Kiitos vinkistä. Osaan kuvitella miltä se näyttäisi. Onhan puupinta upea. Jatkan kuitenkin valitsemallani "uralla" vaikka.... noh, lievästi palaneen maalin käryä yms.. Buranalla hoituu hengitysilman mukana tulevien myrkkyjen aiheuttama päänsärky. Ja homma jatkuu, jatkuu, jatkuuuLaku kirjoitti:Käy ostamassa 4 mm fanerilevyä, tee 1m x 1m palasia ja naulaa kattoon, petsaa mieleisesi väriseksi ja listat saumojen päälle.
Yleinen avautumis-ketju
Valvoja: Moderators
- JiiPee
- Viestit: 2476
- Liittynyt: 08 Marras 2004, 20:25
- Car(s): BMW K100RS-86
Ex: MiTo QV -10, 156 2.0TS -98 - Paikkakunta: Vantaa
Jos menee pieleen ja harmittaa tarpeeksi, pura. Ei mistään hyvää saa, jos ei tee ja pura -Panu Kaila
yleinen avautumis
Käy ihmeessä ostamassa 3 M hengitysuojain ja siihen suodatin jolla pystyy maalaamaan auton 2 komponettiväreillä. Maksaahan se Buranaa enemmän, mutta terveyden tähden.
Mitä pienempi vika sitä suurempi leka
- Alfisti_61
- Viestit: 134
- Liittynyt: 14 Loka 2003, 02:58
- Paikkakunta: Mäntsälä
Perjantaiaamu liikenteessä välillä Mäntsälä - Kirkkonummi. Pakkasta 5 - 8 astetta ja KURA LENTÄÄ Mä en saakuta ymmärrä tätä suolaamisvimmaa joka tuntuu paisuvan jo aivan suhteettomiin mittasuhteisiin!
Onkohan kukaan tutkinut kuinka moni onnettomuus johtuukin suolapaskan aiheuttamista haitoista kuten näkyvyyden heikkenemisestä umpeen muurautuvan tuulilasin ja ajovalojen muodossa puhumattakaan siitä kun sitten pakastuu tarpeeksi ja se märkä tienpinta lopulta jäätyy.
Entäpä sitten haitat joita suolaamisesta koituu pohjavesille, autojen pelleille jne.
Pitäisköhän ruveta kulkemaan työmatkat helikopterilla. Saatana.
Onkohan kukaan tutkinut kuinka moni onnettomuus johtuukin suolapaskan aiheuttamista haitoista kuten näkyvyyden heikkenemisestä umpeen muurautuvan tuulilasin ja ajovalojen muodossa puhumattakaan siitä kun sitten pakastuu tarpeeksi ja se märkä tienpinta lopulta jäätyy.
Entäpä sitten haitat joita suolaamisesta koituu pohjavesille, autojen pelleille jne.
Pitäisköhän ruveta kulkemaan työmatkat helikopterilla. Saatana.
- Keltsi
- Viestit: 1683
- Liittynyt: 14 Kesä 2004, 21:33
- Car(s): 155 Q4, 156 2.4 JTD 10V, 156 GTA, 164 TB, B5 Qt
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Sama homma eilen, kun ajelin lahteen. Ihmettelin hetken, että mitä ihmettä nyt sataa, mutta hetken päästä tajusin ilmassa olevan kaukana edessä menevän nostattaman kurasumun joka sitten jäätyi ilmassa ja jäi siihen leijailemaanAlfisti_61 kirjoitti:Pakkasta 5 - 8 astetta ja KURA LENTÄÄ
Taitaa nykyisin olevan tavoitteena, että tuolla pärjäisi kesärenkailla ympäri vuoden. On muuten aivan loistavassa kunnossa noi tienpinnat, kun asfaltin pinta on koko ajan sula/märkä ja siinä jurrataan nastoilla... Ja nyt kun talous menee huonosti, niin määrärahoja leikataan tietysti uudelleen asfaltoimisesta No, onneksi suolan kylvämiseen tuntuu rahaa rittävän... Kohta kaikki asfaltti on kulunut pois ja hiekka tullut näkyviin, niin ei tarvitse enään hiekoittakkaan
"No smoke => no power => no hope"
- jeQQ
- Viestit: 4190
- Liittynyt: 22 Kesä 2006, 18:01
- Car(s): Z1100, 147GTA, 33 Giardinetta 4x4
- Paikkakunta: Vihti
Vituttaa, kun ihmiset eivät osaa käyttää edes pitkää kiihdytyskaistaa! Sitten itse kun ajelee Unolla ja huomaa, että Kehä-1:llä on vauhtia 50km/h, ni alappa siinä sitten kiihdyttelemään!
