Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.
Valvoja: Moderators
TestarosaFinland
Viestit: 1754 Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.
Viesti
Kirjoittaja TestarosaFinland » 12 Maalis 2009, 00:19
90 kirjoitti: no suomessahan noita Faceliftejä myytiin vielä vuonna 95, muualla oli jo TS:kin tuossa vaiheessa saatavilla jo ns super look..
No kyllä niitä Faceliftejä muuallakin myytiin vuonna 95, tietääkseni super look tuli vasta vuonna 96. Mitä olin tarkoittanut oli se, että kyseisessä yksilössä oli airbagiton ratti, vaikka piti olla se paksu nelipuolainen pyörä. Tietääkö muuten joku kuinka paljon suomessa on valkoisia uudempikorisia 164:sia?
Nothing beats cubic inch
Satakuusnelonen
Viestit: 1773 Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 166 2.4JTD, 164 TS FL, 164 QV
Paikkakunta: Parkano
Viesti
Kirjoittaja Satakuusnelonen » 12 Maalis 2009, 12:33
Toora 17x7, halvalla kun sain
PS: 5x100 jaolla, joten jos jollain olis ylimääräisiä epäkeskomuttereita...
Wile E. Coyote
Viestit: 4112 Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996 käyttöauto:turbo traktori 156 V6 Q2 2000 "in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski
Viesti
Kirjoittaja Wile E. Coyote » 12 Maalis 2009, 15:23
Nokia 5800. Erinomainen luuri. Parempi kuin iphone.
Ayrton Senna da Silva forever
VMTD
Viestit: 3178 Liittynyt: 13 Helmi 2008, 21:01
Car(s): Alfa 166 JTD -00, JTD 20v. -05 ja Saab 9000 CS 2.0t -97
Paikkakunta: Hausjärvi
Viesti
Kirjoittaja VMTD » 12 Maalis 2009, 17:09
Se Rauman 166:n taisi olla 6 vaihteinen manuaali, kun tarkemmin muistelen.
gYdEbUh
Viestit: 2369 Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti
Viesti
Kirjoittaja gYdEbUh » 12 Maalis 2009, 17:31
Piti mutsille hommata Alfa 2.0 sele, tomaatin kun haluaa. No ei tällä kertaa mennyt ihan putkeen. Toyota Yaris 1.0 -03. ei mikään ihan priima yksilö, eikä autosta löydy mitään mitä kehtaisi varusteeksi kertoa. Suoran kaupan hinta 7400e.. Hauskoja pelejä.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER
jeQQ
Viestit: 4190 Liittynyt: 22 Kesä 2006, 18:01
Car(s): Z1100, 147GTA, 33 Giardinetta 4x4
Paikkakunta: Vihti
Viesti
Kirjoittaja jeQQ » 12 Maalis 2009, 17:42
No tuossahan oli vitusti järkeä.
Savo
Viestit: 2044 Liittynyt: 23 Elo 2003, 15:42
Car(s): GT 3,2 ja 159 TBi.
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti
Kirjoittaja Savo » 12 Maalis 2009, 18:46
Toistakyt vuotta oon ettiny, nyt osu kohdalle. Myyjällä oli oollu kapselit 22 vuotta tallissa varastoituna.
Liitteet
Kapselit 2 (Small).JPG
(56.93 KiB) Tiedosto ladattu 5297 kertaa
Nouko88
Viestit: 754 Liittynyt: 23 Marras 2005, 20:23
Paikkakunta: Forssa/Jokioinen
Viesti
Kirjoittaja Nouko88 » 12 Maalis 2009, 18:58
Uniball niveliä, läppärungot ym tilpehööriä...
