Totta, taivaallisen ihana ja sen värinenkin Paljon hienoja Alfoja noilla sivuilla muutenkin.PSS kirjoitti:Tämän mä ostaisin jos olis rahaa http://www.classicalfa.com/cars/Giuliet ... 01955.html
Nettiautosta bongattu
Valvoja: Moderators
- jknracing
- Viestit: 3055
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
No mä voisin ostaa tän, jos ratti olisi kuskin puolella. Giulia Super Estate.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
-
- Viestit: 2369
- Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
- Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
- Paikkakunta: Lahti
Tässä on yksi parhaista moottorivauriokuvauksista: http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/164/2569001
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER
- Ollie
- Viestit: 176
- Liittynyt: 20 Maalis 2004, 01:48
- Car(s): Spider 2,0 -71, GTJ 1300 -71, GTV 3.0 24V -02, 159 1.9 JTDm TI -07
- Paikkakunta: Tampere
Hieno ratagiulia myynnissä Norjassa.
- Giallo Pozzuoli
- Viestit: 1930
- Liittynyt: 17 Maalis 2007, 19:17
- Paikkakunta: Kuopio
Tyylikkään hillitty Giulietta Sprint.
- DragonForce
- Viestit: 243
- Liittynyt: 25 Marras 2005, 13:58
- Car(s): 2x 156v6, 147,159Tbi Citikka C2 1.6VTS
- Paikkakunta: Joensuu/Mikkeli
En ole kuullutkaan tälläisesta 156:sta. Tehtaan erikois malli 230hv http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/156/2632542
"Having no way as way, having no limitation as limitation"
- maybetomorrow
- Viestit: 1568
- Liittynyt: 17 Tammi 2009, 19:29
- Car(s): Makaronilaatikoita vuodesta 2007
- Paikkakunta: Sisä-Suomi
- Satakuusnelonen
- Viestit: 1773
- Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
- Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 166 2.4JTD, 164 TS FL, 164 QV
- Paikkakunta: Parkano
- Giallo Pozzuoli
- Viestit: 1930
- Liittynyt: 17 Maalis 2007, 19:17
- Paikkakunta: Kuopio
Asiallisesti rakennettu peli. Tuolla on enemmän juttua autosta: http://www.alfabb.com/bb/forums/sedan-1 ... oject.htmlOllie kirjoitti:Hieno ratagiulia myynnissä Norjassa.
Hieno on tämäkin, harvemmin näkee Rosso Amarantona.Giallo Pozzuoli kirjoitti:Tyylikkään hillitty Giulietta Sprint.
Kuvien perusteella varsin hyvä Giulia-projekti: http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/giulia/2635443
Giulia Super -69
- maybetomorrow
- Viestit: 1568
- Liittynyt: 17 Tammi 2009, 19:29
- Car(s): Makaronilaatikoita vuodesta 2007
- Paikkakunta: Sisä-Suomi
''Alfat on täysiä paskoja, hyvä jos 200tkm sattuu pääsemään. Mersuilla ajetaan puoli miljoonaa helposti.''
Juu terveisiä Essolle vaan http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/155/2646063
Juu terveisiä Essolle vaan http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/155/2646063
- maybetomorrow
- Viestit: 1568
- Liittynyt: 17 Tammi 2009, 19:29
- Car(s): Makaronilaatikoita vuodesta 2007
- Paikkakunta: Sisä-Suomi
-
- Viestit: 95
- Liittynyt: 05 Kesä 2009, 18:54
- Car(s): 156sw jtd
- Paikkakunta: Hyvinkää/ mänksälä / tuusula
Epezin pitää ostaa toi Gasolinan mainitsema giulia niin ei ole mitään päästömittauksiakaan katstuksessaKJS kirjoitti:Tarttis keksiä jotain suljetun alueen käyttöä. Ei taida mennä päästöistä läpi.Epezi kirjoitti:Ihan kiva. Tiedossa olisi yksi alfan TS 240hp, 2litranen ja vapari, hieman tekisi mieli keksiä sille käyttötarkoitustaSatakuusnelonen kirjoitti:Viron puolelta oikeasti tehokas 156
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
hakekaapas alfa parempaan talteen..
http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/alfetta/2655135
kuviasta päätellen kohtuu hyvässä kunnossa joten hintakaan ei ole paha..
http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/alfetta/2655135
kuviasta päätellen kohtuu hyvässä kunnossa joten hintakaan ei ole paha..
