"kotoo töihin" etapilla klo 7:40 tuli bongattua GTV Tspark kääntymässä karjalankadulle pyhättömän suunnasta.
ratin takana ollut henkilö muistutti etäisesti Top gear juontajaa James Maytä, tai sitten mä vaan olin aamulla tillintallin (joka on todennäköisempi vaihtoehto)
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
Kenelläs se on Oulaisissa punainen 156 sedan?
Olen käynyt muutaman viime viikon aikana työreissuilla Ylivieskassa ja Nivalassa ja joka ikinen kerta olen bongannut saman auton. Tänäänkin Nivalan reissulla Oulaisten kohdalla mennentullen:)
tänään bongattu varsin "nuhainen" musta/tumma lancia delta
kellon aika noin 12.30 kääntyi ilmarisentieltä ahtialantielle kohti möysää
samainen peli nähty joskus aikaiseminkin
Mitä sinä teet?Katselen Kuutamoa.Sano sille Kuutamolle että ottaa Alfansa alle ja ajaa tiehensä.
Epezikö tuli vastaan Kolmostiellä jossain Toijalan kohdalla puoli kolmen aikoihin?
Muutama kymmenen kilometriä aikaisemmin vastaan tuli hopeinen 916 Spider ja aamulla kiikutettiin trailerilla komeaa Bertone-kilpuria etelän suuntaan. Ketään täältä?
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Epezikö tuli vastaan Kolmostiellä jossain Toijalan kohdalla puoli kolmen aikoihin?
Muutama kymmenen kilometriä aikaisemmin vastaan tuli hopeinen 916 Spider ja aamulla kiikutettiin trailerilla komeaa Bertone-kilpuria etelän suuntaan. Ketään täältä?
Tampereelle päin?
Saatoin olla minäkin siinä tapauksessa. aika ja paikka täsmäis.
Salossa bongattu hopea 166, kaks tummaa,yksi vihreä ja yksi punainen 156, mustan 159n kanssa peräkanaa tuli ajeltua myös salosta pertteliin, joku voorumilaisia?
Ketäs ajeli eilen (11.6) harmaalla 156 gta:lla noormarkusta Poriinpäin viiden aikoihin?
Ite liikkeellä kappalla, ja siististihän tuo 156 perässä pysyi.
12sta aikaan 11.6 Viitasaaren lähistöllä sateessa 159 punainen semmoinen tuli vastaan...Äffällä alko rekekkari. Oli ainut Roomeo sillä reissulla,vaikka mittariin kerty 1100km.. Taitaa tuo tuhansien lammikkojen alue olla Alfaköyhää aluetta,vai eikö niitä sateella ulkoiluteta? Oma kulkine oli oranssinkeltainen liekkikone.
MiNkO^^ kirjoitti:tänään bongattu varsin "nuhainen" musta/tumma lancia delta
Satuitko huomaamaan oliko rekkari mallia pari kirjainta-16?
Varmaankin kaverin auto. Kaverilla on rakenteilla museoautoralliin Lancia Beta Montecarlo.
Niin ja Minkon kanssa pidettiin äsken 75 minimiitti Kariston Motorestilla.
MiNkO^^ kirjoitti:tänään bongattu varsin "nuhainen" musta/tumma lancia delta
Satuitko huomaamaan oliko rekkari mallia pari kirjainta-16?
Niin ja Minkon kanssa pidettiin äsken 75 minimiitti Kariston Motorestilla.
tuota rekkaria en nähnyt pieniä näköesteitä havaittavissa silloin...
juu ei ollut sovittu juttu keskustaan olin asioille menossa ja piti sitä ennen tankata itseä sekä autoa
Mitä sinä teet?Katselen Kuutamoa.Sano sille Kuutamolle että ottaa Alfansa alle ja ajaa tiehensä.
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Joo, Tampereelle päin. Saatoit muuten hyvinkin olla sinä, tarkemmin ajateltuna etupuskurissa taisi olla joku pieni lippa.
No, morjens!
Morjensmorjes! Et tainnut olla Alfalla? Vai enkö vaan huomannu...
Eilen Turun moottoritien varrella olevalla ABC:llä näin Suban Breran, ja myöhemmin vielä kupittaan risteykessä tuli rinnalle. Itse olin liikkeellä Porschella.
JTD hetki sitten kivistönmäen alla. Muuten olisi ollu oikein rivi alfoja, mutta mun edessä ollut honda nsr pilasi rivin. JTD oli vasemmalla kaistalla, minä keskellä ja oikealla kaistalla oli tumma GT.
