Niin ja varmaan Jeesus puhui ja Elvis lauloi!-HH- kirjoitti:...Vedettiin rataa Stilolla, Puntolla ja eri koneisilla 156:lla, slalomia Puntoilla sekä Alén ja Arpiainen kyydittämässä vieraita. Oli siinä joku liukkaankelin ratakin ja maantieajoja Hämeenlinnan ympäristössä. Ja päivän päätteeksi tietty kunnon päivällinen. Itäsuomesta oli tietty paikalle bussikuljetus...
Delta-auto tarjosi hyvät naurut...
Valvoja: Moderators
- Bisci
- Viestit: 511
- Liittynyt: 02 Elo 2007, 00:05
- Car(s): V60 AWD,
OIIIIIIIO ja
TVR S - Paikkakunta: Savicity
Ne jotka puhuu ei tiedä, ne jotka tietää ei puhu.
K.Rosberg
K.Rosberg
- Tazio
- Viestit: 3123
- Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
- Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02
Kyllä tuo tapahtui ihan oikeasti. Tai sitten meillä -HH:n kanssa on ollut sama harha-aistimus! Oikeasti hyvin järjestetty ja kiva happening, sitä tuntemaamme aitoa telttaa tuossa oli sen verran, että osallistujat saivat suhteellisen kälyiset Alfa Romeo lippikset.Bisci kirjoitti:Niin ja varmaan Jeesus puhui ja Elvis lauloi!-HH- kirjoitti:...Vedettiin rataa Stilolla, Puntolla ja eri koneisilla 156:lla, slalomia Puntoilla sekä Alén ja Arpiainen kyydittämässä vieraita. Oli siinä joku liukkaankelin ratakin ja maantieajoja Hämeenlinnan ympäristössä. Ja päivän päätteeksi tietty kunnon päivällinen. Itäsuomesta oli tietty paikalle bussikuljetus...
-Tazio
- Tommi
- Viestit: 592
- Liittynyt: 17 Loka 2003, 16:44
- Car(s): Giulia 2.0, MiTo QV, (barchetta)
- Paikkakunta: Espoo
Itse olin Deltan järjestämillä päivillä Ahvenistolla syksyllä 2004. Ei ollut Alenia, vaan Kallion veljekset.
Rataa useammilla autoilla, slalomia Puntoilla, taskupysäköintiä 147:lla ja koeajoja kaikenlaisilla.
Illemalla taisi olla viel ruokaa Aulangolla. Sen jouduin tosin skippaamaan.
Mielestäni täälläkin oli tapahtumasta juttua.
Mukava tapahtuma.
-tommi
Rataa useammilla autoilla, slalomia Puntoilla, taskupysäköintiä 147:lla ja koeajoja kaikenlaisilla.
Illemalla taisi olla viel ruokaa Aulangolla. Sen jouduin tosin skippaamaan.
Mielestäni täälläkin oli tapahtumasta juttua.
Mukava tapahtuma.
-tommi
- 155156
- Viestit: 1763
- Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
- Car(s): Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV - Paikkakunta: Jyväskylä
Alén oli ollut mukana 2001 ja antanut porukalle kyytiä minun nykyisellä autolla, joka aloitti taipaleensa Suomessa Alfa Romeo - kiertueen 2001 tähtenä.
Olen kysellyt tätä ennenkin, mutta tässä on taas hyvä tilaisuus: onko kenelläkään kuvia tästä kyseisestä Delta-auton tapahtumasta, jossa oli Markku Alén mukana? Tietty metallinsininen 156 + Alén kiinnostaisi erityisesti.
Olen kysellyt tätä ennenkin, mutta tässä on taas hyvä tilaisuus: onko kenelläkään kuvia tästä kyseisestä Delta-auton tapahtumasta, jossa oli Markku Alén mukana? Tietty metallinsininen 156 + Alén kiinnostaisi erityisesti.
