Yleinen avautumis-ketju
Valvoja: Moderators
- alfa 156 v6
- Viestit: 5150
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
Lisäisin tähän vielä:Seiska5mma kirjoitti:Jos nukkuu vieraassa paikassa ja päättää aamukohmelossaan lähteä kuselle, kannattaa varmistaa seuraava:
[ X ] Että on varmasi hereillä
[ X ] Että ymmärtää, mitä tarkoittaa sana parvisänky
Näin voi säästyä siltä, että herää kusi- ja verilammikosta parven alta viiden sentin avohaava otsassa.
Varmista että ko. residensissä ei ole porakaivon suodatussysteemin suolahuuhtelu päällä klo. 04.00 kun ajattelit juoda suoraan kraanasta janoosi
-
- Viestit: 2037
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- Paikkakunta: Helsinki
Gtv:stä petti vesiletku. Uusia tosin ei saa ainakaan motonetistä, saati muukkoselta. Täytyy taitella joku uniikki taatelivaltioden haitariputki vähänsinnepäin.
Nuorempi koira paskansi sisälle, oli eilen syönyt vähän puutikkuja.. paskansi siis noin 12 kertaa puolessa tunnissa. Ja kyllä, kävimme pihalla, mutta siitä huolimatta.
..viikon vapaa lyhentyi 2 päivään, kuskeja kuulemma niin kovasti pois rivistä.
..ja jotta kaikki menisi taas niin helvetin hienosti, kävin eilen yöllä kahdesti tallilla, vain jotta jättäisin tallin avaimet lukkojen taakse. Ensimmäisellä kerralla ne olivat kotona.
Kun nyt ei vaan sattuis mitään.
Nuorempi koira paskansi sisälle, oli eilen syönyt vähän puutikkuja.. paskansi siis noin 12 kertaa puolessa tunnissa. Ja kyllä, kävimme pihalla, mutta siitä huolimatta.
..viikon vapaa lyhentyi 2 päivään, kuskeja kuulemma niin kovasti pois rivistä.
..ja jotta kaikki menisi taas niin helvetin hienosti, kävin eilen yöllä kahdesti tallilla, vain jotta jättäisin tallin avaimet lukkojen taakse. Ensimmäisellä kerralla ne olivat kotona.
Kun nyt ei vaan sattuis mitään.
..ammattina autoslalom..
- Wile E. Coyote
- Viestit: 4112
- Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
- Ottimo
- Viestit: 901
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:56
- Car(s): Giulia Veloce Q4, -17, 156 2,0 JTS, -05, GTV V6, -02, ex Alfasud, Giulietta, 75, 155, 156, 166, 159, Spider
- Paikkakunta: Uppsala
No voi tullakin, on kokemusta. Lienee lipsuvasta sellaisesta kysymys. Oma fixattiin, oli aika perfekti vaikkei ihan kaikkea uskaltanut tehdä. Viime kesänä sitten, 14 vuotta myöhemmin, antauduin aktiviteetille joka sai olkapään taas sijoiltaan, en tiedä mitä kaikkea meni rikki, olen ollut aika varovainen tuon jälkeen, shit happens.Wile E. Coyote kirjoitti:Olkapää leikkaus, olettaen että ei tule kuntoon
Mulle on tullut semmonen maneeri, että kun meen autoon istuun, niin otan molemmilla käsillä matosta kiinni ja nyin ne penkin kiinnikkeisiin asti.
Varsinkin ton vaimon Lanciassa on matto kyllä semmoisella rullalla polkimien alla, ettei pyhä tosikaan, hyvä kun polkimet painuu.
Täytyis keksiä jotkut hyvät kiinnikkeet, joista on kuitenkin helppo irrottaa matto.
Oon nähnyt joissain autoissa reiät maton nurkissa ja lattiassa semmoiset tapit, joihin reiät sopii, pysy matto paikallaan.
Varsinkin ton vaimon Lanciassa on matto kyllä semmoisella rullalla polkimien alla, ettei pyhä tosikaan, hyvä kun polkimet painuu.
