Yleinen avautumis-ketju
Valvoja: Moderators
-
- Viestit: 2369
- Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
- Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
- Paikkakunta: Lahti
Tästä tulee mieleen ex. työkaveri, joka muuten meinasi ostaa uuden 159:n pelkän ulkonäön takia mutta osta sitten Huyndai Santafe V6:n tilan takia. Sen Huyndain mylly rupes kilisemään ja se vaan sanoi korjaamolle että tää auto jää nyt tänne kun on takuu-aika ja minkä pirssin mä saan tilalle? Häkeltynyt myyjä antoi uuden pikku-auton siksi aikaa lainaan kun on korjattu. Eikä mikään ihme että rupesi Huyndai pillittämään kun ei taida olla tehty sille 200km/h nopeudelle millä se tapaa motarilla päästellä. Duunimatkat Lahdesta Keravalle aina lasissa keskimäärin 155km/h. Sen kolme viikkoa mitä olin remmissä ei yksikään auto ohittanut..silverine kirjoitti:Nyt tuli syytä avautumiseen...
Ajelin ST-Motorsille hymyssä suin dynoon jossa
paljastui että tehoja uupuu 16kW...
Jakopään kotelon reunasta katsomaan onko
merkit kohdillaan koska vesipumppu vaihdettu
äskettäin...pakonokan merkki hampaan verran pielessä.
Siitä soittamaan Järvenpäähän notta mitä vittua ja
siellä selitellään että ei niihin merkkeihin kannata
katsella, tai no asentaja on Ranskassa ja soita ensi
viikolla niin kysytään muistaako miten on merkannut...
Jumalauta, tehot on kohdillaan ennen perjantaita tai päitä putoaa.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER
- Seiska5mma
- Viestit: 1275
- Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
- Paikkakunta: Vaasa
Tulipa tuosta mieleen. Tämä tapahtui noin 20 vuotta sitten. Vetelin saunassa kovassa humalassa olutta asianmukaisesti pullonsusta. Hampaissa kilisi kummasti. Koska en enää juurikaan nähnyt mitään ja saunassa oli muutenkin vähän pimeää, siirsin kilisevän pullon lauteiden alle myöhempiä jatkotutkimuksia varten.
Aamulla huomasin, että pullon pohja oli täynnä pientä lasimurskaa. Lähetin helisevän pullon Koffille tiukkasanaisen kirjeen kera. Sain takaisin kuusi samanlaista olutpulloa. Odotin vähintään tynnyrillistä.
Kävelin paikalliseen Alkoon, josta olin ostanut pullon. Sanoin, ettei tämä nyt kyllä riitä. Pitkäripaisen pomo kuunteli ensin hetken ja tarjosi sen jälkeen minulle työpaikan Alkosta. Ammattimiehelle on aina töitä.
Aamulla huomasin, että pullon pohja oli täynnä pientä lasimurskaa. Lähetin helisevän pullon Koffille tiukkasanaisen kirjeen kera. Sain takaisin kuusi samanlaista olutpulloa. Odotin vähintään tynnyrillistä.
Kävelin paikalliseen Alkoon, josta olin ostanut pullon. Sanoin, ettei tämä nyt kyllä riitä. Pitkäripaisen pomo kuunteli ensin hetken ja tarjosi sen jälkeen minulle työpaikan Alkosta. Ammattimiehelle on aina töitä.
