Nykäse koko tappi irti ja jatka liikerataa vähän niin on niinku DTM vehkeissäÄrräpää kirjoitti:Ei vittu, eilen illalla kun ajelin kohti Joensuuta mukavassa vesisateessa pyyhkijöiden pyyhkiessä lasia, niin eikö perkele kuskin puolen pyyhkijä lopeta toiminnan keskelle lasia!! Hanttarinpuoli toimii, kuskinpuoli ku veltto kulli. Huomenna otettava muovia irti ja etsittävä vika. Varmaanki vivusto irronnu/menny katki...
Yleinen avautumis-ketju
Valvoja: Moderators
- alfa 156 v6
- Viestit: 5150
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
Juurikin tämmöinen dtm-viritys oli vaimon ex-micrassa, hienosto toimi, kerran yksi katsastusmies uhkasi hylätä, miten nekin jaksaa.alfa 156 v6 kirjoitti:Nykäse koko tappi irti ja jatka liikerataa vähän niin on niinku DTM vehkeissäÄrräpää kirjoitti:Ei vittu, eilen illalla kun ajelin kohti Joensuuta mukavassa vesisateessa pyyhkijöiden pyyhkiessä lasia, niin eikö perkele kuskin puolen pyyhkijä lopeta toiminnan keskelle lasia!! Hanttarinpuoli toimii, kuskinpuoli ku veltto kulli. Huomenna otettava muovia irti ja etsittävä vika. Varmaanki vivusto irronnu/menny katki...
- Seiska5mma
- Viestit: 1275
- Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
- Paikkakunta: Vaasa
Meikäläisen Alfa on käynyt suuntauksessa 6-7 kertaa parin tuhannen kilometrin ajon (pari vuotta) aikana. Viimeisellä kerralla ei ryssitty, huijattu tai kiristetty irronneita reaktiotankoja, osattiin käyttää suuntaustietokoneen ohjelmaa ja osattiin myös suunnata.McJohnson kirjoitti:Vieläkin Alfa vetelee puolelta toiselle, vaikka vaihdoin kaikki tukivarret ja kävin suuntauksessa.
Kyllä ottaa päähän
Kyseessä oli onnistuminen, joka ei antanut aihetta minkäänlaisiin tunnetiloihin. Positiivisia tunteita ei ollut ja negatiiviset oli käytetty loppuun.
Ugh, motor control system failure iski taas tänään pienen kiihdyttelyn jälkeen.. Ja kuulen ääniä, oikealla puolella konetta taitaa naputtaa jokin ja moottori kuullostaa muutenkin dieseliltä. Myös pelkääjän puolen takaoven luota kuuluu ihmeellistä vinkunaa/hyvin korkeataajuuksista sirinää.
Noooh, toivottavasti se kestää perjantaihin asti, sitten onkin huolto auto-milanossa
Noooh, toivottavasti se kestää perjantaihin asti, sitten onkin huolto auto-milanossa
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4579
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
- Abarth
- Viestit: 3093
- Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
- Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3 - Paikkakunta: Riihimäki
Jaa mikä päähänpinttymä?kumimuumi kirjoitti:Suurehkoksi ongelmaksi muodostunut päähänpinttymä. Kohta alkaa alfat häipyä tallista..
Eilen piti pitkästä aikaa päästä tallille hommiin, mutta kun ei. Poika neljättä päivää kipeä ja ei muuta kun otille jonottamaan. No sielä meni se kolme ja puoli tuntia (maanantaisin saattaa mennä helposti tuplaten) ja autolle palatessani huomasin oikeassa takaovessa uuden painauman.
Pomo oli taas kerran tyytyväisen oloinen kun en pääse töihin... tosin aivan sama tässä vaiheessa.
