Palstalaisten bongausketju mallia 2004
Valvoja: Moderators
- Alfetta&156
- Car(s): 156/166/ALFETTA 2.0
- Wile E. Coyote
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
...eli kirjoittelit tuon ylläolevan hiihtolomilla? Kiitettävää aktiivisuutta foorumin käytössä Joo, jos vastaantulijan 156 oli punainen (ja tosi törsteessä, heh) niin minä se olin. Boxin suhteen mun muisti saattaa valehdellakin, niitä tuli aika paljon vastaan.Alfonso kirjoitti: Me ajeltiin juuri eilen Ylläkselle ja yksi ainut 156 tuli vastaan ja morjesti takaisin taisit olla sinä...meikäläisellä on kyllä 156 SW Proteo Red, mutta ei boxia..
Minkäsnäköisella 156:lla ajat? Itsekin Konalassa töissä. Täällä tosiaan tulee bongattua päivittäin niin monta alffaa ettei jokaisesta viitsi täällä raportoida Toivottavasti tuosta tarrajutusta tulee jotain niin olisi foorumilaisten bongaaminen vähän helpompaaAlfetta&156 kirjoitti:Helsingin Sörnäisissä tuli itäväyläylän suunnasta sininen 146 ja Pitäjänmäessä ohi lipui uusikeulainen punainen 156 selespeed.. Aamusin työmatkalla näkee yleensä 2-10 kpl Delta-auton huoltoon matkaavia sekalaisia alfamalleja.. (työpaikka konalassa).
- Alfissimo
- Car(s): Arkeen 147 2.0
Pyhään kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x4 - Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Ajelin töiden jälkeen samaa matkaa hopeisen 75:den kanssa, olisko ollu jopa turbo, oli tuota madalletukin.
Kuskilta nousi valoissa lapa iloisesti, kun huomasi minut rinnalla.
Tuntomerkki: katolla sukset
Onko kukaan foorumilainen, en ole ennen Lahdessa autoa nähnyt.
Kuskilta nousi valoissa lapa iloisesti, kun huomasi minut rinnalla.
Tuntomerkki: katolla sukset
Onko kukaan foorumilainen, en ole ennen Lahdessa autoa nähnyt.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
- Alfaholisti
Juu varmaan oli meikis matkalla Laitilaan.AutonaAlfa kirjoitti:Bongasin tänään kaks punaista STW:tä, toisen kasi tiellä n. klo 9.00 Nousiaisissa (Pietro?) ja Toisen parkissa eräässä H:lla alkavassa lähiössä Turussa (Roach ) Kyllähän noita kyllä tulee bongattua useamminkin, mut nyt taitaa olla "tuttuja" ?
Sattuipa aamusella hauskanen episodi. Ollaan koko perheen voimin matkalla keskustaan viemään tytärtä koulukypsyys testiin ja viereiselle kaistalle parkkeeraa punainen 147 sele (kuka lie). Meikä tietty lapaa pystyyn ja vaimo kysyy hölmistyneenä" Kuka toi oli?". Mitäs siihen sanoo, paitsi "En mä tiiä. Alfa kuskit nyt vaan moikkailee toisilleen" Vierestä kuulu vaan sellanen syvä *huoh*
Ei ne naiset ymmärrä
Meillä emäntä nauroi ensimmäiset 50 kertaa kippurassa aina kun yritin jotain moikata. Nykyään kysyy vaan "moikkasko se ees takas"pietro kirjoitti: Sattuipa aamusella hauskanen episodi. Ollaan koko perheen voimin matkalla keskustaan viemään tytärtä koulukypsyys testiin ja viereiselle kaistalle parkkeeraa punainen 147 sele (kuka lie). Meikä tietty lapaa pystyyn ja vaimo kysyy hölmistyneenä" Kuka toi oli?". Mitäs siihen sanoo, paitsi "En mä tiiä. Alfa kuskit nyt vaan moikkailee toisilleen" Vierestä kuulu vaan sellanen syvä *huoh*
Ei ne naiset ymmärrä
Ei enää Alfaa... eipä
Onko sulla se punainen 156 niilä ympyrävanteilla(GTA look), joka on usein parkissa sen tarvikeliikeen edessä.Hamil kirjoitti:Eilen (to 25) Lauttasaaren autotarvikkeen edessä parkissa omani vieressä tummansininen 156 DTM putkistolla...Oliko palstalaisia?
