Siitä vaan, aina saa yrittää.


Valvoja: Moderators
Tästä tulee mieleen ex. työkaveri, joka muuten meinasi ostaa uuden 159:n pelkän ulkonäön takia mutta osta sitten Huyndai Santafe V6:n tilan takia. Sen Huyndain mylly rupes kilisemään ja se vaan sanoi korjaamolle että tää auto jää nyt tänne kun on takuu-aika ja minkä pirssin mä saan tilalle? Häkeltynyt myyjä antoi uuden pikku-auton siksi aikaa lainaan kun on korjattu. Eikä mikään ihme että rupesi Huyndai pillittämään kun ei taida olla tehty sille 200km/h nopeudelle millä se tapaa motarilla päästellä. Duunimatkat Lahdesta Keravalle aina lasissa keskimäärin 155km/h. Sen kolme viikkoa mitä olin remmissä ei yksikään auto ohittanut..silverine kirjoitti:Nyt tuli syytä avautumiseen...
Ajelin ST-Motorsille hymyssä suin dynoon jossa
paljastui että tehoja uupuu 16kW...
Jakopään kotelon reunasta katsomaan onko
merkit kohdillaan koska vesipumppu vaihdettu
äskettäin...pakonokan merkki hampaan verran pielessä.
Siitä soittamaan Järvenpäähän notta mitä vittua ja
siellä selitellään että ei niihin merkkeihin kannata
katsella, tai no asentaja on Ranskassa ja soita ensi
viikolla niin kysytään muistaako miten on merkannut...
Jumalauta, tehot on kohdillaan ennen perjantaita tai päitä putoaa.
![]()
![]()
![]()
Heh, omaan pihaan on tulossa ensi syksyn aikana äitimuorin vanha 406Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Käyttöpösöön vaihdettujen osien lista 40 tkm:n matkalta:
- tuulilasi
- takalasi (tämä räjähti eräänä päivänä itsestään moottoritiellä)
- hehkut
- akku
- talvirenkaat
- käsijarrun kytkin
- ulkolämpötila-anturi
- korin toimintojen väyläohjauspurkki
- ilmastoinnin kompressori
- CD-vaihtaja
- etujarrulevyt ja -palat
- pakoputkisto
- etupään koiranluut
- etujouset ja -iskarit
- käsijarruvaijerit
Nyt on sökönä ainakin molemmat alapallonivelet ja oikean vetoakselin sisempi nivel, jota ei muuten saa erikseen eikä koko vetariakaan muualta kuin leijonatiskiltä. Näitä piti eilen vaihtaa mutta hienoja kierrekiinnitteisiä palloja en saanut pajakonstein irti ja tarvikevetarissa oli väärä sisäpään boori, tämä on ilo todeta siinä vaiheessa kun akseli on kädessä ja laatikkoöljyt tontissa.
Neljänollakuus tuo on omakin, eli onnea matkaan... Näyttää olevan tarkkaan mitoitettu kyseisen laitteen osien kesto, kilometrivälillä 300-350 tkm räjähtää sitten mekaniikan puolesta "kaikki".Kirk kirjoitti:äitimuorin vanha 406
Abarth kirjoitti: Per*ele, kun monta vuotta noita ratapäiviä on odotettu, kuin kuuta nousevaa ja aina on vehkeet kesken.
Jo tuo kävelyosuus olisi suistanut minut lepositeisiin. Olisin jättänyt kaikki ja ryhtynyt autistiksi. Keinunut vain pari vuotta pihakeinussa. Sitten ostanut Avensiksen, perunut Hesarin ja toivonut, ettei kukaan enää puhu.kumimuumi kirjoitti:Eilen todellakin nokkahihna 155 poikki, getvosen takajousi poikki. Tänään työautosta (kärrystä) kaksi rengasta paskaksi, puolen päivän jälkeen porsi vielä turbokin ja koneen yläkerrassa sivuääni. Kotiavaimet jäivät työautoon, joten sain kävellä n. 12km suuntaansa takaisin. Kaverin golfista samaan syssyyn jätin hanskalokeron kannen käteen. Koira on syönyt tietokoneesta hiiren, mitähän seuraavaksi?