kirjoitti:tänään n. klo . 19.oo tuli kurko S-marketin edustalla vastaan, en jaksanut heilutella kun olin emännän yariksella liikkeellä Ja keravan keskustassa pyöri 3.0 V6 merkinät takana hopeinen 156:nen foorumilaisia, ja onko tosiaan 3 litranen mylly alla? (kurkon kanssa morjesteltu usein, ei oo vaan ''jaksanu'' tänne kirjotella, komea auto kyl on.. )
Olikin mennä tää kommentti ohi.. onkos sulla se tummemman harmaa 156? Tosiaan kiitettävästi lapa noussu sieltä suunnalta
Kadotus kirjoitti:Tutun oloinen harmaa 156SW Valkeakosken Bemiksen parkkipaikalla, Ricambi Heikan tarra takasivulasissa ja peltivanteet alla. Itse ajelin hieman 16.00 jälkeen akkukäyttöisellä saksilavalla ohi ja hetken päästä kävellen palatessani auto olikin jo poissa.
Katselinkin pihalla tapahtuvaa monttujen kiertelyä saksilavalla kun käppäilin autolle Taisin kävellä n. 10m sun takaa ohitse...
Ideaparkin kohdilla tuli vastaan maserati, sellainen 80-luvun hopea coupe - siirtokilvissä tietysti. Oli ihan kiva ylläri normaalissa liikennevirrassa.
Tänään Imatran reissulla bongattu mennessä punainen etuveto gtv Lahdessa, Luumäen jälkeen takaveto gtv, joka oli ruskea, Lappeenrannassa tumma 33, takaisin tullessa Iitissä sininen 164 super ja Lahdessa vaaleansininen 147. Nirkosesti vastatervehdyksiä. Mahtokohan kukaan olla foorumilaisia? Niin olin spiderillä liikenteessä.
Jeppe kirjoitti:tänään n. klo . 19.oo tuli kurko S-marketin edustalla vastaan, en jaksanut heilutella kun olin emännän yariksella liikkeellä Ja keravan keskustassa pyöri 3.0 V6 merkinät takana hopeinen 156:nen foorumilaisia, ja onko tosiaan 3 litranen mylly alla? (kurkon kanssa morjesteltu usein, ei oo vaan ''jaksanu'' tänne kirjotella, komea auto kyl on.. )
Olikin mennä tää kommentti ohi.. onkos sulla se tummemman harmaa 156? Tosiaan kiitettävästi lapa noussu sieltä suunnalta
Oliko foorumilaisia joka yritti kiihdyttää punaisella 147 minun eteen Kemintien liikenne valoissa ja tämän jälkeen kääntyä Alppilaan päin? Ei muuta kuin GTA:ta hommaamaan jos meinaat joskus sillä matkalla ohi päästä...
^
tsav ja valkoinen '57 Giulietta spider bongattu Toppilassa. Ilmat vihdoin kohdalllaan... Itse olin pyöräilemässä. Eilen tuli vastaan tyylikäs Lancia Fulvia Ruskossa. Sillä kertaa olin TS:llä hakemassa leiman. 156:n kanssa tuli morotettua Rajakylän kohdilla. Ei liene palstalaisia?
Keltsin 156SW nähty tällä kertaa kuorma-auton ratista Bemiksellä, maanantaina taas kun varmaan haen tänään toimitetun generaattorin takas.. Mies mustalla 159 SW:llä kävi vaihtaan 2 kaasupulloa meidän pisteellä tänään ja tuli vaihdettua muutama sana Alfojen ilmastoinneista.
Noin varvi sitten paikallisen Myllykosken "äs-marketin" pihalla valkoinen 75, joka oli tod hyväkuntoisen näköinen ja puhdas. Samainen peli liimaantui puskuriin kiinni köröteltyäni alle rajoitusten kotimatkalla.
En tiedä, onko kukaan foorumilta, mutta teki vaikutuksen.
Lomalla Stadissa, Krunikassa samaan aikaan n. 1 korttelin alueella:
1* 75
1* 156
3* 159
1* GT
1* Spider (V6 ph3!)
Tiige juu munkittamas oltiin kaverin kans
Lauantaina Helsingistä tullessa tummansininen 156 joillain levikkeillä näkyi takaviistossa taisi vastata morotukseen.. tuli myöskin ohitettua hopeinen 156 hetkeä myöhemmin tiiä sit oliko kumpikaan foorumilaisia.
Perjantaina Kotkan reissulla tuli nähtyä Alfoja laidasta laitaan. Ehkä huomion kiinnitti eniten musta vanhan mallin Gtv muukon suoralla illalla about klo 20. Oltiin mopolla liikenteessä niin en moikkaillu.
^Miten olen voinut missata? Ei näköjään aamuisin enää pysty bongaamaan.
Punainen -00 Sw Super JIE-XX varustettuna mm. tummilla takalaseilla, Raidin helmoilla ja Novitecin alustasarjalla bongattu Piispanristin Prisman pihalta. Onko palstalaisia?