Tänään aamulla klo 4.45 töihin lähtiessä Valkealasta, bongattu parkkeerattuna alla näkyvä kulkupeli pelastusväylälle. Myönnettäköön, että kyseinen parkkialue on kuin paikka, johon aurinko ei paista. Mutta, ajetaan vaikka nurmikolle, kunhan väylä jää vapaaksi.
Sunnuntaina vähän puolenpäivän jälkeen Turuntiellä Bembolen kahvituvan nurkilla tuli vastaan 156, jonka kuski tervehti totutulla tyylillä. Itse olin niin ajatuksissani, että en kerennyt vastata ennen kuin tilanne oli jo ohi.
Eli nöyrin anteeksipyyntö, minä olin se tollo joka ajoi sillä tummasävyisellä 159 SW:llä. Ehkä ensi kerralla onnistuu paremmin!
tumma 156 tullut eilen ja tänään rantaperkiö/härmälä akselilla vastaan. lapanen on noussut vaalealta naiskuskilta. rekkari tais olla vtg-*** ? foorumilaisiako? vaiko foorumilaisen rouva?
Musta Getvonen bongattu Tuusulan "automuseon" pihassa tänään puolen päivän aikaan.
Vinkki ulkopaikkakuntalaisille. Tänään Tuusula päivänä mm. kaikkiin Tuusulan museoihin ilmainen sisäänpääsy.
Olikos joku forumilainen pysähtynyt jädelle Taipalsaaren kioskilla tänään vähän ennen kuutta hienolla valkoisella 75:lla. Mentiin valkoisella 156:lla anoppilaa kohti koko pesue.
Lappeenrannan satamassa musta 159 sw. Autoon oli juuri bongaushetkellä lastautumassa pariskunta, jonka kuskina toimivalla miehellä oli isopäälakitupsupipo päässään. Päätä ilmeisesti paleli...
Täällä Jkl:n lähistöllä pohjoispuolella harvoin yksikään alfa morjestaa. Mutta tiistaina seitsämän jälkeen punasesta 147sta nousi, kuin nousikin käsi ja tämä tapahtui hirvaskankaan abcn risteyksessä.
tänään 17 aikaan nähty musta 75 vääksyn tietä vääksyn suuntaan koitin mb:stä morottaa mut ei tullut vastausta johtuiskohan sinä hetkenä alla olevasta autosta
Mitä sinä teet?Katselen Kuutamoa.Sano sille Kuutamolle että ottaa Alfansa alle ja ajaa tiehensä.
Eilen morotin tampereen rantatiellä siniselle? Giulialle, olin mustalla 75sella liikenteessä. Samalla reissulla Hämeenkyrön liikenneympyrässä tuli viininpunainen 159 vastaan.
raktori112 kirjoitti:Täällä Jkl:n lähistöllä pohjoispuolella harvoin yksikään alfa morjestaa. Mutta tiistaina seitsämän jälkeen punasesta 147sta nousi, kuin nousikin käsi ja tämä tapahtui hirvaskankaan abcn risteyksessä.
E: Ja itse ajoin tummansinisellä 75:lla
Jep saman olen huomannut, täällä minua vastaan tulleet eipä juurikaan ole moikkailleet...
Vanhalla Vaajakoskentiellä tuli eilen pyöräillessä punainen Brera vastaan. Jopas se näytti hyvältä; leveä ja matala. Nostin käden lippaan respectin merkiksi.
Oisko ollu tämän viikon tiistaina tai keskiviikkona kun ajelin punasen 155:sen perässä Vaasan moottoritieltä Laihialle. Risteyksessä sitte tiet erkanivat ja morotuksetkin sieltä takaoikealta tuli. Takaisinkin morotin, mutta varmaan vähän huonosti näky. Vihreällä ja likaisella 164:sella päästelin perässä.