- niki
- Viestit: 1633
- Liittynyt: 23 Syys 2003, 05:12
- Car(s): Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Qtronic -07, Alfa Romeo 156 2.5 V6 -98, Moto Guzzi Norge -07, Aprilia Futura -01
- Paikkakunta: Aura
Viimeisin Delta-kokemus: Uudesta bravosta tarjous, jonka mukaan olisin saanut varusteineen päivineen jo maassa olevasta, 1.4 T-jet sportista 690 euron käteisalennuksen (ohjehinnasta), kun olin suoralla kaupalla liikenteessä. Edes lohkolämppäriä ei olisi saanut kaupan päälle.
Arvatkaa vain, jäikö ostamatta Taisi neljäs, perättäinen sieltä ostettu auto jäädä viimeiseksi ja nämäkin kaupat oli tehty kaikki 3 vuoden sisällä.
Arvatkaa vain, jäikö ostamatta Taisi neljäs, perättäinen sieltä ostettu auto jäädä viimeiseksi ja nämäkin kaupat oli tehty kaikki 3 vuoden sisällä.
Ammattina autokauppa
Joitakin kuvia löytyy mutta ei kyllä sinisestä 156:sta. Tuon ajan kuvat vielä ihan negalle tallennettuja. Onkohan varmasti kyse samasta tilaisuudesta? Ainakin minulle ja HH:lle Alen antoi rivakkaa kyytiä punaisella 147 kilpurilla.155156 kirjoitti: Olen kysellyt tätä ennenkin, mutta tässä on taas hyvä tilaisuus: onko kenelläkään kuvia tästä kyseisestä Delta-auton tapahtumasta, jossa oli Markku Alén mukana? Tietty metallinsininen 156 + Alén kiinnostaisi erityisesti.
- Tazio
- Viestit: 3123
- Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
- Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02
Punainen 147 Sele se minun muistaakseni oli, ei kai siinä kilpuria ollutKL kirjoitti:Joitakin kuvia löytyy mutta ei kyllä sinisestä 156:sta. Tuon ajan kuvat vielä ihan negalle tallennettuja. Onkohan varmasti kyse samasta tilaisuudesta? Ainakin minulle ja HH:lle Alen antoi rivakkaa kyytiä punaisella 147 kilpurilla.155156 kirjoitti: Olen kysellyt tätä ennenkin, mutta tässä on taas hyvä tilaisuus: onko kenelläkään kuvia tästä kyseisestä Delta-auton tapahtumasta, jossa oli Markku Alén mukana? Tietty metallinsininen 156 + Alén kiinnostaisi erityisesti.
muuta kuin alustasarja?
Sama auto oli sitten AREF:n Cuore Sportivo tapahtumassa myöhemmin ja minäkin vedin sillä pari kierrosta, perstuntumalla arvioiden olin jokusen kymmenyksen MA:ta nopeampi.... :=)
-Tazio
Öljypohjan vuoto
Jaa-a. Pitäiskö nyt nauraa vai itkeä? Käytin autoni Deltassa öljynvaihdossa ja sen jälkeen kotipihaan ilmestyi yhä nopeammin laajeneva öljylammikko. Lopulta myös katsastussetä sanoi että "KORJATTAVA"
Otin puhelimitse yhteyttä Deehen (kunhan olin ensin odottanut n. 15 min. että asiakaspalvelija vapautuu) ja sovin vian näyttöajasta. Menin paikalle ja odotin tunnin...Asiakaspalvelija totesi, että öljyproppu vuotaa ja se on jo aiemmin korjattu. Totesin että näin on ja se on korjattu ko. liikkeessä. Asiakaspalvelija myönsi ja sanoi, että öljypohja on vaihdettava! Sanoin, että mikäpä siinä... Vaimoni haki minut kotiin odottelemaan viestiä tehtävän suorituksesta. Hakiessani autoa asiakaspalvelija kertoi tehdyt toimet ja totesi että "Tämä on sitten tällä selvä"