Täytyis keksiä jotkut hyvät kiinnikkeet, joista on kuitenkin helppo irrottaa matto.
Oon nähnyt joissain autoissa reiät maton nurkissa ja lattiassa semmoiset tapit, joihin reiät sopii, pysy matto paikallaan.
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
Mulla on moiset reiät&tapit noissa alfisti.netin tekstiilimatoissa. Arvoitukseksi kuitenkin jäi, että miten ne klipsit pitäis saada lattiaan kiinni, sellaiset paksuhkot kierretapit niissä on. En kyllä aio porata lattiaan reikää jotain mattoja varten Toisaalta noi on kyllä niin hyvin istuvat matot, etteivät liu'u polkimien alle ilmankaan niitä. Edellisillä matoilla oli kyllä tota ongelmaa, mutta tossa 33:ssa on siinä kytkimen vieressä sellanen muovilärpäke ilmeisesti ihan sitä varten että maton voi laittaa siihen väliin ettei jää polkimet jumiin. Toimi todella hyvin. Propsit siitä Milanoon.Laku kirjoitti:Mulle on tullut semmonen maneeri, että kun meen autoon istuun, niin otan molemmilla käsillä matosta kiinni ja nyin ne penkin kiinnikkeisiin asti.
Varsinkin ton vaimon Lanciassa on matto kyllä semmoisella rullalla polkimien alla, ettei pyhä tosikaan, hyvä kun polkimet painuu.
Täytyis keksiä jotkut hyvät kiinnikkeet, joista on kuitenkin helppo irrottaa matto.
Oon nähnyt joissain autoissa reiät maton nurkissa ja lattiassa semmoiset tapit, joihin reiät sopii, pysy matto paikallaan.
I do my loving in the winter.
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Se "kierretappi" kierretään lattiamattoon kiinni, auttanee jos ensin pistää puukolla pienen alkureiän. Peltiä ei sentään kannata rei'ittää.Kirk kirjoitti:Mulla on moiset reiät&tapit noissa alfisti.netin tekstiilimatoissa. Arvoitukseksi kuitenkin jäi, että miten ne klipsit pitäis saada lattiaan kiinni, sellaiset paksuhkot kierretapit niissä on.
Avautuminen: Ajan ranskalaisella dieselfarmarilla ja olen alkanut iltaisin närppimään konjakkia. Tänään siteerattuani hetken mielijohteesta Eino Leinoa työkaveri sen sanoi: Mä olen tullut vanhaksi
- Epäkelpokeräilijä -
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti: Avautuminen: Ajan ranskalaisella dieselfarmarilla ja olen alkanut iltaisin närppimään konjakkia. Tänään siteerattuani hetken mielijohteesta Eino Leinoa työkaveri sen sanoi: Mä olen tullut vanhaksi
Ei hätää mitään, tuo on vain vanhaksi tekeytymistä.
Alfaa pitää käsitellä niinkuin naista; ensin varovasti ja sitten täysillä.
- hagger16
- Viestit: 3071
- Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
- Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98 - Paikkakunta: Savonlinna
Jep. Sellaisissa premium-merkeissä, kuten opel, tuollaisia löytyy.Laku kirjoitti:Oon nähnyt joissain autoissa reiät maton nurkissa ja lattiassa semmoiset tapit, joihin reiät sopii, pysy matto paikallaan.
Niin.. Itsehän saan nykyisin krapulan jo kolmen kaljapullon jälkeen. Tai itseasiassa pullot ovat vaihtuneet tölkeiksi. Se on sitä elintasoa...Rasvis kirjoitti:Avautuminen: Ajan ranskalaisella dieselfarmarilla ja olen alkanut iltaisin närppimään konjakkia. Tänään siteerattuani hetken mielijohteesta Eino Leinoa työkaveri sen sanoi: Mä olen tullut vanhaksi
Mutta meillä molemmillahan taisi kolmekymppiset lähestyä (jos oikein muistan), joten kaipa se kuuluu asiaan. Hei, ja minä ajan ooppelilla! Kenellä tässä nyt on asiat huonosti senkin elitistisika!
