Ruskeasannan Shellillä 3 kpl hopeisia 156:sia, yksi ajeli ihan meidän eteen(olin kavereiden kanssa kahvilla, istuttiin alfan konepellillä). Alatikkurilan mäkkärillä oli yksi punainen 147. Paljon Alfoja!
E: Niinjoo ja pesin Alfani boksissa tuolla rusalla, viereisessä boksisa oli vaaleansininen GT
AAW kirjoitti:Eilen rundilla porvoo - kouvola - lpr - hamina -porvoo tuli pari tervehdystä. Harmaa SW pukaron kohdilla. Joku täältä?
Hep. Käännyttiin Pukaron Paroniin tankkaamaan kun ohititte. Matkan suuntana meillä oli Puumala ja illalla ajeltiin takaisin Porvooseen.
Porvoo-Lappeenranta-Puumala välillä tuli vastaan lisäksi 4 alfaa joista 3 tervehti takaisin. Muisti pätkii, mutta ainakin Imatra-Joutseno välillä punainen alfa tervehti. Olisko ollut jossain Luumäki-Lappenranta välillä kun vastaan tuli tumma 156 joka tervehti. Ja Joutsenossa meidän perään parkkeerasi Ferrari sillä aikaa kun syötiin Pizzapojissa pitsaa.
Puumala-Mikkeli-Porvoo välillä ei sitten illalla tullut yhtään alfaa vastaan.
jeQQ kirjoitti:166 Kolmostiellä, hänellä paloi pakkivalot.. Italialaiset sähköt!
Sen jälkeen kun toyotalta tuli pusu takapäähän tällaista on toisinaan sattunut... Huomasin ko. vaivan vasta jonkun ajan päästä kun auto oli tullut takaisin pajalta, täytyisi ehtiä hoitaa kuntoon.
jeQQ kirjoitti:166 Kolmostiellä, hänellä paloi pakkivalot.. Italialaiset sähköt!
Sen jälkeen kun toyotalta tuli pusu takapäähän tällaista on toisinaan sattunut... Huomasin ko. vaivan vasta jonkun ajan päästä kun auto oli tullut takaisin pajalta, täytyisi ehtiä hoitaa kuntoon.
Harmillista. En viitsinyt tuossa alkaa huitelemaa, kun tuli mentyä sen verran kovempaa ohi
Kuusaalla tai siis nykyisessä Kouvostoliitossa lapailtu hopeisen 156:n ja omani kanssa samanvärisen 159 SW:n kanssa.
Meinaa vaan itsellä olla tuo lapailu hiukka hakusessa, kun viimeisen puolentoista viikon aikana tuli noin miljoona Alfaa vastaan, joille ei edes viitsinyt yrittää vilkuttaa.
Harmillista. En viitsinyt tuossa alkaa huitelemaa, kun tuli mentyä sen verran kovempaa ohi
Luinpa viestisi tarkemmin, itse ajelin eilen kehä IIIsta, jos tarkoitit varsinaista kolmostietä niin jollain toisella 166:lla sama vaiva. Oma auto harmaa.
CYM-*** rekisterikilpinen (shampanjanvärinen?) 75:n ajeli tänään 150km mun edellä ja takana Taivalkosken tienoilta Ouluun. Nainen ratissa. Foorumilaisia? Nätti seiska!
mezzadro kirjoitti: Sen jälkeen kun toyotalta tuli pusu takapäähän tällaista on toisinaan sattunut... Huomasin ko. vaivan vasta jonkun ajan päästä kun auto oli tullut takaisin pajalta, täytyisi ehtiä hoitaa kuntoon.
Luinpa viestisi tarkemmin, itse ajelin eilen kehä IIIsta, jos tarkoitit varsinaista kolmostietä niin jollain toisella 166:lla sama vaiva. Oma auto harmaa.
No jo on outoa, hopea oli tuokin! Hämeenlinnan motarilla juu oli..
Rolle kirjoitti:Oliko Visconti Larussa töiden jälkeen? Kilpi puuttui keulasta
Jep, terveiset siitä länsinaapuriin jossa yks molopää halus sen välttämättä matkamuistoksi + toisen peilin + tuulilasinpyyhkimet varsineen + alfa merkin takapuskurista ja kaiken kukkuraks pari metriä naarmua ympäriinsä
jeQQ kirjoitti:Ruskeasannan Shellillä 3 kpl hopeisia 156:sia, yksi ajeli ihan meidän eteen(olin kavereiden kanssa kahvilla, istuttiin alfan konepellillä). Alatikkurilan mäkkärillä oli yksi punainen 147. Paljon Alfoja!
E: Niinjoo ja pesin Alfani boksissa tuolla rusalla, viereisessä boksisa oli vaaleansininen GT
Oliko GTVAJ tuossa neljän aikaan Motonetissä? Itse oli Giulialla ko. puljussa poikkeamassa ja GTV valkoisilla käärmeillä ja komeilla ilmanottoaukoilla varustettuna oli siinä parkkiksella.
