No, kaikki 166 kuskit tietysti tykkäävät autostaan, en ollut kuitenkaan minä.Alfissimo kirjoitti:Pyydän nöyrimmästi anteeksi![]()
![]()
Mainitsemani 166:den omistaja vaan taitaa tykätä autostaan, on tyylikäs peli, onko kukaan täältä?
Palstalaisten bongausketju mallia 2004
Valvoja: Moderators
- Fonzarelli
kiitti nyt widusti....Rolle kirjoitti:Kyllä minä tässä joudun anteeksi pyytämään jos joku otti henkilökohtaisesti. Kuten tuossa ylempänä yritin sanoa niin halusin ehkä kertoa uusille mikä oli tuon bongausketjun alkuperäinen idea. Jokainen sitten bongatkoon kenet haluaa ja toki saa kirjoittaa vaikka olisi nähnyt sen punaisen 156:sen 15" vakioaluilla Kehä I:llä ruuhka-aikaan jos haluaa. Ja jos ei kukaan ikinä bongaa niin voin tehdä niinkuin Fonzie ja bongata itse itsensäAlfissimo kirjoitti:Pyydän nöyrimmästi anteeksi

Lobonzie
- Alfistipohjoosesta
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
-
- Car(s): Alfetta GTV, 145 QV, 156+156 SW, GTV V6, Lodgy
Eipä ole, meikäläisen punanen vanhus makailee vielä kinosten alla.MK kirjoitti:Muutaman kerran on Kouvola-Koria välillä tullut tumman siniharmaa GTV vastaan, mahtaneeko olla sinun..Tekri kirjoitti:Cityvaraosan pihalla Kouvolassa tänään Shampanjan värinen 75 V6 Milano, GangstaPapa? Bongattu varaosa reissulla, ettei sattumoisin vaan töissä?
Saanko minäkin bongata itse itseni kun bongasin oman kärryn 6viikon tauon jälkeenRolle kirjoitti:Kyllä minä tässä joudun anteeksi pyytämään jos joku otti henkilökohtaisesti. Kuten tuossa ylempänä yritin sanoa niin halusin ehkä kertoa uusille mikä oli tuon bongausketjun alkuperäinen idea. Jokainen sitten bongatkoon kenet haluaa ja toki saa kirjoittaa vaikka olisi nähnyt sen punaisen 156:sen 15" vakioaluilla Kehä I:llä ruuhka-aikaan jos haluaa. Ja jos ei kukaan ikinä bongaa niin voin tehdä niinkuin Fonzie ja bongata itse itsensäAlfissimo kirjoitti:Pyydän nöyrimmästi anteeksi

Auto oli tuon ajan maalarilla paikattavana ja samalla piti helmat heittää kylkiin, mutta completos **tun motosportti teki sen taas... helmat ei YLLÄTTÄEN sopinutkaan ihan "heittämällä" niinkuin myyjä puhelimessa lupasi. Vai tarkottikohan se, että ne menee heittämällä sisään.
Ei muuta kun toiselle pajalle ens viikolla ja kokeillaan saisko ne jotenkin sorvattua auton kylkeen kiinni.
Suosittelen kyllä lämpimästi muillekin tuota Completosta! Jos haluat olla saamatta jotain tai haluat väärää tavaraa se on juuri oikea paikka!
Ei enää Alfaa... eipä
- Fonzarelli
Noi hjumiopyssyt on näitä pseudopyssyjä, hirvee efekti, mut mitään ei tapahdu (vähänniinku ns.tehopeltisarjat alfaan, suurin tehonlisäys tähänmennessä -15%)Rolle kirjoitti:Voit perjantaina kiittää, vai uskallanko tullaFonzarelli kirjoitti:kiitti nyt widusti....![]()
Lobonzie![]()
Don Fonzarelli, sicilian hot coffeemills since 1987 to 1991

