Seuraava varma tilaisuus tavata iso joukko alfisteja forumilta ja muualta on varmaankinCARF:n ratakesän avaus kuun lopussa Ahvenistolla. Sittenhän tulee Bella Italiaa ja muuta. Ja puhtaita alfabbs-tapaamisia on ainakin Turussa.
Rolle kirjoitti:Laiskasti järjestetään pk-seudulla, mutta paikka- ja aikaehdotusta kehiin, niin luulisi kiinnostusta löytyvän.
pk sedulla on ihmeen laiskaa porukkaa, miten olisi varmaan jo aikaisemminkin ehdotettu miitti joka kuukausi esim kuukauden vika päivä jossain huoltamolla tms. tälläisiä miittejä on ainakin jaguar ja Rover kerhoilla ja varmaan muillakin....
Mediocrity is a sin Kuvat 155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02
Rolle kirjoitti:Laiskasti järjestetään pk-seudulla, mutta paikka- ja aikaehdotusta kehiin, niin luulisi kiinnostusta löytyvän.
pk sedulla on ihmeen laiskaa porukkaa, miten olisi varmaan jo aikaisemminkin ehdotettu miitti joka kuukausi esim kuukauden vika päivä jossain huoltamolla tms. tälläisiä miittejä on ainakin jaguar ja Rover kerhoilla ja varmaan muillakin....
Ei hullumpi idea, kyllähän sinne varmasti porukkaa tulis
niin tosta puuttu että kuukauden viimeinen esim maanantai eli olisi aina samana viikonpäivänä ,, sitte vaa kehitelemään paikkaa.... luulis täältä sen verran porukkaa löytyvän että paikalle joku aina eksyisisi...
Mediocrity is a sin Kuvat 155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02
V6 kirjoitti:niin tosta puuttu että kuukauden viimeinen esim maanantai eli olisi aina samana viikonpäivänä ,, sitte vaa kehitelemään paikkaa.... luulis täältä sen verran porukkaa löytyvän että paikalle joku aina eksyisisi...
Onkos sitä pakko mennä jollekin kämäselle huoltsikalle..?
Eikös se Haukilahden rannan kahvila ole ihan ok-mesta
vai onko sijainniltaan turhan esbålainen..
Eikös se nyt ole paskanhailee, onko Espoossa, Vantaalla, Helsingissä vai kenties Tuusulassa? Itse olen valmis lähtemään kyllä minnevain, jos vain sattuu vapaapäivä olemaan!
Olisko ajatusta suunnitella kokoontumista tuonne: http://www.moottorikahvila.fi/
Kalenterissa näyttää olevan jo joitakin vakioiltoja varattuna.
On mukavien ajoreittien varrella ja siellä on kiva käydä myös 2-pyöräisellä...
Oon tuolla muutaman kahvikupposen käynyt juomassa ja esim viime lauantaina loppui pihatila, niin paljon oli kalustoa paikalla. Myös pari alfaa..
Jagget on paikalla ensi lauantaina mutta heitänpä tähän pyydyksen: Otan kupin kahvia tuolla perjantaina 14.8. klo 18 alfabbs:n kunniaksi, saas nähdä joudunko juomaan sen yksin
Oon tuolla muutaman kahvikupposen käynyt juomassa ja esim viime lauantaina loppui pihatila, niin paljon oli kalustoa paikalla. Myös pari alfaa..
Jagget on paikalla ensi lauantaina mutta heitänpä tähän pyydyksen: Otan kupin kahvia tuolla perjantaina 14.8. klo 18 alfabbs:n kunniaksi, saas nähdä joudunko juomaan sen yksin
Aikas noloa, perjantain aikataulut kusi niin lahjakkaaasti että en päässyt paikalle
En kehtaa itse uutta aikaa ehdottaa mutta elokuu olisi aikaa ottaa uusinta, ehdotuksia kehiin.. paikka on mainio tälläiseen toimintaan
Tänään vähän jutusteltiin Hyvinkään tebiksellä ja ei tuntunut huonolta idealta esim kerran kuussa tuolta moottorikahvilasta varata "Alfa BBS" aika ??? Tuolta voisi ihan ilmoituksella merkata jotkin päivämäärät mutta voisiko sen tehdä joku palstan "virallisista" ylläpitäjistä ??
Mun mielestä päiviä tai kellon aikoja ei tarvi sen kummemmin arpoa, kerran kuussa aukioloajan puittessa kun sieltä päivät merkkaisi niin paikalle tulisi ne joille aika ja paikka sattuu sopimaan...
Paikkahan on mitä parhain miittien järkkäämiseen.
AREF sieltä näyttää yhden ajan itselleen heinäkuussa ottaneen.