No okei. Öljypohja oli käytetty mutta kuitenkin töineen ilmainen... Eikä tarvinnut rutista tai uhata kuluttaja-asiamiehellä tai kättä pidemmällä...Palvelu oli hyvää (paitsi puhelimessa odottelu) ja sain kahvilipunkin Joku taisi jopa hymyillä. Niin ja jos ihan totta puhutaan niin olihan se edellinen pohja tiputellut pikkuisen jo joskus ennen sitä öljynvaihtoakin
Otin puhelimitse yhteyttä Deehen (kunhan olin ensin odottanut n. 15 min. että asiakaspalvelija vapautuu) ja sovin vian näyttöajasta. Menin paikalle ja odotin tunnin...Asiakaspalvelija totesi, että öljyproppu vuotaa ja se on jo aiemmin korjattu. Totesin että näin on ja se on korjattu ko. liikkeessä. Asiakaspalvelija myönsi ja sanoi, että öljypohja on vaihdettava! Sanoin, että mikäpä siinä... Vaimoni haki minut kotiin odottelemaan viestiä tehtävän suorituksesta. Hakiessani autoa asiakaspalvelija kertoi tehdyt toimet ja totesi että "Tämä on sitten tällä selvä"
No okei. Öljypohja oli käytetty mutta kuitenkin töineen ilmainen... Eikä tarvinnut rutista tai uhata kuluttaja-asiamiehellä tai kättä pidemmällä...Palvelu oli hyvää (paitsi puhelimessa odottelu) ja sain kahvilipunkin Joku taisi jopa hymyillä. Niin ja jos ihan totta puhutaan niin olihan se edellinen pohja tiputellut pikkuisen jo joskus ennen sitä öljynvaihtoakin
-furioso-
- einari
- Viestit: 517
- Liittynyt: 21 Loka 2007, 05:22
- Car(s): Rellu Megane III RS -11, ex. Alfa 159 2.4 JTDm SW Qtronic
- Paikkakunta: Jokiloinen
Re: Öljypohjan vuoto
Pahus, kun se jonottaminenkin sinne jo maksaa.Kreivi kirjoitti: Otin puhelimitse yhteyttä Deehen (kunhan olin ensin odottanut n. 15 min. että asiakaspalvelija vapautuu)
Kävinpä kyselemässä rojuja projektiani varten:
Kannen pinnapultit (pakosarjan kiinnitys) - ei ole
Vesipumpun kiinnityspultit - ei ole
Pakosarjan ja pakoputken laipan pinnapultti - 6.80eur
Ilmin ja kaasuläpän välinen putki&kumihaitar - 290eur
Palvelu oli tosin hyvää ja asiallista, kannen pinnapulttien saatavuus ja hinta jäi vielä selvitykseen. (Eikä se todellakaan ole sen varaosamyyjän vika jos osat hinnoitellaan miten sattuu)
Toim. huom.
Miten ihmeessä he voi kuvitella myyvänsä ensimmäistäkään Alfaa tuollaisella hinnoittelulla, lisäbonuksena en huomannut ensimmäistäkään Alfaa myyntitiloissa matkalla varaosatiskille. Kai siellä saisi jotain Alfan kuvia katsottavaksi jos oikein myyjältä ruinaisi? (paljonkohan se kuvien katsominen maksaisi)
Menee postaukseni kyllä off topiciksi, kun ei naurata yhtään.
Kannen pinnapultit (pakosarjan kiinnitys) - ei ole
Vesipumpun kiinnityspultit - ei ole
Pakosarjan ja pakoputken laipan pinnapultti - 6.80eur
Ilmin ja kaasuläpän välinen putki&kumihaitar - 290eur
Palvelu oli tosin hyvää ja asiallista, kannen pinnapulttien saatavuus ja hinta jäi vielä selvitykseen. (Eikä se todellakaan ole sen varaosamyyjän vika jos osat hinnoitellaan miten sattuu)
Toim. huom.
