Viimeisin hankinta?
Valvoja: Moderators
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
...tos!
Joo, sama pirssi. Tämän päivän aikana tehdyt korjaukset:
- hukkunut kipinä palautettu, sytkän pääteasteen moninapaliittimestä oli yksi "sielu" karannut
- äänitorvi korjattu, nappi ei maadoittanut rattiin
- pimenneet valot korjattu, oikea etuparkki oli "oikeasti rikki" ja vasemman etusumarin liitin hapettunut
- ikkunoiden sähkönostimet ja muut kattokonsolin toiminnot palautettu henkiin, sulakerasian takana oleva kojelaudan moninapaliitin oli hapettunut
- sähköpeili elvytetty, katkaisin oli hapettunut ja taisi sieltä lisäksi olla yksi nippeli pois paikaltaan
Vielä pitäisi ainakin:
- vaihtaa tuulilasi
- hitsata takakaaret, tuhot ovat onneksi muovikaarien alla
- tutkia miksi kierroslukumittari näyttää enempi vähempi alakanttiin
- mahdollisesti uusia vaihteiston kumityynyt
- korjata konepellin avausmekanismi
Siistikuntoinenhan tuo on kyllä, montulle ei ole vielä päästy mutta tasaisella maalla kuikuillun perusteella sitä tuskin on kukaan koskaan hitsannut. Samoin kone ja sisusta ovat iskussa.
Joo, sama pirssi. Tämän päivän aikana tehdyt korjaukset:
- hukkunut kipinä palautettu, sytkän pääteasteen moninapaliittimestä oli yksi "sielu" karannut
- äänitorvi korjattu, nappi ei maadoittanut rattiin
- pimenneet valot korjattu, oikea etuparkki oli "oikeasti rikki" ja vasemman etusumarin liitin hapettunut
- ikkunoiden sähkönostimet ja muut kattokonsolin toiminnot palautettu henkiin, sulakerasian takana oleva kojelaudan moninapaliitin oli hapettunut
- sähköpeili elvytetty, katkaisin oli hapettunut ja taisi sieltä lisäksi olla yksi nippeli pois paikaltaan
Vielä pitäisi ainakin:
- vaihtaa tuulilasi
- hitsata takakaaret, tuhot ovat onneksi muovikaarien alla
- tutkia miksi kierroslukumittari näyttää enempi vähempi alakanttiin
- mahdollisesti uusia vaihteiston kumityynyt
- korjata konepellin avausmekanismi
Siistikuntoinenhan tuo on kyllä, montulle ei ole vielä päästy mutta tasaisella maalla kuikuillun perusteella sitä tuskin on kukaan koskaan hitsannut. Samoin kone ja sisusta ovat iskussa.
- Epäkelpokeräilijä -
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Mulla on muuten saman verran 75:n mittarissa, uskoo ken tahtoo... Toisaalta kunnon perusteella väittäisin että mahdottoman paljoa enempää tuolla tuskin on ajettu, ja miksi ruuvata mittarista 50 tonnia pois?
Motivaatiota muuten löytyy paljon helpommin kun autoa voi käpistellä kotipihassa, Spiideriä ropaamaan pitää erikseen lähteä hallille ja se itse lähteminen tahtoo aina olla sitkeässä. Eikä tuo pajakaan kyllä viihtyisyydestä paljon pisteitä kerää.
Motivaatiota muuten löytyy paljon helpommin kun autoa voi käpistellä kotipihassa, Spiideriä ropaamaan pitää erikseen lähteä hallille ja se itse lähteminen tahtoo aina olla sitkeässä. Eikä tuo pajakaan kyllä viihtyisyydestä paljon pisteitä kerää.
- Epäkelpokeräilijä -
Joo, täysin totta. Pitää kyllä hattua nostaa kavereille, jotka jaksaa duunipäivän jälkeen ajaa vaikka puolituntia tallille, sitten on max. pari tuntia aikaa aloittaa joku homma, jota aloittaessaan tietää jo, ettei sitä kumminkaan ehdi tehdä valmiiksi.Scuderia Rasvanäppi kirjoitti: Motivaatiota muuten löytyy paljon helpommin kun autoa voi käpistellä kotipihassa, Spiideriä ropaamaan pitää erikseen lähteä hallille ja se itse lähteminen tahtoo aina olla sitkeässä. Eikä tuo pajakaan kyllä viihtyisyydestä paljon pisteitä kerää.