Senza cuore saremmo solo macchine
Julkiset. ~2h menee suuntaansa 15km työmatkassa... Pitänee ruveta kävelemään. Eipähän tulisi kylmä kyytiä odotellessa. Mieleen tulee väkisinkin v* viherpiipertäjät, jotka on jotai s* ruuhkamaksuja taas vonkumassa.
Täten ilmoitan, että jos joku minut näkee selvinpäin matkustavan seutuliikenteen kulkuvälineissä kevään 2010 jälkeen, niin lupaan syödä hatullisen vetelää paskaa.
Täten ilmoitan, että jos joku minut näkee selvinpäin matkustavan seutuliikenteen kulkuvälineissä kevään 2010 jälkeen, niin lupaan syödä hatullisen vetelää paskaa.
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.
No, niinhän siinä kävi. Ostaja saapui junalla Helsingin suunnasta, ajeli autolla hetken ja ei muuta kuin nimet paperiin. Ei edes tingannut, joten myynti meni kaikinpuolin hienosti, mutta kyllä sitä Alfaa viimeisen kerran aika haikeasti katsoi kun se kotipihalta hävisi syksyn pimeyteen...TommiS kirjoitti:Mä melkein arvasin, että siinä käy noin...>>Kaitsu kirjoitti:Myin Alfani tunti sitten... Sydämestä kouraisee, mutta ei voi mitään...
Saas nähdä kauanko autottomuutta kestää, vekkaus......viikko.
Autottomuutta ei kestä edes viikkoa. Kyllä mä varmaan jonkun muutaman tonnin käyttöauton käyn ostamassa viikonloppuna, jolla ajellaan sitten talven yli. Keväällä sitten joku uusi tai uudehko auto Fiat-konsernin valikoimista. Tää on alustava suunnitelma.
Perhana kun kukaan ei halua ostaa tuota kevaria pois... ei tosin oo parhaat markkinat tähän aikaan vuodesta, mutta autokumeen viheliäinen on paha sairaus.. ja rahaa pitäs saada
P.S Jos joku tarvitsee äänen nopeaa kyykky apriliaa niin pistäkää yksityisviestiä... ei meinaan moni auto pysy perässä kun liikutaan alle 150km/h:ssa
P.S Jos joku tarvitsee äänen nopeaa kyykky apriliaa niin pistäkää yksityisviestiä... ei meinaan moni auto pysy perässä kun liikutaan alle 150km/h:ssa
- Satakuusnelonen
- Viestit: 1773
- Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
- Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 166 2.4JTD, 164 TS FL, 164 QV
- Paikkakunta: Parkano
- nakkis
- Viestit: 566
- Liittynyt: 14 Marras 2004, 22:49
- Car(s): 156 JTDm SW -03 &-05,
75 V6 `Murica 3.0
147 JTDm -06
+ AWD Saparo - Paikkakunta: Jkl
75 tessun ajot ajeltu vähäks aikaa..
Rupes oleen niin paljon pientä laittamista, että katsoin parhaaks ottaa liikenteestä pois ja rueta fiksaileen pikkuhiljaa ilman sen suurempaa kiirettä.
Reilu kolme vuotta se palveli hienosti jokapäiväisenä käyttöautona.
Nyt se pääsee ansaitsemalleen hetken huilaustauolle..
Noh, lohtua tähänkin karmeeseen tilanteeseen tuo onneks V6sen murina, jota aina sillontällön täytyy käydä kuuntelemassa pysyäkseen järjissään. Ens kesäks olis tarkotus tuo kuitenkin jo onneks ottaa ajoon.
Käyttöauton virkaa saa toimittaa nyt takaveto-vollen reuhu ainakin seuraavan talven ajan..
Mutta jotain positiivistä sentäs.. Tota myllyä olis kuulemma aika helppo/halpa vähän ahdistaa pienellä hyrrällä.. Hmm..