- DragonForce
- Viestit: 243
- Liittynyt: 25 Marras 2005, 13:58
- Car(s): 2x 156v6, 147,159Tbi Citikka C2 1.6VTS
- Paikkakunta: Joensuu/Mikkeli
Pakko avautua! Vitut--a Kun jotkut ihmiset eivät osaa ohittaa ja välillä tekevät aivan hulluja ohituksia. Yksi stanan kuspiä lähti mutkassa ohittamaan ja jos en olisi painanut jarruja pohjaan niin olisi tullut kolari!!! Pitäs viedä saunan taakse ja
"Having no way as way, having no limitation as limitation"
- DragonForce
- Viestit: 243
- Liittynyt: 25 Marras 2005, 13:58
- Car(s): 2x 156v6, 147,159Tbi Citikka C2 1.6VTS
- Paikkakunta: Joensuu/Mikkeli
Eilen muutes yksi Alfa kuskikin lähti mutkassa ohi,vaikka ei varmaan nähnyt että tuleeko ketään vastaan. Onneksi ei tullut! Vain 3 kertaa olen nähnyt kun joku tekee alfalla sillein. Yleisimmät ovat BMW,SAAB,VOLVO ja MERSU kuskit jotka niin tekevät ja näin on käynyt Stanan monta kertaa! Jos eivät omasta hengestä välitä, niin voisivat edes muiden hengistä välittää!!! Niiltä pitäs -->
"Having no way as way, having no limitation as limitation"
- Alfa Milano
- Viestit: 306
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 12:38
- Car(s): 159
- Paikkakunta: Tampere
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Käyttöpösöön vaihdettujen osien lista 40 tkm:n matkalta:
- tuulilasi
- takalasi (tämä räjähti eräänä päivänä itsestään moottoritiellä)
- hehkut
- akku
- talvirenkaat
- käsijarrun kytkin
- ulkolämpötila-anturi
- korin toimintojen väyläohjauspurkki
- ilmastoinnin kompressori
- CD-vaihtaja
- etujarrulevyt ja -palat
- pakoputkisto
- etupään koiranluut
- etujouset ja -iskarit
- käsijarruvaijerit
Nyt on sökönä ainakin molemmat alapallonivelet ja oikean vetoakselin sisempi nivel, jota ei muuten saa erikseen eikä koko vetariakaan muualta kuin leijonatiskiltä. Näitä piti eilen vaihtaa mutta hienoja kierrekiinnitteisiä palloja en saanut pajakonstein irti ja tarvikevetarissa oli väärä sisäpään boori, tämä on ilo todeta siinä vaiheessa kun akseli on kädessä ja laatikkoöljyt tontissa.
Ei kestä enää pää eikä lompakko näiden "halpojen käyttöautojen" pitämistä, eli
a) ostaako uusi auto pätkällä (ajatus jota kovasti vierastan)
b) ottaako työsuhdeauto firman sosiaalidemokraattilistalta, jossa ylellisyyteen viittaavat ominaisuudet kuten aluvanteet ovat pahaa verta nostattavana pöyhkeilynä ankarasti kielletty
- tuulilasi
- takalasi (tämä räjähti eräänä päivänä itsestään moottoritiellä)
- hehkut
- akku
- talvirenkaat
- käsijarrun kytkin
- ulkolämpötila-anturi
- korin toimintojen väyläohjauspurkki
- ilmastoinnin kompressori
- CD-vaihtaja
- etujarrulevyt ja -palat
- pakoputkisto
- etupään koiranluut
- etujouset ja -iskarit
- käsijarruvaijerit
Nyt on sökönä ainakin molemmat alapallonivelet ja oikean vetoakselin sisempi nivel, jota ei muuten saa erikseen eikä koko vetariakaan muualta kuin leijonatiskiltä. Näitä piti eilen vaihtaa mutta hienoja kierrekiinnitteisiä palloja en saanut pajakonstein irti ja tarvikevetarissa oli väärä sisäpään boori, tämä on ilo todeta siinä vaiheessa kun akseli on kädessä ja laatikkoöljyt tontissa.
Ei kestä enää pää eikä lompakko näiden "halpojen käyttöautojen" pitämistä, eli
a) ostaako uusi auto pätkällä (ajatus jota kovasti vierastan)
b) ottaako työsuhdeauto firman sosiaalidemokraattilistalta, jossa ylellisyyteen viittaavat ominaisuudet kuten aluvanteet ovat pahaa verta nostattavana pöyhkeilynä ankarasti kielletty
- Epäkelpokeräilijä -
- juhala
- Viestit: 685
- Liittynyt: 11 Kesä 2006, 08:40
- Car(s): Alfa 159 SW 1.9 JTDm 2010
Alfa 156 2.5 1998
Fiat Abarth 500 Essesse
Giulietta 1.4. T-jet 2010 - Paikkakunta: Espoo
oikeesti.....
vaihtoehto A!
itsellä loppui pinna ihan samanlaiseen säätämiseen kaiken maailman keksintöjen kanssa.
