Itse näin autot ja tarina kertoo että ei löytyisi liikennevakuutusta kummempaa.
Valvoja: Moderators
Mahtaa ottaa isosti pannuun jos näin on.Alfistipohjoosesta kirjoitti:Itse näin autot ja tarina kertoo että ei löytyisi liikennevakuutusta kummempaa.
Jos on 4x4 GTi niin voi saada vetää enemmänkin. Monasti vanhoissa 4wd autoissa oli ihan käsittämättömät (käytönnössä omamassa*2) kärrypainot moottoritehoon nähden. Citikan automaattinen korkeudensäätö jousitus muuten luultavasti toimii ylipainavan kärryn kanssa paljon paremmin kuin joku vanha löysällä "tavis" jousituksella varustettu auto... mutta silti aina valitettavaa kun klassikko kärsii vaurioita...Seiska5mma kirjoitti:Joo, arvatenkin BX:llä saa vetää 1 100 kg, kärry painaa 600 kg ja Maserati 1 300 kg. Siinä on Citikan kuuluisalla jousitussysteemillä miettimistä kun kärry kiskoo autoa.
Niinpä, siinä harvassa tapauksessa kun systeemi oikeasti toimii ja nesteet pysyvät sisällä jossain kolossaeltsu kirjoitti:[ Citikan automaattinen korkeudensäätö jousitus muuten luultavasti toimii ylipainavan kärryn kanssa paljon paremmin kuin joku vanha löysällä "tavis" jousituksella varustettu auto...
helvetin hyvä ostos jos sopevasti sait..ei haittaa vaikka vähän peltihommia onkin joten onnittelen harvinaisesta hankinnasta..Fiiu kirjoitti:No juu, tämä kyseinen Maserati on nykyään minulla... Ostin sen tänään.
Sitä oli säilytetty tallissa ja nyt tämän omistaja oli todella heikoilla kantimilla ja joutui luopumaan siitä pilkkahintaan.
Auto on tosiaan pelleiltään aika huonossa hapessa toistaiseksi, mutta ajan kanssa laittelen![]()
Koneella ei ole ajettu kuin 160 000km..