Rupes oleen niin paljon pientä laittamista, että katsoin parhaaks ottaa liikenteestä pois ja rueta fiksaileen pikkuhiljaa ilman sen suurempaa kiirettä.
Reilu kolme vuotta se palveli hienosti jokapäiväisenä käyttöautona.
Nyt se pääsee ansaitsemalleen hetken huilaustauolle..
Noh, lohtua tähänkin karmeeseen tilanteeseen tuo onneks V6sen murina, jota aina sillontällön täytyy käydä kuuntelemassa pysyäkseen järjissään. Ens kesäks olis tarkotus tuo kuitenkin jo onneks ottaa ajoon.
Käyttöauton virkaa saa toimittaa nyt takaveto-vollen reuhu ainakin seuraavan talven ajan..
Mutta jotain positiivistä sentäs.. Tota myllyä olis kuulemma aika helppo/halpa vähän ahdistaa pienellä hyrrällä.. Hmm..
[__/==\*/==\__] (Oo--\*/--oO)
No johan nappas kevyt kenttä vitsi takahampaaseen... ?mattijus kirjoitti:Menevät ohi?CHRdriver kirjoitti: ei meinaan moni auto pysy perässä kun liikutaan alle 150km/h:ssa
Avaudutaan nyt vaikka kuntavaaleista, perhanan kommunistit ja ituhipit
Joo no ei se sun ratakireelle matka bimmerille pärjää, mutta jos muna-asennossa vinguttaa niin voi sillä ladalta päänahan saada.
Tulkitsit postaukseni juuri oikein, nyt ei tosin enää käy nuo kuntavaalitkaan hermoon, ilmeisesti joku George Bushin avustaja on käynyt laskemassa loput äänet. Maanantaita ei tosin tuokaan poistanut.CHRdriver kirjoitti:No johan nappas kevyt kenttä vitsi takahampaaseen... ?
Joo no ei se sun ratakireelle matka bimmerille pärjää, mutta jos muna-asennossa vinguttaa niin voi sillä ladalta päänahan saada.
VMP
Vituttaa noi helvetin autojobbarit!
Ensiksi soitan ja kysyn että minkälainen auto on ja että onko se hyvässä kunnossa? "Juu juu, tää on hyvä ja hieno peli, toimii hyvin". Sanon että tulen klo 17 kattomaan. "Tervetuloa vaan, kyllä täällä ollaan". Menen paikalla klo 17. Liike suljettuna ja lappu ovessa että "olemme asioilla". Hetken odottelen ja sitten soitan kauppiaalle. No, sieltähän se kauppias odottelun jälkeen tulee. Hakee keltaiset koeajokilvet (??), kun ilman niitä ei voinut tätä autoa ajaa. Kurkkaan konehuoneeseen ja katon öljyjä, vain todetakseni että tikku ei edes kastu. Kauppiaan mielestä siellä kuitenkin on öljyä. No, auto käyntiin ja ajamaan. Vaihdekeppi aivan hervoton. Vaihteet menevät sentään päälle, mutta jotain siellä on hajalla. Jo ensimmäisten metrien aikana alusta kolisee hillittömästi. Sähköisen ohjaustehostimen varoitusvalo palaa, mutta tehostin toimii kuitenkin. Jotain muitakin varoitusvaloja tais vilkahdella. Ajan kilometrin verran ja vien auton takaisin. Aivan turha reissu.
Kyseessä Fiat Punto, vm. 2004 ja ajettu 90tkm.
