Harrastuksien hinta

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
155TS
Viestit: 781
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 23:46
Paikkakunta: Kirkkonummi

Harrastuksien hinta

Viesti Kirjoittaja 155TS »

Kaikkihan sen tietää, että Alfa ei ole kaikkein halvin harrastus kohde. Jotenkin se tuntuu kuintenkin olevan vielä linjassa verrattuna tohon pikkuveljen moottoripyöräilyyn, etenkin kun sillä on niitä kaksi. Toinen on kyllä myytävänä, eli jos jotain kiinnostaa tollainen kawa LTD 750 -84 voi tiedustella lisätietoja minulta.
Mutta takaisin asiaan. Veli otti sen toisen pyöränsä liikenteeseen pääsiäisenä. Se on kawan ZZR 1100 -90 hirviö jossa on 5hp enemmän tehoa kuin tossa mun kopissa ja se painaa 5 vähemmän. No siitä loppu virta kesken ajon yhtäkkiä. Akku on uusi, joten vika on varmaan laturissa. Ladattiin akku ja pistettiin käytiin. Laturi ei lataa ollenkaan. Puretaan laturi ja todettiin että hiilet on aika kuluneet. Itse vika on varmaan jännitteensäätäjässä. Soitto Sumekolle. Varaosien hinnat: hiilisilta 90€ ja jännitteensäätäjä 362€!!! :crazyeyes:. Tarvikeosia ei ole olemassa :mrgreen: . No päätettiin yllättäen vielä tutkia tänään sitä vähän tarkemmin. Veljellä on onneksi ihan hyvä korjaus käsikirja, jossa on hyvät testausohjeet sille jännitteensäätäjälle.
Alfa 166 V6 -00, Alfa 75 turbo -87, ex-AR 159 Q4 -06, ex-Giulietta -84 ja -82, ex-155 TS -92

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Jos auton tuunauslinjalle lähtee niin saa aika hyvin palamaan rahaa..

- vanteet renkaineen ~1500e

- alustasarja ~1200e

- pientä helmaa ja levikettä ~1500e

- kunnon hifit ~1500e

jne. :shock:

Tähän asti pelkästään auton kunnossa pitämiseen on mennyt tolkuttomasti rahaa ja kilsoja takana alle 2000 :onfire:

Prätkät ovat kuuleman mukaan kivan hintaisia, vakuutus taitaa syödä siitä suurimman osan jos ei sakkoja lähdetä. Meikäläisen päällä ei paljon prätkää ajeta, jokos lähtis kortti tai henki.

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5754
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Onhan tuo mopoilu suht'koht kallista puuhaa, varsinkin jos harrastaa vanhempia pyöriä. Siinä tapauksessa on todella ISO plussa, jos osaa korjailla itse. Meikäläisellä on ollut noita 'takuupyöriä', saa ajella rauhallisin mielin... :-D
Nuo vanhemmat ZZR:kin on vielä sen verran yleisiä pyöriä, että kannattaa kysellä käytettyjä osia, varmasti löytyy ja säästyy pitemmän päälle vielä paljon rahaakin.

No, saahan autoonkin rahaa palamaan, kun lähtee tuunaamaan... Mutta ei mopojenkaan tuunaus (=virit ym.) kovin edullista ole.... :?
:wink:

Skyhorse
Viestit: 213
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 08:59
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Skyhorse »

20 000 km hinta ilman auton hintaa.

2300€ polttoaineisiin
500€ vakuutukset
Vahat, öljyt, suodattimet = 200€
Tunings (chippi, putket, vanteet, kartiot, vilkut, spoikka, ym ym pientä) = 3700€

Elikkäs pelkästään noihin on menny:

6700€

Aivan päätöntä menoa, tuola rahalla olisi mukavasti ajellu kaikki menonsa taksilla?

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Skyhorse kirjoitti:Aivan päätöntä menoa, tuola rahalla olisi mukavasti ajellu kaikki menonsa taksilla?
Heh totta :) Yrittäny sanoa samaa isovanhemmille, neljässä vuodessa tullut auton mittariin reilu 20tkm 8) Harmi että on ooppeli, olisi muuten oiva peli ostaa jossain vaiheessa..

Avatar
Abarth
Viestit: 3093
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Abarth »

Scuore sportivo kirjoitti:
Nuo vanhemmat ZZR:kin on vielä sen verran yleisiä pyöriä, että kannattaa kysellä käytettyjä osia, varmasti löytyy ja säästyy pitemmän päälle vielä paljon rahaakin.

