Cuore Sportivo Estivo 23.8.

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
Savo
Viestit: 2044
Liittynyt: 23 Elo 2003, 15:42
Car(s): GT 3,2 ja 159 TBi.
Paikkakunta: Mikkeli

Cuore Sportivo Estivo 23.8.

Viesti Kirjoittaja Savo »

Areffin ratapäivät Ahvenistolla 23.8. Sinne pitää päästä.

sataviisviis
Viestit: 2037
Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja sataviisviis »

Tarkoitus olisi päästä paikan päälle. Kahteen vuoteen ehtinytkään radalle ollenkaan :(

gYdEbUh
Viestit: 2369
Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja gYdEbUh »

Tulossa.. Fiat/Lancia kerhon vuoden eka ratapäivä kun alkaa näköjään heti tämän perään. En sentään ole tulossa 75:lla niinkuin viimevuonna, vaan Lancialla.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER :D

Avatar
gtvaj
Viestit: 1320
Liittynyt: 11 Elo 2005, 12:49
Car(s): GTV ts -95, 156 Busso
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja gtvaj »

tarkotus olis kans raahautua paikalle, alkaa getvosen ajot olla tältä kesältä kohta taas pulkassa, joten paikalle
Toimii, ei toimi, toimii.... no ei toimi

Avatar
kumimuumi
Viestit: 3209
Liittynyt: 12 Joulu 2004, 23:56
Paikkakunta: Akaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kumimuumi »

gYdEbUh kirjoitti:Tulossa.. Fiat/Lancia kerhon vuoden eka ratapäivä kun alkaa näköjään heti tämän perään. En sentään ole tulossa 75:lla niinkuin viimevuonna, vaan Lancialla.
Eikös 75 olisi alfakerhon päiville parempi...?
..ammattina autoslalom..

gYdEbUh
Viestit: 2369
Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja gYdEbUh »

kumimuumi kirjoitti:
gYdEbUh kirjoitti:Tulossa.. Fiat/Lancia kerhon vuoden eka ratapäivä kun alkaa näköjään heti tämän perään. En sentään ole tulossa 75:lla niinkuin viimevuonna, vaan Lancialla.
Eikös 75 olisi alfakerhon päiville parempi...?
En ole ollut Arefin jäsen pariin vuoteen, eikä tämänvuotinen 'kisakalenteri' luo innostusta liittyä.
Eräs naikkonen on myös erehtynyt lähtemään matkaan mukaan, eikä ole varsinaisesti saksalaista kuulantyöntäjä mallia, joten tuskin arvostaisi korkealle 75:n ohjaustuntoa ja alustan 'rata-asetushälyääniä' :-D
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER :D

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Tulossa. Ja mikäli jälkikasvu ei änkeä mukaan, niin täytynee tehdä poikkeama radallekin. Todnäk pikkumies iskeytyy kyllä messiin.

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Ajattelin jo tulla paikalle nuohoamaan mutta Alfa näkyy edelleen sylkevän jarrunesteet pihalle. Harvinaisen sitkeä riesa.
- Epäkelpokeräilijä -

Kurre
Viestit: 44
Liittynyt: 23 Maalis 2007, 22:02
Car(s): Spider 1300 Junior, Giulia Super 1600, GTV 2.0 TB, 75 2.0 TC
Paikkakunta: Nokia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kurre »

Tullaan getvosella jos ei ihan tuhottomasti sada. Vaikka vois kai sitä siinä tapauksessa ottaa sadekelin auton.

Avatar
Abarth
Viestit: 3093
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Abarth »

^^ Tuutko kyydissä?

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Katotaan. Voi olla että joudun ryynäämään Pösön kimpussa, jippii.
- Epäkelpokeräilijä -

gYdEbUh
Viestit: 2369
Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja gYdEbUh »

Vittorio Jano kirjoitti:Tulossa. Ja mikäli jälkikasvu ei änkeä mukaan, niin täytynee tehdä poikkeama radallekin. Todnäk pikkumies iskeytyy kyllä messiin.
Hmm. Sun pitäisi jäädä Fiat/Lancia kerhon ajanottoon, Keskikopan Delta turbo vs. uusi Delta turbo. Autojen värikin on melkein sama. Siitä tulee historiallinen eventti : )
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER :D

Avatar
jeQQ
Viestit: 4190
Liittynyt: 22 Kesä 2006, 18:01
Car(s): Z1100, 147GTA, 33 Giardinetta 4x4
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja jeQQ »

Taitaa uudempi jäädä..

