CARF Talviharjoittelu Hyvinkäällä 1.2.2009
Valvoja: Moderators
- Tiige
- Viestit: 2305
- Liittynyt: 07 Tammi 2005, 10:50
- Car(s): GT 3.2 Q2
GTV TB
Stelvio 2.2 Q4 (vaimon) - Paikkakunta: Turenki
CARF Talviharjoittelu Hyvinkäällä 1.2.2009
Toistaiseksi kelit näyttää suotuisilta. Onko muita tulossa tuonne parin viikon päästä? Itse tulen jos kardaani ei katkea sitä ennen.
ex. 159 V6, 156 V6, Spider V6, 164 Q4, 156 V6, 75 TS, 75 TC, 164 TS, Alfetta
- Garrett
- Viestit: 418
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:52
- Car(s): R4T ~200kW & V8 166kW & PHEV 120kW+89kW = 3 x 4WD
- Paikkakunta: Nurmijärvi
- Viesti:
Kylmää.
Jees. Nyt voisi olla melkein 100% varma, että tapahtuma toteutuu. Kylmää on luvattu koko viikoksi ja oikein kylmää viikonlopuksi. Laitetaan vaan lämpimästi päälle.
Kahvia yritetään paikalla keittää ja pyritään saamaan grilli kuumaksi. Sisätiloihin pääsee lämmittelemään ja suorittamaan mentaaliharjoittelua.
Kaikki mukaan.
Jees. Nyt voisi olla melkein 100% varma, että tapahtuma toteutuu. Kylmää on luvattu koko viikoksi ja oikein kylmää viikonlopuksi. Laitetaan vaan lämpimästi päälle.
Kahvia yritetään paikalla keittää ja pyritään saamaan grilli kuumaksi. Sisätiloihin pääsee lämmittelemään ja suorittamaan mentaaliharjoittelua.
Kaikki mukaan.
Olin kahden auton loukussa. Huh, selvisin - tuli kolmas.
-
- Viestit: 2037
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- Paikkakunta: Helsinki
- Garrett
- Viestit: 418
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:52
- Car(s): R4T ~200kW & V8 166kW & PHEV 120kW+89kW = 3 x 4WD
- Paikkakunta: Nurmijärvi
- Viesti:
Carf järjestää tapahtumia jäsenilleen. Yhdistyksen säännöissä lukee, että Carfin jäsen voi olla, vaikkei omistakaan Alfa Romeota.nakkis kirjoitti:Tosta carfin tiedotteesta ei oikein käynyt ilmi, saako tulla muullakin, kuin alfalla..?
Voin tarjota omaa "zetoria" lainaan alfa-miehille, jotka takavedolla haluaa radalla leikkiä.
Toivotaan et aikataulut natsaa yhteen ton tapahtuman kanssa..
Ei voida olettaa, että Alfat toimivat aina. Ajoharjoittelua voi harjoittaa muillakin merkeilla. Jos radalle joskus tulee ruuhkaa, niin tapahtuman vastuuhenkilöllä on oikeus liputtaa ensin pois ei-Alfa Romeot.
Itsekin olen vielä ihan kahden vaiheilla tulenko Alfalla vai Fiatilla, todennäköisesti päätän vasta sunnuntaina.
Olin kahden auton loukussa. Huh, selvisin - tuli kolmas.
- Garrett
- Viestit: 418
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:52
- Car(s): R4T ~200kW & V8 166kW & PHEV 120kW+89kW = 3 x 4WD
- Paikkakunta: Nurmijärvi
- Viesti:
Jos olen siis Fiatilla, niin voitaisiin liputtaa, mutta miks? Tuloksiin ei kuitenkaan lasketa, kuin Alfat.. Jos taas tulen Alfalla, niin 3 talvea ajetut kitkarenkaat ja 4000 rpm tuleva tehopiikki eivät välttämättä ole mikään voittava yhdistelmä _jää_radalla.kumimuumi kirjoitti:Tarkoittaako toi sitä että sut voidaan kanssa liputtaa pois jotta muillakin olis mahkuja?Alfalla vai Fiatilla
Sitäpaitsi hauskaahan sinne mennään pitämään.
Mitä painostamiseen tulee, niin... No ... Yrittäkää kovemmin..
Olin kahden auton loukussa. Huh, selvisin - tuli kolmas.
- jiigee
- Viestit: 333
- Liittynyt: 20 Helmi 2007, 14:05
- Car(s): GT 3.2 -05
Ex 156 2.5 V6 -03 - Paikkakunta: Tampere
Tottakai . Kun Alfa Romeot tapaavat radalla, niin aina pitää vähän kisatakin... Eihän tuohon ajanottoon ole pakko osallistua, jos ei taho.anssi_ok kirjoitti:Tuloksiin? Eikös se ole harjoittelu?Garrett kirjoitti:Tuloksiin ei kuitenkaan lasketa, kuin Alfat..