Lisäksi netti ei skulaa pöytäkoneessa, tulee piuhalla. WLan kylläkin toimii läppäreillä, siis ei jumalauta mitä sontaa.
Ja sitten vituttaa vielä yksi asia, mutta olkoon..
Lisäksi netti ei skulaa pöytäkoneessa, tulee piuhalla. WLan kylläkin toimii läppäreillä, siis ei jumalauta mitä sontaa.
Ja sitten vituttaa vielä yksi asia, mutta olkoon..
- Janne
- Viestit: 2015
- Liittynyt: 19 Huhti 2004, 21:12
- Car(s): Käyttöharraste 155 V6 -92, Exät: 159 SW 1750 TBi Business Centenary -11, 156 SW 1.8 TS Super -01, 75 TS -89. Käyttis: Bmw X1 -18
- Paikkakunta: Oulu
Ilman valoja ajavat mersukuskit saatana! En tiedä onko tämä ihan oululainen vaiva, vai koko mersukansan kautta maapallon, mutta järkiään meseissä ei pala ajovalot, ei edes parkit.
Tänään lumituiskussa meinasin kilauttaa pari kertaa todella pahan mällin näiden vatipäiden kanssa. Miettikää yhtälö: lunta tulee ihan helvetisti ja tuulee + lumi pöllyää & kaveri ajaa harmaalla tai valkoisella mesellä ilman minkäänlaista tuikkua. Kyllä kait tuollasilta pitäs ottaa kortti pois. Ehkä uusimmissa meseissä on jo ajovaloautomatiikka, mutta A-, C- ja 190 -sarjoissa, niitä ei ilmeisesti ole.
Tänään lumituiskussa meinasin kilauttaa pari kertaa todella pahan mällin näiden vatipäiden kanssa. Miettikää yhtälö: lunta tulee ihan helvetisti ja tuulee + lumi pöllyää & kaveri ajaa harmaalla tai valkoisella mesellä ilman minkäänlaista tuikkua. Kyllä kait tuollasilta pitäs ottaa kortti pois. Ehkä uusimmissa meseissä on jo ajovaloautomatiikka, mutta A-, C- ja 190 -sarjoissa, niitä ei ilmeisesti ole.
Vetuttaa ajaa pohjavesialue tiepätkällä jota ei suolata, nopeus stana sopeutettava kelin mukaan ja perille pitäis ehjänä päästä Sitte tulee suolattu loppupätkä ja pissapojassa pelkkää vettä robbarin -40 neste oli liian kallistaAlfisti_61 kirjoitti:Perjantaiaamu liikenteessä välillä Mäntsälä - Kirkkonummi. Pakkasta 5 - 8 astetta ja KURA LENTÄÄ Mä en saakuta ymmärrä tätä suolaamisvimmaa joka tuntuu paisuvan jo aivan suhteettomiin mittasuhteisiin!
Onkohan kukaan tutkinut kuinka moni onnettomuus johtuukin suolapaskan aiheuttamista haitoista kuten näkyvyyden heikkenemisestä umpeen muurautuvan tuulilasin ja ajovalojen muodossa puhumattakaan siitä kun sitten pakastuu tarpeeksi ja se märkä tienpinta lopulta jäätyy.
Entäpä sitten haitat joita suolaamisesta koituu pohjavesille, autojen pelleille jne.
Pitäisköhän ruveta kulkemaan työmatkat helikopterilla. Saatana.
Saksan tuontien ominaisuuksia... ei vain mesessä vaan monissa muissakin merkeissä. Siellä kun ajellaan ilman valoja päivällä jos ei satu ajamaan isoa kovaa motarillaJanne kirjoitti:Ehkä uusimmissa meseissä on jo ajovaloautomatiikka, mutta A-, C- ja 190 -sarjoissa, niitä ei ilmeisesti ole.