Fiat Coupe', keltainen Äänekoskelta Uuraisille klo 12. Tuli muuten 2h myöhemmin kylältä takaisin kun lähdin käymään Uuraisten "keskustassa" eikä antanut vastamorotusta.
Vaaleanvihreä 156 tupakalla ollessa Äänekoskelta Uuraisille tämäkin noin puoli 7 illalla. Äsken tässä käväissyt tuttavarouva vahvisti 1OOm päästä tunnistamani designin oikeaksi Lähti siis Saarijärven suuntaan Uuraisten keskustasta. Rouvan mukaan kuljettajan lippis oli melkoinen etikettivirhe
Jäljempi jos löytyy täältä niin virtuaalimorottelut tien 627 varresta
No nyt tänään sitten sitä harvinaista herkkua; klo 17 jälkeen Äänekoskelta pikkuisen pohjoiseen ajeli vastaan kaksi aaffaa, 156:sta ei morotteluun vastattu mutta tyylikkäästä tummasta 166:sta kylläkin.
Tänään viiden jälkeen Sammonkadulla moikkasin viininpunaiselle 159:lle. Itse olin siinä batman-teipatussa kotterossa. Morotteluun vastatiin hymyillen leveästi. Tre-Jkl välillä morotus tuli yhdestä 147:sta.
Tänään lauantaina pongasin uuden valkoisen Lancia Deltan Vantaan Ikean parkkihallissa. Olisiko ollut itse V.Jano ? Itse cruisailin parkkihalliin ruåttin ihmeellä.
Jos menee pieleen ja harmittaa tarpeeksi, pura. Ei mistään hyvää saa, jos ei tee ja pura -Panu Kaila
Seinäjoella, tänään lauantaina noin 14.30 ajeli peräkkäin kaksi punaista 33:sta keskustasta joupin suuntaan!!! Hämmentävä näky täällä päin Ite olin matkassa scanialla....
Lauantaina 25.7 Seinäjoen Atrian kohdalla noin kello 13 tuli vastaan musta GT, josta morot vaihdettu. Pian GT:n jälkeen morot vaihdettu mustan facelift 156 farkun kanssa.
Vastaan tuli myös ehkä punainen Giulia, vanhempia malleja en tunnista, mutta hyvännäköinen se oli .
Sunnuntaina 26.7
Melkein Lapuan Shellin kohdilla morot vaihdettu mustan 159:n kanssa, josta etupenkeistä molemmilta nousi kädet komeasti ylös . Hieman sen jälkeen vastaan tuli sampanjan värinen 159, josta myös lapa nousi.
Vaimo kertoi eilen morjestelleensa punaisen 916srjn Spiderin kanssa Porissa Siltapuistonkadun liikenneympyrän paikkeilla. Oli itse liikkeellä punaisella 156:lla. Onkohan Spiderin omistaja foorumilaisia?
Noin puoli tuntia sitten viininpunainen Giulia dollyn kyydissä 740 kartano volvon perässä moottoritiellä lahden kohdalla. Olikohan jonkun onnellisen foorumilaisen projekti?
Gasolina kirjoitti:Vaimo kertoi eilen morjestelleensa punaisen 916srjn Spiderin kanssa Porissa Siltapuistonkadun liikenneympyrän paikkeilla. Oli itse liikkeellä punaisella 156:lla. Onkohan Spiderin omistaja foorumilaisia?
Maanantaina Multialla hopeinen 156 Korsun viereisen marketin pihassa, ja hetki sen jälkeen tuli vastaan leirintäalueen risteyksen kohdalla punainen, tuunattu keulainen 156 morotusten kera
MK kirjoitti:Maanantaina Multialla hopeinen 156 Korsun viereisen marketin pihassa, ja hetki sen jälkeen tuli vastaan leirintäalueen risteyksen kohdalla punainen, tuunattu keulainen 156 morotusten kera
Kyllä käytiin marketissa siinä Korsun vieressä, siis tunnustan.