Lancia Delta (Tipo 844)

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
rim
Viestit: 767
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 21:47
Car(s): Jaguar I-Pace HSE, Jaguar XKR, ex 156 2.0 TS, 156 2.0 JTS SW, 156 2.0 JTS, 159 2.4 JTD Q4, Jaguar Sportbrake 2,2 i4 Td 200 Jaguar F-Pace 2.0
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja rim »

Ok, taas oppi jotain :-D täytyypä etsiä jostain uusi tausta kilvelle.

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

^

Kerropa sitten rim mistä löysit.

Avatar
mattijus
Viestit: 5098
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja mattijus »

PNV:hen ostin kilventaustat Hessumobiilista (varmaan mikä tahansa varaosaliike myy), mukana tuli kiinnitysruuvit.

Deltan hommaahan tuo on, eikä asiakkaan.
VMP

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Reilut 2000m taulussa. Muutamia juttuja:

- Tilat ovat mainiot. Tavaratilaa voi tarvittaessa jatkaa takajalkatiloihin, joihin uppoaa helposti pari isoakin kassia. Edellyttää toki takapenkin tyhjyyttä/riittävän lyhytjalkaisia lapsia.

- Ohjaustuntuma on maantie- ja kaupunkiajossa asiallinen, mutta ei edelleenkään houkuttele nauttimaan moottoritien rampeista. City-asento on täysin turha.

- Kulutus ajotietokoneen mukaan 8.2l./100km.

- Sivuvilkut lienevät 156:sta.

- Kojetaulun nurkasta kuulunut lievä sirinä poistui muovien jaannuttelulla.

- Valot ovat kauniit ulkona ja sisällä. Huippuna ehkä hienostuneesti valaistut ovenkahvat.

- Keula kulkee yllättävän matalalla.

- Moottori on mainio; dieselmäistä vetoa.

Avatar
rim
Viestit: 767
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 21:47
Car(s): Jaguar I-Pace HSE, Jaguar XKR, ex 156 2.0 TS, 156 2.0 JTS SW, 156 2.0 JTS, 159 2.4 JTD Q4, Jaguar Sportbrake 2,2 i4 Td 200 Jaguar F-Pace 2.0
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja rim »

Meillä on varmaan vasta 1000 km mittarissa josta itse olen ajanut muutama sata. Omat kommentit:

- Auton laatuvaikutelma on hyvä, tuntuu jotenkin laadukkaammalta kuin esim 159
- Ison tuntuinen, tilava myös takaa
- Kone on hyvä
- Ohjauksen tunto on heikko joissain tilanteessa keskialueella. Samaa mieltä city-asennosta, ei ole käyttöä.
- Tuuliherkkä
- keskikulutus mielestäni aika iso, reilu 8 litraa.

Erikoisin ratkaisu mielestäni on Bosen sijoittaminen varapyörän sisään muotoiltuun tyroksiboksiin. Täytyy ottaa vielä kuva tästä jossain vaiheessa.

Lisäksi ensimmäinen auto missä on renkaankorjaussarja mukana, eli kompura ja siinä ilmeisesti jokin paikkausaine käytettävissä.

Avatar
TommiS
Viestit: 542
Liittynyt: 17 Marras 2005, 22:05
Car(s): Ex. Mito / V6 / Tessu
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja TommiS »

Vittorio Jano kirjoitti:
- Moottori on mainio; dieselmäistä vetoa.
- Kulutus ajotietokoneen mukaan 8.2l./100km.
rim kirjoitti:
- Kone on hyvä.
- keskikulutus mielestäni aika iso, reilu 8 litraa.
Täytyy yhtyä edellisiin. Nyt kun tuon myllyn kanssa on aikansa opetellut elämään, on se korkealle kiekuvan vaparin jälkeen tietysti kovin eriluontoinen, mutta omalla dieselimäisellä väännöllään todella erinomainen käyttökone.
T-Jetti tuntuu olevan erityisen herkkä hörppimään benzinaa kaasujalan mukaan. Pääsin viikonloppuna kuuden litran keskikulutukseen maantiellä vakkari päällä nopeudella 90km/h.
Kaupungissa meneekin sitten litratolkulla enemmän. Vaihteluväli tuntuu olevan aikamoinen.