Miten ihmeessä he voi kuvitella myyvänsä ensimmäistäkään Alfaa tuollaisella hinnoittelulla, lisäbonuksena en huomannut ensimmäistäkään Alfaa myyntitiloissa matkalla varaosatiskille. Kai siellä saisi jotain Alfan kuvia katsottavaksi jos oikein myyjältä ruinaisi? (paljonkohan se kuvien katsominen maksaisi)
Menee postaukseni kyllä off topiciksi, kun ei naurata yhtään.
Viimeksi muokannut mattijus, 21 Loka 2008, 17:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
VMP
^Tuskin oli varaosamyyjän vika, että kertoi maahantuojan hinnoitteleman varaosan hinnan. Tuollaiset hinnat ovat suhteellisen normaaleja kaikilla ketjuilla, jotka myyvät alkuperäisiä auton maahantuojan hinnoittelemia/toimittamia osia.
Toisin sanoen olit töykeä varaosamyyjälle, joka teki työtänsä.
Nimimerkillä: Varaosamyyjä
Toisin sanoen olit töykeä varaosamyyjälle, joka teki työtänsä.
Nimimerkillä: Varaosamyyjä
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.
Hinnat melko pitkälti määritellään autonvalmistajan taholta, johonka lisätään maahantuojan ja ketjun (tässä tapauksessa sama) siivu. Esimerkkinä erään toisen merkin saman ikäluokan auto kuin 164 takatukivarsi. Hinta 640e alkuperäisenä (ei saa tarvikkeena). Ja kyseisiä autoja näkyy päivittäin useita kappaleita liikenteessä. Hinta on mikä on eikä suomesta käsin sitä pysty muuttamaan.
Tukkureiden kautta varaosaliikkeeseen tulleet tuotteet ovat asia erikseen. Jokainen voi äänestä jaloillaan, mutta alkuperäisosien hintoihin merkkiliikkeissä se vaikuttaa vain negatiivisesti.
ps. enkä muuten työskentele Deltassa...
Tukkureiden kautta varaosaliikkeeseen tulleet tuotteet ovat asia erikseen. Jokainen voi äänestä jaloillaan, mutta alkuperäisosien hintoihin merkkiliikkeissä se vaikuttaa vain negatiivisesti.
ps. enkä muuten työskentele Deltassa...
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.
-
- Viestit: 53
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 22:58
- Car(s): Barchetta, X1/9, 850 Sport Coupe, Coupe 20VT, Testarossa
- Paikkakunta: Merikaarto
Eräällä ei-italialaisella automerkillä 15 vuotta sitten maahantuoja sai hyvinkin runsaasti meneviä kulutusosia tehtaalta vain todella törkeään ylihintaan ja neuvottelut eivät auttaneet. No ratkaisuna oli myydä laadukkaita tarvikeosia alkuperäisosina kertomatta asiakkaalle mitään. Ja käsittääkseni ei tullut asiakkaiden suunnasta yhtään valitusta. Tämä siis tapahtui aikaan ennen sinettihologrammitarroja.Otsosmi kirjoitti:Hinnat melko pitkälti määritellään autonvalmistajan taholta, johonka lisätään maahantuojan ja ketjun (tässä tapauksessa sama) siivu. Esimerkkinä erään toisen merkin saman ikäluokan auto kuin 164 takatukivarsi. Hinta 640e alkuperäisenä (ei saa tarvikkeena). Ja kyseisiä autoja näkyy päivittäin useita kappaleita liikenteessä. Hinta on mikä on eikä suomesta käsin sitä pysty muuttamaan.
Tukkureiden kautta varaosaliikkeeseen tulleet tuotteet ovat asia erikseen. Jokainen voi äänestä jaloillaan, mutta alkuperäisosien hintoihin merkkiliikkeissä se vaikuttaa vain negatiivisesti.
ps. enkä muuten työskentele Deltassa...
- Matti_S
- Viestit: 595
- Liittynyt: 13 Touko 2008, 16:15
- Car(s): Alla: BMW 116d E87 '11
Exät:
Mini Cooper D Countryman aka Ilsa '11
Alfa Romeo 159 SW aka Mariia '08
Pärtsätin: Triumph Thruxton '06 - Paikkakunta: Oulu
Urrraaa! Delta löysi mun 159:sin!