Bluebate
Viestit: 274 Liittynyt: 29 Maalis 2006, 15:15
Paikkakunta: Kokkola
Viesti
Kirjoittaja Bluebate » 12 Maalis 2009, 22:33
Tassuamme, vieläkö sais viriteltyä sen kylppäriin.
alfa164
Viestit: 2016 Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
Paikkakunta: luvia
Viesti
Kirjoittaja alfa164 » 12 Maalis 2009, 23:39
VMTD kirjoitti: Se Rauman 166:n taisi olla 6 vaihteinen manuaali, kun tarkemmin muistelen.
saattaa olla,että olikin
JiiPee
Viestit: 2476 Liittynyt: 08 Marras 2004, 20:25
Car(s): BMW K100RS-86 Ex: MiTo QV -10, 156 2.0TS -98
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja JiiPee » 13 Maalis 2009, 10:05
Savo kirjoitti: Toistakyt vuotta oon ettiny, nyt osu kohdalle. Myyjällä oli oollu kapselit 22 vuotta tallissa varastoituna.
Parempi myöhään, jos silloinkaan
Onnittelut löydöstä!
Jos menee pieleen ja harmittaa tarpeeksi, pura. Ei mistään hyvää saa, jos ei tee ja pura -Panu Kaila
jarski
Viestit: 1734 Liittynyt: 19 Kesä 2003, 23:21
Viesti
Kirjoittaja jarski » 13 Maalis 2009, 10:42
Aika siistit subbarit Savo,onko nuo 12" vai jopa 15"? Veikkaisin 13" hienot,vissiin klommottomat..
Gasolina
Viestit: 4489 Liittynyt: 30 Marras 2005, 19:22
Viesti
Kirjoittaja Gasolina » 13 Maalis 2009, 13:05
Nouko88 kirjoitti: Uniball niveliä, läppärungot ym tilpehööriä...
Ilmeisesti 4-läppärunko TS:ään sopivalla imusarjalla? Laitapa kuvia näkyviin.
Bluebate kirjoitti: Tassuamme, vieläkö sais viriteltyä sen kylppäriin.
Hieno kaluste!
Giulia Super -69
JackFry
Viestit: 758 Liittynyt: 25 Huhti 2007, 20:40
Car(s): 156 2.0 JTS SW
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti
Kirjoittaja JackFry » 13 Maalis 2009, 15:03
Motulin race jarrunestettä ja käsikäyttöinen pumppu vaihdelaatikon öljyjen vaihtoon.
mattijus
Viestit: 5098 Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja mattijus » 13 Maalis 2009, 15:15
gYdEbUh kirjoitti: Suoran kaupan hinta 7400e.. Hauskoja pelejä.
Yli tuplasti kalliimpi kuin oma viimeisin hankintani, Suomi on hieno maa
VMP
90
Viestit: 7983 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): -------------------- Giulia super -17, 166 3.2 -99 164 3.0 autom -88 QP IV V6 evoluzione -00 Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja 90 » 13 Maalis 2009, 15:24
TestarosaFinland kirjoitti: 90 kirjoitti: no suomessahan noita Faceliftejä myytiin vielä vuonna 95, muualla oli jo TS:kin tuossa vaiheessa saatavilla jo ns super look..
No kyllä niitä Faceliftejä muuallakin myytiin vuonna 95, tietääkseni super look tuli vasta vuonna 96. Mitä olin tarkoittanut oli se, että kyseisessä yksilössä oli airbagiton ratti, vaikka piti olla se paksu nelipuolainen pyörä. Tietääkö muuten joku kuinka paljon suomessa on valkoisia uudempikorisia 164:sia?
on noita 95- mallisiakin "supereita" ollut myynnissä keskieuroopassa..
nytkin pari toinen 7/1994 käyttöönotettu ja toinen 7/1995 ...
ei tarvi kuin mobile.de:stä katsoa..
no eihän se mikään laki ole että pitäisi olla tietyn mallinen ohjauspyörä, jos autoon ei ole tyynyä tilattu niin silloin se ratti on luonnollisesti tyynytön malli..
gYdEbUh
Viestit: 2369 Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti
Viesti
Kirjoittaja gYdEbUh » 13 Maalis 2009, 15:44
mattijus kirjoitti: gYdEbUh kirjoitti: Suoran kaupan hinta 7400e.. Hauskoja pelejä.