Ex. 33 1.5 4x4 SW '88
- alfa 156 v6
- Viestit: 5150
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
Joo, ja tossa BMW:ssä ainakin vielä sellainen ominaisuus että automatiikkakaan ei laita valoja päälle jos ulkona on tarpeeksi valoisaa... Eli suomen oloihin melko turha kampe, koko ajan saa seurata onko valot päällä vai ei. Saattaa sammuttaa kesken ajon valot kun aamuhärässä lähdet liikkeelle ja sitten aamu valkeneekin auton mielestä riittävästi.eltsu kirjoitti:Saksan tuontien ominaisuuksia... ei vain mesessä vaan monissa muissakin merkeissä. Siellä kun ajellaan ilman valoja päivällä jos ei satu ajamaan isoa kovaa motarillaJanne kirjoitti:Ehkä uusimmissa meseissä on jo ajovaloautomatiikka, mutta A-, C- ja 190 -sarjoissa, niitä ei ilmeisesti ole.
Asiallista! Jottei menisi aivan offtopiciksi niin tulipa sitten pyörähdettyä oikealle kääntyessä risteyksessä, kun piti kikkailla uudella lumella... Hartialukko iski kun ei voinut suoristaa vastaantulevan liikenteen takia. No vauhtia oli vaan n. 30 ja auto pysyi omalla puolella mutta jäi törkeästi penkkaa vasten poikittain, mikä tietty nolottaa lopputalven.
-
- Viestit: 112
- Liittynyt: 28 Huhti 2006, 10:20
- Paikkakunta: Oulainen
Vitun vittu.. Auto taas reistaa, pakosarja piti hitsata, tehoa hukassa, en saanut uutta pörinäpönttöä paikalleen, lunta tulee ihan saatanasti, teitä ei aurata, ovet jäätyy, alusta kolisee, bensa maksaa ihan vitusti... Ja kaikki vaan vituttaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Huh.. jo helpottaa..
Huh.. jo helpottaa..
Miksi se noin teki? Voiko sen korjata? Miksei??!! No voi &¤¤#¤%¤!!!
- Wile E. Coyote
- Viestit: 4112
- Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
Vähän vastaava tarina minullakin, pätkiminen loppui suurinpiirtein päivä sen jälkeen kun soitti asiakaspalvelu / helldeskiin. (säätivät jotain)PK kirjoitti:Vaihdoin soneran laajakaistan paikalliseen operaattoriin, kun sonera alkoi ahneeksi... no nyt nettiyhteys pätkii. On modeemia resetoitu, mut ei...
p.s tämän itkun näpyttelin sixaxis-peliohjaimella
VMP
- silverine
- Viestit: 2351
- Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
Aasinsiltana.legza kirjoitti:Mun autopaikalle ilmestyny pöllitty auto viime yönä. Taas kokemusta rikkaampana...
Minäpä taas näin unta jossa olin pienen tyttäreni kanssa
ajelulla, pysähdyin tankkaamaan ja jätin auton käymään
huoltsikan pihalle(never IRL mut kai oli kylmä tms.).
Huoltsikalla piti sitten pissattaa tyttö, kuunnella mankumisia
ja hyllystä ei millään meinannut löytyä jotain mitä olin etsimässä.
Ja takaraivossa koko ajan että Alfa pihalla, avaimet sisällä...
Kun viimein pääsin ulos niin kas, autoa ei missään.
En muista enää millä päästiin kotiin mutta seuraavana aamuna
pihaan hinattiin Alfani kyljet ruvella, runko mutkalla ja ripustukset
sojottamassa itään ja länteen. Hinausauton kuljettaja tarjosi romusta
6ke . Ajattelin vaan että tais jäädä tän kesän Alfa Cupit
sitten väliin.
Heräsin todellisuuteen jossa autoni myyntiarvo ei taida olla edes 6ke.
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
- Wile E. Coyote
- Viestit: 4112
- Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
- hagger16
- Viestit: 3071
- Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
- Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98 - Paikkakunta: Savonlinna
Metsäyhtiö UPM antoi tänään yt-neuvottelukutsun yli 1300:lle työntekijälleen. Yhtiö aloittaa neuvottelut sahaliiketoimintansa henkilöstön lomauttamiseksi määräajaksi ja Kaukaan vaneritehtaalla yli 90 päiväksi.