3 Vkoa sitten tiedustelin että missäs se auto luuraa kun alko olla toimituspäivä käsillä eikä liikkeestä oo kuulunu pihahdustakaan. No kysäsin niin ne ei tienny missä se on. Kuulemma valmistunu tehtaalta, mutta sen olinpaikasta tai että onko se jo kuljetuksessa vai missä ei mitään hajua. No eilen sitten tuli tieto että auto on nyt taas yhteyksien päässä ja 30.11 olis luovutuspäivä.
O se hienoa olla deltan asiakas.
Mä veikkaisin että jos esmes Pörhö alkais tuomaan maahan vaikka jollain tytärliikkeellä Alfaa ja Lanciaa niin noi myyntiluvut pikkasen pomppais. Puhumattakaan huoltojen hinnoista...
3 Vkoa sitten tiedustelin että missäs se auto luuraa kun alko olla toimituspäivä käsillä eikä liikkeestä oo kuulunu pihahdustakaan. No kysäsin niin ne ei tienny missä se on. Kuulemma valmistunu tehtaalta, mutta sen olinpaikasta tai että onko se jo kuljetuksessa vai missä ei mitään hajua. No eilen sitten tuli tieto että auto on nyt taas yhteyksien päässä ja 30.11 olis luovutuspäivä.
O se hienoa olla deltan asiakas.
Mä veikkaisin että jos esmes Pörhö alkais tuomaan maahan vaikka jollain tytärliikkeellä Alfaa ja Lanciaa niin noi myyntiluvut pikkasen pomppais. Puhumattakaan huoltojen hinnoista...
-Matti-
- einari
- Viestit: 517
- Liittynyt: 21 Loka 2007, 05:22
- Car(s): Rellu Megane III RS -11, ex. Alfa 159 2.4 JTDm SW Qtronic
- Paikkakunta: Jokiloinen
Mikä tahansa liike myisi enemmän ja hoitaisi huollot ehkä hieman asiallisempaan hintaan. Konela on nyt kokeiltu ja huonoksi havaittu.Matti_S kirjoitti:Mä veikkaisin että jos esmes Pörhö alkais tuomaan maahan vaikka jollain tytärliikkeellä Alfaa ja Lanciaa niin noi myyntiluvut pikkasen pomppais. Puhumattakaan huoltojen hinnoista...
- Matti_S
- Viestit: 595
- Liittynyt: 13 Touko 2008, 16:15
- Car(s): Alla: BMW 116d E87 '11
Exät:
Mini Cooper D Countryman aka Ilsa '11
Alfa Romeo 159 SW aka Mariia '08
Pärtsätin: Triumph Thruxton '06 - Paikkakunta: Oulu
Tjuu, toi oli vaan esimerkki. Harmi että näin upeat merkit kärsivät heikosta edustuksesta ja asiakkaat kärsivät huonosta palvelusta.einari kirjoitti:Mikä tahansa liike myisi enemmän ja hoitaisi huollot ehkä hieman asiallisempaan hintaan. Konela on nyt kokeiltu ja huonoksi havaittu.Matti_S kirjoitti:Mä veikkaisin että jos esmes Pörhö alkais tuomaan maahan vaikka jollain tytärliikkeellä Alfaa ja Lanciaa niin noi myyntiluvut pikkasen pomppais. Puhumattakaan huoltojen hinnoista...
-Matti-
Tuli kutsu auton talvitarkistukseen. 29 eurolla tarkistavat (kesä)renkaiden kuluneisuuden, tuulilasinpyyhkijän kunnon, valojen toiminnan sekä öljyn, jäähdytinnesteen, jarrunesteen ja lasinpesunesteen määrän. Ei kerrottu, pitääkö varata eri aika nesteen lisäykseen, jos vaikka sattuisi olemaan pissapoika vain puolillaan.
