Päivällä Lahdessa, kiveriön kauppojen parkkiksella punanen GT. Trion parkkihallissa vaalean sininen 156 GTA sekä toinen GT. Harvoin tunnin sisään tälläsen kaluston bongaa
Kummityttöni kummitädillä on tuollainen Lahdessa, eivät olleet (vielä) foorumilla aktiivisemmin käyneet. Täytyy ahdistella seuraavan kerran kun tapaan taas
Musta (tai tummansininen) 156 JTS AZZ-*** Ison Omenan parkkipaikalla. Mikäli foorumilaisen auto ja vaimolla/tyttöystävällä ajossa, niin kannattanee katsoa missä kunnossa etupuskuri on, veteli aika vauhdikkaasti keulan jäätyneeseen lumikasaan.
Eilen illalla Ipi76 puunaamassa GT:tä TI-hallissa, tänään puoli neljän aikaan Peltolammilla musta 155, antsa? Ja vaikka kuinka monta muuta joilta ei morotuksia.
Valkeakoskella eilen (torstaina) n. klo 16.15 musta facelift 156SW Tehtaankadulla, siinä Tehtaankentän kohdalla, sekä heti perään met.hohto punainen 166 samalla kadulla.
Oulussa oulunsuuntien ja kajaanintien valoissa bongattu sininen 159 SW. Hurautti sen verran keskittyneenä valojen läpi, ettei varmastikaan huomannu toista alfakuskia
Lappeenrannan Rakuunamäellä, tarkemmin upseerikerhon edustalla bongattu ohi ajava 156 sw. Väri oli semmoinen sinisen harmaa...
En ole aiemmin autoa paikallisliikenteessä tavannut. Liekö omistaja foorumilla?
Eilen oli ihan kivaa. Tänään ei sitten taas niinkään..
Puolen päivän jälkeen Mikkelissä Savon työpaikan edessä parkissa upea musta 75 Twin Spark ja neljän aikaan Graanin valoissa vastattiin morotukseen punaisesta 156:sta.
Ei taida olla foorumilaisia kumpikaan, mutta tuo 75 on kyllä paikkakuntalainen.
Heilautin lapaa ~20kpl 156, 159, 166, 155, 147 välillä Kuusankoski-Pori-ksnk. Menin keskiviikkona ja tulin äsken. En ainakaan huomannut yhtään vastausta.
Tänään neljän puoli viiden välillä oisko 20 kilsaa ennen Lahtea Mikkelin suunnasta ohitin tumman (ruske a tai harmaa/musta )159: n jonka kuljettaja oli puhelimessa. Liekö palstalaisia... jos näit vaalean vihreän 156:n niin solin mä. En osaa sanoa mistä johtuu, mutta muita Alfoja ei ole kiva ohitella. Joten lisää hanaa ystävät!
Q-systemin auto bongattu, itse omistajaa en tunnista, mutta on omassa alokasjaoksessani. Siellä seisoo Santahaminan laiturilla jlx-80.. Ja tieto, että on omassa jaoksessa tuli tänään, kun kaikki muut jaokset ovat lomilla..
Eilen noin klo 11 bongattu kehä ykkösellä leppävaaran kohdilla sininen FL-147 vilkuttelemassa valoja renun takapuskurissa. Vastasin tervehdykseen kansainvälisellä käsimerkillä ja samaantapaan valoja vilkuttelemalla kun tuo kiireinen kanssa-autoilija pääsi ohi.
Kaveri tais tietää että mulla on kotona Alfa kun noin innokkaasti tervehti.
Kukas painoi juuri hetki sitten Kauppakatua keskustaan päin Lappeenrannassa? Autovalinta oli aika mielenkiintoinen talvikäytöön, Alfetta GTV6, väri viininpunainen. Ääni erottui edukseen korollien ja ooppeleiden jonossa...
Eilen illalla noin klo 6 oli Pietarsaaressa Itäkunnantien varteen parkkeerattu hieno pun 2.5 156 sedan. Ajoin omani tietenkin sen eteen parkkiin. Parin tunnin päästä auto poistunut. Foorumilaisia?
Oliko Zulak liikenteessä Tiistaina 10 pvä. Salpakankaalta Jokimaalle menevällä tiellä joskus klo 16 jälkeen. Spider, punainen, ulkomaiset kilvet ja taisi olla toinen ajovalokin pimeänä. Minä tietysti Themalla liikenteessä.
Aavistuksen offtopic mutta....Tuossa viiden maissa päivystin Ylöjärven Deliwayn kohdalla valoissa kun Vaasaan päin suhahti met. beesin/kahvin-värinen Lancia Ypsilon kyydissään kaksi Leidiä....Tyylikästä! Mahtaako "Laku" tietää asiasta jotain....
Eilen ja toissapäivänä bongattu ja morotettu todella hieno 159 farkku Oulussa välillä puolivälinkangas-linnanmaa. Niin ja toissapäivänä morotettu myös höyhtyässä musta gt(tästä ei vastausta).
routasydän kirjoitti:Eilen ja toissapäivänä bongattu ja morotettu todella hieno 159 farkku Oulussa välillä puolivälinkangas-linnanmaa. Niin ja toissapäivänä morotettu myös höyhtyässä musta gt(tästä ei vastausta).
Perjantaina saatoin olla mä jos se oli tollanen metalliviininpunen. Puokkarilla on pörrännyt tollanen samanvärinen, mutta 3,2l Q4:nen...
Noita taitaa olla nyt kolme saman väristä Oulussa. Eikös sullakin ollu saman värinen.
routasydän kirjoitti:Eilen ja toissapäivänä bongattu ja morotettu todella hieno 159 farkku Oulussa välillä puolivälinkangas-linnanmaa. Niin ja toissapäivänä morotettu myös höyhtyässä musta gt(tästä ei vastausta).
Perjantaina saatoin olla mä jos se oli tollanen metalliviininpunen. Puokkarilla on pörrännyt tollanen samanvärinen, mutta 3,2l Q4:nen...
Noita taitaa olla nyt kolme saman väristä Oulussa. Eikös sullakin ollu saman värinen.
Eiku mulla on normi punanen. Oli kyllä yks viinipunanenki harkinnassa, mutta väri ei avokille kelvannu Omiin suosikkiväreihin kuuluu se kylläkin.