E:
Ainakin Vdo:n mittareissa on potikka josta pystyy rukkaamaan mittarin näyttämää. Muuten, jos koko mittaristo on vaihdettu vaikka TS:stä näyttääkö neloskoneen mittari kuutosessa liikaa vai liian vähän? Hmm, taitaa näyttää liikaa, paitsi, jos tulppia on kahdeksan?Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:- tutkia miksi kierroslukumittari näyttää enempi vähempi alakanttiin
Giulia Super -69
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Mulla on yksi varmuudella kutosen mittaristo tallissa, lainaa sitä jos muu ei auta..Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:
- tutkia miksi kierroslukumittari näyttää enempi vähempi alakanttiin
Ainakin Vdo:n mittareissa on potikka josta pystyy rukkaamaan mittarin näyttämää. Muuten, jos koko mittaristo on vaihdettu vaikka TS:stä näyttääkö neloskoneen mittari kuutosessa liikaa vai liian vähän? Hmm, taitaa näyttää liikaa, paitsi, jos tulppia on kahdeksan?
..ammattina autoslalom..
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
VJ: 2009 on kai sitten 159 JTD, johon mulla on varaa noin vuonna 2029. Analogian kannalta olis kyllä hienompaa jos Pösön tilalla olisi ex. GTV -99 tai ex. 156 -99. Nyt vain ysiysi!
Gasolina ja Kumimuumi: Tuo mittari näyttää varsinkin kylmänä tosi pieniä lukemia, lämmetessään sitten vähän uskottavampia eli käyttäytyy just niinkuin Satakuuslankun nopeusmittari hapettuneella trimmerillä. Jos tuossa 75:n rundarissakin on sellainen niin eiköhän se syyllinen löydy sieltä, vielä en ole purkanut kun harkitsen tässä koko kojelaudan purkamista (ja lämppärin pianolankojen vaihtoa & puhaltimen laakerien tarkastusta tai moottorin vaihtoa). Samalla kertaahan tuon sitten tonkisi.
Kiitos mittariston lainatarjouksesta, pannaan korvan taakse!
Savo: Ensi hätään kuvia voi käydä vilkaisemassa nimim. Sprint QV:n albumista, en ole vielä ehtinyt nysväämään autoa kuvauskuntoon ja omat valokuvaustaidotkin sopivat lähinnä "irrota tämä mutteri" -tyyppiseen vähempitaiteelliseen käyttöön.
Gasolina ja Kumimuumi: Tuo mittari näyttää varsinkin kylmänä tosi pieniä lukemia, lämmetessään sitten vähän uskottavampia eli käyttäytyy just niinkuin Satakuuslankun nopeusmittari hapettuneella trimmerillä. Jos tuossa 75:n rundarissakin on sellainen niin eiköhän se syyllinen löydy sieltä, vielä en ole purkanut kun harkitsen tässä koko kojelaudan purkamista (ja lämppärin pianolankojen vaihtoa & puhaltimen laakerien tarkastusta tai moottorin vaihtoa). Samalla kertaahan tuon sitten tonkisi.
Kiitos mittariston lainatarjouksesta, pannaan korvan taakse!
Savo: Ensi hätään kuvia voi käydä vilkaisemassa nimim. Sprint QV:n albumista, en ole vielä ehtinyt nysväämään autoa kuvauskuntoon ja omat valokuvaustaidotkin sopivat lähinnä "irrota tämä mutteri" -tyyppiseen vähempitaiteelliseen käyttöön.
- Epäkelpokeräilijä -
-
- Viestit: 2369
- Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
- Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
- Paikkakunta: Lahti
Ei maksa hirveitä kysyä akelta rekisteröidyt katsastuskilometrit. Itse olen parista kiesistä kysynyt. Faija teki aikoinaan fiksusti kun kysyi kilometrit akesta ostohetkellä niin sai tonnin alennusta.Oleino kirjoitti:Mahdollisesti ~50tkm kohdalla hajonnut alkuperäinen mittari jonka tilalle vaihdettu uusi? Jos arvata pitäisi. Mutta eihän sitä tiedä vaikka olisikin vähän ajettu.Scuderia Rasvanäppi kirjoitti: -- ja miksi ruuvata mittarista 50 tonnia pois?
