17.1 Tampereelle ajettaessa moroteltu useampikin Alfisti. IdeaParkista Tampereelle päin ajeltiin punaisen 156 sedanin kanssa pitkään rinnakkain/peräkkäin
makita kirjoitti:Hieno musta 75 tuli vastaan Forssassa Agrimarketin kohdalla, tosin aurinko paistoi niin pahasti silmiin että huomasin vasta kohdalla, eikä tullut tervehdittyä.
Joo täällä bingo Huomasin itsekkin vasta kohdalla... Hirveästi täällä suunnalla ei morotuksia vaihdella, vaikka itse morottelen aika hanakasti..
Lauantain illalla verkatehtaankadulla musta 159 SW 3.2 Q4 jossa konepellissä hopeinen iso alfan logo . Siinä suojatien päällä missä on niitä hidastetöyssyjä
Ei ollut aamulla mun Alfa, ja mun auto on selkeä sininen (blue metallico). Joudun arkisin ajeleen tuolla työsuhde Hyundailla ja sillä olin siinä TB:n pesujonossa tänään, niin en kehdannut heilutella.
Pirkkalan Teboilin risteyksessä bongattu ja viime hetkellä molemmin puolin morotettu 156 SW ? Hetkeä aiemmin samaisella tiellä tuli myös vastaan tumma Getvonen. Pimeää, morotuksista ei tietoakaan
Jos täälä oulussa morottelis kaikkii alfa kuskeja,niin eihän ajeluista tulis muuta ku morottelua.Sama juttu moottoripyörällä ajelulla nykyään.Oikeet Alfat on kyllä bongattu.Saa haisttattaa.
Jos täälä oulussa morottelis kaikkii alfa kuskeja,niin eihän ajeluista tulis muuta ku morottelua.Sama juttu moottoripyörällä ajelulla nykyään.Oikeet Alfat on kyllä bongattu.Saa haisttattaa.
Niin, Alfalla ajelevat "morottelivat" tien päällä kohtalotovereitaan jo paljon ennen internetin keksimistä. Mallista riippumatta..... kuten myös moottoripyöräilijät
Harrikka kirjoitti:Jos täälä oulussa morottelis kaikkii alfa kuskeja,niin eihän ajeluista tulis muuta ku morottelua.Sama juttu moottoripyörällä ajelulla nykyään.Oikeet Alfat on kyllä bongattu.Saa haisttattaa.
Tjuu, täällä on kyllä aika paljon Alfoja. Just äsken pelkästään kävellessäni parkkipaikan lävitte näin yhen hopeisen 159 2.4JTDM:n ja pre-facelift 156:sen. Eilen lenkillä bonjasin yhden farkku 156:sen, harrastepaikan pihalla oli sedani 156 ja mennessä ko paikkaan tuli vastaan 147 ja 156.
Aika tyly on Harrikan kanta tuohon morotteluhommaan Teeppä silleen, että vastaat kädennostoon, mutta et nosta itse. Ei niille kymmenille hopeisille 156:lle tarvi nostaa hanskaa, kun ei nekään välttämättä nosta.
Uudempien Alfojen kuskit on täällä yleensä niin yössä, ettei ne tajua ylipäätään koko ideaa. Mutta toisaalta tuntuu näin harrastajana turhauttavalta kun sattuu kohtaamaan "merkkitoverin", niin saa osakseen mulkoilua ja ehkä jopa keskarin.
No niin täältä ilmoittautuu uus aloittelija alfa kuski ja -morottelija. Eli tänään bongattu 147 oulussa iskon nesteen kohdalla. Nyt siis itellä viikko alfan omistusta (pikkupojasta asti ihailtu merkkiä) ja pian 1000km takana.
oiskohan rocca:n(GT jossa katto telineet) kanssa morotettu pimeässä kumminkin olin näkeväni morotuksen takaisin kariston läheisyydessä kotiin olin menossa
Mitä sinä teet?Katselen Kuutamoa.Sano sille Kuutamolle että ottaa Alfansa alle ja ajaa tiehensä.
Tumbe bongattu Nokian motarin valoissa jonkun jakulaarin repsikan penkiltä. Itse olin siinä äärettömän nopeassa Stilossa, joka jätti jakulaarin tosin voi olla että jakulaarissa ei ollut lappu lattiassa
KJS kirjoitti:Tumbe bongattu Nokian motarin valoissa jonkun jakulaarin repsikan penkiltä. Itse olin siinä äärettömän nopeassa Stilossa, joka jätti jakulaarin tosin voi olla että jakulaarissa ei ollut lappu lattiassa
Nonii.. katoinkin että kylläpäs stilolla on kiire valoista lähtiessä. Juu ei isukki jaggee ihan lappu lattiassa käskyttäny.