No, saahan autoonkin rahaa palamaan, kun lähtee tuunaamaan... Mutta ei mopojenkaan tuunaus (=virit ym.) kovin edullista ole.... :?
:wink:
Joo, varmasti löytyy zetoriin varaosia muualta, kuin Sumekolta. Kolaripyöräkeskus Hyvinkäällä vois olla yks paikka kun käytetyistä osista puhutaan. Yksityisiltä tosin voi saada halvemmalla.

Ja mitä mopon tuunaamiseen tulee, niin esim. meikäläisen pakoränni (joka on kirjahyllyn koristeena) maksaa n. 1300e.
Eikä se ylläpitäminenkään ole kovin edullista. Esimerkiksi mulla kesän vakuutus maksaa n.1000e. Tai siis maksaisi... Ei maksa enää ku ei oo korttiakaan... eikä tuu.. Sakkoja kyllä tulee :oops: :silly:

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5754
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Abarth kirjoitti:
Scuore sportivo kirjoitti:
Nuo vanhemmat ZZR:kin on vielä sen verran yleisiä pyöriä, että kannattaa kysellä käytettyjä osia, varmasti löytyy ja säästyy pitemmän päälle vielä paljon rahaakin.

No, saahan autoonkin rahaa palamaan, kun lähtee tuunaamaan... Mutta ei mopojenkaan tuunaus (=virit ym.) kovin edullista ole.... :?
:wink:
Joo, varmasti löytyy zetoriin varaosia muualta, kuin Sumekolta. Kolaripyöräkeskus Hyvinkäällä vois olla yks paikka kun käytetyistä osista puhutaan. Yksityisiltä tosin voi saada halvemmalla.

Ja mitä mopon tuunaamiseen tulee, niin esim. meikäläisen pakoränni (joka on kirjahyllyn koristeena) maksaa n. 1300e.
Eikä se ylläpitäminenkään ole kovin edullista. Esimerkiksi mulla kesän vakuutus maksaa n.1000e. Tai siis maksaisi... Ei maksa enää ku ei oo korttiakaan... eikä tuu.. Sakkoja kyllä tulee :oops: :silly:

Häh? Kawallako kortin menetit? Kuinka paljon päästelit? :P Kai se kortti nyt joskus takasin tulee... :o Kannattaa aina ajatella positiivisesti, nythän on hyvää aikaa ottaa viinaa, kun ei tarvi mopoilla... 8)

Jep, kolaripyöräkeskusksesta kannattaa kysellä... Voi olla pientä hakemista jos yksityiseltä lähtee etsimään.
:wink:

Avatar
Abarth
Viestit: 3093
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Abarth »

Joo.. Kawasaakkilla hieman kiihdytin ja itseäni viihdytin.. keulakin hieman nousi, vahingossa tietty.. kakkosvaihdetta ehdin vasta laittaa 8)

143 kuudenkympin alueella :oops: Shame on me!

Ei tartte tänä kesänä yleisellä tiellä ajella. Jos roomeon saa kuntoon, niin radalla sitte härvätään.
Mopo myyntiin ja ratapyörää kattelemaan. Sitten kun joskus (toivottavasti) saa kortin takasin, niin nelarienduroa hankkimaan. Ei pitäis nopeustikettejä tulla sit niin herkästi.

Musta tuli nyt kertaheitolla kanksteri 8)

Ja mitä tohon kaljan ottoon tulee, niin ei sitä kyllä tarviis yhtään enempää olla. Scuderia haki mut viime maanantaina muistaakseni kolmen aikoihin tallille, jotta kattottas vähän mun autoa, mutta päässä pyöri vieläkin ihan kiitettävästi. :drinking:

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Selvähän se, kännissähän se 8)

Jos nyt et aio hetkeen korttia saada niin voitkin sitten lainata 75:n mulle kesäleluksi? Ensiavuksi kardaanikuumeeseen. Tosin siitä tarttis ensin saada kipinä pihalle...
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:voitkin sitten lainata 75:n mulle kesäleluksi?
Reilu meininki kysyä kaverilta kun se on kännissä :lol:

Avatar
RR92
Viestit: 157
Liittynyt: 16 Huhti 2003, 23:10

Viesti Kirjoittaja RR92 »

Viddu ku rupes hymyilyttämään :) uus termi autokuumeelle toi kardaani
kuume.
T:Jukka

Avatar
Abarth
Viestit: 3093
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Abarth »

Rolle kirjoitti: Reilu meininki kysyä kaverilta kun se on kännissä :lol:
No en mä sentään NIIIN kännissä ikinä ole :wink:

Nooh. Kyllähän se varmaan voi sitä aina välillä testailla... mut mä olen kyllä sitten kyydissä vahtimassa :)

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

no voe per**le melkein hävettää tunnustaa että meikäläisellä on mennyt vanhaan 90:een tuommoiset 7000€ ja kuittejakin löytyi n5500€ edestä.... :oops:
vielä on jarrut rakentamatta....ja alustaakin pitäisi parannella ja 164:n penkit istuttaa sisälle... :?
no sitten on hyvä... :-D

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Tuosta kun laitat hillitsimet niin eiköhän rupea pysähtymään:

http://www.sarlinraceteam.fi/service/tu ... alcon.html

On vielä jarrulevyt tarjouksessa! :lol: Eivät nuo muuten ihan mahdottomia maksaneet kun joskus kyselin... Tai sitten muisti pätkii tai aika kultaa muistot.