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

gYdEbUh kirjoitti:Siitä tulee historiallinen eventti : )
Jos meikä ajaa radalla kelloa vastaan, niin eventti on todella historiallinen.

Katsotaan nyt kuinka päivä rakentuu. AREF-jäsen kun olen, niin ainakin silloin käyn lenkillä jos mahdollista.

Avatar
hamppi
Viestit: 746
Liittynyt: 21 Marras 2004, 04:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hamppi »

Monelta tää on?

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Cuore Sportivo Estivo, Ahvenisto, Hämeenlinna
Moottorirata on varattu käyttöömme klo 9-12. Sen jälkeen vierailemme Parolan Panssarimuseolla (Hattulantie 334, 13720 Parola), johon on tilattu opastus klo 12.30. Ryhmälipulla 5 eur/aikuinen, opastuksen maksaa kerho. Päätteeksi nautimme lounaan (n. klo 14) Popinossa, Raatihuoneenkatu 11, Hämeenlinna. Tervetuloa kurvailemaan radalle, ihmettelemään sota-ajan ihmeitä ja herkuttelemaan Popinossa.


Lähde: www.aref.fi

Avatar
KJS
Viestit: 4670
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

hamppi kirjoitti:Monelta tää on?
Meinaakko taas tulla kalansilmän kanssa makoileen radalle? :P

Avatar
hamppi
Viestit: 746
Liittynyt: 21 Marras 2004, 04:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hamppi »

Vittorio Jano kirjoitti:9-12
Kiittää hän.
KJS kirjoitti:
hamppi kirjoitti:Monelta tää on
Meinaakko taas tulla kalansilmän kanssa makoileen radalle? :P
Voipi olla :D

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Mukava ratatapahtuma taas takana. Käytin Deltaa muutamaan otteeseen radallakin ja yllättävän hyvin tuntui sielläkin toimivan (hamppi kellotti kivikovan, ykkösellä alkavan kierrosajan). Vähän oli tosin aluksi hankalaa, kun pidin toisella kädellä vieressä ollutta lastenistuinta omalla puolellaan. Pahoittelut ainakin Savolle ja Keltsille, joiden tiellä taisin jossakin vaiheessa olla.

Kuvia tulee esille joskus. Tässä eka:



Kuva

gYdEbUh
Viestit: 2369
Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja gYdEbUh »

Vittorio Jano kirjoitti:Käytin Deltaa muutamaan otteeseen radallakin ja yllättävän hyvin tuntui sielläkin toimivan (hamppi kellotti kivikovan, ykkösellä alkavan kierrosajan).
Itse saavuin paikalle kun Alfaletka poistui paikalta, Alfistejakin kyllä jäi hyvä läjä iltapäiväksi. Henkilökohtaisesti trippi oli oikein positiivinen. Tuli motivaatiota tuon Alfankin läjäämiseen kun eipä ollut samantehoisella Deltalla mitään jakoa, mutta oli kyllä hubaa. Vakiojarrut jne. pelasi riittävän hyvin. Ja ne ajat.. Ajotyyli ja linjat kyllä muuttui mutta kellotetuista kuudesta ajasta viisi oli 1.49.xx ja yksi haamuaika 1.48.xx :-D Alfalla paras muutamasta kellotetusta 1.42.xx :shock: Nämä siis kaksipäällä. Ja niinkuin toisessa topikissa jo mainittiin, rataa oli ahkerasti kuluttamassa Gallardo spider, 'viralliset' cup kierrokset mukaanlukien.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER :D

Avatar
Savo
Viestit: 2044
Liittynyt: 23 Elo 2003, 15:42
Car(s): GT 3,2 ja 159 TBi.
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Savo »

Vittorio Jano kirjoitti:. Pahoittelut ainakin Savolle ja Keltsille, joiden tiellä taisin jossakin vaiheessa olla.
Hyvinhän sulta tilaa sai, ei ongelmaa.

Oma auto kärsi edellee hieman yli-lämmöstä. Pidin lämppärin puhaltamassa kuumaa ja ajoin pääsuoran isolla vaihteella hitaahkosti, niin pysyi kurissa.

Tuntui, että oma vauhti hieman kasvoi, sillä takapään pito alkoi sillon tällöin irrota. Hieno päivä.