- miki
- Car(s): 159 2.4 JTDm Sportwagon qtronic -07
Ex alfat:
156 2.0 JTS Sportwagon -05
155 2.0 TS 16V -95
75 2.0 TS -88
Alfetta 2.0 L -81 - Paikkakunta: Joensuu
Joensuusta
Raportoidaan välillä täältä Joensuustakin, vanhemmista malleista on näkynyt punainen 75 TS, tänään ajeltiin punaisen 33:n kanssa peräkkäin, paras oli viimeviikolla bongattu giulia, joka ajeli kajaanintiellä vastaan suksiboksi katolla
, oli varmaan menossa lappiin, tai sitten ei.

- Niko Tuomola
- Car(s): 166 ts , 75 ts
- GangstaPapa
- Cuore Sportivo
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
-
Alfissimo kirjoitti:Eilen kisapuiston parkkipaikalla bongattu Luigilittin perheen korkein hallinto ja samalla (huomattavasti) kauniimpi osapuoli.

"keppikävelyä", se pitää miehen tieltä pois.
Jos hallinnon selässä luki VAROKAA KÄÄNTYVÄÄ NOKKAA,tunnustan
kiinnityksen kyseiseen malliin

164ts-89 400tkm
- Alfissimo
- Car(s): Arkeen 147 2.0
Pyhään kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x4 - Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Tarkoitatko keppikävelyllä dementiahiihtoaluigilitti kirjoitti:Et kai oo ruvennu harrastamaan liikuntaa,suosittelen
"keppikävelyä", se pitää miehen tieltä pois.
Jos hallinnon selässä luki VAROKAA KÄÄNTYVÄÄ NOKKAA,tunnustan
kiinnityksen kyseiseen malliin

Nössöilin ja pysähdyin kirjoittamaan txt-viestin.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Oet asian ytimessäEpezi kirjoitti:Saankos tälleen tyhmänä Pirkanmaalaisena kysyä mikä hel.v...i!! on Itis?HOTAKAINEN kirjoitti:Yrittäkääs bongata meidät. Lähdetään tästä ajamaan Itikseen päin![]()
hmmm... ekana mieleeni tulee itä-keskus, tosin en kyllä ees tiedä mikä se on (tommonenkin hassu paikan nimi joskus kantautunut korviini)

Nyt ei kaahailla. pitää körötellä yleisillä teillä marraskuuhun asti ettei sedät laitta kortia kuivumaanHamil kirjoitti:Hip Hei varokaa kaikki itikseen menijät. Nyt tulee rattimies kovaa itikseen päin 164 tiukassa luisussaHOTAKAINEN kirjoitti:Yrittäkääs bongata meidät. Lähdetään tästä ajamaan Itikseen päin

- Ottimo
- Car(s): Giulia Veloce Q4, -17, 156 2,0 JTS, -05, GTV V6, -02, ex Alfasud, Giulietta, 75, 155, 156, 166, 159, Spider
Ei kukaan oo sattunu näkemään kahden Ferrarin ja kahden Maseratin ryhmää matkalla Oulusta Turun kautta Helsinkiin viime päivinä? Ovat jollain ihmeen Pohjois-Euroopan kiertuella matkalla Venäjälle. Matkakertomus löytyy täältä http://www.italiaspeed.com/ päivättynä 16.3. Hauskalta näyttävät jalot vaunut lumisateessa.
“la vita è troppo corta per non guidare italiano”
- 90
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
pitäisiköhän ostaa uudennihkeä käyttö auto vai huomattavasti huokeampi ja vain 30tkm ajettu 75 TS......HOTAKAINEN kirjoitti:Porvoon Mäkkärissä bongattu "se" valkoinen alle 30tkm. ajettu 75 ts.
Höpisin omistajan kanssa hetken ja sanoin että käy tutustumaan foorumiin.
On se nätti peli tuollainen "uudenkarhea"