Yli tuplasti kalliimpi kuin oma viimeisin hankintani, Suomi on hieno maa
Itseasiassa vastaava romu maksaa saksassakin niin paljon ettei haku ole järin kannattavaa.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER
jeQQ
Viestit: 4190 Liittynyt: 22 Kesä 2006, 18:01
Car(s): Z1100, 147GTA, 33 Giardinetta 4x4
Paikkakunta: Vihti
Viesti
Kirjoittaja jeQQ » 13 Maalis 2009, 20:24
Muijalle uus puhelin, pari leffaa, paljon karkkia(4.9e/kg), joku uus "lautapeli" ja sitä sun tätä..
jarski
Viestit: 1734 Liittynyt: 19 Kesä 2003, 23:21
Viesti
Kirjoittaja jarski » 13 Maalis 2009, 21:10
Satakuusnelonen kirjoitti: Toora 17x7, halvalla kun sain
PS: 5x100 jaolla, joten jos jollain olis ylimääräisiä epäkeskomuttereita...
eIKÖHÄN NE EPOkeskomutterit vois unohtaa..Mitä järkeä on ajaa (kovaa)jollain rimpuloilla,jokka ei sovi. Hyvän näköset kyllä,NAM;NAM
Oleino
Viestit: 1780 Liittynyt: 04 Touko 2006, 18:58
Car(s): 33 16v
Paikkakunta: Valkeakoski
Viesti
Kirjoittaja Oleino » 13 Maalis 2009, 22:18
Test Drive Unlimited äkspoksille. En muista olenko sitten Need For Speed 2 jälkeen pelannut yhtä hauskaa arcade-ajelua. Niin ja pääsee siinä Alfallakin ajelemaan.
Tein itse - säästin
Satakuusnelonen
Viestit: 1773 Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 166 2.4JTD, 164 TS FL, 164 QV
Paikkakunta: Parkano
Viesti
Kirjoittaja Satakuusnelonen » 14 Maalis 2009, 10:05
Kyllähän viime kesän ratapäivillä painettiin lujaa epäkeskoilla, ainakin yhdellä autolla, Ittellä ei taidot riitä lujaa ajamiseen > Liimaan liikkuva shikaani tarran takalasiini
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717 Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti
Kirjoittaja Rasvis » 14 Maalis 2009, 17:29
Rasvis kirjoitti: Miesten Ikeasta hiekkapuhalluskaappi
...jota ei ainakaan voi kehua. Vuotaa kuin, ööö, muikkuverkko.
- Epäkelpokeräilijä -
Erkka
Viestit: 146 Liittynyt: 30 Syys 2007, 21:28
Car(s): Alfetta GT -76 käyttis Pösöö ex:159 SW 3.2 Q4 -07 ex:156 FL 2.0 JTS -04 ex: 147 2.0 TS -01
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti
Kirjoittaja Erkka » 14 Maalis 2009, 22:02
http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/156/2429947 viikonlopuksi koeajoon
On se vaan hieno peli, vähän liian hieno... Mieluusti tuolla ajelis pitempäänkin kun viikonlopun. Ei tunnu auttavan vaikka lukee noita kauhutarinoita selen ongelmista
Noh, maanantai aamuna keskustelemaan lisää kauppiaan kanssa. Voikos jo tuon ikäsestä autosta olla etupäästä pyöränlaakerit sököt?? Ainiin se on alfa=kyllä voi...