Miksi se muuten onkin aina kuskin puoli. Kuluuko se tiuhemmasta katselusta? Meinaan ihan järjestään kuluu pyyhkijän sulkakin enemmän kuskin puolelta. Joskus olen vaihtanut sulat puolelta toiselle, eikä se ole kuvitelmaa. Kartturin sulka on ollut parempi. Ei tietysti oikein onnistu autoissa, joissaerilaiset sulat eri puolilla.Ärräpää kirjoitti:Ei vittu, eilen illalla kun ajelin kohti Joensuuta mukavassa vesisateessa pyyhkijöiden pyyhkiessä lasia, niin eikö perkele kuskin puolen pyyhkijä lopeta toiminnan keskelle lasia!! Hanttarinpuoli toimii, kuskinpuoli ku veltto kulli. Huomenna otettava muovia irti ja etsittävä vika. Varmaanki vivusto irronnu/menny katki...
...näkyy ja kuuluu sitten. Jos on autot vaihtuakseen.Abarth kirjoitti:Jaa mikä päähänpinttymä?kumimuumi kirjoitti:Suurehkoksi ongelmaksi muodostunut päähänpinttymä. Kohta alkaa alfat häipyä tallista..
Eilen piti pitkästä aikaa päästä tallille hommiin, mutta kun ei. Poika neljättä päivää kipeä ja ei muuta kun otille jonottamaan. No sielä meni se kolme ja puoli tuntia (maanantaisin saattaa mennä helposti tuplaten) ja autolle palatessani huomasin oikeassa takaovessa uuden painauman.
Pomo oli taas kerran tyytyväisen oloinen kun en pääse töihin... tosin aivan sama tässä vaiheessa.
..ammattina autoslalom..
-
- Viestit: 673
- Liittynyt: 11 Helmi 2006, 22:06
- Car(s): Sprint QV -88, 75 V6 3.0 -88, Maserati 4.24v -90, MaXi5 -00
- Paikkakunta: Mikkeli
Onneksi olkoon. Minä tilasin Muukkoselta osia Alfoihini 5. kesäkuuta. Puolet niistä ei ole tullut vieläkään. Laitoin toissapäivänä heille omalla mittapuullani erittäin närkästyneen palautteen. Vastausta ei ole kuulunut .kumimuumi kirjoitti:Tilasin gtv:n kilvenvalot Muukkoselta. Saapuivat ja sopivat paikoilleen, kaikki hyvin.
- -Tomi-
- Viestit: 1486
- Liittynyt: 11 Joulu 2004, 14:42
- Car(s): Diudi
ex. 159 SW 2.4 JTDm Qtronic -07
ex. 156 GTA Selespeed -03
ex. 156 V6 -99 - Paikkakunta: Ylöjärvi
Pidän autoani hallissa parkissa ja siellä muuan kanssa-autoilija on alkanut aiheuttaa hiukan kirosanojen ilmoille pääsemistä. Ensinnäkin olen huomannut kyseisen uuden mercedes benz merkkisen auton olevan usein parkissa invapaikalla. Ilmeisesti kaveri on vain "tilapäisinvalidi", sillä auto on vaan parkissa siinä silloin, kun muut paikat ovat täynnä. Toisekseen kaveri ei osaa muuten vaan parkkeerata. Edellisen auton kanssa opin kantapään (lommoja kyljissä) kautta, että auto kannattaa yrittää saada sellaiselle paikalle, ettei kukaan dorka voi sen kylkeen ovia pamauttaa. Hallin ensimmäisessä kerroksessa ja heti sisäänkäynnin lähellä on useita hyviä "reunapaikkoja" ja muutamat leveät parkkiruutuparit. Jos en sellaista löydä ekasta kerroksesta, niin ajan kerrosta alaspäin. Lauantaina tullessani asioilta bongasin tällaisen leveän parkkiruutuparin olevan tyhjänä ja ajoin autoni toiseen niistä. Tämä parkkiruutupari on noin 6 metriä leveä, ja siihen mahtuu todella väljästi kaksi autoa, siten ettei ovet edes riitä osumaan toiseen autoon. Vielä varoiksi ajoin kyllä autoni aivan toiseen reunaan. Maanantai-aamuna olin sitten lähdössä töihin, niin kyllä oli taas ihmetys suuri. Eiköhän tämä tilapäisinvalidi-mercedes-kuski ole parkkeerannut minun viereeni. Kirjaimellisesti VIEREEN. Mersun toisella puolella oli varmasti kolme metriä tyhjää tilaa ja itse jouduin todellakin kinkeämään omaan autooni. Vahvistusta siihen, että tämä mersu-kuski saattaisi olla ihan kokonaan invalidi, sain siitä kun näin, että mersu oli parkkeerattu siten, että myös hän oli joutunut kinkeämään autostaan ulos. Meillä siis kuskin ovet vastakkain. Eikä tämä ole ensimmäinen kerta, kun mersu on pysäköity aivan kiinni mun autooni. Mitä vi**** ?? Jos olisi sattunut olemaan paperia ja kynä matkassa, olisin kyllä kirjoittanut kaverille nootin, jossa olisin häntä kehottanut opettelemaan parkkeeraamaan.