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Oletko rim tehnyt jotain sille takakilvelle? Pitäisi varmaan siirrella kohdilleen. Kuinkahan tuo pohjamuovi on autossa kiinni - eli millaisella taltalla sitä pitäisi alkaa jaannuttelemaan irti.

---

Oman auton crosswagon-look on alkanut hieman kyllästyttää ja uutta vieteriä joutunee asennuttamaan alle ennemmin/myöhemmin.

H&R:n vähemmän madaltava satsi pudottaa edestä 25 ja takaa 45 milliä - tuo jälkimmäinen kuulostaa kyllä turhan paljolta vakioiskareiden seuraksi vai mitä tuumaatte? Auton asennolle tuo tekisi kyllä annihelenaa, sillä nythän tuo kulkee perä ylväästi pystyssä.

Eibachin satsi on sitten se perinteiset 3 senttiä/nurkka. On toki myös about satasen kalliimpi.

Pyöriä en tässä vaiheessa lähde uusimaan. Ajellaan nuo 16" rinkulat ensin loppuun.

---

Kesärajoitusten myötä keskikulutus kivunnut lukemaan 8.4...

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Ja nyt näyttää kulutus 8.1. Taitaa kyllä nollata itseään jossakin vaiheessa, kilsoja on taulussa vajaat 8000.

Käytin pirssiä Tampereen Deltassa jarrujen vinkunan vuoksi. Nyt ne vinkuvat hieman hiljempaa kuin ennen. Samalla asennutin takarekkarin aikaisempaa parempaan kohtaan. Kiinnitysreiät eivät enää irvistä yhtä rumasti kuin ennen. Samaa esteettistä silmää kirveltävää vaivaa olen muuten nähnyt mm. uusissa 500:ssa. Ikävä homma autoissa, joita myydään pitkälti niiden designin vuoksi.

Muutoin ajelu sujuu ilman ongelmia hymyssä suin. Kansan kiinnostus on edelleen aikamoista ja kyselijöitä on riittänyt. Jyväskylässä käydessämme oli kokonainen perhe kerääntynyt kurkkimaan sisälle, kun palasimme autollemme.

Ai niin ja jarrujen lisäksi toinenkin veemäinen ääni: pelkääjän puolen etunurkasta kuuluu mukulakivetyksellä ajettaessa (ja joskus muulloinkin) ärsyttävää narinaa. Lähde on paikallistettu A-pilarin ja kojelaudan yhtymäkohtaan, mutta erinäisistä yrityksistä huolimatta ei ole vielä hiljentynyt.

Mutta kai sitä maailmassa merkittävämpiäkin juttuja on?

Avatar
rim
Viestit: 767
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 21:47
Car(s): Jaguar I-Pace HSE, Jaguar XKR, ex 156 2.0 TS, 156 2.0 JTS SW, 156 2.0 JTS, 159 2.4 JTD Q4, Jaguar Sportbrake 2,2 i4 Td 200 Jaguar F-Pace 2.0
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja rim »

Katselin tuolla ad:ssä noita kilven taustalevyjä, yksi oli tyrkyllä mutta se oli peltiä ja epäilen että tummuu nopeasti aika rumaksi. Jotain pitäisi kuitenkin tehdä asialle.... Muuten meilläkin on mennyt hyvin, mitään ongelmia ei ole, kilometrejä takana nyt vajaa 6 000. Mitään lisä-äänia tai kolinoita ei ole kuulunut.