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER
Gamo Compact. Ja tuossa se vasta kolho kahva onkin.Bones kirjoitti:Minkäs merkkinen? En itse ole ilmapistoolilla ampunut mutta meinasin talveksi hankkia moisen kun sisärata on kävelymatkan päässä...kiahonen kirjoitti:Ilmapistooli.
Tuntuu olevan helppo laji, NOT!
Niin ja hankintana 500kpl .22 kuteja, paikkatarroja ja Morinin säädettävä kahva.
En ole ajatellut kuitenkaan hirveästi kahvaa muotoilla. Tarkoitus oli hommata tuo aloittelu pyssyksi ja hommata myöhemmin sitten parempi ilmapistooli radalle, jos asiasta kunnolla innostuu.
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
164 3.0 V6 vuosikertaa -90 ja mittarissa kokonaista 97tkm ja rapiat päälle ( http://www.alfabbs.fi/album_pic.php?pic_id=9719 ) näin vähän ajettuja ei tahdo olla tyrkyllä enää edes italiassa ...
ja ei voi kuin ihmetellä että voiko liki 20 - vuotias alfa olla lähes ruostevapaa...
oli tarkoitus pistää lihoiksi mutta pitänee miettiä vähän aikaa mitä tekee..
PS. onnittelut rasvikselle tuoreesta hankinnasta..
ja ei voi kuin ihmetellä että voiko liki 20 - vuotias alfa olla lähes ruostevapaa...
oli tarkoitus pistää lihoiksi mutta pitänee miettiä vähän aikaa mitä tekee..
PS. onnittelut rasvikselle tuoreesta hankinnasta..
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Voihan sekin olla. Heitin tuon viisikymppiä vaan hatusta, en muista nähneeni tuonkuntoista sisustaa 200 tonnia ajetuissa autoissa joten epäilisin että ainakaan niin paljoa ei olla menty.Oleino kirjoitti:Mahdollisesti ~50tkm kohdalla hajonnut alkuperäinen mittari jonka tilalle vaihdettu uusi?
Kiitos mutta pyrin hommaamaan vain yhden kappaleen kutakin mallia, Spark-GTV oli jo. -99 Spider veekuus olis kyllä jotain...liekki kirjoitti:Multa löytyisi yksi, osta pois.
Juuei, ja vielä halvempaa on katsoa ne säntillisen edellisen omistajan auton mukaan antamasta mapista. Autohan on siis Saksan tuliainen, tullattu 14.5.2004 mittarilukemalla 111 tkm. 12.5.2006 on leimattu lukemalla 123 tkm ja 14.5.2007 lukemalla 130tkm minkä jälkeen ei ole pahemmin ajeltu. Sitähän ei tiedä kuin Günther onko lukemaa Saksassa kaunisteltu.gYdEbUh kirjoitti:Ei maksa hirveitä kysyä akelta rekisteröidyt katsastuskilometrit.
Härvelille tuli muuten ramppikuume just kun piti demota pakoääniä JustXL:lle, se oli käynnistyvinään mutta sammui aina heti perään. Lisäksi starttiin tuli kiva efekti, se jätti päälle aina muutaman starttauksen jälkeen ja rauhoittui aina akunkengän irrotuksella. Naapurin kanssa tuota kaiveltiin ja ilmeisesti joko sulakerasian takana olevan maadoituspisteen johtoja oli irti tai sulakerasiaan tuleva, muita suuttimia paitsi kylmäkäyntisuutinta ruokkiva syöttöliitin oli irronnut. Tai sitten molemmat, startin "pitopiiri" viittaisi maavikaan ja suuttimille taas ei tullut jänöä kun sitä mittailin.