- liekki
- Viestit: 1079
- Liittynyt: 31 Maalis 2005, 17:50
- Car(s): Mitoc TCT 135hv
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Tuo vituttaa ihan oikeasti uskomattoman paljon. Onneksi nykyään on kännyköissä kamerat niin joka kerta vaan kuva autoista, miten ne on parkkeerattu. Ja niin että rekkarit näkyy.-Tomi- kirjoitti: Koko setti
En muista kirjoittelinko tänne jo, mutta kesällä Hämeenlinnan CM:n parkkipaikalla oli tullut kolhu GTV:n oveen. Jäätelöt yms. pakasteet tietysti kauppakasseissa niin ei ollut aikaa jäädä siihen odottelemaan jos viereisen auton omistaja olisi tullut paikalle. Noh..ei muuta kuin kuvat ovista ja autoista ja tyytyväisenä kotiin.
Auton omistajalle ei löytynyt numeroa niin soittelin hänen vakuutusyhtiöön ja selitin asian. Kerroin myös että kuvat löytyy tapauksesta (+todistaja). Asiakaspalvelija lupasi soittaa auton omistajalle.
Hetken päästä soitteli takaisinpäin ja sanoi omistajan kertoneen ettei ollut edellisenä päivänä liikkunut missään autolla. As. palvelija oli myös kertonut minulla olevan valokuvat tapauksesta. Eipä siinä muuta kuin pyysin kertomaan auton omistajalle, että rikosilmoituksen kautta edetään tästä eteenpäin. Yllättäen oli alkanut muisti virkistymään tämän jälkeen.
Minkä takia ei voi rehellisesti myöntää tapahtuneen siinä vaiheessa kun käry on jo käynyt? Tämäkin oli ihan tavallinen 30v nainen, jolla oli ollut noin 5v lapsi mukana (joka oli kolhun tehnytkin). Niin sitä opetetaan lapset rehelliseksi pienestä pitäen.
EDIT: Itse asiassa tuli mieleen viime sunnuntailta vähän samanlainen tapaus kuin Tomilla. Vedin Hyvinkään CM:n (virhe) parkkipaikalle parkkiin ja sunnuntaina klo 20 tilaa oli todella hyvin. Reunapaikalle laitoi tapani mukaan ja samaan riviin jäi 5 tyhjää paikkaa ennenkuin oli seuraava auto. Ajattelin että siihen voi turvallisesti jättää parkkiin (toinen virhe). vastakkaisessa rivissä oli kymmenisen vapaata paikkaa ja sitten loput ruudut olikin tyhjiä.
Mitä näen kaupasta tullessa? Joku helvetin Vulva vedetty parkkiin niin että autojen välillä oli noin 30cm. Kyllä vitutti. Kuskinovet oli vastakkain ja autossa ei ollut ketään, joten joku oli sieltä ulos tullut.
Hämärässä en löytänyt ovesta jälkiä, ilmeisesti oli volvon kumilista osunut juuri oikeaan kohtaan. Täytyykin tänään tutkia tarkemmin jos jotain näkyy. Olin ihan kokonaan unohtanut koko jutun jo.
- jiigee
- Viestit: 333
- Liittynyt: 20 Helmi 2007, 14:05
- Car(s): GT 3.2 -05
Ex 156 2.5 V6 -03 - Paikkakunta: Tampere
Onkohan kenelläkään tallessa vanhoja Pahkasikoja? Muistelin, että niissä oli joskus tälläisiä "onnittelut loistavasta pysäköinnistä" ym. lappuja, joita vois siitä kopioida talteen. Nimim. Joskus olisin muutaman heippalapun laittanut kanssa-autoilijan tuulilasiin.-Tomi- kirjoitti:Jos olisi sattunut olemaan paperia ja kynä matkassa, olisin kyllä kirjoittanut kaverille nootin, jossa olisin häntä kehottanut opettelemaan parkkeeraamaan.