Ohjelma:
12:00 ohjaajakokous ja ratamaksun keräys
12:15 letka-ajona tutustuminen rataan.
12:30 vapaata ajoa.
15:30 ajanotto - 1 auto radalla kerrallaan, lähtö paikoiltaan (käsiajanotto)
16:30 vapaata ajoa klo 18:00 saakka - tarjoilu päättyy, paikkojen siivous.
18:00 Vuoromme radalla päättyy
Kun oikein yrittää ja sitten onnistuu, siihen on tyytyminen.
- Garrett
- Viestit: 418
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:52
- Car(s): R4T ~200kW & V8 166kW & PHEV 120kW+89kW = 3 x 4WD
- Paikkakunta: Nurmijärvi
- Viesti:
On se harjoittelu. Tuloksia saa omaa suoritustaan parantamalla, sen lisäksi tyylistä ja ennenkaikkea varikkokeskusteluissa saa parhaat tulokset.anssi_ok kirjoitti:Tuloksiin? Eikös se ole harjoittelu?Garrett kirjoitti:Tuloksiin ei kuitenkaan lasketa, kuin Alfat..
Olin kahden auton loukussa. Huh, selvisin - tuli kolmas.
Niin. Tuli vaan mieleen, että mitähän vakuutusyhtiö tykkää tuosta ajanotosta siinä vaiheessa, kun jonkun Alfa on rusinana ja pahimmassa tapauksessa kuskikin? Ainakin monissa prätkäajoharjoitteluissa muistutetaan joka kerralla, että ajanotto on kiellettyä juuri tästä syystä.Garrett kirjoitti:On se harjoittelu. Tuloksia saa omaa suoritustaan parantamalla, sen lisäksi tyylistä ja ennenkaikkea varikkokeskusteluissa saa parhaat tulokset.anssi_ok kirjoitti:Tuloksiin? Eikös se ole harjoittelu?Garrett kirjoitti:Tuloksiin ei kuitenkaan lasketa, kuin Alfat..
Tosin jos se ajanotto on erikseen auto kerrallaan, niin ei sen luulisi muiden vakuutuksiin vaikuttavan. Mutta jos sillä ajanottokierroksella mällää, niin voi olla riita edessä vakuutusyhtiön kanssa.. No, en tiedä kun en ole onneksi ikinä joutunut kokeilemaan. Luottakaamme siis enemmän CARFfilaisten tietämykseen!
- Garrett
- Viestit: 418
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:52
- Car(s): R4T ~200kW & V8 166kW & PHEV 120kW+89kW = 3 x 4WD
- Paikkakunta: Nurmijärvi
- Viesti:
Jokainen tulee tilaisuuteen omilla vakuutuksillaan ja oman vakuutusyhtiön tulkinnoillaan. Tiedän, että aikaa ei saisi ottaa, jotta saisi täyden vakuutussuojan. Prätkillä mahdollisuus mällätä ja satuttaa ovat niin paljon suuremmat, että mitään riskiä ei kannata ottaa.anssi_ok kirjoitti: Tosin jos se ajanotto on erikseen auto kerrallaan, niin ei sen luulisi muiden vakuutuksiin vaikuttavan. Mutta jos sillä ajanottokierroksella mällää, niin voi olla riita edessä vakuutusyhtiön kanssa.. No, en tiedä kun en ole onneksi ikinä joutunut kokeilemaan. Luottakaamme siis enemmän CARFfilaisten tietämykseen!
Tapahtumissa otetaan aika yksittäisille autoille ja jokainen ajaa siinä omalla vastuullaan. Ei ole pakko ajaa, jos ei halua.
Olin kahden auton loukussa. Huh, selvisin - tuli kolmas.
- silverine
- Viestit: 2351
- Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
Onkos muuten kuinka röykkyinen ajobaana ollut
männä vuosina...?
männä vuosina...?
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
ajoharjoittelu
Ennen clubin jäärataajoissa otettiin aika ja jaettiin palkinnat muillakin merkellä ajaville jäsenille. En mä nyt varmaan Ritmolla pärjää, mut tykkään ajaa kelloa vastaan. tulisi kyllä Jeepillä, mutta pitää harjoitella lumpparirallia varten. Etuveto sillä en opi koskaan varmaan ajamaan.