kterkkila
Viestit: 2374 Liittynyt: 26 Marras 2003, 04:41
Car(s): 159 JTDm 2.4 aut SW, 146 Ti endurance, Endurance 75 TS
Paikkakunta: Lohja
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja kterkkila » 14 Maalis 2009, 22:07
^ Se on menoa nyt
Kimmo / alfatune.fi
Erkka
Viestit: 146 Liittynyt: 30 Syys 2007, 21:28
Car(s): Alfetta GT -76 käyttis Pösöö ex:159 SW 3.2 Q4 -07 ex:156 FL 2.0 JTS -04 ex: 147 2.0 TS -01
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti
Kirjoittaja Erkka » 14 Maalis 2009, 22:31
^ ja ^^ Vielä eilen tuli väännettyä kauppaa useamman setelirahan halvemmasta yksilöstä... MUTTA, se oli vanhempi, enemmän ajettu, manuaali, vähän enemmän kiven iskuja keulassa, ei tummennuksia laseissa, eikä noita pornahtavan värisiä nahkajakkaroita ja sitä ja tätä muuta autokuumeessa kamppailevan mielikuvitus vikoja/puutteita/ominaisuuksia
toolman
Viestit: 1485 Liittynyt: 31 Tammi 2008, 23:00
Car(s): 156GTA, 156v6
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja toolman » 14 Maalis 2009, 23:43
duoda noin, kutakuinkin tuolla budjetilla tekisin itse tämmöisen haun:
http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/156 ... neFrom=3.2
EDIT: mutta kun budjetti oli aika paljon pienempi, niin hain 156V6:n tuolle toiselle kaveriksi. Uusi on kyllä projekti, 250tkm rullattu, pikkasen huonolla huollolla ja vielä vähän kannibalisoitu. Mutta tavoite ois että joskus kesällä taas leimaan ja liikenteeseen kop-kop
_L_T_V_
Viestit: 377 Liittynyt: 09 Heinä 2008, 17:47
Car(s): Fiat Linea T-jet, 156 V6 ex Lancia Kappa, 164 V6, 156 V6, 156 TS Sele, 156 JTS
Paikkakunta: Pirkkala
Viesti
Kirjoittaja _L_T_V_ » 16 Maalis 2009, 21:09
Canon EOS 400D 18-55 + 70-300 putket
HANU
Viestit: 769 Liittynyt: 27 Joulu 2004, 18:25
Paikkakunta: VAHTO
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja HANU » 17 Maalis 2009, 16:27
19 tuumaset pyörät ja Eibachin coil over-alusta Piimeriin.
Autokaupan ammattilainen
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645 Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100
Viesti
Kirjoittaja Vittorio Jano » 17 Maalis 2009, 16:31
Erkka kirjoitti: Voikos jo tuon ikäsestä autosta olla etupäästä pyöränlaakerit sököt??
Helposti.
Komean näköinen Sele, rahat tiskiin vaan.
KJS
Viestit: 4670 Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Paikkakunta: Nokia
Viesti
Kirjoittaja KJS » 17 Maalis 2009, 16:40
HANU kirjoitti: 19 tuumaset pyörät ja Eibachin coil over-alusta Piimeriin.
Nonni, ja taas on Appara sakeena savua
HANU
Viestit: 769 Liittynyt: 27 Joulu 2004, 18:25
Paikkakunta: VAHTO
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja HANU » 17 Maalis 2009, 16:57
KJS kirjoitti: HANU kirjoitti: 19 tuumaset pyörät ja Eibachin coil over-alusta Piimeriin.
Nonni, ja taas on Appara sakeena savua
Remus ja lisää voimaa on jo hankittu aikasemmin.
Tummennukset vielä ja sitten on Suomen 2. hienoin E90 sedan.
Autokaupan ammattilainen
jeQQ
Viestit: 4190 Liittynyt: 22 Kesä 2006, 18:01
Car(s): Z1100, 147GTA, 33 Giardinetta 4x4
Paikkakunta: Vihti
Viesti
Kirjoittaja jeQQ » 17 Maalis 2009, 17:59
Kauko-ohjattava keskuslukitus, sitten vaan virittelemään.
Savo
Viestit: 2044 Liittynyt: 23 Elo 2003, 15:42
Car(s): GT 3,2 ja 159 TBi.
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti
Kirjoittaja Savo » 17 Maalis 2009, 21:13
HANU kirjoitti: Tummennukset vielä ja sitten on Suomen 2. hienoin E90 sedan.
Se on sitten lama, kun HANU ei pysty hankkimaaan Suomen hienointa autoa
Italian Stallion
Viestit: 791 Liittynyt: 03 Maalis 2003, 10:32
Car(s): 2 x Alfa Romeo 147 Collection -08 , Vespa PK 80 -83 (ex Alfa 166x2, 156 1.8 sw, 75 Ts -88, Lancia Delta 1.3 -89, Autobianchi A112, Fiat Pandax6, Punto EVO, Fiat 850x2)
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Italian Stallion » 17 Maalis 2009, 21:24
Citroen Xsara 1.9 Td 1998
Olen harhautunut, mutta löydän kyllä takaisin kotiin, joskus.