Tuumasin joskus että seuraavaan (eli ensimmäiseen) sporttisempaan kapineeseeni voisin laittaa tuollaiset ja sitten autoa joskus vaihtaessa purkaa taas nuo kunnon kamppeet pois. Autosta toiseen vaihtaminen ei vaadi kuin levyihin uudet navat ja satuloihin asennusraudat.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Tuosta kun laitat hillitsimet niin eiköhän rupea pysähtymään:

http://www.sarlinraceteam.fi/service/tu ... alcon.html

On vielä jarrulevyt tarjouksessa! :lol: Eivät nuo muuten ihan mahdottomia maksaneet kun joskus kyselin... Tai sitten muisti pätkii tai aika kultaa muistot.
Muistaakseni Garrett kyseli sieltä jarruja ja hintaa oli 4000 euroa..
Tuumasin joskus että seuraavaan (eli ensimmäiseen) sporttisempaan kapineeseeni voisin laittaa tuollaiset ja sitten autoa joskus vaihtaessa purkaa taas nuo kunnon kamppeet pois. Autosta toiseen vaihtaminen ei vaadi kuin levyihin uudet navat ja satuloihin asennusraudat.
Hyvä idea, kuten myös vanteiden kohdalla jos Alfassa pysyy. Vaikkei kaikki vanteet joka autoon sovi mutta enivei. Saisi olla kaikissa sama jako perhana, olisi varmaan hinnatkin halvempia!

Joskus mietin itse että hankkisi kunnon recarot, niitä sitten aina siirtelisi. Niitäkin tarttis kaks eikä nekään sovi joka autoon ulkonäon puolesta. Oikeasti ei tarvinnu noin monimutkaisesti miettiä kun tarkisti pankkitiliä :roll:

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

no taitaapi olla sarlinilla pikkasen liian kalliit jarrut meikäläisen budjetille.... :-D pitänee siis ottaa taasen luuri kouraan ja rimpauttaa pettersonille... :)
jarrut pitää kyllä saada kesäksi kondikseen... :?

Avatar
HOTA
Viestit: 1292
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 19:13
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja HOTA »

Aikoinaan oli vähän reilu 20000 vanhan rahan edestä noita perho ym. vehkeitä kun piti hakea vakuutus niille.
Nytpä en ole tsekannut mitä noilla olis vakuutus arvo.

Hmm... tarvis ostaa pari keppiä ja rullaa lisää.

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Rolle kirjoitti:Muistaakseni Garrett kyseli sieltä jarruja ja hintaa oli 4000 euroa..
Ögh! Aika todella kultaa muistot! Tai ehkä Garrett sitten kyseli jotain hienompaa settiä?
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

HOTAKAINEN kirjoitti:Aikoinaan oli vähän reilu 20000 vanhan rahan edestä noita perho ym. vehkeitä kun piti hakea vakuutus niille.
Nytpä en ole tsekannut mitä noilla olis vakuutus arvo.

Hmm... tarvis ostaa pari keppiä ja rullaa lisää.
melkoisesti on kalavehkeissä rahaa kiinni.... :)
kantsii varmaan hommata uudet vakuutukset jos vaikkapa vakuutusarvo on tuplaantunut...

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Ögh! Aika todella kultaa muistot! Tai ehkä Garrett sitten kyseli jotain hienompaa settiä?
Jotain tuollaista muistelisin, ja mitä Garrettin tunnen niin mitää paskaahan ei alle laiteta :wink: (ei taida kyllä sieltä mikään olla huonoa mutta kuitenkin)

Avatar
155TS
Viestit: 781
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 23:46
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja 155TS »

Joo, varmasti löytyy zetoriin varaosia muualta, kuin Sumekolta. Kolaripyöräkeskus Hyvinkäällä vois olla yks paikka kun käytetyistä osista puhutaan. Yksityisiltä tosin voi saada halvemmalla.
Tosta paikasta pitääkin ilmoittaa veljelle. Kiitti.
meikäläisellä on mennyt vanhaan 90:een tuommoiset 7000€
Huhuh. Täällähän on rahamiehiä :wink:.
Alfa 166 V6 -00, Alfa 75 turbo -87, ex-AR 159 Q4 -06, ex-Giulietta -84 ja -82, ex-155 TS -92