- Satakuusnelonen
- Viestit: 1773
- Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
- Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 166 2.4JTD, 164 TS FL, 164 QV
- Paikkakunta: Parkano
Jep. Noudettu jo ennen puolta päivää.90 kirjoitti:hakekaapas alfa parempaan talteen..
http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/alfetta/2655135
kuviasta päätellen kohtuu hyvässä kunnossa joten hintakaan ei ole paha..
Täytyy koittaa laittaa projektikertomusta kun pääsee alkuun.
Tavoitteena olisi saada se kahden viikon sisään siihen kuntoon että maalari huolii sen.
- Ottimo
- Viestit: 901
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:56
- Car(s): Giulia Veloce Q4, -17, 156 2,0 JTS, -05, GTV V6, -02, ex Alfasud, Giulietta, 75, 155, 156, 166, 159, Spider
- Paikkakunta: Uppsala
Juu, täälläkin on erikoismalli myytävänä, 164 suoralla kutoskoneella. Auton kunto kuulostaa valitettavasti myös erityisen huonolta, silti omistaja kuvailee sitä "helmeksi". http://www.blocket.se/orebro/Alfa_Romeo ... ?ca=10&w=3
-
- Viestit: 54
- Liittynyt: 20 Touko 2007, 00:25
- Car(s): Stilo, 166 V6 2.5 & 3.0, ex 166, 156
- Paikkakunta: Pornainen
Kovasti V6-autokuume vaivaa: http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/166/2593836
Olisiko kellään tietoa tästä ?
Olisiko kellään tietoa tästä ?
Paska reissu, mutta tulipahan tehtyä.
Re: 156 tuning
_L_T_V_ kirjoitti:http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/156/2412901
mielipiteitä ko tuning pirssistä? en tiedä onko autoa tässä topicissa ihmetelty aiemmin, ja onko omistaja foorumilta?
- maybetomorrow
- Viestit: 1568
- Liittynyt: 17 Tammi 2009, 19:29
- Car(s): Makaronilaatikoita vuodesta 2007
- Paikkakunta: Sisä-Suomi
- Giallo Pozzuoli
- Viestit: 1930
- Liittynyt: 17 Maalis 2007, 19:17
- Paikkakunta: Kuopio
Tätä tulikin ihmeteltyä Lahden Classic Car näyttelyssä, kun ei ollut missään Alfa-kirjallisuudessa ym. tullut aiemmin vastaan.MiNkO^^ kirjoitti:tuollainenkin tuntuisi olevan tarjolla
http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/giulietta/2666891
Samalta myyjältä:
http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/giulia/2650666
Ihmettelin eilen, että tarkoittaako tuo ilmoitus Giulia 1600 TI, superharvinaisuus vaiko 1600 TI Super, harvinaisuus. (wikipedian mukaan TI Super 501 kpl valmisetettu)
http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/giulia/2650666
Ihmettelin eilen, että tarkoittaako tuo ilmoitus Giulia 1600 TI, superharvinaisuus vaiko 1600 TI Super, harvinaisuus. (wikipedian mukaan TI Super 501 kpl valmisetettu)
VMP
Aiemmin olen tuon auton nähnyt Suomessa... Mitä olette mieltä onko auto prototyyppi vai ei? (kysytään se nyt suoraan)MiNkO^^ kirjoitti:tuollainenkin tuntuisi olevan tarjolla
http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/giulietta/2666891
501:stä valmistetusta TI Superista tiettävästi 500 oli valkoisia ja yksi punainen. Tämä myynnissä oleva näyttää olevan Celeste. No, TI Supereita eli taida olla Suomessa yhtäkään. Hollannissa olisi yksi kohtuu hyvä myynnissä, hinta taisi olla 70 Ke:n hujakoilla.mattijus kirjoitti:Samalta myyjältä:
http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/giulia/2650666
Ihmettelin eilen, että tarkoittaako tuo ilmoitus Giulia 1600 TI, superharvinaisuus vaiko 1600 TI Super, harvinaisuus. (wikipedian mukaan TI Super 501 kpl valmisetettu)
Kohtuullisen hyvältä projektilta näyttää silti tuo myynnissä oleva TI
E: Pientä tarkennusta vielä noihin TI Superin valmistusmääriin ja väreihin. Yhteensä autoja on tosiaan tehty 501kpl, joista 499 valkoisia(Bianco Spino) lisäksi yksi punainen ja yksi harmaa. Näiden värikoodeista ei ole tietoa.