Makuasioista voi tinkiä, faktoista ei.
HANU
Viestit: 769 Liittynyt: 27 Joulu 2004, 18:25
Paikkakunta: VAHTO
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja HANU » 17 Maalis 2009, 22:01
Savo kirjoitti: HANU kirjoitti: Tummennukset vielä ja sitten on Suomen 2. hienoin E90 sedan.
Se on sitten lama, kun HANU ei pysty hankkimaaan Suomen hienointa autoa
Jollain on kuiteski M3 sedan
Siinä on hienompi takapuskuri.
Autokaupan ammattilainen
tammi
Viestit: 239 Liittynyt: 24 Kesä 2008, 17:11
Car(s): fieSTa ex: 147 1.9JTD ex: 156 2.0TS sw
Paikkakunta: Porvoo
Viesti
Kirjoittaja tammi » 17 Maalis 2009, 22:39
Kai tossa on irrotettava vetokoukku? Kauneusvirhe tuommoinen "naarain" tuolla perässä. Muuten aivan älyttömän upea rassi ja omaan makuun täydellisellä varustelulla.
Erkka
Viestit: 146 Liittynyt: 30 Syys 2007, 21:28
Car(s): Alfetta GT -76 käyttis Pösöö ex:159 SW 3.2 Q4 -07 ex:156 FL 2.0 JTS -04 ex: 147 2.0 TS -01
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti
Kirjoittaja Erkka » 18 Maalis 2009, 10:52
Vittorio Jano kirjoitti: Erkka kirjoitti: Voikos jo tuon ikäsestä autosta olla etupäästä pyöränlaakerit sököt??
Helposti.
Komean näköinen Sele, rahat tiskiin vaan.
Saavat ensin vaihtaa noi laakerit, jos meteli sillä pienenee niin kaupat on taas vähän lähempänä.
Yksi iso kysymys merkki on vielä tuo JTS koneissa näköjään hyvin yleinen ominaisuus: Motor control system failure vikailmoituksen pomppaaminen ruutuun
Vikakoodi oli P0420 ja Rinta-Joupin huoltomies anto heti tuomion että, katti vaihtoon
Kai tuo koodi voi kuitenkin tulla vaikka niistä surullisen kuuluisista lambdan liittimistä? Tai itse lambdasta/ jostain muusta hieman edullisemmsta?
tammi kirjoitti: Kai tossa on irrotettava vetokoukku? Kauneusvirhe tuommoinen "naarain" tuolla perässä.
Koukku tais valitettavasti olla kiinteää mallia, jos tuo käteen jää niin saattaapi olla että se koukku siitä lähtee hyvin nopeesti pois. Toki irrotuksen jälkeen sitä seuraavana päivänä tarvis
Alfaholisti
Viestit: 508 Liittynyt: 13 Maalis 2003, 09:25
Paikkakunta: Kerava
Viesti
Kirjoittaja Alfaholisti » 18 Maalis 2009, 12:57
Maantiefillariin uusi satula ja tankoteipit:
Renkaat, nuo punaiset:
Kypärä, tämäkin punaisena versiona:
Voi kun pian pääsisi korkkaamaan maantiefillarikauden.
Exät: 75, 166, 156, GTV, Sprint
italia
Viestit: 883 Liittynyt: 03 Joulu 2005, 19:53
Car(s): HD Dyna Street Bob 1500cc -06 Exät: 13 Alfaa...
Paikkakunta: Espoo/Kärkölä
Viesti
Kirjoittaja italia » 19 Maalis 2009, 19:51
Chevyyn vesipumppua,hihnoja,tulpanjohtoja sekä tulppia.
Tatuointikone viime viikonlopun Helsinki-ink ´09 messuilta.
