Itsellä tapana aina vetää kässäri päälle. Kait se tulee siitä kun ajaa raskaalla kalustolla työnpuolesta. Väitän kyllä että 156 ei ainakaan jäädy jos on kunnossa, ja jos ei niin korjataan. Kolme talvea toiminut vaihdon jälkeen. Tai sitten se vaan on niin kivaa kaivaa verta nenästä, kop, kop
147:ssa jäätyi joskus ja takuu kun oli, vein samantien Deltaan. Vaihdettiin uudet vaijerit ja sen jälkeen ei ole jäätynyt. Ongelmia siitäkin tulee pidemmän päälle jos sitä ei lainkaan käytetä.
... tässä taitaa olla sama edessä neljän vuoden jälkeen, mutta kuka helvetti jaksaa samaa akkaa vuositolkulla, haloo !!! Niin hyvää ei ole, etteikö olisi parempaa...
mettähallituksen puolelle 156sella ei kai thajonnut kyl mitään mutta johonkin pamahti kovaa toivottavasti pohjaan... tuli ajettua vaan liian kovaa kun on tuohon 166seen tottunut ja parempin renkaisiin.. jos ois ihan *askaks menny niin ois taas tarvinu miettii et mil kulkee kun tosta 166sesta kiljuu jakopää siihen malliin ettei mee ees ajamalla enään pajalle.. 3,5v ja 61tkm se kestikin.. melkee alkaa *ituttaa..
Miksi töissä ei saa tehdä niitä hommia, joihin on palkattu?
Liikenteessä ei koskaan näe Alfaa vetämässä täysperävaunua. Ei varsinkaan, jos vaunu on täynnä paskaa litran tonkissa, joissa on kaikissa etiketit väärin, paitsi kolmessatoista, joissa ne on oikein, mutta sisällä onkin väärää paskaa. Kuka tahansa tajuasi tässä tapauksessa, että vetoauto on väärä, mutta että se paska voi olla ihan kuranttia tavaraa, mutta ettei etikettien syynääminen ja vertaaminen paskaan ole sen saatanan vetoauton kuskin hommia, koska sillä on reijälliset ajohanskat päällä, eikä se tajua siitä paskasta paskan vertaa, paitsi sen, että se on paskaa.
1,5 viikkoa angiinassa. Alkaa jo intternetti ja tv:n ohjelmatarjonta kyllästyttää. Mökkihöperyys alkaa iskeä. Tekisi mieli jopa sanoa, että tekee mieli takaisin töihin!
Tuli tänään kirjkuori poliisilta. Vähän jänskätti, että mitä olen tehnyt. Avasin kuoren ja sieltä tuli kirjallinen huomautus ylinopeudesta. Kaiken huippu oli se, että se oli tullut autosta, jonka olen myynyt yli vuosi sitten.
^Sama kävi aikoinaan omassa 155:ssa. Oli kyllä tarvikevesipumpun o-rengas valmiiksi aika epäsopivan oloinen, joten väkisinhän se jäi väliin kun pumppu meni paikalleen. Tiivistekeskuksesta löytyi oikeankokoinen o-rengas tilalle, istui niinkuin pitää.
Kyllä se renkula sinne sopii mutta se pitää erikseen huolellisesti asetella. Jos vaan pistää huulille ja torppaa pumpun paikalleen niin herkästi jää vuotamaan.
Jälleen kerran vituttaa, kun ihmiset ei osaa ajaa. Siis jos oikeasti tollanen maantielaiva 164 pysyy kitkoilla tiessä, niin luulisi tuollaisten perusautojen pysyvän uusilla nastoillansa tiellä normaalinopeuksissa, mutta ei helvetti. Tilkka lunta, niin ajetaan paskankankeana ja runsasta alinopeutta
Tilannenopeus tai ei, sen voisi helpommin suhteuttaa oikealla turvavälillä? Tuollahan suurin osa ajoi toistensa perseessä 20km/h "tilannenopeutta", tiedä sittne onko yhtään parempi?