Saattaa olla tai sitten ei. Jotain dokumenttiä tuosta tai edes valmistenumero kyllä kannattaisi laittaa ilmoitukseen. Varmaa lienee, että ainakin keulan muodot, takaspoileri ja levennetyt pyöränkaaret eivät ole saaneet muotojaan 50-60-luvulla vaan paljon myöhemmin, ehkä kolarikorjauksen yhteydessä tai sitten muuten vaan. Erikoista on myös tehostetut levyjarrut, ratti on 105srjn Gta:sta ja ainakin venakoppa on 105srjn koneesta.unknown kirjoitti:MiNkO^^ kirjoitti:
tuollainenkin tuntuisi olevan tarjolla
http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/giulietta/2666891
Aiemmin olen tuon auton nähnyt Suomessa... Mitä olette mieltä onko auto prototyyppi vai ei? (kysytään se nyt suoraan)
Itse en ole autoa nähnyt ja nämä kommentit on pelkkää spekulointia kuvien perusteella.
Viimeksi muokannut Gasolina, 03 Elo 2009, 22:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Giulia Super -69
- Giallo Pozzuoli
- Viestit: 1930
- Liittynyt: 17 Maalis 2007, 19:17
- Paikkakunta: Kuopio
On. Myynnissä myös ClassicCarsForSale.co.uk:ssa
- Giallo Pozzuoli
- Viestit: 1930
- Liittynyt: 17 Maalis 2007, 19:17
- Paikkakunta: Kuopio
Keulan muodosta olen eri mieltä, olihan bertonella jo noissa 50-luvun alun BAT-tutkielmissa aika futuristisen kulmikkaat keulanmuodot. Studebakerin keulat oli 50-luvun lopun ja 60-luvun alun tuotantomalleissa aika samanhenkisiä jne. Kori voisi tosiaan olla ollut käsin taottu tutkielma jonka muodot on eläneet prosessin edetessä ja jos se olisi -61 viimein ajettu hallista ulos niin ei se niin älyttömästi poikkea silloisesta muotoilukielestä. Omaan silmään tuossa on vähän Bizzarrinilaista otetta. Takalasi tuossa näyttäisi olevan aika lähellä tuotantoon päätyneen giulietta sprintin lasia ellei ole ihan sama. Abarthilla ainakin tuntui olevan vuoteen -60 mennessä suunnilleen kaikissa malleissa vakiona hydrauliset levyjarrut joka kulmalla, tehostetuista en tiedä kuinka yleisiä olivat tuohon aikaan.Gasolina kirjoitti:Saattaa olla tai sitten ei. Jotain dokumenttiä tuosta tai edes valmistenumero kyllä kannattaisi laittaa ilmoitukseen. Varmaa lienee, että ainakin keulan muodot, takaspoileri ja levennetyt pyöränkaaret eivät ole saaneet muotojaan 50-60-luvulla vaan paljon myöhemmin, ehkä kolarikorjauksen yhteydessä tai sitten muuten vaan. Erikoista on myös tehostetut levyjarrut, ratti on 105srjn Gta:sta ja ainakin venakoppa on 105srjn koneesta.
Itse en ole autoa nähnyt ja nämä kommentit on pelkkää spekulointia kuvien perusteella.
Lahden messuilla näin tuon, enkä oikeastaan hetkeäkään epäillyt sen aitoutta. Ehkä olen naiivi, mutten mä oikein keksi mitään syytäkään miksi joku viitsisi alkaa keksimäänkään tarinoita tuollaisen auton historiasta Tollaisen pitäminen tieliikenteessä on toki saattanut ylläpidossa aiheuttaa venymisiä alkuperäisyyden kustannuksella, mutta se on aika luonnollista.
edit. On muuten keulasta melko Studebaker Avantimainen tämä Bertonen '62 Alfa Romeo Coupe HS tutkielma.
nettiautosta bongattu
Mulla on videolla Tammisen hallista -90 luvulla kuvasin. Kyseinen kaaran kuvasin myös. Tammisen vaimo sanoi sen olevan ainoa maailmassa, isäntä itse oli sairaalassa.
Mitä pienempi vika sitä suurempi leka
Historian selvittäminen ensimmäinen ehto että autoa voi prototyypiksi nimetä; Keneltä ostiti, mistä edellinen oistaja on ostanut ja jne..
Miten auto on joutunut tieliikenteeseen, yleensä prototyypit tuhotaan?
Kuka auton on tehnyt, minkälaiset dokumentit tästä on? valokuvia? tomeksianto? ym?
Löytyykö autosta merkintöjä, kuten rungonumero.
Jos auto on aito niin ainakaan näin sitä ei pidä myydä: "Harrastaja tietää mistä on kysymys..." minulla herää enemmän kysymyksiä kuin osaan niihin vastata.