- Matti_S
- Viestit: 595
- Liittynyt: 13 Touko 2008, 16:15
- Car(s): Alla: BMW 116d E87 '11
Exät:
Mini Cooper D Countryman aka Ilsa '11
Alfa Romeo 159 SW aka Mariia '08
Pärtsätin: Triumph Thruxton '06 - Paikkakunta: Oulu
Jahas... Nyt on Mariia alla, mutta Delta onnistui siltikin kämmentämään tsydeemin. Talvirenkaiden vanteet ei mahu jarrusatuloiden ylitte ... Eli nyt ajellaan sitten muutama päivä vielä kesäkumeilla...Matti_S kirjoitti:Plot thickens... Huomenna olis uuden auton luovutus. Saas nähä mitä Delta onnistuu vielä kuseen.
Aattelin samalla koeajaa 147 collectionin. Lisää vaihtoehtoja kevään hankintalistalle .
Ja toi 147 on kyllä ihan kiva vimpain. Toi facelift-malli on materiaaleiltaan nostanut laatuvaikutelmaa aikalailla. Ja kulutuskin oli tolla 20 min testilenkillä ihan "ok", eli 17l/100km. Saatoin ehkä antaa hieman kenkään... Ainakin parempi puolisko oli huomattavan kalpea autosta noustua .
-Matti-
Oli suunnitelmissa kysyä Delta-autosta anopin Fiat Pandaan kangasmattoja, mutta en taida raskia soittaa kun sekin on Deltan toimesta hinnoiteltu erikseen eli todella kalliiksi.
Poiminta Deltan sivuilta:
"Kuluttajasuojalain mukainen hintatieto: soittajahinta kaikkiin 0207-alkuisiin palvelunumeroihimme on lankapuhelimesta 8,21 snt/puhelu + 6,9 snt/min (alv 22 %) ja matkapuhelimesta 8,21 snt/puhelu + 14,9 snt/min (alv 22 %)."
Ihmetyttää toi toiminta, yrittääkö ne tosissaan häätää kaikki asiakkaat pois!
Poiminta Deltan sivuilta:
"Kuluttajasuojalain mukainen hintatieto: soittajahinta kaikkiin 0207-alkuisiin palvelunumeroihimme on lankapuhelimesta 8,21 snt/puhelu + 6,9 snt/min (alv 22 %) ja matkapuhelimesta 8,21 snt/puhelu + 14,9 snt/min (alv 22 %)."
Ihmetyttää toi toiminta, yrittääkö ne tosissaan häätää kaikki asiakkaat pois!
-
- Viestit: 849
- Liittynyt: 27 Heinä 2004, 20:09
- Car(s): Volvo S40 T5
- Paikkakunta: Turku
- Viesti:
- Epezi
- Viestit: 7464
- Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
- Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
- Paikkakunta: Hämeenkyrö
- Viesti:
Tuo on kyllä aivan käsittämätöntä tuo yritysten velottaminen puheluista, tuppaa olemaan aikas yleistä nykyään. Eräältä yritykseltä kun varaosia tilailin, oli laskuun lisätty puhelinpalvelu maksu
Täytyykin huomenna ottaa töissä tavaksi, veloittaa asiakkailta palvelusta.
"Löytyisikös teiltä uusia nastarenkaita?"
"-En voi kertoa, se maksaa 2 euroa-"
Täytyykin huomenna ottaa töissä tavaksi, veloittaa asiakkailta palvelusta.
"Löytyisikös teiltä uusia nastarenkaita?"
"-En voi kertoa, se maksaa 2 euroa-"
- lagamaggan
- Viestit: 41
- Liittynyt: 28 Heinä 2008, 13:35
- Paikkakunta: ESPOO
Kyllähän firma saa ihan itse päättää minkälaisen numeron ottavat. Ja tulot noista maksullisista puheluista jaetaan sekä palveluntarjoajan ja tilaajayrityksen välillä. Business is business.niki kirjoitti:Eipä nuo yritykset noista niinkään veloita vaan operaattorit...