Mitä pienempi vika sitä suurempi leka
- Tiige
- Viestit: 2305
- Liittynyt: 07 Tammi 2005, 10:50
- Car(s): GT 3.2 Q2
GTV TB
Stelvio 2.2 Q4 (vaimon) - Paikkakunta: Turenki
Ilmeisesti kyseessä on jäädytetty maarata. Pikaisella googletuksella löytyi pari kuva linkkiä viime viikonlopulta radalle.com:n tapahtumasta kyseiseltä radalta. Linkki1 ja linkki2. Jos vaan on samassa kunnossa kuin noissa kuvissa, niin ei toi nyt pahalta kynnöspellolta näytä(?).Monza kirjoitti:Tämä kiinnostais täälläkin, tuota maavaraa kun ei ole liiaksi. Jos se rata on kyntöpeltoa, niin ei tuolla minkän pääse. Onko siellä jääosuutta?silverine kirjoitti:Onkos muuten kuinka röykkyinen ajobaana ollut
männä vuosina...?
ex. 159 V6, 156 V6, Spider V6, 164 Q4, 156 V6, 75 TS, 75 TC, 164 TS, Alfetta
- Rocca
- Viestit: 159
- Liittynyt: 30 Syys 2004, 01:55
- Car(s): 2000 GTV -74 ja 156 2.5 -98. Aprilia Moto 6.5, 159 & 147
- Paikkakunta: Lahti
Alkaa flunssa hellittää, pystyn varmaan lähtemään. Sopisko Renkomäen ABC mistä eteenpäin n. klo 11. Onkohan siitä muita ajelemassa ohi kohti etelää?gYdEbUh kirjoitti:Mukana (yritän) ollaan. Päätä sinä letkan pääpromoottorina missä keskustan 'kuppilassa' ja mihin aikaan törmätään.Tiige kirjoitti:Onkos ketään Lahden suunnilta lähdössä, tai sen ohi ajamassa. Saisiko letkaa aikaiseksi?
Senza cuore saremmo solo macchine!
Tulossa paikalle. Röykkyjä tovottavasti ei ole paljoa, meinaan keulan maavara aika niukka.Monza kirjoitti:Tämä kiinnostais täälläkin, tuota maavaraa kun ei ole liiaksi. Jos se rata on kyntöpeltoa, niin ei tuolla minkän pääse. Onko siellä jääosuutta?silverine kirjoitti:Onkos muuten kuinka röykkyinen ajobaana ollut
männä vuosina...?
- Tiige
- Viestit: 2305
- Liittynyt: 07 Tammi 2005, 10:50
- Car(s): GT 3.2 Q2
GTV TB
Stelvio 2.2 Q4 (vaimon) - Paikkakunta: Turenki
Renkomäen ABC klo. 11 sopii hyvin. Voi samalla käydä nappaamassa grillattavaa matkaan.Rocca kirjoitti:Alkaa flunssa hellittää, pystyn varmaan lähtemään. Sopisko Renkomäen ABC mistä eteenpäin n. klo 11. Onkohan siitä muita ajelemassa ohi kohti etelää?gYdEbUh kirjoitti:Mukana (yritän) ollaan. Päätä sinä letkan pääpromoottorina missä keskustan 'kuppilassa' ja mihin aikaan törmätään.Tiige kirjoitti:Onkos ketään Lahden suunnilta lähdössä, tai sen ohi ajamassa. Saisiko letkaa aikaiseksi?
ex. 159 V6, 156 V6, Spider V6, 164 Q4, 156 V6, 75 TS, 75 TC, 164 TS, Alfetta
- Abarth
- Viestit: 3093
- Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
- Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3 - Paikkakunta: Riihimäki
Toi vauhtipuisto on sellanen paikka, että sielä yleensä tuulee jonkin verran. Viime viikonloppuna oli vain nelisen astetta pakkasta ja tuntui melko kylmältä vaikka olin muka pukeutunut kunnolla.
Nyt jos on vielä kymmenen astetta enemmän pakkasta niin suosittelen, että porukat laittaa oikeesti kunnolla päälle.
Lämmittelemään pääsee sisälle, mutta ne tilat eivät ole käsittääkseni kovin suuret eli kannattaa varautua myös ulkona patsasteluun.
Nyt jos on vielä kymmenen astetta enemmän pakkasta niin suosittelen, että porukat laittaa oikeesti kunnolla päälle.
Lämmittelemään pääsee sisälle, mutta ne tilat eivät ole käsittääkseni kovin suuret eli kannattaa varautua myös ulkona patsasteluun.
- Ciancarlo
- Viestit: 1935
- Liittynyt: 28 Loka 2004, 14:54
- Car(s): La macchina: GT 3,2
La moto: Duca 1199S Panigale - Paikkakunta: Hki
Lystiä oli! Kyllä oli liukas rata, joten helposti olisi päässyt penkkaan. Ja oli kiva taas nähdä kasvoja nimimerkkien takaa.
Kiitokset vielä kerran järjestäjille ja erityisesti Garrett:lle.
Kiitokset vielä kerran järjestäjille ja erityisesti Garrett:lle.
Viimeksi muokannut Ciancarlo, 01 Helmi 2009, 18:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alfa Romeo - Una macchina vera dell'autista!