Kyseinen auto pitäisi myydä siten että myynti-ilmoituksessa on yksi kuva autosta ja loput parikymmentä kuvaa on erillaisia dokumenttejä.
Miksi epäilen auton aitoutta ensikerran kun sen näin? Syynä tähän on se että korin valmistajaksi kerrotaan Bertone. Jos kyseessä on koritehdas joka auton on tehnyt, olisi se nyt aika erikoista että auto on koriltaan noinkin kiero. Jos prototyypin suunnittelun aikana tulee muutos koriin niin jos jokin paikka maailmassa on niin Italialaisessa koritehtaassa koko paneeli tehdään uudestaan tai ainakin korjataan siten että kupruja ei jää.
Kitti ei kuulu koritehtaan materiaalivalikoimaan ja mikä tahansa muoto on mahdollista saada peltiin kun talo on täynnä huippuosaajia. Eikä se johdu siitä että auto on prototyyppi että se saa olla "vähän sinnepäin," sitähän se koritehdas nimenomaan teki tuohon aikaan, yksittäisiä koreja, joista jokainen on erilainen, toiset enemmnän, toiset vähemmän, päinvastoin tuotantoon tuleva auto pitäisi olla vielä tarkempi kuin yksittäiskappale, jotta puumuotit saadaan valmistettua.
Yleensä prototyypit vielä koritettiin uudestaan tuohon aikaan aina lopulliseen sarjatuotantomuotoonsa ja tekniikka oli vain muulina mukana.
Jos ja painotan sanaa jos, siellä alla on prototyyppi niin epäilisin että 70-luvulla auto on sitten saanut "lasikuitu faseliftin" ja vahvasti epäilen että koritehdas olisi sen takana.
Ehkä skeptisyyteni johtuu siitä että näin auton aika rujossa kunnossa ja minulle tuli heti ensimmäisenä mieleen että; joku on laittanut Matra D'jet:n lasikuitukorin Alfan päälle ja lisännyt 250GTO takaspoleri... Toivottavasti olen väärässä.
http://www.flickr.com/photos/derekgottlieb/2462641744/
Miten auto on joutunut tieliikenteeseen, yleensä prototyypit tuhotaan?
Kuka auton on tehnyt, minkälaiset dokumentit tästä on? valokuvia? tomeksianto? ym?
Löytyykö autosta merkintöjä, kuten rungonumero.
Jos auto on aito niin ainakaan näin sitä ei pidä myydä: "Harrastaja tietää mistä on kysymys..." minulla herää enemmän kysymyksiä kuin osaan niihin vastata.
Kyseinen auto pitäisi myydä siten että myynti-ilmoituksessa on yksi kuva autosta ja loput parikymmentä kuvaa on erillaisia dokumenttejä.
Miksi epäilen auton aitoutta ensikerran kun sen näin? Syynä tähän on se että korin valmistajaksi kerrotaan Bertone. Jos kyseessä on koritehdas joka auton on tehnyt, olisi se nyt aika erikoista että auto on koriltaan noinkin kiero. Jos prototyypin suunnittelun aikana tulee muutos koriin niin jos jokin paikka maailmassa on niin Italialaisessa koritehtaassa koko paneeli tehdään uudestaan tai ainakin korjataan siten että kupruja ei jää.
Kitti ei kuulu koritehtaan materiaalivalikoimaan ja mikä tahansa muoto on mahdollista saada peltiin kun talo on täynnä huippuosaajia. Eikä se johdu siitä että auto on prototyyppi että se saa olla "vähän sinnepäin," sitähän se koritehdas nimenomaan teki tuohon aikaan, yksittäisiä koreja, joista jokainen on erilainen, toiset enemmnän, toiset vähemmän, päinvastoin tuotantoon tuleva auto pitäisi olla vielä tarkempi kuin yksittäiskappale, jotta puumuotit saadaan valmistettua.
Yleensä prototyypit vielä koritettiin uudestaan tuohon aikaan aina lopulliseen sarjatuotantomuotoonsa ja tekniikka oli vain muulina mukana.
Jos ja painotan sanaa jos, siellä alla on prototyyppi niin epäilisin että 70-luvulla auto on sitten saanut "lasikuitu faseliftin" ja vahvasti epäilen että koritehdas olisi sen takana.
Ehkä skeptisyyteni johtuu siitä että näin auton aika rujossa kunnossa ja minulle tuli heti ensimmäisenä mieleen että; joku on laittanut Matra D'jet:n lasikuitukorin Alfan päälle ja lisännyt 250GTO takaspoleri... Toivottavasti olen väärässä.
http://www.flickr.com/photos/derekgottlieb/2462641744/