Avatar
gfj-365
Viestit: 744
Liittynyt: 15 Kesä 2005, 19:02
Paikkakunta: kotka

Viesti Kirjoittaja gfj-365 »

onkos kenelläkään kuvia uusista deltoista eri vanteilla, kuin orkkis.. ?
samoin sitten, onko joku ajatellut madalluttaa autonsa - ja maalauttavansa/maalaavansa noi helmat auton väriin ?

joku vikkelä photoshoppaaja voisi asian tehdä, saisi vähän osviittaa miltä se näyttäisi.. :wink:

kun ei tunnu alfoihin koskaan tulevan tarjolle tota 1.9tt konetta :evil:

5,7 -6,3l / 100km on ollu koeajojen kulutukset tolla koneella, lantsoissa
joten sopisi kivasti, kunhan ensin pikkasen päivittäisi konetta :twisted:
MR-S 1.9 jtd / 156sw Q4

V6
Viestit: 5030
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

luulis että toi 1.9 tai uudempi 2.0 tt tulee tohon uuteen Milanoo, 159siin tuskin tulee
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02

Avatar
gfj-365
Viestit: 744
Liittynyt: 15 Kesä 2005, 19:02
Paikkakunta: kotka

Viesti Kirjoittaja gfj-365 »

niin, taitaa toi 2.0 olla identtinen 1.9 koneen kanssa, ainoastaan millin pitempi isku.

ja ahdin vaihtunut samalla, mutta niinkuin periaatteessa ei muuta,kuin millin ero :wink:
MR-S 1.9 jtd / 156sw Q4

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

gfj-365 kirjoitti:onkos kenelläkään kuvia uusista deltoista eri vanteilla, kuin orkkis.. ?

Täällä sitten maalatuilla helmoilla ja madalluksella.
Liitteet
IMGP1001.jpg
(416.16 KiB) Tiedosto ladattu 4952 kertaa

Avatar
gfj-365
Viestit: 744
Liittynyt: 15 Kesä 2005, 19:02
Paikkakunta: kotka

Viesti Kirjoittaja gfj-365 »

tuolla linkin takana oleva auto on makea 8)
ja siinäkin on eri vanteet, kuin orkkis :wink:

nyt kun vastauksia rupeaa tulemaan, niin kertokaahan sitten ton 1.9tt
koneen suuremmasta ahtimesta mitat ; kompurasiipi ja pakosiipi, kitoos
jotta tietää, mihin asti potku siinä riittää ( dpf on tietty pahasti tukkeena heti sen jälkeen, mutta jos siihen saa lääkettä.. :roll: )
MR-S 1.9 jtd / 156sw Q4

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

gfj-365 kirjoitti:tuolla linkin takana oleva auto on makea 8)
ja siinäkin on eri vanteet, kuin orkkis :wink:
Jepulis, taitaa olla kahdetkin erilaiset.

Aika lailla muuttaa kyllä ulkoasua tuo helmojen maalaus. Niinkuin toki madallus ja pyörien uusiminenkin.

Avatar
gfj-365
Viestit: 744
Liittynyt: 15 Kesä 2005, 19:02
Paikkakunta: kotka

Viesti Kirjoittaja gfj-365 »

tuli lancia deltan mainosvihkonen kotia.. :wink:

ajattelin, että olisi vähän nähnyt sisustavaihtoehtoja yms, mutta paskat.
olisko kellään heittää jotain linkkiä, mistä näkis mitä on tarjolla ?

1.9tt tosiaan mielessä.
MR-S 1.9 jtd / 156sw Q4

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »


Avatar
gfj-365
Viestit: 744
Liittynyt: 15 Kesä 2005, 19:02
Paikkakunta: kotka

Viesti Kirjoittaja gfj-365 »

juu, beige sisusta ehdottomasti 8)

ajattelin, kun jossain luki jotain sport penkeistä, mutta se tarkoittikin vaan jotain erilaista kuviota penkin kankaassa, eikä muuta :(

en löytänyt, saako kojelautaan jotain värejä, vai onko aina sama :roll:

ja joka paikassa tuntuu olevan eri värit tarjolla..

valkoinen ja musta siinä ajatusta 8) :mrgreen:
MR-S 1.9 jtd / 156sw Q4

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Menee näemmä tsättäilyksi...

Käsittääkseni beigen nahkasisustan kaverina tulee samanvärinen kojelaudan alaosa? En ole kyllä mitenkään varma. Itse olisin kyllä ottanut sellaisen, jos olisi ollut varaa tilata auto.