Ensiksi soitan ja kysyn että minkälainen auto on ja että onko se hyvässä kunnossa? "Juu juu, tää on hyvä ja hieno peli, toimii hyvin". Sanon että tulen klo 17 kattomaan. "Tervetuloa vaan, kyllä täällä ollaan". Menen paikalla klo 17. Liike suljettuna ja lappu ovessa että "olemme asioilla". Hetken odottelen ja sitten soitan kauppiaalle. No, sieltähän se kauppias odottelun jälkeen tulee. Hakee keltaiset koeajokilvet (??), kun ilman niitä ei voinut tätä autoa ajaa. Kurkkaan konehuoneeseen ja katon öljyjä, vain todetakseni että tikku ei edes kastu. Kauppiaan mielestä siellä kuitenkin on öljyä. No, auto käyntiin ja ajamaan. Vaihdekeppi aivan hervoton. Vaihteet menevät sentään päälle, mutta jotain siellä on hajalla. Jo ensimmäisten metrien aikana alusta kolisee hillittömästi. Sähköisen ohjaustehostimen varoitusvalo palaa, mutta tehostin toimii kuitenkin. Jotain muitakin varoitusvaloja tais vilkahdella. Ajan kilometrin verran ja vien auton takaisin. Aivan turha reissu.
Kyseessä Fiat Punto, vm. 2004 ja ajettu 90tkm.
- Auristo
- Viestit: 385
- Liittynyt: 23 Syys 2006, 11:27
- Car(s): Maserati 4200gt
Fiat 500 1.4 Sport
Peugeot 407 Coupe V6 2.7 Diesel
ex. Giulietta 1.4 ma Speciale
ex.166 V6 -04
ex. 156 V6 -01 - Paikkakunta: Jyväskylä
Kaverilla on lämmintä hallitilaa Jyväskylän lähellä, kysyn onko jo täynnä ensi talveksi.nakkis kirjoitti:Tais mennä reisille jo "valmiiksi sovittu" V6:n säilytyspaikka talveksi.
TS vie mun paikan kimppatallilta, joten tolle tarttis joku kuiva ja mielellään lämmin paikka keksiä. Ei auta kun jatkaa etsintää..
Edit. Kaikki paikat oli jo varattu, ei mahdu enään.
Viimeksi muokannut Auristo, 29 Loka 2008, 18:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ex:BMW 1502, 318iS|Saab 99 Turbo, 900Turbo, 9000Turbo|Lancia Thema ieTurbo|Peugeot 405 T16, 306Hdi
Jo nyt on kumma kun kuukauden sisään kaksi kertaa meinannu kolaroida samassa liikenneympyrässä. Veskan eteen tulleessa uudessa pylpyrässä.
Ekan kerran edessä oleva mamma lyö liinat kiinni keskellä ympyrää ja päästää oikealta kolmion takaa tulevia eteensä Ei paljoa persuuksista jäänyt.
Tänään taas tuolta oikealta joku mamma työnti audinsa kolmion takaa hidastamatta eteen, taas liinat kiinni ja ehti onneksi alta pois...
Pitänee vaihtaa reittiä kun liukkaalla varmaan rysähtää tossa ympyrässä
Ekan kerran edessä oleva mamma lyö liinat kiinni keskellä ympyrää ja päästää oikealta kolmion takaa tulevia eteensä Ei paljoa persuuksista jäänyt.
Tänään taas tuolta oikealta joku mamma työnti audinsa kolmion takaa hidastamatta eteen, taas liinat kiinni ja ehti onneksi alta pois...
Pitänee vaihtaa reittiä kun liukkaalla varmaan rysähtää tossa ympyrässä
- alfa 156 v6
- Viestit: 5150
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
Helvetti, 6 tuntia sitten alotin jarrupalojen ja -levyjen + talvinakkien vaihdon. Kesti taas pieni ikuisuus tapellessa. Nyt on palat ja levyt vaihdettu, MUTTA MINÄ HELVETIN IDIOOTTI PISTIN NE KESÄRENKAAT TAKASIN OMISSA MIETTEISSÄNI VAIKKA TALVINAKIT VIERESSÄ Siis toi on vaan mahdotonta.... yhdellä ainoalla tunkilla vielä nostin joka kulman erikseen ja pistin 4 jarruosien vaihdon jälkeen 4 kertaa kesänakit sen kummempia miettimättä. En kyllä heti jaksa taas vaihtaa, toivottavasti ei tuu pliukasta
prkl
prkl
- alfa 156 v6
- Viestit: 5150
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100