Gasolina kirjoitti:^Keltainen 166 taitaa olla sama, joka liikkui jokunen vuosi sitten pääkaupunkiseudulla. Oli jonkun firman käytössä, mutta en nyt millään muista minkä. Käsittääkseni väri on alkuperäinen.
Jos on sama tipun keltainen 166:nen mikä oli Intrumilla käytössä niin väri ei ole alkuperäinen. Alkuperäinen väri siinä autossa oli proteo rosso, tämä oli todettavissa kun nosteli mattoja tms. Oli kyllä pirun hyvä ylimaalaus.
Kiitos infosta, uudempana näytti ihan orggisväriltä, mutta ei sitten kuitenkaan ollut näköjään.
jude kirjoitti:
Intrum Justitia:lla on ainakin melkein ton väriset autot. Välillä niihin törmää.
Ja tastä todelliselle Italia-fanille auto jonka historialla voi sitten kehuskella siellä essonbaarissa. On kyllä törkeän hieno muotoilu kyseisessä mallissa, ei sekoitu heti naapurin anjovikseen.
Ja Delta-konserni realisoi hallussaan olevia autovanhuksia, joukosta erottui edukseen 500 Giardineira vm. -61. Olisipa sitä ylimääräistä rahaa ja säilytystilaa...
Ei mut tosi hieno. Etuhelmassa ei ole yhtään kaarta liikaa ja nippusiteillä kiinnitettävät kapselit on uusinta uutta.
Ei saa solvata toisen sielunmaisemaa. Tuohan on tekijänsä näköinen. Kun halutaan ajaa persoonallisella autolla. Tämähän on tuuning ketjun helmiä. Sinne sekaan vaan.
Onhan tuo nyt aivan hirvee. Uusista Lancioista puheenollen, Delta on kyllä mustana suhteellisen menevä, koulun takapihalla sellainen joka päivä, tullut hieman silmäiltyä.
Mikäs siinä thesiksessä on kun ei ihmiset siitä tykkäää Kyllä se minusta ainakin tyylikkäältä autolta näyttää. En tosin livenä sitä ole ikävä kyllä nähnyt, mutta ainakin kuvien perustella hienolta näyttää. Paras Lancia pitkään aikaan. Jos otetaan vaikka alfa mito esimerkiksi niin minusta se ainakin näyttää kasaan puristetulta 8C:ltä. Mitään uutta siihen ei juuri ole keksitty vaan 8c on muutettu hatchbackiksi. Miton olen livenä Saksassa nänyt enkä sitä huonon näköiseksi sano(paljon tyylikkäämpi mitä suurin osa markkinoilla olevista hatchbackeistä), mutta kyllä tuossa lanciassa on jotain erityisen hienoa
Jussi
Viimeksi muokannut BertGTV, 18 Touko 2010, 11:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
^^Toihan kannattaa hakea jos on joku katsastettu ritsa antaa vaihdossa.
SUOSITTU MEGAKAMPANJA JATKUU... VAIHTOHYVITYS VÄHINTÄÄN 2000€ katsastetusta AUTOSTA kuin AUTOSTA! RAHOITUSKORKO alk. 0%! NAVIGAATTORI JA TANKKI TÄYTEEN BENSAA KAUPAN PÄÄLLE KAIKILLE AUTON OSTANEILLE!
Hepa kirjoitti:^^Toihan kannattaa hakea jos on joku katsastettu ritsa antaa vaihdossa.
SUOSITTU MEGAKAMPANJA JATKUU... VAIHTOHYVITYS VÄHINTÄÄN 2000€ katsastetusta AUTOSTA kuin AUTOSTA! RAHOITUSKORKO alk. 0%! NAVIGAATTORI JA TANKKI TÄYTEEN BENSAA KAUPAN PÄÄLLE KAIKILLE AUTON OSTANEILLE!
Tuollahan tekisi tilin. Monta autoa alle kahteen tonniin, joitakin vain satasilla.
Pitää ihan laskea. Jos vie vaihtoauton ja ostaa 290,- maksavan Sunnyn ja saa vielä rahaa takaisin 1710,- Sitten vie Sunnyn vaihtoon jne.
Lisäksi voisi perustaa navigaattorikaupan.
Jos joku on oikeasti kiinnostunut tuosta autosta, voin käydä tekemässä katsomassa autoa ja raportoida. Itseasiassa omistaja on pyytänyt katsomaan autoa, muttei ole tullut käytyä, kun kokoelmaan ei juuri nyt mahdu enempää.
unknown kirjoitti:Porsche tuli minullekkin mieleen, mutta se johtuu varmasti auton väristä.
Asia ei sinänsä kuulu minulle alkuunkaan, mutta mitään en sille voi että tämä auto on jäänyt häiritsemään mieltäni aina siitä lähtien kun sen ensikerran näin, mikä auto se on?
Minua häiritsee eniten se että etulamput ja vilkut eivät sovi ollenkaan koriin. Etuvalot on yhtä kokoa liian pienet ja vilkkuja ei ole upotettu koriin mikä tuolloin oli tapana esim näissä: http://sfaroc.tripod.com/archives/id46.html
Etuikkuna ei osu ollenkaan pilarin muotoon, mistä herää kysymys: mistä autosta etuikkuna on kotoisin, koska jos kerran tehdään prototyyppi niin ikkunan luulisi olevan se helpoin osa valmistaa.
"Takaluukku" on vähintäänkin "innovatiivinen" vertauksena voi hyvin käyttää sitä kun Tuulilasi teki aikanaan jutun Lamborghini Countach LP400:sta niin kuvia ladottaessa oli Suomessa joku ajatellut että Countach:in takaluukku aukeaisi takapaneelista ulospäin ja siksi lehteen joutui kuva missä "takapaneeli" on avattu, "Ehkä urheiluautoissa on takaluukku kuten on kotona puu-ceen tyhjennysluukkukin..."
Oletetaan että puskurit on tieliikenne syistä asennettu.
Jos unohdetaan hetkeksi se että auto on prototyyppi, niin mielenkiintoista olisi tietää mikä on auton akseliväli. On nimittäin mahdollista että auto on aikanaan ajettu "puun ympäri" ja joku on sitten tehnyt omannäköisen auton, mutta se tärkein tieto on että mistä autosta? Tämän kertoo rungonnumero ja teoreettisesti on mahdollista että kyseessä olisi jokin mielenkiintoinen auto... Vain asiantuntija voi siihen jotain sanoa ja se asiantuntija löytyy ulkomailta, ehkä auton aitous selviää sillä myydäänkö auto ulkomaille vai ei.
Onkohan proto-Alfa tehnyt kauppansa? Onko selvinnyt mikä se on?