QUORTHON 1966-2004
JackFry
Viestit: 758 Liittynyt: 25 Huhti 2007, 20:40
Car(s): 156 2.0 JTS SW
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti
Kirjoittaja JackFry » 19 Maalis 2009, 20:58
Vaihdelaatikkoa varten RVS T3, täytyy yrittää viikonloppuna saada laitettua.
TestarosaFinland
Viestit: 1754 Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.
Viesti
Kirjoittaja TestarosaFinland » 19 Maalis 2009, 22:33
2 lentolippua saksaan. Piti osta kun kerran hyvin halvalla sai
Nothing beats cubic inch
jiigee
Viestit: 333 Liittynyt: 20 Helmi 2007, 14:05
Car(s): GT 3.2 -05 Ex 156 2.5 V6 -03
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja jiigee » 20 Maalis 2009, 09:56
Pari kirjaa Amazonista: Alfa Romeo: Production Cars from 1910 ja Alfetta: The Alfa Romeo 158 & 159 Grand Prix Car. Tuon ekan kimpussa meneekin hetki: 1184 sivua kahdessa niteessä, ekassa autot 1910-1962 ja toisessa 1963-2007
.
Kun oikein yrittää ja sitten onnistuu, siihen on tyytyminen.
Romeo
Viestit: 528 Liittynyt: 16 Elo 2004, 23:30
Paikkakunta: Ruokolahti
Viesti
Kirjoittaja Romeo » 20 Maalis 2009, 21:33
Perhanan kallis divaanisohva...
Oleino
Viestit: 1780 Liittynyt: 04 Touko 2006, 18:58
Car(s): 33 16v
Paikkakunta: Valkeakoski
Viesti
Kirjoittaja Oleino » 20 Maalis 2009, 23:33
Hyvin edullinen divaanisohva.
kliks
Tein itse - säästin
jeQQ
Viestit: 4190 Liittynyt: 22 Kesä 2006, 18:01
Car(s): Z1100, 147GTA, 33 Giardinetta 4x4
Paikkakunta: Vihti
Viesti
Kirjoittaja jeQQ » 21 Maalis 2009, 09:19
Hyvin kallis päänsärky
Oli muuten halpa häppäri, 90snt bisse ja siideri.
JiiTeeÄssä
Viestit: 1175 Liittynyt: 30 Marras 2008, 11:25
Car(s): . Baijerilainen takatuuppari ex 159 1.9 JTDm -10 ex 159sw 2.4 JTDm -07 ex 159 2.4 JTDm -06 ex 156 2.0 jts -03 ex 156 2.0 ts -98
Paikkakunta: Kempele
Viesti
Kirjoittaja JiiTeeÄssä » 21 Maalis 2009, 09:54
Erkka kirjoitti: Saavat ensin vaihtaa noi laakerit, jos meteli sillä pienenee niin kaupat on taas vähän lähempänä.
No ostitko? Joku osti...
Satakuusnelonen
Viestit: 1773 Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 166 2.4JTD, 164 TS FL, 164 QV
Paikkakunta: Parkano
Viesti
Kirjoittaja Satakuusnelonen » 21 Maalis 2009, 14:42
^Saattaapi olla lukemisen arvoinen.
geetee
Viestit: 297 Liittynyt: 11 Helmi 2006, 19:23
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti
Kirjoittaja geetee » 21 Maalis 2009, 18:41
acer aspire 7730G
Oldgrain
Viestit: 350 Liittynyt: 01 Kesä 2004, 06:25
Car(s): 159 2.2 SW -07, GTV 2.0 -86
Paikkakunta: Espoo
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Oldgrain » 22 Maalis 2009, 02:09
Vittorio Jano kirjoitti:
Erittäin mielenkiintoista juttua tuossa kirjassa. Itsellä tuo englanninkielinen versio ja parikymmentä sivua vielä lukematta. Varsinkin tuo Camorran organisaatio on aika uskomaton. Kyseisestä kirjastahan on tehty myös elokuva ja sekin on ilmeisen hyvä. Itsellä odottelee edelleen katselua.
"Pikkasen ylikovaa niin se kääntyilee"