Jyväskylän vai Tampereen Deltaan?

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

heme
Viestit: 517
Liittynyt: 27 Marras 2006, 08:02
Car(s): 156 2.5 V6 SW -03, Maserati Quattroporte -06, Range Rover TD6 -02
Paikkakunta: Jämsä

Jyväskylän vai Tampereen Deltaan?

Viesti Kirjoittaja heme »

Tässä kun suurinpiirtein kummankin puolivälissä asutaan, niin kummassakohan on parempi tietotaito? Taas syttyi moottorinkuva mittaristoon, ja ahtopaineet välillä ok, välillä 0.5 bar. Tätähän jo kerran Tampereella "korjattiin" eli kuitattiin valo pois, syyksi sanoivat hiukkassuotimen puhtaaksipolton epäonnistuneen monta kertaa peräkkäin. Mutta kyllä kai siellä nyt jotain muuta on taustalla?

Avatar
Farina
Viestit: 1478
Liittynyt: 13 Huhti 2008, 18:09
Car(s): Ranskalainen mukamaasturi
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja Farina »

Sen paremmin Jyväskylän Deltan tieto-taitoa tuntematta, menisin ainakin itse kokeilemaan sinne. Tampereen "know-how" 2.4 JTDm-koneen ongelmien kohdalla on omien kokemusten perusteella todella heppoista.

irmeli
Viestit: 58
Liittynyt: 24 Huhti 2008, 13:16
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja irmeli »

Itse en ainakaan voi hyvin lämpimästi tuota Jyväskylän Deltaa suositella. Muutaman kerran siellä olen käynyt, mutta eipä tuolta ainakaan omiin tarpeisiin saa minkäänlaista palvelua.

Avatar
csr
Viestit: 151
Liittynyt: 30 Joulu 2006, 20:20
Paikkakunta: Jämsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja csr »

Huonot on kokemukset Jyväskylästä.....
Ps. löytyy OBD-luku/ kuittauslaite. Toimii ainakin 156:ssa niin kait myös 159:ssä.

heme
Viestit: 517
Liittynyt: 27 Marras 2006, 08:02
Car(s): 156 2.5 V6 SW -03, Maserati Quattroporte -06, Range Rover TD6 -02
Paikkakunta: Jämsä

Viesti Kirjoittaja heme »

Käytettiin Tampereella, kuntoon tuli. Sama syy kuin aikaisemminkin, hiukkassuotimen regenerointi ei ollut onnistunut. Tällä kertaa puhdistivat jonkin paineanturin, jossa sanoivat olleen regeneroinnin epäonnistumisen syy. Olisiko siis hiukkassuotimen painehäviön mittaus ollut virheellinen ja sen seurauksena oli suodin päässyt tukkeentumaan?

Vastaa Viestiin