- Cuore Sportivo
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
- glideslope
- Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4.
Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut. - Paikkakunta: Järvenpää
- Cuore Sportivo
Tampereella käytiin tänään. Mahdoinkohan bongata Innasen? Ainakin samanlainen 156 tuli vastaan. Punainen 156 GTA Hämeenkadulla (ensimmäinen luonnossa liikkeellä näkemäni GTA, jos Deltan koeajoautoa ei lasketa), samoin Porilainen Pedro (tai ainakin hänen autonsa, kuskia en nähnyt kunnolla, mutta ainakin lapa oli pystyssä!), ja miljoona muuta 156:sta. Näistä miljoonasta muusta 156:sta kaikki kolme hopeista morjesti.
Loppuviimen ei viitsinyt enää edes morjestella, kun sai ainoastaan ihmetteleviä katseita takaisin. Näköjään morjestuskulttuuri hieman erilainen, kuin Porissa.
Loppuviimen ei viitsinyt enää edes morjestella, kun sai ainoastaan ihmetteleviä katseita takaisin. Näköjään morjestuskulttuuri hieman erilainen, kuin Porissa.

Aiheessa italoautot pohjoisessa pysyäksemme: ajeltiin tänään Ylläkseltä Ouluun, 3 Alfaa tuli vastaan joista viimeisen kuski morjesti takaisin. Punainen (oisko ollut Proteo, oli niin rapakelit että en mene vannomaan) 156 SW suksiboxi katolla, jossain Aavasaksa - Pello -akselilla muistelisin. Tunnistaako joku itsensä?
OT: Melkein voisi tuota v***tustopiccia täydennellä saman reissun tiimoilta: ilmeisesti joku rallitapahtuma oli Simon tienoilla, tuntui muutamalla katsojalla unohtuneen miten yleisillä teillä ajellaan. Pohjat veti Ruotsin rekkareissa ollut BMW (joku vanha 300-sarjalainen), oli ihan tipalla ettei ajanut rekan keulaan ja sitähän on saatu just uutisista seurata miten sitten käy niin itselle kuin sivullisille. Taisi biimerillä käydä luonnon päälle kun ohitin. Ihme äijä, ajoi ensin mun ohi, annoin nätisti tietä, sit jäi roikkumaan eteen ja kun se alkoi jäämään edellään ajavasta autosta ja vauhtikin oli alle 100km/h rajoituksen niin tuumin että mitäs minä tuon perässä roikkumaan. Mutta se oli biimerikuskille liikaa, revitti ensin mun ohi ja sit mun edessä olevan Volvon, joka jarrutuksellaan tosiaan pelasti monen ihmisen päivän; BMW:stä ei tullutkaan vastaan tulleen rekan keulakoriste vaan se onnistui kurvaamaan takaisin oikealle kaistalle Volvon eteen.
OT: Melkein voisi tuota v***tustopiccia täydennellä saman reissun tiimoilta: ilmeisesti joku rallitapahtuma oli Simon tienoilla, tuntui muutamalla katsojalla unohtuneen miten yleisillä teillä ajellaan. Pohjat veti Ruotsin rekkareissa ollut BMW (joku vanha 300-sarjalainen), oli ihan tipalla ettei ajanut rekan keulaan ja sitähän on saatu just uutisista seurata miten sitten käy niin itselle kuin sivullisille. Taisi biimerillä käydä luonnon päälle kun ohitin. Ihme äijä, ajoi ensin mun ohi, annoin nätisti tietä, sit jäi roikkumaan eteen ja kun se alkoi jäämään edellään ajavasta autosta ja vauhtikin oli alle 100km/h rajoituksen niin tuumin että mitäs minä tuon perässä roikkumaan. Mutta se oli biimerikuskille liikaa, revitti ensin mun ohi ja sit mun edessä olevan Volvon, joka jarrutuksellaan tosiaan pelasti monen ihmisen päivän; BMW:stä ei tullutkaan vastaan tulleen rekan keulakoriste vaan se onnistui kurvaamaan takaisin oikealle kaistalle Volvon eteen.
- Wile E. Coyote
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
- Fonzarelli
Siis ensimmäinen bongaus (itseni lisäksi). Luulin jo että sokeus on vallannut meidät...Wile E. Coyote kirjoitti:Perjantai iltana Helsinki-Porvoo motarilla "164 super V6" siirtokilvissä. Taisi olla musta tai tumman harmaa. Kuka tunnustaa/tunnistaa?