Kun oikein yrittää ja sitten onnistuu, siihen on tyytyminen.
- Epezi
- Viestit: 7464
- Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
- Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
- Paikkakunta: Hämeenkyrö
- Viesti:
Niinpä. Kerran olen ahtaalla parkkipaikalla lääppässyt toisen auton puskuriin naarmut. Kirjoitin tuulilasiin lapun yhteystietoineen. Omistaja soitteli ja kiitti vaivannäöstäni, otin selvää korjauskustannuksista jotka olivat tietty aika rajut. Omistaja sanoi palaavansa asiaan jos näkee sen tarpeelliseksi. Tämän jälkeen ei mitään sitten kuulunutkaan.liekki kirjoitti:Minkä takia ei voi rehellisesti myöntää tapahtuneen
Voin sanoa että vaikka kämmäsin, niin jäi helkkarin hyvä mieli
Talviautoilu.
Tällä kertaa tosin lähinnä huvitti kun ei ollut kiire mihinkään, mutta varmaan pääsee vielä nauttimaan myöhemmin talven aikana. Kauppaan lähtiessä yritin avata kuskin ovea. Lukosta aukesi ja kahvan mekanismi toimi (kiitos pari vuotta sitten vaihdetun ulkokahvan, se ei mennyt sijoiltaan). Sisälle pääsin apukuskin ovesta, joka ei suostunut pysymään kiinni avaamisen jälkeen. No, pienen lukituksen vääntelemisen jälkeen sekin alkoi toimimaan ja kuskin ovikin aukesi kun taklasi hieman sisältä päin. Auto lähti käyntiin kuin palmun alta pari viikkoa sitten vaihdetun akun ansiosta. Kaupan pihaan päästessäni auton ovet eivät suostuneet menemään lukkoon. Pikaisen auton kiertämisen jälkeen huomasin että apparin ovi ei ollutkaan mennyt ihan kiinni, joten keskuslukko väänsi itsensä auki. Ovi kiinni ja sitten sain lukkoon. Tosin piti kävellä vielä kuskin puolelle, koska apparin lukko oli jäässä. Takaisin tullessa parkkiruudusta peruutellessani muistin taas takalasin lämmittimen mikä pitäisi korjata. Kun pääsin huoltoasemalle tankkaamaan autoa, oli hämmästykseni suuri ja iloni vilpitöntä kun bensatankin korkki aukesi heti eikä edes lukkosulaa tarvinnut. Kaikkea sitä.
Tällä kertaa tosin lähinnä huvitti kun ei ollut kiire mihinkään, mutta varmaan pääsee vielä nauttimaan myöhemmin talven aikana. Kauppaan lähtiessä yritin avata kuskin ovea. Lukosta aukesi ja kahvan mekanismi toimi (kiitos pari vuotta sitten vaihdetun ulkokahvan, se ei mennyt sijoiltaan). Sisälle pääsin apukuskin ovesta, joka ei suostunut pysymään kiinni avaamisen jälkeen. No, pienen lukituksen vääntelemisen jälkeen sekin alkoi toimimaan ja kuskin ovikin aukesi kun taklasi hieman sisältä päin. Auto lähti käyntiin kuin palmun alta pari viikkoa sitten vaihdetun akun ansiosta. Kaupan pihaan päästessäni auton ovet eivät suostuneet menemään lukkoon. Pikaisen auton kiertämisen jälkeen huomasin että apparin ovi ei ollutkaan mennyt ihan kiinni, joten keskuslukko väänsi itsensä auki. Ovi kiinni ja sitten sain lukkoon. Tosin piti kävellä vielä kuskin puolelle, koska apparin lukko oli jäässä. Takaisin tullessa parkkiruudusta peruutellessani muistin taas takalasin lämmittimen mikä pitäisi korjata. Kun pääsin huoltoasemalle tankkaamaan autoa, oli hämmästykseni suuri ja iloni vilpitöntä kun bensatankin korkki aukesi heti eikä edes lukkosulaa tarvinnut. Kaikkea sitä.
