kumimuumi kirjoitti:Karistoon vaan ja jos vaan mitenkään niin vkl. Voisin ehtiä säkällä mukaan.
toisaalta toi karisto kuulostaa ainakin omasta mielestä hyvältä ihan vain sekin vuoksi että viimeksi oli lahden miitti abc:llä joten jos vaihtelun vuoksi Karisto tulee sitten sekin paikka tutuksi
ja mielellään tämän on vloppuna kun suurinosa ihmisistä on arkisin töissä
kenelläkään ajakohta toiveita?
niitä otetaan vastaan?
Viimeksi muokannut MiNkO^^, 10 Marras 2008, 23:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mitä sinä teet?Katselen Kuutamoa.Sano sille Kuutamolle että ottaa Alfansa alle ja ajaa tiehensä.
sataviisviis kirjoitti:Mun mielestä Lahdessa on joka kuukausi paras alfa tapaaminen . Miksi turhaan lähteä uutta järjestämään?
itse en ainakaan ole huomannut hirveesti ilmoituksia aikasemmista miiteistä
joten sen takia otin tän aiheen puheeksi...varmaan johtuu siitä kun kyseessä on aref:n järjestämä...
olen tuossa samaa mieltä kuin kumimuumi abc on ihan jees paikkana mutta on aina varsinkin vloppuisin tupaten täynnä eikä paikkoja meinaa aina löytää
Mitä sinä teet?Katselen Kuutamoa.Sano sille Kuutamolle että ottaa Alfansa alle ja ajaa tiehensä.
Sopivasti varmaan. Saadaan sitten palailla hämärässä, mutta mitäpä sitten. Edellisenä päivänä pikkujoulut.. myöhäinen ajankohta siis sopiva ainakin mulle.
Kiinnostusta miitingille olisi, mutta pari seuraavaa viikonloppua menee reissun päällä.
Tuonne Mamma Marian kuukausimiitinkiin joka kuun ensimmäisenä torstaina klo 18 alkaen voi muuten varmaan tulla vaikka ei olisi AREFin jäsen (?) joten siellä voi aina tavata kanssa-Alfisteja.
MiNkO^^ kirjoitti:sunnuntai omasta puolesta käy eli 23.11
kellon aika voisi vaikka olla 15.00
myöhemmin vai aikaisemin??
Ei ainakaan aikaisemmin. Pitäisi vissiinkin viettää työmaalla kahdeksan tuntia tuona päivänä ja tuskin suoriudun sinne (siis työmaalle) sunnuntaiaamuna ennen seitsemää... Mielummin silleen niin myöhään illalla, kuin pidempimatkalaisille sopii.
Paikka on Kariston neste
23.11.2008
kellon aika vaihtuu myöhemmäksi niin että pitkän matkalaiset ja työläiset kanssa kerkeävät paikan päälle
pistetäänkö kolmella tunnilla eteenpäin?
eli klo 18.00
Hö. Multa mennyt tämä tyystin ohi vaikka luulin selailleeni boardia huolella... Asun itse Karistossa, joten tuohan on siinä kotikulmilla. Paikalla ollaan varmuudella...
Mites, kuinka paljon Lahdessa on Alfisteja? Vastaan tulee porukkaa päivittäin lapanen pystyssä, mutta pitäisihän meidän tavata... Okei, tuossa nyt on jo eka viritelmä. Ja hei, Mamma Maria:an pitää tulla joskus Alfa -pöytään pyörähtämään...
-Mika
Alfisti jo vuodesta 1975 - en vain tiennyt sitä aiemmin...
MiNkO^^ kirjoitti:kellon aika vaihtuu myöhemmäksi niin että pitkän matkalaiset ja työläiset kanssa kerkeävät paikan päälle
eli klo 18.00
Vedetäänkö kolmella tunnilla takaisin, niin tulee samalla vähän liikuntaa (eestaas)?
Muuten ei oo asiaa, tai jos aloitetaan jo klo 16 ja lopetatte klo 20...21?
MiNkO^^ kirjoitti:kellon aika vaihtuu myöhemmäksi niin että pitkän matkalaiset ja työläiset kanssa kerkeävät paikan päälle
eli klo 18.00
Vedetäänkö kolmella tunnilla takaisin, niin tulee samalla vähän liikuntaa (eestaas)?
Muuten ei oo asiaa, tai jos aloitetaan jo klo 16 ja lopetatte klo 20...21?
ois kyllä mullekkin parempi kun pitäs olla puoleenyöhön mennessä töissä.. sais nukuttuaki vähän..
pistetäänkö toi kello 15 lukkoon??? kait siinä taas muutama tunti vierähtää pölistessä.. voi sitten tulla vaikka vähän jälkeenkin.. Varmaan sopinee pitkänmatkan taittavillekkin??
Joo, no GTV on edelleen Kotkassa... voishan sitä tulla sitte tolla leijonakeulalla pyörähtää ja vähän kattelee jos ei oo kauhee darra tän illan pikkujouluista
Ei ole vanteen lukon avain saapunut (tilattu yli 1.5vkoa sitten) niin en pääse edes pihasta pois kesäkumeilla ja Lanciseen en ole jaksanut hommata talvikumeja tänä vuonna.. Tulen ehkä silti paikkeille jollain vehkeellä.
Katsoin viisaammaksi pysyä kotinurkilla, olis voinu huonolla tuurilla tulla uusia muotoja lankiseen. Tallilta kun ajelin kotiin nii ei se keli kaikkein paras ollut. Oliko porukkaa kuinka paljon?
jknracing kirjoitti:Hyvä miitti. Tunnelma kohdillaan, ei turhaa melua (sähkökatko) ja kynttilänvaloa!
joo oli oikein "romanttinen"tunnelma pöydässä kun ihan kolme kynttilää piti tuoda
miitti oli hyvä ja tunnelma sen mukainen kiitoksia kaikille osallistujille
itse olin päivystämässä hitusen yli 16.00 aina 20.30 asti
oiskohan porukkaa ollut sen 7 henkilöä
VMTD kirjoitti:Katsoin viisaammaksi pysyä kotinurkilla, olis voinu huonolla tuurilla tulla uusia muotoja lankiseen. Tallilta kun ajelin kotiin nii ei se keli kaikkein paras ollut. Oliko porukkaa kuinka paljon?
Vähän asennetta!
Osa kavereista tuli Hämeenlinnasta, "kun ei ollut paskempi kelikään."
Ja yks takavetoinen oli vielä kesäkumein liikkeellä, "kun ei oo mitään syytä vielä vaihtaa."
VMTD kirjoitti:Katsoin viisaammaksi pysyä kotinurkilla, olis voinu huonolla tuurilla tulla uusia muotoja lankiseen. Tallilta kun ajelin kotiin nii ei se keli kaikkein paras ollut. Oliko porukkaa kuinka paljon?