Autoon on muuten vaihdettu viime vuonna startti, olisikohan ollut tuosta puuttuvasta maasta johtuva juttu? Muutenhan tuo käyttäytyi kuin kiinnihitsaava solenoidi mutta "resetointi" akkukengän irrotuksella ja kiinnityksellä ei oikein sovi kuvaan.
Enivei, taas se hörpöttää.
- Epäkelpokeräilijä -
Viimeisin mutta toivottavasti ei viimeinen ostos:
http://www.fotopankki.fi/jatu/kuva/4477887030344256
http://www.fotopankki.fi/jatu/kuva/4477887030344256
Pessimisti ei pety!!
-
- Viestit: 1754
- Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
- Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
Alfat on ollut aina Alfoja niin hyvässä kuin pahassakin mutta AITOA mersua ei ole enää tehty W124:n jälkeen..
on muuten aika pienet vanteet tuossa teikäläisen mesessä, vähintäänkin 19" rilloja huutaa allensa oheisesn linkin takan olevassa kuvassa vähän esimakua...
http://www.sjlcustomauto.com/myadmin/im ... timg11.jpg
on muuten aika pienet vanteet tuossa teikäläisen mesessä, vähintäänkin 19" rilloja huutaa allensa oheisesn linkin takan olevassa kuvassa vähän esimakua...
http://www.sjlcustomauto.com/myadmin/im ... timg11.jpg
- alfa 156 v6
- Viestit: 5150
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
en nyt sanos noinkaan..jartuo kirjoitti:juu hajoaa varmasti, mutta joskus sitten kun lähennellään 100 000km, eiku nythän puhuttiinkin mersusta eli 1000 000km
Montako jakoremmiä se muuten on Alfan iässä?
nimimerkillä cdi koneeseen täystuho alle 300tkm
kampura poikki, lohko halki, kansi halki, männät lyttyyn, venttiilit vinoon yms.... kertapäräyksellä.
Ja kansikin oli alle puol vuotta aiemmin jo hajonnut ja vaihdettu tehdasuuteen.
Ja mesen osat maksoi sen verran että sillä olis saanu kyllä varmaan nuo miljoonan kilometrin remmit.
Eli toivotaan sulle parempaa onnea
Täytyy myöntää, että kuvan vanteet on tosi hyvän näköiset90 kirjoitti:Alfat on ollut aina Alfoja niin hyvässä kuin pahassakin mutta AITOA mersua ei ole enää tehty W124:n jälkeen..
on muuten aika pienet vanteet tuossa teikäläisen mesessä, vähintäänkin 19" rilloja huutaa allensa oheisesn linkin takan olevassa kuvassa vähän esimakua...
http://www.sjlcustomauto.com/myadmin/im ... timg11.jpg
Pessimisti ei pety!!
Novoi perkele jos noin on käynyt, onhan noita maanantai versioita joka merkissä. 300 tkm ei vielä pitäisi olla suurempia murheita.alfa 156 v6 kirjoitti:en nyt sanos noinkaan..jartuo kirjoitti:juu hajoaa varmasti, mutta joskus sitten kun lähennellään 100 000km, eiku nythän puhuttiinkin mersusta eli 1000 000km
Montako jakoremmiä se muuten on Alfan iässä?
nimimerkillä cdi koneeseen täystuho alle 300tkm
kampura poikki, lohko halki, kansi halki, männät lyttyyn, venttiilit vinoon yms.... kertapäräyksellä.
Ja kansikin oli alle puol vuotta aiemmin jo hajonnut ja vaihdettu tehdasuuteen.
Ja mesen osat maksoi sen verran että sillä olis saanu kyllä varmaan nuo miljoonan kilometrin remmit.
Eli toivotaan sulle parempaa onnea
On vaikeaa edes löytää alle tuon kilometriin mersuja tai sitten niiden hinta nousee liian ylös.
Enemmän mennään kuitenkin tähän suuntaan: http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=2027468
Pessimisti ei pety!!
- alfa 156 v6
- Viestit: 5150
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
No niin vaan kävi, onneks pääsin vehkeestä eroon helmikuussajartuo kirjoitti:Novoi perkele jos noin on käynyt, onhan noita maanantai versioita joka merkissä. 300 tkm ei vielä pitäisi olla suurempia murheita.