Tein itse - säästin
-
- Viestit: 2037
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- Paikkakunta: Helsinki
- Jochanan
- Viestit: 442
- Liittynyt: 19 Heinä 2006, 19:51
- Car(s): Ex: 156 SW JTDm 2005
Ex: 147 2.0 TS Selespeed 2001 - Paikkakunta: Tammela
Mulla noita lappuja on aina hanskalokerossa. Ja monesti on tarvinnu.jiigee kirjoitti:Onkohan kenelläkään tallessa vanhoja Pahkasikoja? Muistelin, että niissä oli joskus tälläisiä "onnittelut loistavasta pysäköinnistä" ym. lappuja, joita vois siitä kopioida talteen. Nimim. Joskus olisin muutaman heippalapun laittanut kanssa-autoilijan tuulilasiin.-Tomi- kirjoitti:Jos olisi sattunut olemaan paperia ja kynä matkassa, olisin kyllä kirjoittanut kaverille nootin, jossa olisin häntä kehottanut opettelemaan parkkeeraamaan.
Löytyy täältä.
Meil on ainakin kaikki vuorot 12-tuntisia, eikä ole edes virallisia kahvitunteja.TommiS kirjoitti:Oliko tuo pitkä työpäivä?pitkämies kirjoitti:9,5 tuntia työtä tänään. Tähän sisältyi yksi 10min kaffetauko...siis yksi....Aivan mahtavaa!!!!
Vai sisältyikö tähän jotain elämää suurempaa?
Eiks brankkarit tee 24-tuntisia?
- hagger16
- Viestit: 3071
- Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
- Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98 - Paikkakunta: Savonlinna
Juu, tekee (aamu kahdeksasta aamu kahdeksaan). Samoin ensihoitajat elikkäs ambulanssikuskit. Monasti miettinyt miten järkevää on ajella vilkkuautoa vuorokauden valvomisen jälkeen... Tosin heillä on lupa nukkua aina mahdollisuuksien salliessa. No, eipähän siinä montaa työpaivää viikossa tule..mipo kirjoitti:Eiks brankkarit tee 24-tuntisia?
Joo, eikä varmaan meinaa eres kuselle keretä..mipo kirjoitti:Meil on ainakin kaikki vuorot 12-tuntisia, eikä ole edes virallisia kahvitunteja.
Senza cuore saremmo solo macchine
- Alfissimo
- Viestit: 8307
- Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
- Car(s): Arkeen 147 2.0
Pyhään kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x4 - Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Ärsyttää...
Joku on neljänä peräkkäisenä päivänä yrittänyt soittaa tuntemattomasta numerosta, eikä kertaakaan ole tilanne sallinut vastaamista... Soittaisin takaisin, jos olisi joku numero tiedossa...
Ei siinä muuten mitään, mutta kun ei tiedä, kuka ja mitä asiaa.
Onko esim. joku autosta tahi osista kiinnostunut.
Vastaajakin toimii, vaikka siellä "operaattorin mamma" huhuilee.
Tai sitten se on vaan joku lehtimyyjä, jolle en edes halua vastata .
Joku on neljänä peräkkäisenä päivänä yrittänyt soittaa tuntemattomasta numerosta, eikä kertaakaan ole tilanne sallinut vastaamista... Soittaisin takaisin, jos olisi joku numero tiedossa...
Ei siinä muuten mitään, mutta kun ei tiedä, kuka ja mitä asiaa.
Onko esim. joku autosta tahi osista kiinnostunut.
Vastaajakin toimii, vaikka siellä "operaattorin mamma" huhuilee.
Tai sitten se on vaan joku lehtimyyjä, jolle en edes halua vastata .
- glideslope
- Viestit: 1363
- Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
- Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4.
Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut. - Paikkakunta: Järvenpää
Veikkaan kuitenkin, että saat joululahjaksi ainoastaan kirjallisen huomautuksen.Bstoned kirjoitti:Olipas aamulla mukava ajaa Kuopion Kallansilloilla 80 alueella 95:ttä poliisin kamera-auton ohi. Taitaa tulla kiva joululahja.