Perseen suti.
Juttu kokonaisuudessaan: Kauppalehti
Perseen suti.
Juttu kokonaisuudessaan: Kauppalehti
Senza cuore saremmo solo macchine
-
- Viestit: 187
- Liittynyt: 28 Tammi 2009, 10:32
- Car(s): GTV6 -84
156 2,4jtd -05 - Paikkakunta: Seinäjoki
Onhan tuo aika vittumaista, mutta eipä näitä tapauksia jotka tuollasta tekee tartte paljoa provosoida. Itelläni kun oli aiemmin Hyundain Coupe just hommattuna niin joku oli ensimmäisenä viikonloppuiltana käyny tyhjäämässä renkaat, onneksi ystävällisesti venttiilien kautta itse tuohon samaiseen taloon olin muuttanut vasta samalla viikolla....teeässä kirjoitti:kiitokset pk:lle osanotösta, joo vituttamaan pistää tommonen teko, enkä oo mielestäni ees vittuullu naapureille. varmaan ollu auto jonkun "voimamiehen" tiellä tai jotain...
Edit: Etelä-Pohjalaiset kateellista porukkaa siis, kotikuntaas kun vilkaisin, tuokin sjoella tapahtunutta
Viimeksi muokannut -TMP-, 11 Helmi 2009, 09:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kolvaa ne bagien johdot nyt ensin vaikka penkkien alta jos airgagien yksikköä ei ole todettu vialliseksi.Java kirjoitti:Pitäisi katsastaa 156, ja en nyt löydä sitä threadia, missä oli juttua/ohjeet pelkääjän airbagin merkkivalon kytkemiseksi johonkin muuhun valoon siinä kojetaulussa Tämä on avautumista...
Ja sen jälkeen kuittautat valon.
Yleensä vika on niiden liittimissä.
- liekki
- Viestit: 1079
- Liittynyt: 31 Maalis 2005, 17:50
- Car(s): Mitoc TCT 135hv
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Nimenomaan.
GTV:ssä paloi bagin valo ja viime viikolla kävin nollauttamassa. Ei antanut nollata ja antoi vikakoodia kuljettajan puolella olevasta katkoksesta.
Viikonloppuna penkki irti, tummuneet apicot hemmettiin sieltä ja sokeripala tilalle. Maanantaina valo nollaantui aivan niinkuin pitääkin. Ja sen valon voi nollata muuallakin kuin deltassa. Ilmeisesti pitää löytyä vain Boschin lukulaitteet. Autocom tms ei osaa ainakaan GTVtä lukea. Hintaa oli 30e valtuutetussa Citroen huollossa.
GTV:ssä paloi bagin valo ja viime viikolla kävin nollauttamassa. Ei antanut nollata ja antoi vikakoodia kuljettajan puolella olevasta katkoksesta.
Viikonloppuna penkki irti, tummuneet apicot hemmettiin sieltä ja sokeripala tilalle. Maanantaina valo nollaantui aivan niinkuin pitääkin. Ja sen valon voi nollata muuallakin kuin deltassa. Ilmeisesti pitää löytyä vain Boschin lukulaitteet. Autocom tms ei osaa ainakaan GTVtä lukea. Hintaa oli 30e valtuutetussa Citroen huollossa.
Sori offtopic:
tarviiko muka nollauttaa, jos tilanne on tämä:
-Kun airbägin laittaa päälle avaimella sieltä pelkääjän puolelta, valo jää palamaan. Kun sen ottaa pois niin valo vilkkuu hetken ja sitten sammuu. Pitää tosiaan tarkistaa tuo kytkentä viikonloppuna. Kuskin puolelle ei tarvitse varmaan vaivautua ellei vikaa ole sielä?
tarviiko muka nollauttaa, jos tilanne on tämä:
-Kun airbägin laittaa päälle avaimella sieltä pelkääjän puolelta, valo jää palamaan. Kun sen ottaa pois niin valo vilkkuu hetken ja sitten sammuu. Pitää tosiaan tarkistaa tuo kytkentä viikonloppuna. Kuskin puolelle ei tarvitse varmaan vaivautua ellei vikaa ole sielä?