On vaikeaa edes löytää alle tuon kilometriin mersuja tai sitten niiden hinta nousee liian ylös.
Enemmän mennään kuitenkin tähän suuntaan: http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=2027468
Vähän vielä vettä kiukaallealfa 156 v6 kirjoitti:No niin vaan kävi, onneks pääsin vehkeestä eroon helmikuussajartuo kirjoitti:Novoi perkele jos noin on käynyt, onhan noita maanantai versioita joka merkissä. 300 tkm ei vielä pitäisi olla suurempia murheita.
On vaikeaa edes löytää alle tuon kilometriin mersuja tai sitten niiden hinta nousee liian ylös.
Enemmän mennään kuitenkin tähän suuntaan: http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=2027468
Yksi asia joka yhdistää Alffaa ja Mersua, se on 300 000km raja
On hiton vaikeaa löytää Mersua jolla on ajettu vain 300tkm, koska ei kukaan halua luopua sisäänajetusta Mersusta.
Noh, 300tkm ajettua alffaa voi olla vaikea löytää ellei ruuvaa mittaria eteenpäin muualta kuin kuution paalikasasta
http://www.fotopankki.fi/jatu/kuva/4477619633940324
Pessimisti ei pety!!
- hagger16
- Viestit: 3071
- Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
- Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98 - Paikkakunta: Savonlinna
Täällähän on jartuo taas vauhdissa...
Eihän siinä mitään. Vaikeaahan sitä on peitellä, kun on saanut taas johtotähden alleen. Kaikkihan meistä Mersun ostaisi, mikäli se vaan olisi mahdollista. Onhan se autona aivan ylivertainen, joten kaipa ne kuskitkin ovat. Niillä on muuten monella ne hienot pusakat, jossa on Merssun-merkki. Oletteko huomanneet?
Ei tässä nyt voi kun kateellisena vierestä seurata, epäonneaan sekä taloudellista ahdinkoaan surkutella ja ehkä varovasti nettiautosta jotain tähtikeulaa kuolata.
Onnittelut vielä!
Eihän siinä mitään. Vaikeaahan sitä on peitellä, kun on saanut taas johtotähden alleen. Kaikkihan meistä Mersun ostaisi, mikäli se vaan olisi mahdollista. Onhan se autona aivan ylivertainen, joten kaipa ne kuskitkin ovat. Niillä on muuten monella ne hienot pusakat, jossa on Merssun-merkki. Oletteko huomanneet?
Ei tässä nyt voi kun kateellisena vierestä seurata, epäonneaan sekä taloudellista ahdinkoaan surkutella ja ehkä varovasti nettiautosta jotain tähtikeulaa kuolata.
Onnittelut vielä!
Senza cuore saremmo solo macchine
Hyvää settiä kyllä
"Kyllä Mersu on aina Mersu"
Faija sai aikoinaan kaksi mersua yhden hinnalla.
Vilpittömät onnittelut selkeästi mieluisan kulkineen hankinnasta. Kaipaa tosiaan "Turkkilaistuningin" poistoa ja isompia rilloja alle, korimallihan on mersumaisen ajaton joten varmasti miellyttää silmää pitkään.
Itse en ostaisi 300tkm ajettua minkään merkkistä autoa vaikkakin useita yli 300tkm ajettua hyväkuntoista autoa on päässyt ajamaan (osa jopa muun merkkisiä kuin Mersu)
"Kyllä Mersu on aina Mersu"
Faija sai aikoinaan kaksi mersua yhden hinnalla.
Vilpittömät onnittelut selkeästi mieluisan kulkineen hankinnasta. Kaipaa tosiaan "Turkkilaistuningin" poistoa ja isompia rilloja alle, korimallihan on mersumaisen ajaton joten varmasti miellyttää silmää pitkään.
