Seiska5mma kirjoitti:Jos nukkuu vieraassa paikassa ja päättää aamukohmelossaan lähteä kuselle, kannattaa varmistaa seuraava:
[ X ] Että on varmasi hereillä
[ X ] Että ymmärtää, mitä tarkoittaa sana parvisänky
Näin voi säästyä siltä, että herää kusi- ja verilammikosta parven alta viiden sentin avohaava otsassa.
Lisäisin tähän vielä:
Varmista että ko. residensissä ei ole porakaivon suodatussysteemin suolahuuhtelu päällä klo. 04.00 kun ajattelit juoda suoraan kraanasta janoosi
Gtv:stä petti vesiletku. Uusia tosin ei saa ainakaan motonetistä, saati muukkoselta. Täytyy taitella joku uniikki taatelivaltioden haitariputki vähänsinnepäin.
Nuorempi koira paskansi sisälle, oli eilen syönyt vähän puutikkuja.. paskansi siis noin 12 kertaa puolessa tunnissa. Ja kyllä, kävimme pihalla, mutta siitä huolimatta.
..viikon vapaa lyhentyi 2 päivään, kuskeja kuulemma niin kovasti pois rivistä.
..ja jotta kaikki menisi taas niin helvetin hienosti, kävin eilen yöllä kahdesti tallilla, vain jotta jättäisin tallin avaimet lukkojen taakse. Ensimmäisellä kerralla ne olivat kotona.
Keleen kumimatot. Kaks kertaa jo syksyn aikana jäänyt 147:ssa kaasu pohjaan kumimaton reunan taakse. Pitääkö sitä laittaa kurakeleille tekstiilimatot takasin. Mareassa taas maton reunan taakse jumittuu kytkin.
Wile E. Coyote kirjoitti:Olkapää leikkaus, olettaen että ei tule kuntoon
No voi tullakin, on kokemusta. Lienee lipsuvasta sellaisesta kysymys. Oma fixattiin, oli aika perfekti vaikkei ihan kaikkea uskaltanut tehdä. Viime kesänä sitten, 14 vuotta myöhemmin, antauduin aktiviteetille joka sai olkapään taas sijoiltaan, en tiedä mitä kaikkea meni rikki, olen ollut aika varovainen tuon jälkeen, shit happens.
Laku kirjoitti:Mulle on tullut semmonen maneeri, että kun meen autoon istuun, niin otan molemmilla käsillä matosta kiinni ja nyin ne penkin kiinnikkeisiin asti.
Varsinkin ton vaimon Lanciassa on matto kyllä semmoisella rullalla polkimien alla, ettei pyhä tosikaan, hyvä kun polkimet painuu.
Täytyis keksiä jotkut hyvät kiinnikkeet, joista on kuitenkin helppo irrottaa matto.
Oon nähnyt joissain autoissa reiät maton nurkissa ja lattiassa semmoiset tapit, joihin reiät sopii, pysy matto paikallaan.
Mulla on moiset reiät&tapit noissa alfisti.netin tekstiilimatoissa. Arvoitukseksi kuitenkin jäi, että miten ne klipsit pitäis saada lattiaan kiinni, sellaiset paksuhkot kierretapit niissä on. En kyllä aio porata lattiaan reikää jotain mattoja varten Toisaalta noi on kyllä niin hyvin istuvat matot, etteivät liu'u polkimien alle ilmankaan niitä. Edellisillä matoilla oli kyllä tota ongelmaa, mutta tossa 33:ssa on siinä kytkimen vieressä sellanen muovilärpäke ilmeisesti ihan sitä varten että maton voi laittaa siihen väliin ettei jää polkimet jumiin. Toimi todella hyvin. Propsit siitä Milanoon.
Kirk kirjoitti:Mulla on moiset reiät&tapit noissa alfisti.netin tekstiilimatoissa. Arvoitukseksi kuitenkin jäi, että miten ne klipsit pitäis saada lattiaan kiinni, sellaiset paksuhkot kierretapit niissä on.
Se "kierretappi" kierretään lattiamattoon kiinni, auttanee jos ensin pistää puukolla pienen alkureiän. Peltiä ei sentään kannata rei'ittää.
Avautuminen: Ajan ranskalaisella dieselfarmarilla ja olen alkanut iltaisin närppimään konjakkia. Tänään siteerattuani hetken mielijohteesta Eino Leinoa työkaveri sen sanoi: Mä olen tullut vanhaksi
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:
Avautuminen: Ajan ranskalaisella dieselfarmarilla ja olen alkanut iltaisin närppimään konjakkia. Tänään siteerattuani hetken mielijohteesta Eino Leinoa työkaveri sen sanoi: Mä olen tullut vanhaksi
Ei hätää mitään, tuo on vain vanhaksi tekeytymistä.
Alfaa pitää käsitellä niinkuin naista; ensin varovasti ja sitten täysillä.
Laku kirjoitti:Oon nähnyt joissain autoissa reiät maton nurkissa ja lattiassa semmoiset tapit, joihin reiät sopii, pysy matto paikallaan.
Jep. Sellaisissa premium-merkeissä, kuten opel, tuollaisia löytyy.
Rasvis kirjoitti:Avautuminen: Ajan ranskalaisella dieselfarmarilla ja olen alkanut iltaisin närppimään konjakkia. Tänään siteerattuani hetken mielijohteesta Eino Leinoa työkaveri sen sanoi: Mä olen tullut vanhaksi
Niin.. Itsehän saan nykyisin krapulan jo kolmen kaljapullon jälkeen. Tai itseasiassa pullot ovat vaihtuneet tölkeiksi. Se on sitä elintasoa...
Mutta meillä molemmillahan taisi kolmekymppiset lähestyä (jos oikein muistan), joten kaipa se kuuluu asiaan. Hei, ja minä ajan ooppelilla! Kenellä tässä nyt on asiat huonosti senkin elitistisika!
Julkiset. ~2h menee suuntaansa 15km työmatkassa... Pitänee ruveta kävelemään. Eipähän tulisi kylmä kyytiä odotellessa. Mieleen tulee väkisinkin v* viherpiipertäjät, jotka on jotai s* ruuhkamaksuja taas vonkumassa.
Täten ilmoitan, että jos joku minut näkee selvinpäin matkustavan seutuliikenteen kulkuvälineissä kevään 2010 jälkeen, niin lupaan syödä hatullisen vetelää paskaa.
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.
>>Kaitsu kirjoitti:Myin Alfani tunti sitten... Sydämestä kouraisee, mutta ei voi mitään...
Mä melkein arvasin, että siinä käy noin...
Saas nähdä kauanko autottomuutta kestää, vekkaus......viikko.
No, niinhän siinä kävi. Ostaja saapui junalla Helsingin suunnasta, ajeli autolla hetken ja ei muuta kuin nimet paperiin. Ei edes tingannut, joten myynti meni kaikinpuolin hienosti, mutta kyllä sitä Alfaa viimeisen kerran aika haikeasti katsoi kun se kotipihalta hävisi syksyn pimeyteen...
Autottomuutta ei kestä edes viikkoa. Kyllä mä varmaan jonkun muutaman tonnin käyttöauton käyn ostamassa viikonloppuna, jolla ajellaan sitten talven yli. Keväällä sitten joku uusi tai uudehko auto Fiat-konsernin valikoimista. Tää on alustava suunnitelma.
Perhana kun kukaan ei halua ostaa tuota kevaria pois... ei tosin oo parhaat markkinat tähän aikaan vuodesta, mutta autokumeen viheliäinen on paha sairaus.. ja rahaa pitäs saada
P.S Jos joku tarvitsee äänen nopeaa kyykky apriliaa niin pistäkää yksityisviestiä... ei meinaan moni auto pysy perässä kun liikutaan alle 150km/h:ssa
75 tessun ajot ajeltu vähäks aikaa..
Rupes oleen niin paljon pientä laittamista, että katsoin parhaaks ottaa liikenteestä pois ja rueta fiksaileen pikkuhiljaa ilman sen suurempaa kiirettä.
Reilu kolme vuotta se palveli hienosti jokapäiväisenä käyttöautona.
Nyt se pääsee ansaitsemalleen hetken huilaustauolle..
Noh, lohtua tähänkin karmeeseen tilanteeseen tuo onneks V6sen murina, jota aina sillontällön täytyy käydä kuuntelemassa pysyäkseen järjissään. Ens kesäks olis tarkotus tuo kuitenkin jo onneks ottaa ajoon.
Käyttöauton virkaa saa toimittaa nyt takaveto-vollen reuhu ainakin seuraavan talven ajan..
Mutta jotain positiivistä sentäs.. Tota myllyä olis kuulemma aika helppo/halpa vähän ahdistaa pienellä hyrrällä.. Hmm..
Eilen illalla aapiskukon pihassa vesipumpun vaihto. Korkkasi bensamittarille lopullisesti. Vaihtotyö pimeässä ihan hv hommaa, mutta 1,5 tuntia niin auto kävi taas.
CHRdriver kirjoitti:No johan nappas kevyt kenttä vitsi takahampaaseen... ?
Joo no ei se sun ratakireelle matka bimmerille pärjää, mutta jos muna-asennossa vinguttaa niin voi sillä ladalta päänahan saada.
Tulkitsit postaukseni juuri oikein, nyt ei tosin enää käy nuo kuntavaalitkaan hermoon, ilmeisesti joku George Bushin avustaja on käynyt laskemassa loput äänet. Maanantaita ei tosin tuokaan poistanut.
Ensiksi soitan ja kysyn että minkälainen auto on ja että onko se hyvässä kunnossa? "Juu juu, tää on hyvä ja hieno peli, toimii hyvin". Sanon että tulen klo 17 kattomaan. "Tervetuloa vaan, kyllä täällä ollaan". Menen paikalla klo 17. Liike suljettuna ja lappu ovessa että "olemme asioilla". Hetken odottelen ja sitten soitan kauppiaalle. No, sieltähän se kauppias odottelun jälkeen tulee. Hakee keltaiset koeajokilvet (??), kun ilman niitä ei voinut tätä autoa ajaa. Kurkkaan konehuoneeseen ja katon öljyjä, vain todetakseni että tikku ei edes kastu. Kauppiaan mielestä siellä kuitenkin on öljyä. No, auto käyntiin ja ajamaan. Vaihdekeppi aivan hervoton. Vaihteet menevät sentään päälle, mutta jotain siellä on hajalla. Jo ensimmäisten metrien aikana alusta kolisee hillittömästi. Sähköisen ohjaustehostimen varoitusvalo palaa, mutta tehostin toimii kuitenkin. Jotain muitakin varoitusvaloja tais vilkahdella. Ajan kilometrin verran ja vien auton takaisin. Aivan turha reissu.
Tais mennä reisille jo "valmiiksi sovittu" V6:n säilytyspaikka talveksi.
TS vie mun paikan kimppatallilta, joten tolle tarttis joku kuiva ja mielellään lämmin paikka keksiä. Ei auta kun jatkaa etsintää..
nakkis kirjoitti:Tais mennä reisille jo "valmiiksi sovittu" V6:n säilytyspaikka talveksi.
TS vie mun paikan kimppatallilta, joten tolle tarttis joku kuiva ja mielellään lämmin paikka keksiä. Ei auta kun jatkaa etsintää..
Kaverilla on lämmintä hallitilaa Jyväskylän lähellä, kysyn onko jo täynnä ensi talveksi.
Edit. Kaikki paikat oli jo varattu, ei mahdu enään.
Viimeksi muokannut Auristo, 29 Loka 2008, 18:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
varmaan 166sen johtosarja sulanut.. Antaa labdan vikakoodt vaikka ne just vaihdettu. Maanantaina menee DA:han onneks ei tuu lasku omaan osoitteeseen.. *ituttaa se silti..
Jaaha, näyttäis vettä satavan ja kun oikein tarkkaan katselee tuonne pimeyteen, niin näyttäis superin takarenkaasta puuttuvan ilma alapuolelta.
e:hehheh
Lattiakaivo tukossa yläkerran kylppärissä ja renkaassa on naula.
^Koitin ajella sileen että ilmasta vajaa puoli olisi ylös päin, mutta huonolla mestyksellä.
Saiskohan Heikalta ricambi orginal ilmaa talvilaatua, renkaan täyttöön
Helvetti, 6 tuntia sitten alotin jarrupalojen ja -levyjen + talvinakkien vaihdon. Kesti taas pieni ikuisuus tapellessa. Nyt on palat ja levyt vaihdettu, MUTTA MINÄ HELVETIN IDIOOTTI PISTIN NE KESÄRENKAAT TAKASIN OMISSA MIETTEISSÄNI VAIKKA TALVINAKIT VIERESSÄ Siis toi on vaan mahdotonta.... yhdellä ainoalla tunkilla vielä nostin joka kulman erikseen ja pistin 4 jarruosien vaihdon jälkeen 4 kertaa kesänakit sen kummempia miettimättä. En kyllä heti jaksa taas vaihtaa, toivottavasti ei tuu pliukasta
prkl
Työsuhdeauton talvirenkaista 3 kpl on oikealle puolelle ja yksi vasemmalle, lähde siinä nyt sit ajeleen muutama sata kilometriä pohjoiseen päin. Asentajalle silmä käteen! Kiitos!