Ja varsinkin kun on kaksi tai useampi kaista käytössä, niin voisi siinä kaistan valinnassakin käyttää hieman järkeä.. Ja myös vaihdoissa, kaksi autoa pomppasi suoraan eteen yhdellä vilkun väläytyksellä
jeQQ kirjoitti:Tilkka lunta, niin ajetaan paskankankeana ja runsasta alinopeutta
Ai, mä oon huomannut tuon menevän juuri päinvastoin Tiet sulana ja hyvässä kunnossa, niin saa olla esimerkiksi Nokian motarillakin ihan rauhassa ja yksin ohituskaistalla (ylinopeutta joku 10-20). Tie jäässä ja kevyt puuterilumi siinä päällä, niin saa katsella, kun McReikäpäät suhauttaa ohituskaistaa varmasti sen 30 ylinopeutta Itse ajan tilanteen ja kelin mukaan, harvemmin kuitenkaan alinopeutta. Joskus.
Jälleen kerran vituttaa, kun ihmiset ei osaa ajaa. Siis jos oikeasti tollanen maantielaiva 164 pysyy kitkoilla tiessä, niin luulisi tuollaisten perusautojen pysyvän uusilla nastoillansa tiellä normaalinopeuksissa, mutta ei helvetti. Tilkka lunta, niin ajetaan paskankankeana ja runsasta alinopeutta
Mutta onhan nelkku etuvetoiseksi erittäin tunnokas ja tarkka ohjattava. En edes uskaltaisi ajaa perus corollalla ylinopeutta hyvälläkään kelillä, ei mitään tuntumaa ohjauksessa ja alusta löysä kun mikä
Nojoo, tuo on kyllä totta. Alfan ajo-ominaisuudet hieman eri luokkaa kuin muiden, tuosta omasta kun sattuu löytymään konit ja madallus Mutta tuli sitä Unollakin päästeltyä, se kyllä oli toisaalta erinomainen talviauto sekin.
Noh, broidin mitsubishi colt tuli ajettua kesärenkailla Sipoosta Tuusulaan, eikä ollut ongelmia vaikka oli lähes yhtä liukasta kuin tänään..
^ Onhan se aika huvittavaa mutta toisaalta: Jos kaveri olisi saanut viidensadan sakot niin mahtaisiko paljon heilauttaa? En minä ainakaan haluaisi tänne Moskovan meininkiä jossa oligarkki heittää pari seteliä Mersun ikkunasta ja jatkaa koheltamista.
No jokainen varmasti tietää, millä perustein sakot saadaan, ja myös sen että niitä saa, kun kaahaa. Itse tämän tiedostan, tulee silti valitettavasti yleensä kymppi ylinopeutta
E: Unohtui se oma avautuminen. Sain tämän päivän duunien takia hirvittävän hedarin, niskan jänne jotenkin nuljahti ja kyllä säteilee
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Jos kaveri olisi saanut viidensadan sakot niin mahtaisiko paljon heilauttaa?
Ei noita montaa oteta niin kortti lähtee. Se kirpaissee yhtä paljon kaikkia, tai jopa enemmänkin niitä, jotka eivät ole tottuneet liikkumaan rahvaan seurassa bussilla. (Ok ne menee taksilla mutta kuitenkin)
Ja jos nyt pitää avautua, niin jäin eilen illalla työpaikan (Ruoholahdessa) vessaan jumiin kun ovenkahva hajosi Puolen tunnin jälkeen huoltomiehen ilmoitettessa olinpaikakseen Vuosaaren, tarjosin vähän väkivaltaa ja pääsin ulos.
Meinasin lähinnä sitä että 2km/h maksoi 111 888 - 115 = 111773e
Ymmärrän kyllä miten homma toimii, mutta eiköhän ne sakot pienene aika reilusti kun otetaan uudemmat verotiedot.
^^^^^^^^Ite ajoin samassa paikassa 112km/h tutkaan. Kortti lähti kolmeksi kuukaudeksi; Lehessä ei kirjoiteltu sakoista.
Nyt jo kolme vuotta immeisiks ajoa; siperia opettaa. Kyseisessä paikassa nopeusrajoitus on ihan kohdallaan.
Mutta nyt ottaa pattiin, ostin pituuden perusteella kalliit tsilikoonisulat. Kiinnitys onkin sitten ihan eri maasta Pitänee viedä takaisin ja hakea toiset..
JA mikä hitto toi 164:sen sulkasysteemi on, miten ne sulat pitäisi saada "ylös"? Konepelti kiinni ei paljoja nouse, ja konepelti auki ei noussut yhtään enempää freaky..