Ainakin minä sain ainoastaan huomautuksen kun ajoin kehä 1:llä (rajoitus 80 km/h) anonyymin välähtävän Transit Connectin ohi mittarissa 95 km/h. Sattui olemaan vielä navigaattori päällä, joka näytti 91 km/h.
Poliisi ottaa näissä automaattisesti "valitusrajan" pois eli vähentää mitatusta nopeudesta 5 km/h, joten huomautus tuli 87 km/h nopeuden mukaan. (tämän logiikan mukaan todellinen nopeus oli 92 km/h)
Tiedä sitten onko näissä jotain aluekohtaisia käytäntöeroja mutta näin siis ainakin pk-seudulla.
Tosin tietysti jos sinulla on tarkka nopeusmittari niin voihan tuosta rikesakkokin napsahtaa...
- jiigee
- Viestit: 333
- Liittynyt: 20 Helmi 2007, 14:05
- Car(s): GT 3.2 -05
Ex 156 2.5 V6 -03 - Paikkakunta: Tampere
Loistavaa, kiitos! Just tätä olen hakenut . Huomenna töissä printteri laulamaan.Jochanan kirjoitti:Mulla noita lappuja on aina hanskalokerossa. Ja monesti on tarvinnu.jiigee kirjoitti:Onkohan kenelläkään tallessa vanhoja Pahkasikoja? Muistelin, että niissä oli joskus tälläisiä "onnittelut loistavasta pysäköinnistä" ym. lappuja, joita vois siitä kopioida talteen. Nimim. Joskus olisin muutaman heippalapun laittanut kanssa-autoilijan tuulilasiin.-Tomi- kirjoitti:Jos olisi sattunut olemaan paperia ja kynä matkassa, olisin kyllä kirjoittanut kaverille nootin, jossa olisin häntä kehottanut opettelemaan parkkeeraamaan.
Löytyy täältä.
Kun oikein yrittää ja sitten onnistuu, siihen on tyytyminen.
- liekki
- Viestit: 1079
- Liittynyt: 31 Maalis 2005, 17:50
- Car(s): Mitoc TCT 135hv
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
-Tomi- kirjoitti:Loistavaa, loistavaa !! Ehkä pakko kanssa vähän tulostella töissä noita hanskalokeroon.jiigee kirjoitti:Loistavaa, kiitos! Just tätä olen hakenut . Huomenna töissä printteri laulamaan.
Tää on ehkä vielä parempi:
http://aryhma.oy.cx/damu/humor/apinanajokortti.html
- Alfissimo
- Viestit: 8307
- Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
- Car(s): Arkeen 147 2.0
Pyhään kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x4 - Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Voihan sviddu prkl stna!
Meni Fiatin jarrupoljin pohjaan, onneksi valoissa jo seistessä. Pari päivää olen ihmetellyt jotenkin "outoa" tuntumaa, mutta ei poljin niin pehmeä ole ollut, että -02 vuotisessa autossa epäilisi rikkinäistä jarruputkea. Enemmän epäilytti, jos olisi palat finaalissa, mutta ei.
Nyt on sitten käsijarru pidoton, kun piti sillä avittaa tunnottoman jarrun olematonta hidastuvuutta. Joo, ja kolme viikoa aikaa katsastaa .
Onneksi kävi näin, eikä niin että vaimo olisi olllut lasten kanssa jarruttamassa johonkin risteykseen... Huh, ei kehtaa edes ajatella.
Meni Fiatin jarrupoljin pohjaan, onneksi valoissa jo seistessä. Pari päivää olen ihmetellyt jotenkin "outoa" tuntumaa, mutta ei poljin niin pehmeä ole ollut, että -02 vuotisessa autossa epäilisi rikkinäistä jarruputkea. Enemmän epäilytti, jos olisi palat finaalissa, mutta ei.
Nyt on sitten käsijarru pidoton, kun piti sillä avittaa tunnottoman jarrun olematonta hidastuvuutta. Joo, ja kolme viikoa aikaa katsastaa .