Avatar
gfj-365
Viestit: 744
Liittynyt: 15 Kesä 2005, 19:02
Paikkakunta: kotka

Viesti Kirjoittaja gfj-365 »

kiitoksia tiedoista, pitää tiistaina kävästä hesassa, joten samalla voisi espooseen matkata kattomaan tarkemmin lanciaa..
MR-S 1.9 jtd / 156sw Q4

Avatar
gfj-365
Viestit: 744
Liittynyt: 15 Kesä 2005, 19:02
Paikkakunta: kotka

Viesti Kirjoittaja gfj-365 »

livenä auto on hienompi, kuin kuvissa, eikä perän muotoilu näytä niin ...

no ei niin kauhea, kuin oisin odottanut :mrgreen:
kuvat ei tosiaan näytä auton parhaita puolia..

sitten.. kuka tunnustaa ?

espoosta tilattu erikoistilauksena bicolor luunvalkea biturbo dieseli, kaikilla herkuilla - ja vaalealla nahkasisustalla, jota sitäkään ei perskeles saa
näköjään muuta kuin harvat ja valitut..

normisti musta tai sininen..
MR-S 1.9 jtd / 156sw Q4

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Hmm...
Liitteet
martini.jpeg
Martini DElta
(49.49 KiB) Tiedosto ladattu 4424 kertaa

Avatar
Hepa
Viestit: 3197
Liittynyt: 28 Heinä 2003, 06:10
Car(s): Giulia Super -69
Outlander PHEV -14
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Hepa »

^Pääsiäismuna
Oo==\\*//==oO
----|--OI-582--|----

Avatar
DaViega
Viestit: 4527
Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja DaViega »

Kun sais punasella katolla ja mustalla alaosalla...
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean

Avatar
Alfaholisti
Viestit: 508
Liittynyt: 13 Maalis 2003, 09:25
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Alfaholisti »

Vittorio Jano kirjoitti:Samalla asennutin takarekkarin aikaisempaa parempaan kohtaan. Kiinnitysreiät eivät enää irvistä yhtä rumasti kuin ennen. Samaa esteettistä silmää kirveltävää vaivaa olen muuten nähnyt mm. uusissa 500:ssa. Ikävä homma autoissa, joita myydään pitkälti niiden designin vuoksi.
Minäkin siirsin tuon kilventaustan viime lauantaina hieman vasemmalle jotta nuo kiinnitystötsät ei näkyisi niin pahasti. Tuo kilpihän on kiinni takaluukussa ja deltan jannut ovat kiinnittäneet sen peltiruuveilla tähän tapaan:

Kuva

Kuinkahan mahtaa olla puhkiruostumattomuustakuu voimassa kun tuo on kuitenkin maahantuojan tekemä patentti. Pitänee mennä kyselemään. :evil:
Exät: 75, 166, 156, GTV, Sprint

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

^ Laatua!

TestarosaFinland
Viestit: 1754
Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.

Viesti Kirjoittaja TestarosaFinland »

^
Kun olen vaihtanut omaan 164seen "FIN" kilvet niin pelkäsin, että Italkon miehet tekivät samanlaisen jäljen...ja niin tekivätkin! Mutta pellit kun ovat hyvin tehtyjä niin ei ole mitään ruostetta :shock:
Nothing beats cubic inch

Avatar
Jalamari
Viestit: 3091
Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
Car(s): Toyota Gorilla
GTV 2.0V6TB
75 V6
Lancia Thesis
Triumph speedfour
ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD,
156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD
Paikkakunta: Laihela

Viesti Kirjoittaja Jalamari »

Deltallahan on oikein panostettu. :lol:

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Kuten jo avautumisketjussa kerroin, lähti Delta tänään hinauksessa pajalle.

Lähdin kiihdyttämään liikenneympyrästä, maltillisesti tottakai. Sitten edestäpäin kuului pamaus ja meno muuttui kovin täristäväksi. Ajoin sivutielle tutkimaan ongelmaa. Autolla pääsi kyllä etenemään (ainakin kävelyvauhtia), mutta moottorin ääni oli normaalia karkeampi ja menoa säesti kova tärinä. Ihan kuin renkaat olisivat muuttuneet neliskulmaisiksi. Vaihteet menivät normaalisti päälle, eikä mikään varoitusvalo ei syttynyt.

