Yleinen avautumis-ketju
Valvoja: Moderators
- alfa 156 v6
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
Keskiviikkona saatetaan isä viimeiseen lepoon.
Kova äijä oli loppuun asti. Ikinä ei mistään valittanu, vaikka kipuja olisikin ollut. Yllättäen kyllä lähti.
Pieneltä tuntuu entiset vitutukset. Aina pitää jotain suurta menettää, jotta ymmärtää asioiden oikean laidan.
Sen voi jo sanoa, että aika suurta saa tapahtua, että vähään aikaan edes vituttais.
Kova äijä oli loppuun asti. Ikinä ei mistään valittanu, vaikka kipuja olisikin ollut. Yllättäen kyllä lähti.
Pieneltä tuntuu entiset vitutukset. Aina pitää jotain suurta menettää, jotta ymmärtää asioiden oikean laidan.
Sen voi jo sanoa, että aika suurta saa tapahtua, että vähään aikaan edes vituttais.
-
- Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Uteliaisuutta täytyy kysyä onko vakio 2.5 vai 2.25" niinkuin vanhemmissa? 2.5" kuulostaa isolta alle 200 heppaiseen.piesuli kirjoitti:Kampiakselin stefa kusee öljyt, kytkin paskana ja kumilankakin pitäs vaihtaa.. Sitten joku oli tohon 166seen viel viisaana laittanut metrin pätkän 2tuumasta putkea ennen takapönttöä.. vittu mikä idiootti.. auttaa varmaan ihan vitusti kun muuten on 2½.. jokohan taas on tarpeeks parannettu maailmaa
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER
- PK
- Car(s): Audi TT
( ex Alfa GT Azzurro Gabbiano )
( ex 156 Super )
No kun sain ton termarin vaihdettua 156:een, niin vaikuttas että se ei kuluta enää niin paljoa ja ihanku se ois vähän konekin piristynyt kun ennen se joutui käymään n. 70 asteessa ja nyt saapi olla 90 asteen lämmössä. No sit kahvipöydässä piruuttani kehumaan että "vittu nyt se kulkee ja tehojakin siinä on enemmän ku sulla rahaa tilillä jne..." Niin juma että otti työkaveri pulttia ja haukui Alfan ihan paskaks... =)
Ko. ihminen on isojen jenkkipakujen kannattaja.. ; )
Ko. ihminen on isojen jenkkipakujen kannattaja.. ; )
- silverine
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
Liikennevaloista lähtö jonkun akan perässä joka
saa kyllä ykkösen pesään mutta seuraava vaihto
ei sitten menekään nappiin vaan laatikko rääkäisee
kuuluvasti ja auto pysähtyy/pysäytetään kuin seinään...
onneksi vielä reaktiot ja jarrut toimi niin säästyi pellin oikomiselta.
saa kyllä ykkösen pesään mutta seuraava vaihto
ei sitten menekään nappiin vaan laatikko rääkäisee
kuuluvasti ja auto pysähtyy/pysäytetään kuin seinään...
onneksi vielä reaktiot ja jarrut toimi niin säästyi pellin oikomiselta.
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
täytyy sanoa et en oo varma ei oikeen ole ollut aikaa tönäriä kaivaa esiin ja alkaa mitailee silmä kun mulla ei sitä sano..gYdEbUh kirjoitti:Uteliaisuutta täytyy kysyä onko vakio 2.5 vai 2.25" niinkuin vanhemmissa? 2.5" kuulostaa isolta alle 200 heppaiseen.piesuli kirjoitti:Kampiakselin stefa kusee öljyt, kytkin paskana ja kumilankakin pitäs vaihtaa.. Sitten joku oli tohon 166seen viel viisaana laittanut metrin pätkän 2tuumasta putkea ennen takapönttöä.. vittu mikä idiootti.. auttaa varmaan ihan vitusti kun muuten on 2½.. jokohan taas on tarpeeks parannettu maailmaa
Ai ai, Helvetin tutun kuulosta hommaa. Tosin kaveri tuli sentään paikan päälle.kumimuumi kirjoitti:Mister sisälokasuoja/jarrutehostin/lokasuoja iski jälleen. Olis taas pitäny kaivaa tallista tavarat ulos, todetakseen, että kaveri tuli tallille aukomaan päätään/pyyhkimään räkää paitoihin ja työhanskoihin tai ei saapunut ollenkaan. Perkele mikä tuuliviiri koko jätkä.
