Tänään oli vantaa/tuusula/kerava akselilla paljon alfoja. Punanen 156 josta morotus puolen päivän korvilla radan varrella leppäkorven kohdalla, pari tuntia myöhemmin moikkailtiin harmaan 159:n kanssa falbackantien risteyksessä. Ja sitten vielä yhden mustan 147:n perässä ajelin vähän matkaa korson keskustassa...
Muutamia bongauksia tältä päivältä. 166 suomi soffan edustalla hiukan ennen yhtä, hetken päästä punainen 156 v6 iso-kristiinan alakerrassa ja sitten vielä 147 pikisaaressa ja lapakin nousi.
Alfa Milano kirjoitti:Eilen aamulla bongattu siniharmaa 75 Myllymäen valoissa aamulla ennen klo 10:ntä. Carfin tarra lasissa. Itse istuin VAG-rinkelinenän kyydissä...
Minahän se siellä! Samoilla kulmilla bongattu sininen 147 josta apparin paikalta vastattiin morotukseen. Foorumilaisia?
Joku huristeli eilen vastaan punaisella 916 GTV:llä 9-tiellä Kuopio-Suonenjoki välillä. Olin itse Hondalla liikkeellä joten en kehdannut morotella.. Ja tänään bongasin Jyväskylässä hopeisen 156 V6 farmarin koiranäyttelyn sisääntulon luona.
Perjantaina Lahdessa Lautamiehenkadulla oli parkissa musta 156 Sportwagon, liekö foorumilaisia... Lahdessa Alfoja on kyllä niin perkeleesti, että onneksi en asu siellä . . .
Eilen aamulla bongattu klo 8.55 bussin ikkunasta, kun joku tallusteli -9 asteen pakkasessa Alfa-lippis päässä Treen rautatieasemalta Hämeenkatua kohden...asennetta!
Oootteks huomannu ,ainakin mun mielest noi tampereen seudun poijaat/tytöt on aktiivisemmin kirjoittaneet esim. bongauksista ym...
Myöskin pohjoosen poijjaat/tytöt,en mä tierä,tuntuu kai vaan... ähhh...
NikEe1927 kirjoitti:Oootteks huomannu ,ainakin mun mielest noi tampereen seudun poijaat/tytöt on aktiivisemmin kirjoittaneet esim. bongauksista ym...
Se on se ongelma kun täällä pk-seudulla 99% noista Alfoilla ajavista kattoo vaan hölmön näkösenä kun niille morjestelee niin vähitellen sitä turtuu sitten itekki...
NikEe1927 kirjoitti:Oootteks huomannu ,ainakin mun mielest noi tampereen seudun poijaat/tytöt on aktiivisemmin kirjoittaneet esim. bongauksista ym...
Se on se ongelma kun täällä pk-seudulla 99% noista Alfoilla ajavista kattoo vaan hölmön näkösenä kun niille morjestelee niin vähitellen sitä turtuu sitten itekki...
Jiiällä kirjoitti:
Itselläni on kyllä päinvastainen kokemus. Lähes päivittäin saa vastauksen morotuksiin.
Toki niitäkin on jotka ei lapasta heilauta.
Ei haittaa. Tervehdin ensisijaisesti Alfa Romeota ja kuljettajaa vasta
toisena.
Jatketaan Jyväskylän bongauksiin;
Hannikaisenkadun valoissa punainen 155 ja Vaajakoskella 147 clubin tarroilla. Takaisin tullessa vanhalla vaajakoskentiellä musta 159 sedan.
Jäsenen Timomikk kaara parkeissa joku päivä kaupungintalon parkkihallin nurkalla, kun itse kurvasin sisään. (saattoi olla tänäänkin ) Ei oo kyseisen herran peliä pitkään aikaan näkyny tai ainakaan mun näkösälle sattunu.
Keskiviikkona ylivieskan ABC:llä valkoinen 164. Eilen illalla punainen 75 hki-lahti tiellä järvenpään seutuvilla matkalla pohjoiseen. Eilen myös pasilan shelliltä tuli punainen 155.
Tänään iltapäivällä viininpunainen 156 lähellä Iso-Kristiinaa, autossa helmat ja "Alfa Romeo" -tekstit kyljissä. Kuski antoi kaasua liikennevaloissa...
Samaisen kompleksin parkkihallissa hopeinen 156, jossa Scudetto maalattu mustaksi.
Vielä kotimatkalla bongattu punainen FL 156 Myllymäessä, jossa takaspoikka.
Ennen ei ole kyseiset autot kohdille sattuneet. Liekkö foorumilta?
Eile kokkolasta ouluun päin tullessa parikyt kilsaa ajettua tuli 156 sw vastaan, joka morotettu. Lisäksi ennen kalajokea perässä tuli muutaman km:n alfa, joka kääntyi hiekkarantojen abc:lle.
juuuso kirjoitti:KauGoH:n kanssa lapailtu tänään. Ei ollut hällä vielä GT alla.
no eipä ollut juu, ja taitaa haaveeksi toistaiseksi jäädäkin mutta jos vaikka tulevaisuudessa kun saa raha asiat paremmin mallilleen! ja jatketaan morottelua ai niin, kiitos hyvistä renkaista, ovat olleet hintansa väärti koko talven! huippuhinta huippu renkaista 100€
perjantain saldoa ajellessa savonlinnaan! ennenkuulumatonta täällä kaakonkulmalla että alfoja tulee vastaan noin joka toinen, lappeenranta joutseno välillä(10km) 5 alfa romeota ja JOKAISESTA hienot morjestukset olin ihan kompissa että pakko vaihtaa merkkiä ku kaikilla on alfa mutta sitten tahti rauhoittui ja savonlinnan kerettyä oli yhteistulos matkalle 8 alfaa menin niin shokkiin etten enää muista edes malleja! mutta perjantaina 14-16 välillä noilla kulmilla ajelleet voivat ilmoittautua! kiitos!
Järvenpään ST1:llä oikea alfa-harrastaja. Herralta löytyi pihasta punainen faceliftattu 166 ja päässä hänellä oli Alfa lippis. Itse oltiin veljen kanssa mitsulla liikkeellä
Eilen aamupäivällä vaihdettu tervehdykset tie nro23:lla Kaankaanpään yläpuolella, varalaskupaikalla FL 156Sw:n kanssa.
Ja iltapäivällä hiukan viiden jälkeen Parkanossa lähellä teiden 3 ja 23 risteystä punaisen 166:sen kanssa. Parkanossa muuten lienee suomen aktiivisimmin morjestavat Alfistit, koska 166:sta morjestivat myös kaikki matkustajat! Samoin viime vuonna vaihtaessani tervehdyksiä nimimerkki satakuusnelosen kanssa, ja paikkakin taisi muuten olla likelle sama..
Eilen bongattu VJ:n uusi Delta pihastaan. Ensimmäinen kerta kun näen tuollaisen muuten kuin kuvissa. Ihan komeahan se on, mutta yllättävän pienen näköinen ulkoapäin katseltuna.
Sisätiloista en tiedä kun en viitsinyt alkaa nykimään ovenkahvoja, josko olisivat olleet auki. Siis pelkkä ohiajo tuli suoritettua.
VJ:n Delta kiilsi uutuuttaan, kun aamusta työmatkallani ajoin ohitse. Minusta taasen Delta oli suuremman oloinen, mitä olin kuvitellut. Ainakin nopealla vilkaisulla.