"Kyntämisessä ei ole mitään järkeä, jos ei kylvä siementä"
wtf? Oonkohan sitten sen kyljen kytkimen ymmärtäny aivan väärin Onkohan se just niin päin, että on se "turvatyynyttömyysmoodi" päällä ja pois.. No pitääpä tarkistaa huomenna! Kiitos!Jalamari kirjoitti:Noinhan se kuuluukin tehdä. keltainen valo palaa taulussa silloin kun Apukuskin Airbag käännetty pois käytöstä. ja silloin kun on käytössä niin kääntäessä virrat päälle vilkuttaa vähän aikaa huomioksi että on käytössä. Sillon kun punainen valo jää palamaan niin on jotain vikaa...
"Kyntämisessä ei ole mitään järkeä, jos ei kylvä siementä"
- HopeinenQ
- Viestit: 439
- Liittynyt: 20 Tammi 2006, 23:12
- Car(s): Kia Cee'd SW 1.6 -14
- Paikkakunta: Hyvinkään ruhtinaskunta
[saatana]
Tänään aamulla, kun ajelin Helsingistä kohti Hyvinkäätä jouduin tekemisiin oikein teiden ritarin ja oikein liikenteessä ajavien ylipäällikön kanssa...
Vein autoni aamusella Konalaan Alfan pojille laitettavaksi (EGR-venttiili) ja lähdin ajelemaan laina autolla kotiin (Alfa 147 ja on muutes melkoisen pähee ajettava). Heti Kaivokselan jälkeen perään tuli varmaan Volvolandian puheenjohtaja hinkuttamaan uusikoppaisella V70:llä ja vilkutteli pitkiään siellä perässä. Alueella on 80km/h nopeusrajoitus ja mulla oli vauhtia n. 100km/h. Oikea kaista oli täynnä autoja ja Volvokuski yritti jopa ohitusta vasemmalta.
Tätä jatkui varmaan puolisentoista kilometriä ja ilmeisesti Volvokuskin mielestä en osannut ajaa - tässä vaiheessa tuli jo äänimerkki mukaan ilmoittamaan uusista liikennesäännöistä, jotka minä Urpo olin ilmeisesti missannut.
Kaveri oli muuten sitten todella lähellä ja pari kertaa provosoituneena polkaisin jarrua (tein tyhmästi, koska se vain lisäsi Volvokuskin käsitystä siitä, että en osaa ajaa).
Kun oikealle kaistalle tuli tilaa siirryin sinne ja Volvokuski pääsi ohitse äänitorveaan soittaen ja Volvolandian peace-merkkejä näytellen (keskisormia oli ainakin kaksi pystyssä).
Mutta suuresti mua ihmetyttää, että mihin se Volvokuski kuvitteli minun häntä väistävän?! Ojaan vai kiilaamalla sinne muiden sekaan ja aiheuttamalla paheksuntaa. Toivottavasti kuski kuitenkin rauhottui eikä alkanut muita tämän jälkeen kiusaamaan.. Ihme touhua!
[/saatana]
Tänään aamulla, kun ajelin Helsingistä kohti Hyvinkäätä jouduin tekemisiin oikein teiden ritarin ja oikein liikenteessä ajavien ylipäällikön kanssa...
Vein autoni aamusella Konalaan Alfan pojille laitettavaksi (EGR-venttiili) ja lähdin ajelemaan laina autolla kotiin (Alfa 147 ja on muutes melkoisen pähee ajettava). Heti Kaivokselan jälkeen perään tuli varmaan Volvolandian puheenjohtaja hinkuttamaan uusikoppaisella V70:llä ja vilkutteli pitkiään siellä perässä. Alueella on 80km/h nopeusrajoitus ja mulla oli vauhtia n. 100km/h. Oikea kaista oli täynnä autoja ja Volvokuski yritti jopa ohitusta vasemmalta.
Tätä jatkui varmaan puolisentoista kilometriä ja ilmeisesti Volvokuskin mielestä en osannut ajaa - tässä vaiheessa tuli jo äänimerkki mukaan ilmoittamaan uusista liikennesäännöistä, jotka minä Urpo olin ilmeisesti missannut.