Joku ajeli Kuokkalasta Viherlandian ohi ja lähti ympyrästä Jyskään kirkkaanpunaisella 156:lla.. just lähdettiin viherlandian parkkikselta moro vaan josset huomannu heilutteluja.
jknracing kirjoitti:JTD hetki sitten kivistönmäen alla. Muuten olisi ollu oikein rivi alfoja, mutta mun edessä ollut honda nsr pilasi rivin. JTD oli vasemmalla kaistalla, minä keskellä ja oikealla kaistalla oli tumma GT.
No enpä huomannut sitä GT:tä ollenkaan, kun piti keskittyä eturivin lähtöön...
sataviisviis kirjoitti:Eilen Turun moottoritien varrella olevalla ABC:llä näin Suban Breran, ja myöhemmin vielä kupittaan risteykessä tuli rinnalle. Itse olin liikkeellä Porschella.
Jep, kiinni jäin. Nyt on taas vuoden pakollinen muumimaailma reissu takana.
Olitko itse possun puikoissa?
Eipä tullut muuten montaa Alfaa bongattua matkalla. Tänään Turun motarilla yksi GT beige tai hopea ja eipä lapanen noussut.
Olin kyydissä, yritin morjenstaa mutta et tainnut katsoa meihin päin (ilmeisesti liian huomaamaton auto) Huomenna kakskertaan katselemaan hienoja autoja.
^ Enpä kyllä huomannut, siis morjestustasi. Sitä paitsi noita possuja tulee jo siinä määrin vastaan ettei oikein jaksa innostua niistä vaikka hienoja pelejä ovatkin.
Mieli tekisi tulla sinne kakskertaan, mutta yllätys yllätys ei pääse.
Nää kesä viikonloput on ihan hanurista kun niitä on aivan liian vähän ja tekemistä niin paljon.
Muutanmia viikonvaihteen bongauksia:
Perjantaina Kouvolan Prisman pihassa musta Fiat Barchetta punaisilla nahkajakkaroilla meidän Alfan vieressä parkissa, tyylikäs.
Lauantai aamupäivällä Pukaron paroonin parkissa morotus punaisesta 147:sta, iltapäivällä tuli Lahti- Asikkala välillä vastaan punainen vanha Spideri, sekä eilen Iitissä keltainen samanmoinen.
joo, tosiaan Teuhkan entinen GTA löysi kodin Itä-Vantaalta ja liikkuu pääsääntöisesti siis nyt Itä-Vantaa - Helsinki alueella... ja vaimokin tykkää sillä cruisailla
Hetki sitten urheilukanavalla musta 156:n kaahaamassa Kemoran pääsuoraa. Morjenstelin kyllä nojatuolista, mutta ilmeisesti kuski ei huomannut. Siis tuossa Race Truck lähetyksen alussa tuli noin 20 min. pätkä Radalle.com tapahtumasta ja FPDA:n sivuluisukisasta, niin siinä näkyi tuo Alfa. Olikohan kuski foorumilta?
Naantalin Pikatiellä morjenstelin tänään harmaan 156 FL:n kanssa. Lisäksi Myllyn katsastusasemalla oli ilmeisesti Autotohtorin tarkastettavana aiemmin nettiauto-ketjuun linkittämäni FL SW, joka on kadonnut Visa-Auton listoilta. Parkkeerasin siihen viereen konttuurin pihalla josta ilmeisesti uusi omistaja sen sitten nouti. Pyöriikö kumpikaan täällä?
Alfaa pitää käsitellä niinkuin naista; ensin varovasti ja sitten täysillä.
jknracing kirjoitti:Hetki sitten urheilukanavalla musta 156:n kaahaamassa Kemoran pääsuoraa. Morjenstelin kyllä nojatuolista, mutta ilmeisesti kuski ei huomannut. Siis tuossa Race Truck lähetyksen alussa tuli noin 20 min. pätkä Radalle.com tapahtumasta ja FPDA:n sivuluisukisasta, niin siinä näkyi tuo Alfa. Olikohan kuski foorumilta?
Tommo ja minä ajoi Kemorassa. Olin radalla molemat päivät , mutta minun alfa ei oli lähetyksessä mukana
HopeinenQ eilen Anttilan valoissa joskus puoli kolmen maissa? Katselin taas ikkunasta.
Huomasiko kukaan muu kymppiuutisten loppukevennyksessä hopeista 156:sta? Siinä jutussa, kun joku oli viettämässä viikkoa paimenena. Ihan kuin olisi eräässä kohtaa ollut taustalla parkissa.
Midi kirjoitti:Musta 75(TS?) bongattu Forssassa parkissa jonkin hallin pihassa, siinä ST1 aseman vieressä. Yhdennäköisyys omaan oli suuri lukuunottamatta vanteita