Onneksi kävi näin, eikä niin että vaimo olisi olllut lasten kanssa jarruttamassa johonkin risteykseen... Huh, ei kehtaa edes ajatella.
- pitkämies
- Viestit: 2457
- Liittynyt: 04 Heinä 2007, 17:49
- Car(s): ....................
- Maserati 222 SE
- Maserati Quattroporte
- Lancia Thesis
- Jaguar XJR
- Saab 9-5 2.0 Turbo - Paikkakunta: Tampere
Teillä ei o sitten vielä lomautukset ja vähennykset alkaneet.
.[/quote]
Ne on valitettavasti alkaneet ja ensi vuoden alusta tahti kiristyy huomattavasti
PS: mitä kukakin nyt sitten pitää pitkänä työpäivänä....Itse teen kahta työtä ja ns. perusduunissa ei edes ole mahdollisuutta olla 12 tuntia vaikka siihen tilaisuus olisikin....Joskus pitää myös nukkua yms. höpöhöpöä kun ei sitä henk.kohtaista kodinhoitajaakaan ole vielä ilmestynyt
.[/quote]
Ne on valitettavasti alkaneet ja ensi vuoden alusta tahti kiristyy huomattavasti
PS: mitä kukakin nyt sitten pitää pitkänä työpäivänä....Itse teen kahta työtä ja ns. perusduunissa ei edes ole mahdollisuutta olla 12 tuntia vaikka siihen tilaisuus olisikin....Joskus pitää myös nukkua yms. höpöhöpöä kun ei sitä henk.kohtaista kodinhoitajaakaan ole vielä ilmestynyt
"En kourinut...Autoin vain ala-selästä!"....
- willez
- Viestit: 5235
- Liittynyt: 08 Loka 2006, 17:04
- Car(s): 325i e46 talvilintta
V70 2.5T
V50 T5
ex - 156 GTA Q2
ex - 156 2.5 v6
ex - 155 2.0ts - Paikkakunta: Länsi-Suomi
Olin tuossa äsken ajelemassa ja ihmettelin risteyksessä kun öljynpainemittari näyttää 0BAR . Auto sivuun ja kone sammuksiin -> konetilaan ihmettelemään . Varovasti takaisin käymään , kone käy täysin normaalisti , öljypinta on maksimissa ja valo ei pala , mutta paine on n. 0 - 0,5BAR .
Kierroksilla oli n.3-4bar mittarin mukaan . Onneksi haulla löytyi paljon topikkeja ja anturihan siellä luultavasti on rikki . Ei muutakuin moto-njettiin huomenna .
Taitaa olla 155:sessa anturi siellä pakosarjan alla Workshopin mukaan .
Kierroksilla oli n.3-4bar mittarin mukaan . Onneksi haulla löytyi paljon topikkeja ja anturihan siellä luultavasti on rikki . Ei muutakuin moto-njettiin huomenna .
Taitaa olla 155:sessa anturi siellä pakosarjan alla Workshopin mukaan .
- KJS
- Viestit: 4670
- Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
- Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
- Paikkakunta: Nokia
Onneksi tosiaan hajosi tuollaisessa paikassa niin ei tullut yllätyksiä eikä vahinkoja. Vikaa kannattanee lähteä etsimään bensatankin ylittävistä putkista. Sieltä tankin päältä tuppaavat happanemaan, niin ja muistaakseni tulee yksimittaisena putkena edestä saakka.Alfissimo kirjoitti:Voihan sviddu prkl stna!
Meni Fiatin jarrupoljin pohjaan, onneksi valoissa jo seistessä. Pari päivää olen ihmetellyt jotenkin "outoa" tuntumaa, mutta ei poljin niin pehmeä ole ollut, että -02 vuotisessa autossa epäilisi rikkinäistä jarruputkea. Enemmän epäilytti, jos olisi palat finaalissa, mutta ei.
Nyt on sitten käsijarru pidoton, kun piti sillä avittaa tunnottoman jarrun olematonta hidastuvuutta. Joo, ja kolme viikoa aikaa katsastaa .
Onneksi kävi näin, eikä niin että vaimo olisi olllut lasten kanssa jarruttamassa johonkin risteykseen... Huh, ei kehtaa edes ajatella.