-
- Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Minä sanoin kerran kuukausia sitten että ostan hyvin luultavasti sun jarrutehostajan, mutta koska oli kiire ja osa olikin saatavilla myös Lahdessa niin ilmoitin heti sulle etten ikävä kyllä nyt ostaisikaan sitä. Kaikki muu tässä sinun tarinassa on jotain niin säälittävää mustamaalaus yritystä etten ota edes kantaa. Monet varmasti muistaa, ja pystyy vanhoja topikkeja hakemalla toteamaaan kummalla on asiallisen kaupanteon kanssa ajoittain ongelmia. Jos minä kysäsen että onko osaa ja paljon maksaisi niin en minä tarkoita että ostan sen heti. Mulla ei ole koskaan ollut varsinaisesti mitään sua vastaan, joten pahoittelut että olen ilmeisesti saanut turhaa vaivaa aikaan.AutonAlfa kirjoitti:Ai ai, Helvetin tutun kuulosta hommaa. Tosin kaveri tuli sentään paikan päälle.kumimuumi kirjoitti:Mister sisälokasuoja/jarrutehostin/lokasuoja iski jälleen. Olis taas pitäny kaivaa tallista tavarat ulos, todetakseen, että kaveri tuli tallille aukomaan päätään/pyyhkimään räkää paitoihin ja työhanskoihin tai ei saapunut ollenkaan. Perkele mikä tuuliviiri koko jätkä.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER
^
"En mä ostakaan 100e sisälokareita."-lausunto myyntiketjussa ei varmaan provosoinut julkiseen avautumiseen? Jatkaisin jauhamista muualla...
Kumimuumin talli ei taida olla "ihan" siinä kodin vieressä, joten ymmärrän jos/kun vituttaa turhaan ajella tallille.
Niin ja avautuminen!!
Saa nähdä pääseekö ahvenistolle. Metrin pitunen "to do"-lista, ennen kuin tuolla uskaltaa ajella taas tosissaan.
"En mä ostakaan 100e sisälokareita."-lausunto myyntiketjussa ei varmaan provosoinut julkiseen avautumiseen? Jatkaisin jauhamista muualla...
Kumimuumin talli ei taida olla "ihan" siinä kodin vieressä, joten ymmärrän jos/kun vituttaa turhaan ajella tallille.
Niin ja avautuminen!!
Saa nähdä pääseekö ahvenistolle. Metrin pitunen "to do"-lista, ennen kuin tuolla uskaltaa ajella taas tosissaan.
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.
- Satakuusnelonen
- Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 166 2.4JTD, 164 TS FL, 164 QV
- silverine
156 3.0 V6 Q2 compr.
Suhteellisia ovat ihmisten hatutukset totta tosiaan..Satakuusnelonen kirjoitti:Olin sydän leikkauksessa 5.9 ja pääsin eilen kotio. En saa edes auton ovia itse auki
Toivotan hyvää ja pikaista toipumista!
Ainakin mulla, muistelisin kyllä teikäläistäkin. Asiasta tosin kommentoimaan pystyvät ovat tällä hetkellä hiljaa. Hyvä varmasti niin, tämä on ihan tarpeeksi lapsellista muutenkin.Monet varmasti muistaa, ja pystyy vanhoja topikkeja hakemalla toteamaaan kummalla on asiallisen kaupanteon kanssa ajoittain ongelmia.
...juma. Ei tuo ainakaan viimeksi tallilla näkynyt millään, tsemppiä toipumiseen.Olin sydän leikkauksessa 5.9 ja pääsin eilen kotio. En saa edes auton ovia itse auki
..kun ei vaan nyt sattuis mitään.Saa nähdä pääseekö ahvenistolle. Metrin pitunen "to do"-lista, ennen kuin tuolla uskaltaa ajella taas tosissaan.
..Avautumisen aiheuttaa flunssa, joka hiipii avokista meikäläiseen pikkuhiljaa. Varmasti ensi viikolla lomalla ja kipeä.[/code]
..ammattina autoslalom..
Toipumisia! Komppaan silverinea. Mutta leikkaus kuitenkin onnistui(han)?Satakuusnelonen kirjoitti:Olin sydän leikkauksessa 5.9 ja pääsin eilen kotio. En saa edes auton ovia itse auki
Sattuis edes jotakin joskus...
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.
- Hepa
- Car(s): Giulia Super -69
Outlander PHEV -14 - Paikkakunta: Tampere
Itse hoidin vastaavan homman Mareassa aikanaan siten, että kävin auton kanssa deltassa ja varaosamies nappasi raudallla mankan irti. Ei maksanut mitään.Pasi kirjoitti:3kk sitten ostin Bravoon sellaiset raudat jolla saa radion irti... maksoivat, kuten arvata saattaa, aika paljon Deltassa...
Nyt olen viimeiset 4 tuntia etsinyt niitä eikä perkele löydy mistään!