Avatar
jknracing
Viestit: 3055
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
jknracing
Viestit: 3055
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Vittorio Jano kirjoitti: Kuva
Tosi kivan näköinen maski. Tuli bongattua toi jo tulomatkalla ja ihmeteltyä, et miksi?
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Andros
Viestit: 293
Liittynyt: 20 Loka 2003, 23:53
Car(s): 159 SW TBi
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Andros »

Mukava ratapäivä todellakin, pääsi taas pitkästä aikaa kokeilemaan (vielä kun oppisi joskus ajamaan). VJ:n ja Hampin kuvia odotellessa. :P

Avatar
pal
Viestit: 90
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 17:22
Car(s): Giulietta MA -12. Ex-Alfat 159 TBi TI, 159 JTDm Q4 & 156 JTS Selespeed
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja pal »

Hauska päästä kokeilemaan todellakin. Ja kunhan vielä oppii ajamaankin :)

Selespeed yritti jossain kohtaa opettaa, että koko kierros pitää ajaa kolmosella ts. laatikko ei suostunut vaihtamaan enää mihinkään muuhun suuntaan. Tuossa vaiheessa näin jo isojen setelien karkaavan Deltan tiskille :shock: Varikolle suunnattaessa tuo kuitenkin tokeni ja on siitä lähtien taas toiminut kuten pitääkin - mututuntumalla melkein jopa jouheammin. Tutelat ainakin oli kohdillaan, muuta vaikea sanoa. Selkeästi hänellä on tunteet. Innostusta? Vai sittenkin pelkoa?

gYdEbUh
Viestit: 2369
Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja gYdEbUh »

Vittorio Jano kirjoitti:Käytin Deltaa muutamaan otteeseen radallakin ja yllättävän hyvin tuntui sielläkin toimivan (hamppi kellotti kivikovan, ykkösellä alkavan kierrosajan).
Oli muuten hyvä aika, mun kakkoskuskille kellotettiin 2.17. Tosin ajon jälkeen selvisi ettei luistoon tai spinniin joutuessa tehtävät liikkeet olleet selvillä, onneksi tuo Delta korjasi yhden perän irtoamisen itse. :P On muuten Y-nopeusluokan kumit takana, eli pitäisi kestää 300km/h, mutta noiden kumien päälle ilmaantui paljon 'purukumia' pinnan päälle, onko tämä normaalia tällasille kumeille? :?
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER :D

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

pal veteli jossakin vaiheessa miltei timomäkismäiseen tyyliin konepelti auki?

@ gy..........buh: epätarkalla käsiajanotolla 1.59. Myöhemmin hamppi esitteli itse kuinka ne parit mutkat olisi pitänyt ajaa.

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Bröm-bröm.

155TS:n driftauskuvan jälkeen jokunen ruutu GFF:n osuudesta.

Avatar
pal
Viestit: 90
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 17:22
Car(s): Giulietta MA -12. Ex-Alfat 159 TBi TI, 159 JTDm Q4 & 156 JTS Selespeed
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja pal »

Vittorio Jano kirjoitti:pal veteli jossakin vaiheessa miltei timomäkismäiseen tyyliin konepelti auki?
Siis näin todellakin kävi. Onneksi ei käynyt pahasti.

Muutoin kyllä hienoja kuvia! Oispa semmoinenkin, jossa ei tuo konepelti irvistäisi... :oops:
Viimeksi muokannut pal, 24 Elo 2009, 22:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Savo
Viestit: 2044
Liittynyt: 23 Elo 2003, 15:42
Car(s): GT 3,2 ja 159 TBi.
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Savo »

Vittorio Jano kirjoitti:Bröm-bröm.

155TS:n driftauskuvan jälkeen jokunen ruutu GFF:n osuudesta.
155? Jos kuitenkin 155/2-2,5=?

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

^ Viittasiin bbs-nimimerkkiin, en automalliin.

^^ On minulla sellainenkin, en vain ladannut näkyviin. Pistä maliosoite yyveellä, niin panen tulemaan.

PS. Tuota laskua en kyllä osaa.

Andros
Viestit: 293
Liittynyt: 20 Loka 2003, 23:53
Car(s): 159 SW TBi
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Andros »

Vittorio Jano kirjoitti:Bröm-bröm.

155TS:n driftauskuvan jälkeen jokunen ruutu GFF:n osuudesta.
Todella hienoja kuvia.

Avatar
Savo
Viestit: 2044
Liittynyt: 23 Elo 2003, 15:42
Car(s): GT 3,2 ja 159 TBi.
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Savo »

Vittorio Jano kirjoitti:^ Viittasiin bbs-nimimerkkiin, en automalliin.
... PS. Tuota laskua en kyllä osaa.
No jo ihmettelin, eikös sullakin ole joskus ollet seiskafemma?

Ilmeisesti et sitten opeta matematiikkaa, vai onko minun otettava Maolin taulukot käteen ja tarkistettava kaava.