Kun muutin "maalle" autonkäyttötarve muuttui konkreettiseksi.
Uusi auto pätkällä on käytännössä auton vuokraamista. Arvo laskee tasatahtiin lyhennyserien kanssa.
Hyvä puoli on se, että ei tarvii rassata!
Elämä on aivan liian pitkä ( tai lyhyt, miten vaan) autoromujen ylläpitohuoltoon tuhlattavaksi, harrasteropaus on sitten ihan eri juttu.
En ole katunut omia hankintojani, 2/3 rahoitin pätkällä.
Joku taloudellinen fiatti (bravo diesel?) tai sitten uusi 147?
vaihtoehto A!
itsellä loppui pinna ihan samanlaiseen säätämiseen kaiken maailman keksintöjen kanssa.
Kun muutin "maalle" autonkäyttötarve muuttui konkreettiseksi.
Uusi auto pätkällä on käytännössä auton vuokraamista. Arvo laskee tasatahtiin lyhennyserien kanssa.
Hyvä puoli on se, että ei tarvii rassata!
Elämä on aivan liian pitkä ( tai lyhyt, miten vaan) autoromujen ylläpitohuoltoon tuhlattavaksi, harrasteropaus on sitten ihan eri juttu.
En ole katunut omia hankintojani, 2/3 rahoitin pätkällä.
Joku taloudellinen fiatti (bravo diesel?) tai sitten uusi 147?
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
A:ssa on se vika, että yleisesti ottaen ne keksinnöt joista tykkään menettävät arvoaan suhteettoman nopeasti. Käytetyn ostajallehan se on pelkkää plussaa mutta ei millään raaskisi laittaa 20+ tonnia autoon jonka markkina-arvosta on kolmen vuoden päästä alle puolet jäljellä. Ei oikein meinaa istua asuntovelallisen pieneläjän budjettiin tuo.
Tosin tuo näyttää koskevan lähinnä bensakoneisia värkkejä, muutaman vuoden ikäisistä dieseleistä näytetään pyytävän melkein uuden hintoja. Tänään pisti liikkeessä tämä silmään: Jos tehdasuusi auto maksaa 24.430 €, kuka haluaa maksaa kolme vuotta vanhasta 22.800€?
Tietty jokeriksi voisi jättää vaihtoehdon
c) max. 3-vuotias <80 tkm ajettu käytetty, huonosti arvonsa säilyttävä bensa-auto joka alkaa olla dieselille vaihtoehto jos on riittävän halpa (jatkossa pienempi arvonalenema)
Eihän uudenkarheat autot täysin paskoja voi olla, eihän? Kun sen ropaamisen mieluusti jättäisin nimenomaan harrasteauton osalle, siinä kun ei niin haittaa vaikka laitosta ei saisikaan maanantaiaamuksi kasaan.
No, laitatetaan nyt ensin se uusi vetari, tuo paukkuu jo siihen malliin että saattaa vaikka pian jättää välille. Jos tuo vaikka sen jälkeen pysyisi hetken kasassa
Tosin tuo näyttää koskevan lähinnä bensakoneisia värkkejä, muutaman vuoden ikäisistä dieseleistä näytetään pyytävän melkein uuden hintoja. Tänään pisti liikkeessä tämä silmään: Jos tehdasuusi auto maksaa 24.430 €, kuka haluaa maksaa kolme vuotta vanhasta 22.800€?
Tietty jokeriksi voisi jättää vaihtoehdon
c) max. 3-vuotias <80 tkm ajettu käytetty, huonosti arvonsa säilyttävä bensa-auto joka alkaa olla dieselille vaihtoehto jos on riittävän halpa (jatkossa pienempi arvonalenema)
Eihän uudenkarheat autot täysin paskoja voi olla, eihän? Kun sen ropaamisen mieluusti jättäisin nimenomaan harrasteauton osalle, siinä kun ei niin haittaa vaikka laitosta ei saisikaan maanantaiaamuksi kasaan.
