-Tomi- kirjoitti: Koko setti
Tuo vituttaa ihan oikeasti uskomattoman paljon. Onneksi nykyään on kännyköissä kamerat niin joka kerta vaan kuva autoista, miten ne on parkkeerattu. Ja niin että rekkarit näkyy.
En muista kirjoittelinko tänne jo, mutta kesällä Hämeenlinnan CM:n parkkipaikalla oli tullut kolhu GTV:n oveen. Jäätelöt yms. pakasteet tietysti kauppakasseissa niin ei ollut aikaa jäädä siihen odottelemaan jos viereisen auton omistaja olisi tullut paikalle. Noh..ei muuta kuin kuvat ovista ja autoista ja tyytyväisenä kotiin.
Auton omistajalle ei löytynyt numeroa niin soittelin hänen vakuutusyhtiöön ja selitin asian. Kerroin myös että kuvat löytyy tapauksesta (+todistaja). Asiakaspalvelija lupasi soittaa auton omistajalle.
Hetken päästä soitteli takaisinpäin ja sanoi omistajan kertoneen ettei ollut edellisenä päivänä liikkunut missään autolla. As. palvelija oli myös kertonut minulla olevan valokuvat tapauksesta. Eipä siinä muuta kuin pyysin kertomaan auton omistajalle, että rikosilmoituksen kautta edetään tästä eteenpäin. Yllättäen oli alkanut muisti virkistymään tämän jälkeen.
Minkä takia ei voi rehellisesti myöntää tapahtuneen siinä vaiheessa kun käry on jo käynyt? Tämäkin oli ihan tavallinen 30v nainen, jolla oli ollut noin 5v lapsi mukana (joka oli kolhun tehnytkin). Niin sitä opetetaan lapset rehelliseksi pienestä pitäen.
EDIT: Itse asiassa tuli mieleen viime sunnuntailta vähän samanlainen tapaus kuin Tomilla. Vedin Hyvinkään CM:n (virhe) parkkipaikalle parkkiin ja sunnuntaina klo 20 tilaa oli todella hyvin. Reunapaikalle laitoi tapani mukaan ja samaan riviin jäi 5 tyhjää paikkaa ennenkuin oli seuraava auto. Ajattelin että siihen voi turvallisesti jättää parkkiin (toinen virhe). vastakkaisessa rivissä oli kymmenisen vapaata paikkaa ja sitten loput ruudut olikin tyhjiä.
Mitä näen kaupasta tullessa? Joku helvetin Vulva vedetty parkkiin niin että autojen välillä oli noin 30cm. Kyllä vitutti. Kuskinovet oli vastakkain ja autossa ei ollut ketään, joten joku oli sieltä ulos tullut.
Hämärässä en löytänyt ovesta jälkiä, ilmeisesti oli volvon kumilista osunut juuri oikeaan kohtaan. Täytyykin tänään tutkia tarkemmin jos jotain näkyy. Olin ihan kokonaan unohtanut koko jutun jo.