Artisten kanssa ajeltiin illan suussa peräkkäin Wanhaa Viipurin tietä.
Artiste oli liikkeella "vihreällä", itse "harmaalla".
Todellinen Alfa-bongaus...
äsken anttilan parkista lähtiessä mustan 156 ( Y-tä ainakin rekkarissa )
parrakas omistaja katseli kun pitkätukka lähti kupeella ( sininen fiat coupe )
tapahtui siis kotkassa ... olikohan foorumilaisia..
Hääreissulla Mikkeliin bongattu lauantaina Juvalla siniharmaa 166. Ja tänään takas Kuopioon ajellessa Mikkelissä musta 164, ja ennen Juvaa kullanvärinen 159 josta hienot morotukset, varmaankin foorumilaisia?
Lisäksi Kuopion motarilla tuli vastaan todellinen harvinaisuus, nimittäin Bentley Continental GT! Näitä ei usein kyllä ole silmiin sattunu.
Ja viel osu valkee Porsche GT3 silmiin myös.
Meteant, dum obient.
(pelätkööt, kunhan tottelevat.)
Jos kyseessä oli kuitenkin se risteys siinä Mr. Pickwickin vieressä ja GTA oli hopeinen, niin siinä tapauksessa se olin minä? Ainakin tuossa ennen kasia yhdelle albumisi auton väriselle 159:lle heiluttelin
Eilen tuli nähtyä puoli neljän tietämissä Ahvenkosken kieppeillä seiskatiellä punainen Alfetta sedan. Ei aivan jokapäiväinen peli bongata, vähemmän tuntuu näkyvän kuin Alfetta GTV:tä. Itse olin Subarulla tien päällä, joten lapa pysyi ratissa.
Jos kyseessä oli kuitenkin se risteys siinä Mr. Pickwickin vieressä ja GTA oli hopeinen, niin siinä tapauksessa se olin minä? Ainakin tuossa ennen kasia yhdelle albumisi auton väriselle 159:lle heiluttelin
Niin hopeahan se GTA tosiaan oli, mistä hitosta tuon vaaleansinisen tuohon naputtelin, en tunnusta vielä värisokeutta Kolmas Alfa menossa ja ensimmäinen kerta kun bongausketjuun päädyin, tosin omalla avustuksella. Tämä siittä huolimatta, että aktiivisesti koitan morotuksiin vastata.
Keltsi taas Historic Racessa ohjaamassa veteraanipyörien näytösajoa, kiitokset järjestäjien puolesta koko jengille. Sääli, että rata tuli liukastettua sunnuntaiaamuna siihen kuntoon, ettei pyörillä todellakaan olisi ollut turvallista mennä sinne ajelemaan, näytti tuo setien vauhti lauantainakin sen verran reilulta että välillä hirvitti. Se on muuten itsellä varmaan käsi viikon verran aika arkana lipun roikuttelun jälkeen!
Tuliko KauGoH Lappeenrannan ja Luumäen rajan tuntumassa vastaan eilen yhden-kahden välillä? Rosso 156 takasiivellä ja käsi bongattu, sade esti tarkemmat näköhavainnot...
RIPA kirjoitti:Sääli, että rata tuli liukastettua sunnuntaiaamuna siihen kuntoon, ettei pyörillä todellakaan olisi ollut turvallista mennä sinne ajelemaan
Joo, todella harmi, kun oli NIIN siisti johtopyöräkin... Silloin päätöstä tehtäessä vielä satoi ja SS1300 luokka esitti huimia luistoja radalla, niin katsottiin paremmaksi jättää väiin. Olisipa tauko ollut pari tuntia myöhemmin niin olisi päästy päräyttämään kuivalla
[/quote]
Joo, todella harmi, kun oli NIIN siisti johtopyöräkin... Silloin päätöstä tehtäessä vielä satoi ja SS1300 luokka esitti huimia luistoja radalla, niin katsottiin paremmaksi jättää väiin [/quote]
Kyseinen radanrasvausryhmä oli kyllä myös itse aika vahvassa osuudessa radan liukkauteen, mutta oli kyllä taas kesän paras ratatapahtuma, sanokoot muut mitä tahansa.
Tuusulanväylällä oli Alfoja tänään oikein ruuhkaksi asti. Ensin rampilta viereen tuli 159 2.2. jota yritin morottaa, mutta ei taidettu nähdä. Samasta syystä en ollut huomata Breraa, jonka perässä ajelinkin pitkät pätkät. Tämän edessä puolestaan 147.
Kysymys: miten parhaiten morotetaan jonossa? Valojen vilkuttelu olisi jotenkin niin brutaalia.