No, laitatetaan nyt ensin se uusi vetari, tuo paukkuu jo siihen malliin että saattaa vaikka pian jättää välille. Jos tuo vaikka sen jälkeen pysyisi hetken kasassa
- Epäkelpokeräilijä -
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Heh, omaan pihaan on tulossa ensi syksyn aikana äitimuorin vanha 406 (tosin ollut äitimuorilla uudesta asti ja ajettu alle 100tkm) Tuo takalasin paukkuminen kuulostaa kyllä aika hurjalta, liekö niin, että se olis lähinnä farkkujen vaiva? Oma tuleva on porrasperä.Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Käyttöpösöön vaihdettujen osien lista 40 tkm:n matkalta:
- tuulilasi
- takalasi (tämä räjähti eräänä päivänä itsestään moottoritiellä)
- hehkut
- akku
- talvirenkaat
- käsijarrun kytkin
- ulkolämpötila-anturi
- korin toimintojen väyläohjauspurkki
- ilmastoinnin kompressori
- CD-vaihtaja
- etujarrulevyt ja -palat
- pakoputkisto
- etupään koiranluut
- etujouset ja -iskarit
- käsijarruvaijerit
Nyt on sökönä ainakin molemmat alapallonivelet ja oikean vetoakselin sisempi nivel, jota ei muuten saa erikseen eikä koko vetariakaan muualta kuin leijonatiskiltä. Näitä piti eilen vaihtaa mutta hienoja kierrekiinnitteisiä palloja en saanut pajakonstein irti ja tarvikevetarissa oli väärä sisäpään boori, tämä on ilo todeta siinä vaiheessa kun akseli on kädessä ja laatikkoöljyt tontissa.
I do my loving in the winter.
-
- Viestit: 2369
- Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
- Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
- Paikkakunta: Lahti
Kuinka monta johtoa tarvii käydä läpi että saa rosvottua virtaa mittarille? Million F...king billion. Joistain virta on hetken päällä ja sitten sammuu ja joistain peräti virrat päällä mittari toimii mutta kun starttaa moottorin käyntiin niin sammuu Eipä löytynyt ARC:ään ainuttakaan piuhaa mikä olisi antanut virtaa Sitten vaihdoin Momon ratin toiseen ehjään niin huomasin että vuonna -94 milloin tuo ratti on ilmeisesti vaihdettu niin pojat ovat jättäneet ratin kiinnitysmutterin laittamatta. Irtonainen lukkoprikka oli yksinään akselin päässä Kai ne oli todenneet että on tarpeeksi timmi sovitus. Itse länttäsin sinne nyt alumiinimutterin väärille kierteille.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Neljänollakuus tuo on omakin, eli onnea matkaan... Näyttää olevan tarkkaan mitoitettu kyseisen laitteen osien kesto, kilometrivälillä 300-350 tkm räjähtää sitten mekaniikan puolesta "kaikki".Kirk kirjoitti:äitimuorin vanha 406
Kun eihän sitä voi uskoa että noin paljon ajettua ei kannata ostaa ennen kuin kokeilee. Eikä oikein sittenkään
- Epäkelpokeräilijä -
- niki
- Viestit: 1633
- Liittynyt: 23 Syys 2003, 05:12
- Car(s): Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Qtronic -07, Alfa Romeo 156 2.5 V6 -98, Moto Guzzi Norge -07, Aprilia Futura -01
- Paikkakunta: Aura
Ihmettelin, että mitä ihmeen rohinaa moottorin kyljestä kuuluu.. Deltaan mars ja tuomio: Jakopäähän se siellä vetelee viimeisiään.
Liike ostohetkellä (2 viikkoa sitten) vakuutti, että hihna on vaihdettu ajallaan 60tkm:ssä, vaikka missään ei siitä pitäviä todisteita ollutkaan. Nyt joku hihnapyörä/laakeri tms. pitää 94tkm:ssä ääntä, josta asentaja päätteli, ettei hihnaan ole koskaan koskettukaan.
>> koko viikko ajellaan nyt Volvolla.
Liike ostohetkellä (2 viikkoa sitten) vakuutti, että hihna on vaihdettu ajallaan 60tkm:ssä, vaikka missään ei siitä pitäviä todisteita ollutkaan. Nyt joku hihnapyörä/laakeri tms. pitää 94tkm:ssä ääntä, josta asentaja päätteli, ettei hihnaan ole koskaan koskettukaan.