Ja kuvat ovat upeita. Ajoin ainakin kaksi ylimääräistä kierrosta huomattuani kuvaajan, toivoen pääseväni kuviin.

Avatar
hamppi
Viestit: 746
Liittynyt: 21 Marras 2004, 04:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hamppi »

Upea kollaasi Vittoriolta!

Ei viitsi laittaa mitään quote monstereita tähän näin, niin kommentoidaan nyt lyhyesti. Delta kulki varsin kivasti siellä radalla.

Kuvat [x]

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Käsittämättömän komea setti! Kameran lisäksi kädessä näyttää pysyvän myös hiiri - hienonhienoja käsittelyitä!

Hattu päästä.

Avatar
Savo
Viestit: 2044
Liittynyt: 23 Elo 2003, 15:42
Car(s): GT 3,2 ja 159 TBi.
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Savo »

Hampilla on jopa parempia kuvia kun Vittoriolla, koska ei näkyny mun 156:sen roikkuvaa pohjamuovia :oops: Olin kyllä korjannu sen nippusiteellä, mutta menihän se nippuside kolmen sentin päässä pakoputkesta.

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Savo kirjoitti:Hampilla on jopa parempia kuvia kun Vittoriolla, koska ei näkyny mun 156:sen roikkuvaa pohjamuovia
Hehee, näytin kuvia justiin isäpapalle, joka huomasi ihan saman katsoessaan autosi kuvaa. Itse en ollut kiinnittänyt huomiota.

Avatar
KJS
Viestit: 4670
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

Taas oli Hampilla tosi hieno setti ja taas yksi tosi hieno kuva GTV:stä. Itse en aina oikein innostu tuosta kalansilmästä, mutta Hamppi osaa käyttää sitäkin tyylillä. Iso käsi!

Avatar
Raimo Miettinen
Viestit: 2339
Liittynyt: 01 Loka 2008, 00:58
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Raimo Miettinen »

Hienoja kuvia kerrassaan! Täällähän oppii uutta, kun katselee teidän kuvia. Jatkakaa!

Avatar
Jalamari
Viestit: 3091
Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
Car(s): Toyota Gorilla
GTV 2.0V6TB
75 V6
Lancia Thesis
Triumph speedfour
ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD,
156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD
Paikkakunta: Laihela

Viesti Kirjoittaja Jalamari »

Kerrassaan maukkaita kuvia. 8)

Avatar
jiigee
Viestit: 333
Liittynyt: 20 Helmi 2007, 14:05
Car(s): GT 3.2 -05
Ex 156 2.5 V6 -03
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja jiigee »

Hienoja kuvia! Sommittelu on omaan silmään ainakin tosi komeeta ja hyviä oivalluksia. Varsinkin 0070 ja 0027 toimi ihan kympillä.
Kun oikein yrittää ja sitten onnistuu, siihen on tyytyminen.

Avatar
Keltsi
Viestit: 1683
Liittynyt: 14 Kesä 2004, 21:33
Car(s): 155 Q4, 156 2.4 JTD 10V, 156 GTA, 164 TB, B5 Qt
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Keltsi »

Todella näyttäviä kuvia! Hieno nähdä, kuinka joillain ihmisillä on taitoa ottaa tuollaisia kuvia. Itse kuulun siihen joukkoon joka vaan räpsii...
"No smoke => no power => no hope"

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Hienoja oli, itse tykkäsin varsinkin tästä http://www.elisanet.fi/nikonist/AREF/co ... large.html

Avatar
Tommi
Viestit: 592
Liittynyt: 17 Loka 2003, 16:44
Car(s): Giulia 2.0, MiTo QV, (barchetta)
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tommi »

Hienoja kuvia sekä VJ:llä että Hampilla. Hyviä oivalluksia ja rajauksia.
Osassa kuvista kyllä liikaa Photoshoppia omaan makuun.

-tommi

Avatar
gtvaj
Viestit: 1320
Liittynyt: 11 Elo 2005, 12:49
Car(s): GTV ts -95, 156 Busso
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja gtvaj »

Ei voi kun nauraa, toin brembot ja tyttöjen luikkarit mukana. Tuollahan ne komeilee kuvassa.
Olin sopinut molemmista kaupat ja noudon tuonne radalle, siinä se 7v tyttö veteli balleriina asua ja luikkareita päälle kun pojaat pisti Alffoilla rataa renkaat vinkuen. Silloin jo hymyilitti koko juttu.
Mutta sainpa kaiken myytyä

Hyvä otos :oops:
Toimii, ei toimi, toimii.... no ei toimi

Vastaa Viestiin