Kaveri oli muuten sitten todella lähellä ja pari kertaa provosoituneena polkaisin jarrua (tein tyhmästi, koska se vain lisäsi Volvokuskin käsitystä siitä, että en osaa ajaa).
Kun oikealle kaistalle tuli tilaa siirryin sinne ja Volvokuski pääsi ohitse äänitorveaan soittaen ja Volvolandian peace-merkkejä näytellen (keskisormia oli ainakin kaksi pystyssä).
Mutta suuresti mua ihmetyttää, että mihin se Volvokuski kuvitteli minun häntä väistävän?! Ojaan vai kiilaamalla sinne muiden sekaan ja aiheuttamalla paheksuntaa. Toivottavasti kuski kuitenkin rauhottui eikä alkanut muita tämän jälkeen kiusaamaan.. Ihme touhua!
[/saatana]
- JiiPee
- Viestit: 2476
- Liittynyt: 08 Marras 2004, 20:25
- Car(s): BMW K100RS-86
Ex: MiTo QV -10, 156 2.0TS -98 - Paikkakunta: Vantaa
Näitä tapaa tien päällä aina toisinaan. Toivottavasti nämä kuvaamasi tapaukset ovat harvassa. Joskus kieltämättä tuntuu siltä, että joidenkin automerkkien mukana tulee lisävarusteena vasemman kaistan omistusoikeusHopeinenQ kirjoitti:.... jouduin tekemisiin oikein teiden ritarin ja oikein liikenteessä ajavien ylipäällikön kanssa...
Jos menee pieleen ja harmittaa tarpeeksi, pura. Ei mistään hyvää saa, jos ei tee ja pura -Panu Kaila
Jos ei nyt ihan päivittäistä, niin viikottain tuohon törmää esim. hämeenlinnan tiellä. Ei ehkä ihan reilua, mutta itse provosoidun sen verran että tiputan vauhdin oikean kaistan vauhtiin, jos noilla mulkuilla ei ei ole vilkkuja katolla, niin niillä ei voi olla sen kiireempi kuin muillakaan.JiiPee kirjoitti:Näitä tapaa tien päällä aina toisinaan. Toivottavasti nämä kuvaamasi tapaukset ovat harvassa. Joskus kieltämättä tuntuu siltä, että joidenkin automerkkien mukana tulee lisävarusteena vasemman kaistan omistusoikeusHopeinenQ kirjoitti:.... jouduin tekemisiin oikein teiden ritarin ja oikein liikenteessä ajavien ylipäällikön kanssa...
Itse asennoidun, ettei ole minulta pois, jos joku menee minusta ohi tai on kiireisempi. Annan tietä mielelläni ja vaihdan jopa välillä oikealle kaistallekin. Mielestäni pitkien väläyttely vasemmalla kaistalla saisi yleistyä, hyvä tapa osoittaa jos on tulossa kovempaa vauhtia. Ajonopeuden valvontaan on Suomessa oma instanssinsa, joten ei minulle ole ongelma väistää vaikka ajaisin 20km/h ylinopeutta, eikä minulla ole tarvetta haitata kovempaa ylinopeutta ajavan matkantekoa. (koskaanhan en aja, eikä aja kukaan muukaan)
Enkä viittaa ylläolevalla millään tavalla HopeinenQ:n tapaukseen. Alkoi vaan yleinen Suomen liikennekulttuuri tai lähinnä sen puute vi*uttamaan. Perhanan vilkku urpot ym perseilijät!!!!
(jopa wanhassa saksa-autossa on sellainen vilkku, ettei se pala koko aikaa vaan menee jotenkin palaa-eipala-palaa-eipala tyylisesti, kuluu vähemmän käytettäessä.)
Enkä viittaa ylläolevalla millään tavalla HopeinenQ:n tapaukseen. Alkoi vaan yleinen Suomen liikennekulttuuri tai lähinnä sen puute vi*uttamaan. Perhanan vilkku urpot ym perseilijät!!!!
(jopa wanhassa saksa-autossa on sellainen vilkku, ettei se pala koko aikaa vaan menee jotenkin palaa-eipala-palaa-eipala tyylisesti, kuluu vähemmän käytettäessä.)
VMP