Hinausauton kuljettaja epäili jotain voimansiirtoon liittyvää, kun siirsin Lanzan hinurin kyytiin.

Mitäs forumin rasvakourat ounastelevat?

Avatar
jeQQ
Viestit: 4190
Liittynyt: 22 Kesä 2006, 18:01
Car(s): Z1100, 147GTA, 33 Giardinetta 4x4
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja jeQQ »

Kytkin tai vauhtipyörä? Ne kaksi kaveria ainakin täristää risoina.. :)

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Joku koneen kiinnityspultti oli pettänyt, auto valmiina.

Avatar
jeQQ
Viestit: 4190
Liittynyt: 22 Kesä 2006, 18:01
Car(s): Z1100, 147GTA, 33 Giardinetta 4x4
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja jeQQ »

Vittorio Jano kirjoitti:Joku koneen kiinnityspultti oli pettänyt, auto valmiina.
No ei paha! Hyvä, ettei ollut mitään vakavaa.

Avatar
silverine
Viestit: 2351
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

^^

-09 auto ja kiinnityspultit pettää...ettei vaan joku
"asentaja" ole taas kämminyt edellisessä huollossa..??
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Joo, ei minunkaan mielestäni mikään hyvä juttu. Tuollainen kun tapahtuu kesken ohituksen, niin avot. Jos olisimme Ameriikassa, olisivat juristit jo rustaamassa omia kirjelmiään.

Kyseessä oli auton eka huolto, joten ehkä emme voi tästä Delta Autoa syyttää?

Aika kivalta tuntui Lanza päivän Kia-sompailujen jälkeen. On noissa autoissa sitten kuitenkin niitä eroja - eikä pelkästään pulttien lujuudessa...

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Enkelit & Demonit tuli väijyttyä viime viikonvaihteessa ja siinähän Delta on isossa roolissa. Hyödynnetty näköjään mainonnassakin.

Toinen tyylikäs spotti.

Suomessa nähty pari kertaa Hesarissa...

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Hyvännäköinen tuossa videossa kyllä. Montakohan on Suomessa myyty, ei tule ihan joka päivä vastaan.

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

^ Alle 20?

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5754
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

TestarosaFinland kirjoitti:^
Kun olen vaihtanut omaan 164seen "FIN" kilvet niin pelkäsin, että Italkon miehet tekivät samanlaisen jäljen...
Sori OT, mutta miksi helvetissä laitoit 164:n eurokilvet?

Avatar
HerraR
Viestit: 248
Liittynyt: 06 Loka 2003, 17:28
Car(s): E61 & 944S2
ex 166 3.0 2000
ex 164 3.0 24v 1994
ex 164 TS 1990
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja HerraR »

Cuore Sportivo kirjoitti:
Sori OT, mutta miksi helvetissä laitoit 164:n eurokilvet?
OT jatkukoon: Saman synnin tein myös minä. Syynä on lähtö keväällä Alfalla ulkomaille 3kk ajaksi, ja ajatus siitä, ettei näin pistä turistikilvet/maatarra rosvon silmään niin paljon. Eli saattaa säästää automurron ikäviltä selvittelyiltä.

Avatar
Alfaholisti
Viestit: 508
Liittynyt: 13 Maalis 2003, 09:25
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Alfaholisti »

Rolle kirjoitti:Hyvännäköinen tuossa videossa kyllä. Montakohan on Suomessa myyty, ei tule ihan joka päivä vastaan.
Kaivelin huvikseni ensirekisteröinnit Lancian osalta 07-09:

2009: Delta 19kpl

2008: Delta 8kpl, Ypsilon 12kpl, Musa 13kpl

2007: Ypsilon 11kpl

Eli Deltoja yhteensä 27kpl, Ypsiloneja 23kpl, Musaa 13kpl.