>> koko viikko ajellaan nyt Volvolla.
Ammattina autokauppa
- SP
- Viestit: 957
- Liittynyt: 02 Kesä 2003, 05:21
- Car(s): Ducati 748 -01
Ducati Monster 750 -99
BMW D - Paikkakunta: Tampere
vanteet
Alkaa näyttään siltä että sprinttiin pitää vaihtaa vakiojarrut toistaiseksi, sopivia vanteita brembon satuloiden kans on hankala löytää tai löytyyhän niitä kun keventää lompsaa 750-800e ja ne on vaan 16 tuumaset
Ex-autonasentaja entisessä elämässä...
Tulikin sitte kallis lomakuva...
Seinäjoen suunnalla ajelin täs yhtenä kesän harvoista aurinkoisista päivistä. Musaa kuuntelin ja kattelin, että tuolla edellä ajelee näköjänsä metallinpunainen GTV ja mitäs?! KAMERA VÄLÄHTI En sitten huomannu ajaneeni risteysalueelle...81 oli 60n alueella. ETTÄ SELLASTA. HYVÄ MEININKI.
-furioso-
- Abarth
- Viestit: 3093
- Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
- Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3 - Paikkakunta: Riihimäki
Alko ahistaa kun tajusi, että seuraavat ratapäivät on jo ensi viikon sunnuntaina ja autossa olisi vielä tekemättä kytkimen tiivisteiden vaihto + ilmaus, tankin läpiviennin korjaus, pakoputken + muutaman muun nippelin asennus, katsastus ja mahdollisesti (todennäköisesti) muuta seisonnan aikana tullutta askaretta.
Ja vapaa-aika on tällä hetkellä melkoisen vähissä.
Per*ele, kun monta vuotta noita ratapäiviä on odotettu, kuin kuuta nousevaa ja aina on vehkeet kesken. Tosin viime vuoden viimeisille ratapäiville pääsin ja se oli kyllä superhieno juttu!
Ja vapaa-aika on tällä hetkellä melkoisen vähissä.
Per*ele, kun monta vuotta noita ratapäiviä on odotettu, kuin kuuta nousevaa ja aina on vehkeet kesken. Tosin viime vuoden viimeisille ratapäiville pääsin ja se oli kyllä superhieno juttu!
-
- Viestit: 2037
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- Paikkakunta: Helsinki
- Seiska5mma
- Viestit: 1275
- Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
- Paikkakunta: Vaasa
Abarth kirjoitti: Per*ele, kun monta vuotta noita ratapäiviä on odotettu, kuin kuuta nousevaa ja aina on vehkeet kesken.
Ota ammattimieheltä vinkki vaarin: älä lue foorumista sitä keskustelua, joka käydään ratapäivien jälkeen.
Tallissa makaavan romun kyllä kestää, mutta ei sitä että muut nauttivat saavutetuista eduistaan kuin pienet lapset tikkareistaan.
Eilen todellakin nokkahihna 155 poikki, getvosen takajousi poikki. Tänään työautosta (kärrystä) kaksi rengasta paskaksi, puolen päivän jälkeen porsi vielä turbokin ja koneen yläkerrassa sivuääni. Kotiavaimet jäivät työautoon, joten sain kävellä n. 12km suuntaansa takaisin. Kaverin golfista samaan syssyyn jätin hanskalokeron kannen käteen. Koira on syönyt tietokoneesta hiiren, mitähän seuraavaksi?
..ammattina autoslalom..
- Seiska5mma
- Viestit: 1275
- Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
- Paikkakunta: Vaasa
Jo tuo kävelyosuus olisi suistanut minut lepositeisiin. Olisin jättänyt kaikki ja ryhtynyt autistiksi. Keinunut vain pari vuotta pihakeinussa. Sitten ostanut Avensiksen, perunut Hesarin ja toivonut, ettei kukaan enää puhu.kumimuumi kirjoitti:Eilen todellakin nokkahihna 155 poikki, getvosen takajousi poikki. Tänään työautosta (kärrystä) kaksi rengasta paskaksi, puolen päivän jälkeen porsi vielä turbokin ja koneen yläkerrassa sivuääni. Kotiavaimet jäivät työautoon, joten sain kävellä n. 12km suuntaansa takaisin. Kaverin golfista samaan syssyyn jätin hanskalokeron kannen käteen. Koira on syönyt tietokoneesta hiiren, mitähän seuraavaksi?
- silverine
- Viestit: 2351
- Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
Näyttää vahvasti siltä että Seiska5emma on saanut
vakavasti otettavan kilpailijan mitä tulee epäonnisiin
tarinoihin..
vakavasti otettavan kilpailijan mitä tulee epäonnisiin
tarinoihin..
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
- alfa 156 v6
- Viestit: 5150
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
-
- Viestit: 2037
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- Paikkakunta: Helsinki
- Miles Per Hour
- Viestit: 83
- Liittynyt: 01 Heinä 2008, 14:54
- Paikkakunta: Vantaa
No voihan perskules tuli sitten mällättyä tuo uutukainen AR159.
Oltiin ystäväpariskunnan mökillä ja iltahämärissä lähdin siirtämään
autoa ja pakitin kiven päälle Nyt on sitten oikea puoli hiukka rutussa
ja ketutus on vietävä
Tietääkö kukaan pääkaupunkiseudulla osaavaa korjaajaa (Teltta-autoa
ei lasketa)?
Oltiin ystäväpariskunnan mökillä ja iltahämärissä lähdin siirtämään
autoa ja pakitin kiven päälle Nyt on sitten oikea puoli hiukka rutussa
ja ketutus on vietävä
Tietääkö kukaan pääkaupunkiseudulla osaavaa korjaajaa (Teltta-autoa
ei lasketa)?
Jos se voi olla niin, niin miksei se olisi?
Ex. Alfa 159 2.4 JTDm Q-tronic -06
Ex. Alfa 159 2.4 JTDm Q-tronic -06
- Epezi
- Viestit: 7464
- Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
- Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
- Paikkakunta: Hämeenkyrö
- Viesti:
Toinen vekki autoon
Töistä lähtiessäni huomasin oikeassa takasiivessä pullistuman. Kurkkaus takakonttiin kertoi syyn. Subbari oli irronnut rakentamistani kiinnikkeistä ja jysähtänyt mutkassa päin kylkeä. Painelin sormin sitä hieman sisään, mutta kyllähän se edelleen peilaa, PERKELE!
Sen verta on näköjään slickseissä enemmän pitoa että kiinnitykset eivät ole sitä paikallaan pitänyt, nyt se on kuitenkin "lukitusruuvattu".
Töistä lähtiessäni huomasin oikeassa takasiivessä pullistuman. Kurkkaus takakonttiin kertoi syyn. Subbari oli irronnut rakentamistani kiinnikkeistä ja jysähtänyt mutkassa päin kylkeä. Painelin sormin sitä hieman sisään, mutta kyllähän se edelleen peilaa, PERKELE!
Sen verta on näköjään slickseissä enemmän pitoa että kiinnitykset eivät ole sitä paikallaan pitänyt, nyt se on kuitenkin "lukitusruuvattu".
Nyt pitää vasen etupyörän laakeri jo aivan helvetillistä metekkaa.
Kävin motonetistä ostamassa uuden laakerin hintaan 79,90€ ,Delta-auto pyysi laakerista 270€
Motonet on ennekin myynyt vääriä osia,joten pistinkin nyt albumiin kuvat uudesta laakerista,jotta joku voisi kertoa näyttääkö se edes oikealta (?).
Kävin motonetistä ostamassa uuden laakerin hintaan 79,90€ ,Delta-auto pyysi laakerista 270€
Motonet on ennekin myynyt vääriä osia,joten pistinkin nyt albumiin kuvat uudesta laakerista,jotta joku voisi kertoa näyttääkö se edes oikealta (?).
Alfa Romeo-Superproduzione
No niin. Tuurihaukka täällä taas. Toisesta rekasta, joku kärryn-veturin välinen latauspiuha ja joku liitin paskana. Pääsin firman posti astralla kotiin, siitä taisi mennä kansipahvi äsken. Ainakaan ei ota kierroksia ja lämmöt hyppäs yli 90c ..eikö tästä nyt vittu tule loppua taas kohta.
..ammattina autoslalom..