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

Huhuh. Täällähän on rahamiehiä :wink:.
no se on kuitenkinm kahden ja puolenvuoden aikavälillä.... :)
ja siihen on laskettu paljon sellaista ei välttämätöntä kuten tuo kolmenlitran moottori joka siellä keulalla kukkuu nykyisin... :)

Avatar
HOTA
Viestit: 1292
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 19:13
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja HOTA »

90 kirjoitti:
HOTAKAINEN kirjoitti:Aikoinaan oli vähän reilu 20000 vanhan rahan edestä noita perho ym. vehkeitä kun piti hakea vakuutus niille.
Nytpä en ole tsekannut mitä noilla olis vakuutus arvo.

Hmm... tarvis ostaa pari keppiä ja rullaa lisää.
melkoisesti on kalavehkeissä rahaa kiinni.... :)
kantsii varmaan hommata uudet vakuutukset jos vaikkapa vakuutusarvo on tuplaantunut...
Olihan noissa ja nyt ei ole enään kuin parhaat nurkassa jäljellä, mut silti tartis saada lisää :roll:

Avatar
BSTR
Viestit: 997
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 09:51
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BSTR »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti: Autosta toiseen vaihtaminen ei vaadi kuin levyihin uudet navat ja satuloihin asennusraudat.
Kannattaa sitten käyttää vakiojarrupaloja, jos haluaa levyjen kestävän seuraavallekin (auto)sukupolvelle ;)

Eiköhän tule halvemmaksi ostaa sopivat edullisemmat navalliset jarrulevyt ja uudet sitten kun aika autosta jättää. Myös turvallisuus pitkässä käytössä on parempi, kun ei tarvi pelätä ruuvien pettämistä. Esim. EBC:n jarrulevyt ovat melko edullisia olisiko noin 200 euroa kappale. Tietenkin jos haluaa liioitella, niin kyllähän sinne 18 tuumaisiin vanteisiin sopii suuremmatkin ;)

Satulat on toki asia erikseen. Huoltamalla tuollaiset laatusatulat kestävät vuosikymmeniä.
Alfaton ainakin hetkellisesti...

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Ajattelin levyjen kierrätystä lähinnä siksi, että noita omia jarruja ei yleensä tule pahasti rankaistua ja ne tahtovat kestää puoli ikuisuutta. Raskaasta kalustosta on tarttunut tapa käyttää moottorijarrutusta, eikä wanhaa autoa muutenkaan viitsi kamalasti kiusata.

Mulla on ne EBC:n levyt ja palat, toimivat ihan käypäsesti ainakin edelliseen settiin verrattuna. Jarruissa riittää yleensä pitoa siinä kuin renkaissakin, mutta kovemmalla ratapoljennalla nuo EBC:tkin saa kyllä luopumaan. Siihen vaivaan taas ei auttane kuin levyjen ja satuloiden suurentaminen?

Eihän minulla isommille jarruille oikeasti ole mitään järkevää käyttöä, nykyiset pelaavat kaikissa normaaleissa ja melkein kaikissa epänormaaleissakin käyttötilanteissa hyvin. Vaan kun riivaa tämä kiinnostus erilaisten palikoiden vaikutusten kokeilemiseen... Lapset kasvavat, lelut kallistuvat :wink:
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

Kalamies kirjoitti:Olihan noissa ja nyt ei ole enään kuin parhaat nurkassa jäljellä, mut silti tartis saada lisää :roll:
jep...ruokahalu kasvaa syödessä... :)
täällä on vielä vesistöt osittain jäässä,vaan ei uskalla enää pilkillekkään mennä...pian humsahtaa sinne...eikä kellään ole enää hauskaa.. :(

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

90 kirjoitti:vaan ei uskalla enää pilkillekkään mennä...pian humsahtaa sinne...eikä kellään ole enää hauskaa.. :(
Aina ihmetyttänyt nuo pilkkijät, istuvat pilkillä kun parin metrin päässä virtaa vesi vapaasti, huh!

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5754
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Rolle kirjoitti:
90 kirjoitti:vaan ei uskalla enää pilkillekkään mennä...pian humsahtaa sinne...eikä kellään ole enää hauskaa.. :(
Aina ihmetyttänyt nuo pilkkijät, istuvat pilkillä kun parin metrin päässä virtaa vesi vapaasti, huh!
Niinpä.. Ihmetellyt samaa. Helvetin hullua porukkaa... :crazyeyes:
:wink:

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

no kyllä pilkillä uskaltaa istua kunhan vesi virtaa tosi kaukana ja perseen alla on jäätä tarpeeksi paksusti.... :)
niin ja povitaskussa sopivasti lämmikettä.. :)

Vastaa Viestiin