Pitääköhän herätä morottelemaan muita. Viikolla tuli kotinurkilla liikenneympyrässä n. 50-v. lady 147:ssa ja nosti kättä. Olin vähän hoo-moilasena kun oli eka kerta kun kanssa-autoilija morjenstaa sitten Peugeot 405 T16 aikojen...
JiiTeeÄssä kirjoitti:Pitääköhän herätä morottelemaan muita. Viikolla tuli kotinurkilla liikenneympyrässä n. 50-v. lady 147:ssa ja nosti kättä. Olin vähän hoo-moilasena kun oli eka kerta kun kanssa-autoilija morjenstaa sitten Peugeot 405 T16 aikojen...
Kun minulla oli 405 T16 niin yhtään samanlaista ei tullut vastaan eikä morotuksia näkynyt
Jyväskylässä tulee useita Alfoja lähes joka päivä vastaan, moroteltu on mutta tänne en ole jaksanut "raportoida".
^niin ei ne muut T16 kuskit minuakaan morjestanut kun ei tainut ketään toista tulla minuakaan vastaan koskaan, mutta oli sitten muita sportti-pösö intoilijoita, jotka tunnisti tuon aikanaan aika harvinaisen ja menevän pelin.
JiiTeeÄssä kirjoitti:Pitääköhän herätä morottelemaan muita. Viikolla tuli kotinurkilla liikenneympyrässä n. 50-v. lady 147:ssa ja nosti kättä. Olin vähän hoo-moilasena kun oli eka kerta kun kanssa-autoilija morjenstaa sitten Peugeot 405 T16 aikojen...
Oisko ollu meidän päiväkodin täti punasella 147lla?
Toimiston parkkihallissa on pari viikkoa ollut uuden näköinen 159. Kyseisellä autopaikalla oli jossain vaiheessa 156 V6, mutta omistaja vaihtoi sen aikanaan johonkin Chrysleriin. Nyt on onneksi palannut takaisin Alfa-kantaan.
Omistaja on tiedossa ja bongasin kaverin tänä aamuna parkkihallissa, jolloin vaihdettiin muutama sana. Kyseessä on kuulemma tuliterä 2.4 JTDm automaatti. Kehuin pelin ja omistaja myhäili tyytyväisyyttä.
Ei vissiin foorumilaisia, mutta laitoinpa bongauksen tähän kuitenkin.
Porin keikalla tänään bongattu Tikkulan ABC:llä puolen päivän aikaan musta 159 sw
ja noin 16.30 Helsingintiellä kun olin paluumatkalla vastaan tuli punainen 156 sw.
evilpet kirjoitti:Lentokentän henkilökuntaparkeissa on alfoja pilvin pimein. Tänään P11:sta oman lisäksi 3 muuta. Lieneekö foorumilaisia kentällä töissä?
Jos Helsinski-Vandaasta on kyse niin ainakin ksi löytyy, tosin parkkeeraan hiukan eri nurkalla.
evilpet kirjoitti:Lentokentän henkilökuntaparkeissa on alfoja pilvin pimein. Tänään P11:sta oman lisäksi 3 muuta. Lieneekö foorumilaisia kentällä töissä?
Jos Helsinski-Vandaasta on kyse niin ainakin ksi löytyy, tosin parkkeeraan hiukan eri nurkalla.
Siitäpä juuri. Säännöllisen epäsäännöllisesti pysäköin siellä, ja aina on vähintään 3 alfaa. Yksi 147 sekä kaksi 156:sta. Toinen vanhempi ja toinen facelifti.. 159:jä nähty myös kaksi... Nämä kaikki tällä viikolla kun olin maanantaina kentällä...
Eilen töistä kotiinpäin ajellessa sain kiinni hopeisen 156 sedanin Jxx-62. Tämä siis vanhalla 3-tiellä (nyk. 130) hiukan Sattulan risteyksen jälkeen Hämeenlinnan suuntaan. Muutaman kerran aikaisemminkin saanut ko. Alfan kiinni samoilla paikkeilla
Ajelin siitä keskustaan ja kävin Shell Expressillä tankkaamassa, niin pois lähtiessäni oli viereisellä kaistalla oman JTD:n "kopio", graf. harmaa SportWagon.
Viime viikolla pongattu jäähallin parkkikselta musta 156 SW 2.4 JTDm. Sama auto on näkynyt siellä aikaisemminkin, oliskohan ollut ti tai ke iltaisin. Piti oikein käydä varmistamassa, että oli 20V JTDm...
Jäähallin rakennustyömaan parkkiksella näyttää seisovan hopeinen 156 SW.
Lohjalla, punanen seiskafemma vilahti viiden jälkeen tänään ohi liikennevaloissa suurlohjankadun-nummentien risteyksessä, tilanne tuli senverran nopiasti etten kerennyt tarkemmin havainnoimaan kuka oli takavetosen talvikäyttökiertueella