Huikeita määriä :mrgreen:
Exät: 75, 166, 156, GTV, Sprint

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Alfaholisti kirjoitti:Deltoja yhteensä 27kpl, Ypsiloneja 23kpl, Musaa 13kpl.
Ihan törkeän yleinen tuo Delta, pitäisiköhän vaihtaa johonkin yksilöllisempään kun kohta muuttuu ylivuotiseksikin?

Avatar
Laku
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Elo 2005, 14:35
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Laku »

Kohtahan niitä rupee olen Deltoja kun suden kuraa, kun ruvetaan ensi vuonna taas aktiivisesti myymään.
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6

TestarosaFinland
Viestit: 1754
Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.

Viesti Kirjoittaja TestarosaFinland »

Cuore Sportivo kirjoitti:
TestarosaFinland kirjoitti:^
Kun olen vaihtanut omaan 164seen "FIN" kilvet niin pelkäsin, että Italkon miehet tekivät samanlaisen jäljen...
Sori OT, mutta miksi helvetissä laitoit 164:n eurokilvet?


Koska ajelen sillä ulkomailla ja on hyvä että nähdään kauka, että FIN on liikenteessä 8)
Nothing beats cubic inch

Avatar
mutt
Viestit: 3972
Liittynyt: 08 Kesä 2004, 22:34
Car(s): Lanciat: Prisma 1.6ie -87, Lybra SW 20V -01, Flavia Milleotto -69, Flaminia Berlina 2.8 -63

Viesti Kirjoittaja mutt »

Laku kirjoitti:Kohtahan niitä rupee olen Deltoja kun suden kuraa, kun ruvetaan ensi vuonna taas aktiivisesti myymään.
"Taas?" Puhut ikäänkuin niitä olisi tässä viime vuosina myyty aktiivisesti? :silly:

Avatar
155156
Viestit: 1763
Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
Car(s): Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 155156 »


Avatar
Farina
Viestit: 1478
Liittynyt: 13 Huhti 2008, 18:09
Car(s): Ranskalainen mukamaasturi
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja Farina »

155156 kirjoitti:Mikäs tämä on? > http://www.italiaspeed.com/2010/cars/in ... ry/102.jpg
No selkee Cryslerihän se siinä 8) Oikein kunnon amerikanherkku kaikilla mausteilla....

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

No niin, tuosta se Ameriikan valloitus lähtee. Tai ei ehkä kuitenkaan.

---

Eipä muuten ollut Roomakaan ihan täynnä Deltoja, mutta eipä siellä paljon muitakaan uusia malleja näkynyt. Äijät suhaavat vanhoilla Pandoilla Brionin puvuissa.

Muutamien yksityiskäytössä olleiden 844:n lisäksi uutta Deltaa oli taksissa sekä poliisilla.

Avatar
jeQQ
Viestit: 4190
Liittynyt: 22 Kesä 2006, 18:01
Car(s): Z1100, 147GTA, 33 Giardinetta 4x4
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja jeQQ »

Siellä on muuten oikeasti ihan älyttömän paljon Pandoja. Alfoistakin edustettuna eniten 145 / 146 :shock:

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Uusimman TM:n rekisteröintitilaston mukaan Deltaa rekisteriin 30 kappaletta vuonna 2009.

Missä ne kaikki muut ovat?

Pepperoni
Viestit: 917
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 10:58
Car(s): 159 2.0 JTDm SW -11, Giulietta 2.0 JTDm -12
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Pepperoni »

Yksi näkyy olevan Raision Autokeskuksessa, ja toinen samanmoinen (hopeinen) möllöttää tuossa työpaikan parkkihallissa (Espoossa) sisäänajon vieressä. Omistajaa en ole vielä bongannut. Lisäksi yksi viininpunainen yksilö on pyörinyt tuossa kotikylällä muutamaan otteeseen.

Puuttuu enää 26 kpl. Tulix tästä nyt joku bongausketju? Eikä mulla mikään autokuume ole vaikka ihan pikkuisen tuollainen meinaa välillä kiinnostaa.

Vastaa Viestiin