Itse en ostaisi 300tkm ajettua minkään merkkistä autoa vaikkakin useita yli 300tkm ajettua hyväkuntoista autoa on päässyt ajamaan (osa jopa muun merkkisiä kuin Mersu)
VMP
- Hepa
- Viestit: 3197
- Liittynyt: 28 Heinä 2003, 06:10
- Car(s): Giulia Super -69
Outlander PHEV -14 - Paikkakunta: Tampere
^^
Rengasliikkeessä oli kyllä huvittava mersumies perjantaina. Kertoi myyjälle, että mese on lapsuuden haave ja seuraavassa lauseessa ilmoitti, että ei ole koskaan ollut yhtä paljoa vikaa missään autossa autoa. Tiedä sitten noista yhtään en ole omistanut ja tuskin tulen koskaan omistamaankaan.
Pussihousut jalassa hieno painaa baanalla.
Rengasliikkeessä oli kyllä huvittava mersumies perjantaina. Kertoi myyjälle, että mese on lapsuuden haave ja seuraavassa lauseessa ilmoitti, että ei ole koskaan ollut yhtä paljoa vikaa missään autossa autoa. Tiedä sitten noista yhtään en ole omistanut ja tuskin tulen koskaan omistamaankaan.
Pussihousut jalassa hieno painaa baanalla.
Oo==\\*//==oO
----|--OI-582--|----
----|--OI-582--|----
- alfa 156 v6
- Viestit: 5150
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
Kaipa noiden Mersujen laatu alkaa taas hiljalleen olla merkin maineen edellyttämällä tasolla, ainakin toivottavasti.
Vaan eipä Stuttgartistakaan tullut 90-luvun lopussa ja vuosituhannen taitteessa laadullisesti juuri muuta kuin sekundaa. Tuon ajan koslat ruostuvat pahasti ja kaiken maailman sähköviat jatkuvat vielä reilusti tämän vuosituhannen puolelle W203:sen muodossa.
Onnea kuitenkin uuden hankinnan johdosta, ei tuo kaikkein hulluin vaihtoehto varmastikaan ole.
Vaan eipä Stuttgartistakaan tullut 90-luvun lopussa ja vuosituhannen taitteessa laadullisesti juuri muuta kuin sekundaa. Tuon ajan koslat ruostuvat pahasti ja kaiken maailman sähköviat jatkuvat vielä reilusti tämän vuosituhannen puolelle W203:sen muodossa.
Onnea kuitenkin uuden hankinnan johdosta, ei tuo kaikkein hulluin vaihtoehto varmastikaan ole.
Alfaa pitää käsitellä niinkuin naista; ensin varovasti ja sitten täysillä.
No älkää nyt kaikkea niin tosissanne ottako, kyllä huumoria maailmaan mahtuu
niinkuin sanoinkin tuossa aiemmassa viestissä, että heitetään vähän vettä kiukaalle.
Kyllä ne Alfat ihan OK autoja on, mutta jos on tottunut johonkin niin siitä on vaikea päästä eroon.
Verrataan nyt vaikka, homoja ja heteroita, oli muutaman kuukauden vähän homo olo mutta nyt mennään taas heterona
niinkuin sanoinkin tuossa aiemmassa viestissä, että heitetään vähän vettä kiukaalle.
Kyllä ne Alfat ihan OK autoja on, mutta jos on tottunut johonkin niin siitä on vaikea päästä eroon.
Verrataan nyt vaikka, homoja ja heteroita, oli muutaman kuukauden vähän homo olo mutta nyt mennään taas heterona
Pessimisti ei pety!!
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4579
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
Saksan tilaus tuli. Ajoituksenmuunnin, jakopäänstefat, Spiderin nop.mit vaijeri ja juliste "Nurburgring GTA Junior"
Tilauksen jätin 18.päivä illalla, eli 19.päivä vasta näkivät tilauksen, 5 arkipäivää siitä oli lähetys kotona.
Nyt vaan loput jakopäänosat, ne kannattaakin ostaa ihan kotoa. Oikeastaan koko tilaukseen johti tuo vaijeri jota ei tuntunut Suomesta kohtuu ponnisteluin löytyvän.
Tilauksen jätin 18.päivä illalla, eli 19.päivä vasta näkivät tilauksen, 5 arkipäivää siitä oli lähetys kotona.
Nyt vaan loput jakopäänosat, ne kannattaakin ostaa ihan kotoa. Oikeastaan koko tilaukseen johti tuo vaijeri jota ei tuntunut Suomesta kohtuu ponnisteluin löytyvän.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)