Oo==\\*//==oO
----|--OI-582--|----
----|--OI-582--|----
- Pasi
- Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
--- [ EX ] ---
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti:
Jep... tuossa Bravossa sinne pitää työntää yhtäaikaa molemmille puolille sellaiset lattaraudat joiden pää on "suippo" ja sisäreunassa on sellainen hahlo... prkl:n erikoistyökalut !!!
Ostin omaksi kun asentelin tuota nokian HF sarjaa... ettei tartte ajella joka kerta telttaan irrottelemaan maknkkaa jos jotain pitää laittaa uusiksi tms.
No mutta, raudat löyty n. 5 tunnin etsinnän jälkeen... tuli samalla siivottua työkalukaappi
Ostin omaksi kun asentelin tuota nokian HF sarjaa... ettei tartte ajella joka kerta telttaan irrottelemaan maknkkaa jos jotain pitää laittaa uusiksi tms.
No mutta, raudat löyty n. 5 tunnin etsinnän jälkeen... tuli samalla siivottua työkalukaappi
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4
- Satakuusnelonen
- Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 166 2.4JTD, 164 TS FL, 164 QV
- silverine
156 3.0 V6 Q2 compr.
Näköjään mikään ei tule kerralla kuntoon
tämän Alfan kanssa...ei uskonut Milanon
asentaja keskiviikkona että koiranluun nivelkin
on hajalla kun kiristeli löysäksi jättämäänsä
pulttia...taas kolisee samassa ilmansuunnassa.
Ja eikun luuri käteen maanantaina.
(koiranluu ollut alla kokonaista 2kk)
tämän Alfan kanssa...ei uskonut Milanon
asentaja keskiviikkona että koiranluun nivelkin
on hajalla kun kiristeli löysäksi jättämäänsä
pulttia...taas kolisee samassa ilmansuunnassa.
Ja eikun luuri käteen maanantaina.
(koiranluu ollut alla kokonaista 2kk)
- Ciancarlo
- Car(s): La macchina: GT 3,2
La moto: Duca 1199S Panigale - Paikkakunta: Hki
Ciancarlo kirjoitti:Dodiin. Eilen seinä puhdistettiin ja maalattiin ja siistiä tuli. Viime yönä käsialasta päätellen sama pikku paskiainen oli käynyt tuhrimassa seinän uudelleen. Lynkkausmieliala taloyhtiössä kiihtyy, ei taida tekijällä olla itsesuojeluvaisto ihan kohdillaan.Ciancarlo kirjoitti:Viikonlopun aikana, la-su-välisenä yönä, joku m*¤##u oli käynyt spray-maalamassa kotitalon koko alaseinän täyteen töherryksiä ja v&*@n kuvia.
Mikä ihmeen motivaatio näillä äidin pikku janipettereillä on tuhota toisten omaisuutta?
Pitkää sarjaa perään.
Ja taas samaa paskaa seinät täynnä - tällä kertaa joka seinä täynnä tuherrusta. Prkl kun saisi kiinni nämä paskiaiset.
Alfa Romeo - Una macchina vera dell'autista!
PIENI vikalista tuli iskarienvaihdon yhteydessä.
Koiranluut taakse, etu ja takajarrut levyineen, ylätukivarret, käsijarrunvaijeri,kallistuksenvakaajan puslat.......
Masentavaa.. Ylätukivarret kesti sitten tasan vuoden.
Onko kukaan tietoinen että saako noita kallistuksenvakaavan puslia erikseen vai onko nekin ostettava koko satsina? Ei ainakaan pikaseen löytyny mistään luettelosta moisia.
Koiranluut taakse, etu ja takajarrut levyineen, ylätukivarret, käsijarrunvaijeri,kallistuksenvakaajan puslat.......
Masentavaa.. Ylätukivarret kesti sitten tasan vuoden.
Onko kukaan tietoinen että saako noita kallistuksenvakaavan puslia erikseen vai onko nekin ostettava koko satsina? Ei ainakaan pikaseen löytyny mistään luettelosta moisia.
- tammi
- Car(s): fieSTa
ex: 147 1.9JTD
ex: 156 2.0TS sw - Paikkakunta: Porvoo
Samaa olen ihmetellyt. Ja tullut siihen tulokseen, että kun joku on kolhinut omaa autoasi niin mitäs sen on väliä jos sitten itse kolhii jonkin muun autoa. Mitään muuta en ole keksinyt. Nimimerkillä kolme parkkipaikka kolhua saaneena ja yhden antaneena joka tosin tuli omaan autoon joo ja on ihan OT oli vaan pakko avautua tästä.villeeh kirjoitti: Miten voi olla, että ei omatunto yhtään soimaa, kun rikotaan toisen omaisuutta. Ihmettelen vain.