Olikos joku foorumilaisista joka ajeli tänään 18.00 aikaa mustalla QV 33 permanent nelosella helsiki-vantaan kentän kohdilla kehäkölmosella länteen.. oli aika siistissä kunnossa.. ite työ autolla..
Jämsässä Palsinan soratiellä Heräjärven kieppeillä tuli tänään n. klo 17.15 vastaan musta 156 jonka maskissa oli joko Autoliiton tai karavaanareiden vaakuna. Morjenstus oli komea, eikä ihme sillä kyseisellä pikkutiellä ei ole viimeisen kymmenen vuoden aikana mitä olen siellä asunut tullut yhtään Alfaa vastaan! Paitsi tietty vaimo omallaan, mutta sitä ei kai nyt lasketa.
Joku morotteli ennen seiskaa vt-10:llä, jossain Tarvasjoen paikkeilla, harmaasta 159:stä. Itellä oli kahvikuppi kädessä ni en kerinny huitomaan. Mut moro vaan.
Ettäs sattuikaan just kohdalle, eihän siellä ollut kuin muutama tuhat muu liikenteessä Vähän tuon jälkeen Metsälän kulmilla tuli Hakulisen keltainen Spider vastaan, mutta oli vähän hidas sytytys sinä hetkenä..
Vielä bonuksena hölmistyneet katseet vaihdettu eilen illalla kehä kakkosen päädyssä punaisen 147:an kanssa, ja aamulla Ruoholahdessa mustan 159:in kanssa
Joku pöläytti tänään ohi hyvää kyytiä veisateessa harmaalla 147:lla Kalkun mäessä kohti Porin ympyrää. Rekkari oli pari numeroa isompi kun vaimon ekassa 147:ssa.
Muutamaa muutakin tänään Tampereella morottelin, mutta ei löytynyt vastakaikua.
Java kirjoitti:Ketähän pyörii täällä Nummelassa 156:sillaan? Alkanut nyt ihan kuukauden sisään näkymään yks musta ja yks harmaa Alffa täällä ihan päivittäin ?
Janne kirjoitti:Limingantiellä Oulussa bongasin Giulian korin kuljetettavana trailerilla. Sama kori ja väri tais olla ku Gasolinalla projektissaan.
Kenen lienee?
Taisin bongata saman Haarasillalta ehkä kilsan Jyväskylään päin. Sinivuokot olivat pysäyttäneet kuljetuksen.
Lahdessa kivistönmäen shellillä bongattu kuuden aikaan punainen 75 ja kaverin mukaan olisi illalla ollut Lahden linkkuaseman lähellä keulakolaroitu punainen 75 :O Hauhon kohdalla joku Ferrari tuli vastaan kun menin lahteen päin valtatie 12.
Janne kirjoitti:Limingantiellä Oulussa bongasin Giulian korin kuljetettavana trailerilla. Sama kori ja väri tais olla ku Gasolinalla projektissaan.
Kenen lienee?
Taisin bongata saman Haarasillalta ehkä kilsan Jyväskylään päin. Sinivuokot olivat pysäyttäneet kuljetuksen.
On noita Rosso Amarantoja sitten muitakin näköjään. Itsekin olin eilen pienellä road tripillä
Mustasta Alfasta (olikohan 156, molemmilla kerroilla olin hieman "katveessa"?) nousi käsi Pälkäneen paikkeilla Perjantaina viiden jälkeen illalla ja eilen Vehoniemen lähellä siinä kello 15 - 16 aikaan. Taisi olla sama kuski/auto kombinaatio?
"Formula ykköset on aina kivaa!", totesi Heikki Kovalainen justiinsa televiisioossa. Olen siis väärällä alalla töissä.
Ajettu tänään 12 jälkeen harmaan 156 V6 perässä rättärillä Laminpäästä Lietsun Cittarille, jonne kääntyi. Sama auto bongailtu Mikkolanrinteen raksatyömaan liepeillä aiemmin ja muuallakin Ylöjärvellä.
Lienee Ylöjärveläisiä ??
Ps. Käsijarruvaijerit repsottaa pahan näköisesti, vedä kiinni vaikka nippusiteillä.
Lahdessa aamupäivällä tuli _pitkästä_ aikaa morotus alfa 156:sta hirsimetsäntiellä, en tainnu ite keretä lapaani nostaa ajoissa. Harvoin noista uudemmista alfoista morotetaa.
legza kirjoitti:Lahdessa kivistönmäen shellillä bongattu kuuden aikaan punainen 75 ja kaverin mukaan olisi illalla ollut Lahden linkkuaseman lähellä keulakolaroitu punainen 75
Minä sielä shellillä olin tankkaamassa kuuden huitteilla ja se "keulasta kolaroitu" oli kaverin auto. (EI ollut itse puikoissa eikä onneksi edes kyydissä.) Siis tämä 75: http://www.alfabbs.fi/album_pic.php?pic_id=9766
Luunmurtumista, puhjenneesta keuhkopussista ym. huolimatta kuskista tulee vielä kalu, Alfasta ei. Ehjäksi jäi toinen takaovi ja peräkontin kansi.
Olikos tuohon kuvan liittämiseen omasta albumista olemassa joku kikka? Yritin saada sitä näkymään vaikka mitenkä, mutta ei vaan onnistunut.
Ei, se ei vaan toimi. -Rasvis
Edit. Ja nythän mä vasta hokasin, että tossa rysäyksessä meni sitten mun tessun ilmi...
Java kirjoitti:Ketähän pyörii täällä Nummelassa 156:sillaan? Alkanut nyt ihan kuukauden sisään näkymään yks musta ja yks harmaa Alffa täällä ihan päivittäin ?
Olisinkohan "minä" tuo harmaa ?
Jaa-a, tmv tuttu nikki Ootko se pidemmän-puoleinen-jolla-hiukset-myötäilee-otsaa-tyyppi?
MiNkO^^ kirjoitti:tänään ennen 19 mustankalliontunnellissa vastaan tuli valkoinen 75
rekkari xxx-120 joku foorumilaisista??
Oisko ollut sama, mistä Matti (tuon viininpunaisen tuhoutuneen omistaja) kyseli. Oli kuulema käynnyt kääntymässä niiden firman kadun päässä. Mulle ei tullut muuta mieleen kuin Legzan 2.0.
Niin ja tänään vaihdettu morotukset uudenmaankadulla mustan 164:n kanssa ja alkuviikosta pariin otteeseen sen alf4 kilpisen GT:n kanssa.
Viimeksi muokannut jknracing, 13 Syys 2008, 01:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kukas revitteli punaisella 147:lla Turussa sektorilla sairashuoneenkatu-puutarhakatu joskus puoli 9:n aikaan. Foorumilaisia kenties? Itse roikuin takavasemmalla jonkun pösön perässä.
Läntisellä valkoisen lähteentiellä(mikä sanahirviä ) teboilin kohdalla tuli vastaan hopea 156, pari jampesteria kyydissä, koitin morottaa, mutta eipä tainnut kuski huomata.
E: Ja Keravalta Tuusulaan päin tuli vastaan musta GT(?) tai Brera? Makea ainakin oli..
Tänään n.klo 5.55,tulin leppävaarasta kehä1:lle,eka auto jonka näin oli punainen 156sw,peräkkäin mentiin kilometrikaupalla,jatkoit tuusulaan päin
mä käännyin koivuhakaan,oiskohan foorumilaisia muitakin ketä kulkee lähes yö-aikaan