Jees, näytti siltä että jos olisi vähänkään ollut parempia ohituspaikkoja niin olisi mennyt heittämällä ohi. Malli jäi epäselväksi, mutta veikkaisin että 1,9JTS:llä ei aivan ehtisi, saattoi olla siis jopa 2,2JTS
Näyttää nuo Bondia jahtaavat viisysit ns. Ti-mallilta, punasine jarrusatuloineen ja vanteineen. Tuota varustelua on vissiin tehty ainakin 1.9 jtdm, 2.2 jts, 2.4 jtdm malleihin.
^Tämä on Italialainen. Ajattelin ensin tämän olevan saman kustantajan tuotosta kuin juuri tuo Espanjalainen TopAuto, mutta ei ole. Minkäänlaista webbi sivua lehdellä ei ole. Kustantaja on Faed edizioni ja myyntiä hoitaa Bigielle, www.bigielle.com jonka sivuilla ei kuitenkaan ole mitään mainintaa tästä lehdestä. Sain lehden lahjaksi, pitää kysyä mistä se on hankittu.
Sisältö koostuu pääosin uusista superautoista, mutta mukana on myös klassikko-osio.
Gasolina kirjoitti:^Tämä on Italialainen. Ajattelin ensin tämän olevan saman kustantajan tuotosta kuin juuri tuo Espanjalainen TopAuto, mutta ei ole. Minkäänlaista webbi sivua lehdellä ei ole. Kustantaja on Faed edizioni ja myyntiä hoitaa Bigielle, www.bigielle.com jonka sivuilla ei kuitenkaan ole mitään mainintaa tästä lehdestä. Sain lehden lahjaksi, pitää kysyä mistä se on hankittu.
Sisältö koostuu pääosin uusista superautoista, mutta mukana on myös klassikko-osio.
Grazie!
Täytynee ilmeisesti sitten vain turuilla pitää silmiä auki moisen(kin) lehden varoilta.
Tajusin eilen Kummisetää katsellessa X:ttä kertaa, että Michael Corleone ajelee pakoreissullaan Italiassa vanhalla Alfalla. Autolle käy tosin kohtuullisen huonosti, samoin tuoreelle vaimolle. Piti oikein netistä selvittää mikä kärry oli kyseessä - > Alfa Romeo 6C 2500. Ei ole mikään varsinainen kaunotar tämä korimalli: http://www.vea.qc.ca/vea/v/alfa50.jpg
Mihinkähän vuoteen asti Italiassa on ajettu ratti "väärällä puolella"? Vanhoissa Alfoissa näyttää olevan järjestään ratti oikealla puolella, kun innostuin enemmän asiaa tutkimaan.
Eikös siinä Kummisetä 3:ssa ajeta myös serie I Alfa 6:lla? Siinä leffan loppupuolella kun "Don" palaa juurilleen Sisiliaan, nähdään autokaravaani jossa muistaakseni kolmoskoppanen Quattroporte, Lancia Gamma berlina ja tummansininen Alfa....Äijä matkustaa tyylillä!
Vanhoina hyvinä aikoina italialaisissa luksuskaaroissa oli tapana pitää rattia oikealla puolella. Köyhät oli sitten vasemmalla, niinkuin politiikassakin.
Sartin 159 Q4 on taas täällä. Kehuja vilpittömästi. Herrat matkalla Italian Ihmeellä ikäänkuin varkain....ei tää 159 niin kauheasti edes kiiinnostais....
Alfissimo kirjoitti:Viimeisimmässä Start:ssa (ja seuraavassa) pojat pyyhkäisevät 159SW:llä Alpeille.
Toi startin oma sivu on kuppaisimpia ikinä... Tuleekos toi muuta kuin lauantaisin? Vois vilkaista ton jatkopätkän vaikka aika kökköä toi oli toi eka osa. Mä en ymmärrä miten suomalaiset on niin huonoja tekemään sekä asia- että viihdetyylillä ohjelmia... MUKAANLUKIEN ajoneuvos.
Suurimmat hylkäysprosentit (1999 käyttöönotetut autot)
Merkki ja malli Hylkäysprosentti Yleisin vika
Fiat Marea 42,5 etuakselisto
Alfa-Romeo 156 39,5 etuakselisto
Fiat Punto 37,6 taka-akselisto
Peugeot 406 35,2 taka-akselisto
Lähde: A-Katsastus
Suurimmat hylkäysprosentit (1999 käyttöönotetut autot)
Merkki ja malli Hylkäysprosentti Yleisin vika
Fiat Marea 42,5 etuakselisto
Alfa-Romeo 156 39,5 etuakselisto
Joo, arvatkaapa vaan. Käyttöautoina perheessä 156:n ja Marea =) ja vuosimallien keskiarvo 1999.. No, totesvat sitten kyllä vielä, että viat ilmeisesti ovat sitä sorttia ettei oikeeta automiestä kauheesti hirvitä..
Pojalta sain lahjaksi Jeremy Clarksonin kirjan "Se ei ole vain kone", kaiken maailman autoista kirjaan oli valittu Rolls Royce, Ford GT40 ja Alfa-Romeo 166.
Käytännössä se tarkoittaa Fiatin kohdalla sitä, että uusien tuotteiden kehitys pannaan jäihin. Esimerkiksi vakoojakuvissakin välähdellyttä Alfa katumaasturia ei heti nähdä.
- Jos minulta kysytään, että investoinko uuteen Alfa SUV-malliin, niin sanon EI. Haluan iskeä käteni jonkun toisen valmistajan rakenteeseen ja vain luoda siihen omat kuoret, totesi Marchionne Automotive Newsille.
"Kyntämisessä ei ole mitään järkeä, jos ei kylvä siementä"
SUV:n mahdollinen jäihinmeno ei minua jaksa hirveästi huolettaa. En ole koskaan ymmärtänyt tätä katumaasturivillitystä, vielä vähemmän Alfan kohdalla.
Sen sijaan muun kehitystyön osalta voi olla enemmän syytä huoleen. Pahimmillaan tuo Marchionen kommentti voi tarkoittaa paluuta toimintamalliin jossa Alfat ovat vain Fiat-mallien lievästi uudelleenmuotoiltuja ja vähän paremmin varustettuja versioita.
Se mihin tuo johtaa, on jo entuudestaan tiedossa.
Kohta on enää jäljellä muutama "autotehdas", Kauko-Idässä (saksalaiset sinnittelevät aikansa). Niiden pohjalle ja niiden komponenteista sitten vanhat "merkit" muotoilevat "omat" tuotteensa - sama toimintamalli kuin (muussakin) kulutuselektroniikassa nykyään: sisustan valmistajia muutama, kuoren tekijöitä joka makuun.