0800 ilmaisnumerotkin on ihan kaikille firmoille mahdollisia avata, jos heitä semmoinen kiinnostaisi. Mutta markkinataloudessahan on ideana tehdä voittoa, ja yksi keino lisätä tuottoa on veloittaa asiakaspuheluista.
Ikävä juttu, mutta näin se vaan menee.
Toisaalta ymmärrän tuon maksullisen puhelinlinjan, voisi olettaa, että tulee melko paljon kyselyitä "mikä autossani vikana kun se tekee / ei tee jotain" joista kuitenkin pitäisi periaatteessa saada rahaa.
(En minäkään tuollaiseen numeroon soittaisi ja yhtä vähän hoitaisin asioita sellaisessa liikkeessä)
(En minäkään tuollaiseen numeroon soittaisi ja yhtä vähän hoitaisin asioita sellaisessa liikkeessä)
VMP
- alfa164
- Viestit: 2016
- Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
- Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
- Paikkakunta: luvia
Mielestäni törkeää veloitustamattijus kirjoitti:Toisaalta ymmärrän tuon maksullisen puhelinlinjan, voisi olettaa, että tulee melko paljon kyselyitä "mikä autossani vikana kun se tekee / ei tee jotain" joista kuitenkin pitäisi periaatteessa saada rahaa.
(En minäkään tuollaiseen numeroon soittaisi ja yhtä vähän hoitaisin asioita sellaisessa liikkeessä)
Luulisi kun uuden pelin ostaa,niin jokin palvelu olisi sentään ilmainen
- Matti_S
- Viestit: 595
- Liittynyt: 13 Touko 2008, 16:15
- Car(s): Alla: BMW 116d E87 '11
Exät:
Mini Cooper D Countryman aka Ilsa '11
Alfa Romeo 159 SW aka Mariia '08
Pärtsätin: Triumph Thruxton '06 - Paikkakunta: Oulu
Eli auto oli perjantain Euromasterilla. No ei siihen vieläkään löytyny soppeleita talvivanteita Deltalta, niin vetivät kesävanteihin noi talvirattaat. Saas nähä mitä liisariyhtiö ja Delta keksivät keväällä... Huoh...Matti_S kirjoitti: Jahas... Nyt on Mariia alla, mutta Delta onnistui siltikin kämmentämään tsydeemin. Talvirenkaiden vanteet ei mahu jarrusatuloiden ylitte ... Eli nyt ajellaan sitten muutama päivä vielä kesäkumeilla...
-Matti-
166nen poltti ostettaessa jo päästöistä vikavaloa. Vikakoodit sitten kertoi että lohko 1 ja 2 etummaiset lamdat vialliset. Autoliike josta osti sanoi sitten että vaihdetaan ne heidän piikkiin... Parisen viikkoa oston jälkeen ko.autoliikkeessä kävi sit lamdan vaihdossa ja vika korjaantu noin viikoks.. painelin sitten takas lukee vikakoodit uudelleen kun poltti samaa valoa ja antoi taas samat vikakoodit.. He ei sitten enään osanneet mitään tehdä joten sanoivat että vie deltaan ja sano että laskuttaa heitä siitä.. Deltasta sain sitten seuraavalle maanantaille aikaa.. Maanantaina vein sitten auton sinne ja huoltopäälikkö sano et voi mennä parikin päivää vikaa ei kumminkaan osannut arvella.. Pääsin noin 15km deltasta kotio päin soi puhelin ja huoltamo päälikkö soitteli et tuu hakee pois ei tiedetä vikaa ja että torstaina tulee sellainen kaveri joka sen saa kuntoon.. Torstaina sitten taas Deltaan ja tällä kertaan pääsin noin 20km kotiinpäin ja sama homma ei tiedetä vikaaa.. On se PRKL... jos ei merkki liike tiedä vikaa se varmaan kannattaa ettiä tai hoitaa sellanen kaveri joka sen osaa ettiä.. En jaksanut sitten siitä silloin enään mouhota siellä pitää mennä maanantaina uudestaan.. Vähän oli naurussa pitelemistä vaikka ottaahan tuo pannuun....