Fonzie, em.bongattu väri on genoa blue 477/A/F (mikäli sen pashakerroksen alta nyt mithään näkkyy

Me ajeltiin juuri eilen Ylläkselle ja yksi ainut 156 tuli vastaan ja morjesti takaisin taisit olla sinä...meikäläisellä on kyllä 156 SW Proteo Red, mutta ei boxia..sami_r kirjoitti:Aiheessa italoautot pohjoisessa pysyäksemme: ajeltiin tänään Ylläkseltä Ouluun, 3 Alfaa tuli vastaan joista viimeisen kuski morjesti takaisin. Punainen (oisko ollut Proteo, oli niin rapakelit että en mene vannomaan) 156 SW suksiboxi katolla, jossain Aavasaksa - Pello -akselilla muistelisin. Tunnistaako joku itsensä?

Ja totta oli helvetinmoinen liikennehässäkkä juuri ennen Kemiä siellä oli joku ralli...siellä oli kovempi hässäkkä kuin kehä 3:sella Pe iltapäivällä..

Kuten aikaisemminkin olen kommentoinut Tampereella harva Alfa-kuski morjestaa takaisin..hitaita Hämäläisiä:köCuore Sportivo kirjoitti:Tampereella käytiin tänään. Mahdoinkohan bongata Innasen? Ainakin samanlainen 156 tuli vastaan. Punainen 156 GTA Hämeenkadulla (ensimmäinen luonnossa liikkeellä näkemäni GTA, jos Deltan koeajoautoa ei lasketa), samoin Porilainen Pedro (tai ainakin hänen autonsa, kuskia en nähnyt kunnolla, mutta ainakin lapa oli pystyssä!), ja miljoona muuta 156:sta. Näistä miljoonasta muusta 156:sta kaikki kolme hopeista morjesti.

- Alfissimo
- Car(s): Arkeen 147 2.0
Pyhään kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x4 - Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Taitaa tuo hämäläisyys vaikuttaa Lahdessakin, harvassa on takasin morjestajat.Alfonso kirjoitti:Kuten aikaisemminkin olen kommentoinut Tampereella harva Alfa-kuski morjestaa takaisin..hitaita Hämäläisiä:köCuore Sportivo kirjoitti:Tampereella käytiin tänään. Mahdoinkohan bongata Innasen? Ainakin samanlainen 156 tuli vastaan. Punainen 156 GTA Hämeenkadulla (ensimmäinen luonnossa liikkeellä näkemäni GTA, jos Deltan koeajoautoa ei lasketa), samoin Porilainen Pedro (tai ainakin hänen autonsa, kuskia en nähnyt kunnolla, mutta ainakin lapa oli pystyssä!), ja miljoona muuta 156:sta. Näistä miljoonasta muusta 156:sta kaikki kolme hopeista morjesti.
Kuskit katsovat vain pitkään, että "mitä tuokin heiluttaa".
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
En oo bongannut ketään ainakaan tietoisesti eikä kukaan voi tietää bonganneensa minua, kun ei pahemmin Alfa liiku tällä hetkellä. Mutta hyvin usein tossa Seinäjoki-Kauhava välillä tulee viininpunainen 156 vastaan (tai oikeastaan olen tainnut nähdä kaksikin saman väristä). Niin ja jos pysyttelen vain tässä ihanassa kotikaupungissani niin ei ole ihme vaikkei kahteen viikkoon näkisi yhtään Alfaa 
- Wile E. Coyote
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski