Abarth vartti sitten menossa kotiinpäin Uudenmaankadulla? Taisi olla yksi auto välissä kun ajelin perässä. Jatkoit suoraan kun käännyin vasemmalle kalevankadulle.
liekki kirjoitti:No tuota...en tekisi noin hätäisi johtopäätöksiä.
Mä olin maanantaina klo 13.00 - 13.30 niissä Anttilan liikennevaloissa, että sen puoleen ihan onnistunut bongaus. Niitä harvoja päiviä kun olen tuohon aikaan kotikylillä.
liekki kirjoitti:Abarth vartti sitten menossa kotiinpäin Uudenmaankadulla? Taisi olla yksi auto välissä kun ajelin perässä. Jatkoit suoraan kun käännyin vasemmalle kalevankadulle.
Hmm... Nyt en kyllä ole varma.
Maanantaina kävin iltapäivällä Osaset -putiikissa ennen kuin menin tallille, mutta muistelisin, että se olisi ollut jossain klo.16-17 kieppeillä.
Tunti sitten ajelin Parkanosta kotia kohti, kun paikallisen Shell-huoltamon pihasta kurvasi rosso 156 edelle ja ajeltiin peräkkäin porintien rampille asti, moroteltiin siinä ohittaessani. Itse olin liikenteessä tummansinisellä 164 Superilla.
Bongattu met.vihreä 155 ts hervannan Duon parkkihallissa tuossa puoli viiden pintaan. Takalasissa CARF:n tarra......olin kätkeytynyt pylvään taakse kun auto on aivan kammottavan likainen
Tiige kirjoitti:Tänään päivällä aseman kulmilla tuli vastaan viininpunainen/violetti 164. Saattoi morottaakkin, mutta en ole ihan varma. Nimimerkki geetee kenties?
En ollut minä. Auto seisoi koko päivän työpaikan pihassa.
Oli varmaankin nimimerkki JVTL
Konjakki kirjoitti:Heips.
Tulipa Kuokkalan sillankulmassa 147 2 ovinen rosso proteo (viininpun.)
Vastaan. Luulin, että itse menin omalla vastaavalla siinä.
Tänään iltapäivällä Forssassa Tarjoustalon parkkipaikalla ruskeanharmaa 159 JTDm, sedan. Olikohan foorumilaisia? Rekkari taisi alkaa BKV tms. ainakin siinä oli ekaksi se B.
MiNkO^^ kirjoitti:ilmeisesti alfa 75 rek.bar-xxx nähty n.19.30 jälkeen kiveriössä nousi vesitorninmäelle päin
lienekö foorumilaisia??
Mun vanha alfa! ei taida olla foorumilt, mut harrastaja kuitenkin.
joo vanhahko miespuoleinen ihmeinen oli autolla liikenteessä juttelin hetken aikaa kivistönmäen nesteellä...sen verran sanoi että hankki pojalle sen auton kun saa lähiaikoina kortin ellei sitten ole saanut jo
tästä aikaa joku 3-4viikkoa
Mitä sinä teet?Katselen Kuutamoa.Sano sille Kuutamolle että ottaa Alfansa alle ja ajaa tiehensä.
MiNkO^^ kirjoitti:ilmeisesti alfa 75 rek.bar-xxx nähty n.19.30 jälkeen kiveriössä nousi vesitorninmäelle päin
lienekö foorumilaisia??
Mun vanha alfa! ei taida olla foorumilt, mut harrastaja kuitenkin.
joo vanhahko miespuoleinen ihmeinen oli autolla liikenteessä juttelin hetken aikaa kivistönmäen nesteellä...sen verran sanoi että hankki pojalle sen auton kun saa lähiaikoina kortin ellei sitten ole saanut jo
tästä aikaa joku 3-4viikkoa
Forumilaisia ollaan, pojille hankittu projekti, mutta kiva kurvailla talvella takavetoisella.
Työmatkalla aamulla bongattu liikennevaloissa suomen kilvissä oleva hopeanharmaa Crosswagon. Ei luonnossa meinannut 156 SW:stä erottaa, kunnes kiinnitin huomiota korkeampaan maavaraan. Taitaa melko harvinaisia suomen kilvissä olla nämä.
Punainen 147 parkkeeraa Sorinkadun kulmassa Sipulikirkkoa vastapäätä. Eilen taas bongasin, mutta on mun mielestäni niissä maisemissa näkynyt useamminkin.
Olipas Myyrmannissa tänään iltapäivällä Alfoja! Kaikki olivat alimman parkkikerroksen laitapaikoilla. Niinkuin pitääkin - eihän Alfoja saa jättää ovikolhijoiden armoille.
Harmaa 164 Super oli siellä, jota ihailin. Sitten edestä lähtikin hopeinen 156, ja otin suojaisen paikkansa perintönä. Vilkautin valoja, mutta noin brutaalia tapaa ei ehkä pitäisi käyttää morjenstamisessa... (mutta mites sitä muuten takaapäin?). Kauppakeskukseen kävellessä joku tuli vielä paikalle 147:lla.
Ei kuskia, mutta Portti oli eilen (to) aamuna vienyt GTA:n päivähoitoon, pistin Fiatin siihen viereen omaa hoitovuoroaan odottamaan. Nyt siinä on taas jarrut.
pal kirjoitti:Olipas Myyrmannissa tänään iltapäivällä Alfoja! Kaikki olivat alimman parkkikerroksen laitapaikoilla. Niinkuin pitääkin - eihän Alfoja saa jättää ovikolhijoiden armoille.
Mitä suurimmalla todennäköisyydellä Epezi bongattu Onessa fiilistelemässä Orkideaa ja Solastonea ? Bongasin vaan kaverin sellaisella lohikäärmes tatskalla varustettuna joraamasta. En siinä tungoksessa koittanut sitten lähteä vetämään hihasta Oli muuten aivan v***n hyvät bileet !
Tuollahan oli ihmiset lähes normaalisti pukeutuneitakin Eniten järkytyin kun näin että DJ:t soittivat cd levyiltä, missä vinyylit?!
Oli kyllä loistavat bileet, koukkuunhan tässä jää.
Alfojakin on tullut vastaan jokusia, mutta eipä niitä tälleen pimeässä tunnista, ja jostain syystä en edes muista että tuliko se yksi kuusnepa vastaan eilen vai tänään, ja pirkkalassa, nokialla vai tampereella
-Tomi- kirjoitti:Mitä suurimmalla todennäköisyydellä Epezi bongattu Onessa fiilistelemässä Orkideaa ja Solastonea ? Bongasin vaan kaverin sellaisella lohikäärmes tatskalla varustettuna joraamasta. En siinä tungoksessa koittanut sitten lähteä vetämään hihasta Oli muuten aivan v***n hyvät bileet !
Jaahas, täällähän on enemmänkin tanssiporukkaa. Tomi tais olla ekoissa One-bileissäkin paikalla, olisko ollu lokakuussa?
Alfalla ajaminen on kuin panisi ilman kumia: tuntuu helvetin hyvältä, mutta voi laueta koska vaan
Kaalipata kirjoitti:Jaahas, täällähän on enemmänkin tanssiporukkaa. Tomi tais olla ekoissa One-bileissäkin paikalla, olisko ollu lokakuussa?
Toki toki ! Paikalla oltiin kyllä tuolloinkin syyskuussa Super8 & Tabia fiilistelemässä, porukkaa tosin huomattavasti vähemmän kuin mitä nyt. Lokakuun One:t ja Jaytech jäivät valitettavasti väliin, kun olin kipeä. Mistäs sä muuten tiedät miltä mä näytän ?
Olikohan JiiPee tänään n. 11 aikoihin 3. tiellä Toijalan kohdilla? Dubain kilvissä oleva Volovo meni ohi ja matkustajat näytti kyllä ihan suomalaisilta.
Ja nyt sitten ihan rohkeasti vaan tunnustat, kuka oletkaan
Jouduin oikein auton alle kurkkaamaan etten vahingossa valitse väärää autoa. Oli meinaan vielä QV ja Sport versio, recarot ja nahkaruori. Perämurikkaa ei sentäs ollut, huh.
Ja tosiaan tämä on Nokian S-marketista, hitto mikä kansanauto minullakin on.
mnice kirjoitti:Kuka tunnustaa ajavansa punaisella 156 2.0 (-05) alfalla lahdessa (rekkari SJI-9xx) bongailin sen vain tuossa vesijärvenkadulla ja oli vain allekirjoittaneen vanha työsuhdealfa...
Rocca kirjoitti:Olikohan jknracing tänään viiden aikoihin launeen prismassa? Äänestä kuulin, että Alfa lähistöllä ja visuaalikontakti vahvisti asian: punainen 75!