Vanhaa juttua taas ylös kun en tätä oo huomannutkaan - kyllä tuossa kaaret ja kupit oli sisällä, ja muuten kevennetty. Alustasta ei tietoa mutta ei se ihan vakio ollut, ja taisi ihan keppihämmenteinen TS olla. Tuohan oli Konalan poikien tekemä "VIP"-auto, koneessa Alénin mukaan taisi olla vaan lastu ja putkisto.Tazio kirjoitti: Punainen 147 Sele se minun muistaakseni oli, ei kai siinä kilpuria ollut
muuta kuin alustasarja?
Sama auto oli sitten AREF:n Cuore Sportivo tapahtumassa myöhemmin ja minäkin vedin sillä pari kierrosta, perstuntumalla arvioiden olin jokusen kymmenyksen MA:ta nopeampi.... :=)
-Tazio
Tuohan järjestettiin useampana vuotena, ja KL:n kanssa oltiin kuvien päiväyksestä päätellen 2002. Seuraavanakin vuonna Markku tuolla kuulopuheiden mukaan oli ollut...
- Tazio
- Viestit: 3123
- Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
- Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02
Eri kerrasta on sitten kyse, tuo 147 jolla Maximum Attack minua kuskasi ja jolla sitten samana vuonna Cuore Sportivossa viilasin vähän MA:n ajasta pois oli kyllä vakiosisusta ja MA muistaakseni sanoi että alustasarjaa lukuunottamatta vakio.
Muistelisin vielä, että suunnilleen ainoa parkkipaikalla (siis ei koeajettavana oleva) Alfa Romeo oli Avvocato (allekirjoittaneen
GTV) muut osallistujat tulivat joko bussilla Helsingin suunnasta tai joillain geneerisillä kehonliikuttimilla.
-Tazio
Muistelisin vielä, että suunnilleen ainoa parkkipaikalla (siis ei koeajettavana oleva) Alfa Romeo oli Avvocato (allekirjoittaneen
GTV) muut osallistujat tulivat joko bussilla Helsingin suunnasta tai joillain geneerisillä kehonliikuttimilla.
-Tazio
Juu kyllähän tuolloinkin Arpiainen pysyi komiasti jousilla ja renkailla tuunatulla, muuten vakiolla 1.2-Puntolla Alfan perässä suolenkillä mutta suoralla sitten Alfalla vedettiin kaulaa. Pakkohan tuon oli johtua vaan Punton erinomaisista mutkaominaisuuksista..
Juu kyllähän tuonnekin bussilla melkeen kaikki silloinkin tuli - paitsi me KL:n Lanzalla josta tapahtuman koollekutsujalla olikin omia hlö-kohtaisia kokemuksia . Jätettiin mun Trapantti matkan varrelle kun ei viititty kahella autolla tulla, ja tosiaan tollon paikalla ei tainnut olla muita omalla autolla.
Juu kyllähän tuonnekin bussilla melkeen kaikki silloinkin tuli - paitsi me KL:n Lanzalla josta tapahtuman koollekutsujalla olikin omia hlö-kohtaisia kokemuksia . Jätettiin mun Trapantti matkan varrelle kun ei viititty kahella autolla tulla, ja tosiaan tollon paikalla ei tainnut olla muita omalla autolla.
Tää kyl sopis paremmin Delta-auto tarjosi hyvät itkut mutta kun sellaista ei ole niin laitetaan tänne.. tossa yllä vähän olen selostanut tapahtunutta ja nyt vihdoin saivat sopivan kaverin katsomaan autoa. Korjaus arvio 6000€ ei kyl enään naurattanut sitten yhtää... katit uusiks ja kasa´muuta pskaa yhen saatanan päästövalon takia ei prkl.. ihme kun kauhea kasa osia hajoaa kerralla...