Alfa 166 V6 -00, Alfa 75 turbo -87, ex-AR 159 Q4 -06, ex-Giulietta -84 ja -82, ex-155 TS -92
Kyllä! Nyt vaan on jo kesänakit alla ja eri vanteet. Jes vihdoinkin mut bongattiin155TS kirjoitti:Onko sulla se punainen 156 niilä ympyrävanteilla(GTA look), joka on usein parkissa sen tarvikeliikeen edessä.Hamil kirjoitti:Eilen (to 25) Lauttasaaren autotarvikkeen edessä parkissa omani vieressä tummansininen 156 DTM putkistolla...Oliko palstalaisia?
Edit: Tämä oli 156 viesti. Sen kunniaksi illalla
On kivaa kun on kivaa
- Rolle
- Site Admin
- Car(s): RRS + F20
Reilu viikko sitten ohitin viininpunaisen Spiderin länsiväylällä, aurinkopaistoi ja kuski tyytyväisen näköisenä katto alhaalla. Kun olin ohittanut näytin reippaasti thumps uppia ja Spider kuskin hanska heilahti iloisestiScuderia Rasvanäppi kirjoitti:Aamulla bongattu grafiitinharmaa etuveto-Spider Kehä Kolmosella.
Taisi hrnt tänään tulla Otaniemessä vastaan?
Juuh, vähän veikkasinkin että se taitaa Rolle olla Otaniemessä liikenteessäRolle kirjoitti:Reilu viikko sitten ohitin viininpunaisen Spiderin länsiväylällä, aurinkopaistoi ja kuski tyytyväisen näköisenä katto alhaalla. Kun olin ohittanut näytin reippaasti thumps uppia ja Spider kuskin hanska heilahti iloisestiScuderia Rasvanäppi kirjoitti:Aamulla bongattu grafiitinharmaa etuveto-Spider Kehä Kolmosella.
Taisi hrnt tänään tulla Otaniemessä vastaan?
164 TS -91, VW Kleinbus -69 (lauluautoprojekti parin kaverin kanssa)
- GiuliaSuper
- Car(s): Mito Tjet 155hp -09, Gtv 1750 -70
Mut ei näytetty ku pun konepellin palasta tulessa olevasta autosta!Profil kirjoitti:Punainen Spider jo kahtena lauantaina peräkkäin Yorkshiren etsivissä.
Romuksi meni
Bongattu hopeinen/harmaa Uusimman korimallin GTV la munkan ja
kuusisaaren välisel tiel 10 aikaan! Lisäks viel su päivällä bongattu
hopeinen/harmaa Uusimman korimallin GTV koskelantiel! Siistin näköset
ilmestykset tai voipi olla yks ja sama! Palstalaisen?
Onks Rasvis hankkinu jo tollasen?
-
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- Fonzarelli
Tuli oikeesti forza...täytyy silti varoo timing belt-syndroomaaHOTAKAINEN kirjoitti:Ja taas Fonzarelli mennä KÖRÖTTELI mun edellä. En kyllä yhtään huomannut mistä se siihen tuli tien tukoksi.
No vilkuttelin sille valoja et menes ny niin nousihan sieltä kattoluukuusta super poistu edestä köröttelemästä
Fonzichello
ps.kattoakkuna heräs henkiin, joten kättä ulos. Jatkella tai ilman
Otaniemihän vilisee 164:sia. Ei tästä ole viikkoakaan kun ajoin omalla 164:lla ja vastaan tuli Rolle sen 164:lla. Tänään sitten kävin koululla ja kaveri soittaa että hei, oletko sä otaniemessä kun näin samanlaisen auton (164) tuolla dipolin parkkipaikalla.aar kirjoitti:Otaniemessä parkissa 164 valkoinen olisko ollu 30 päivä viimekuuta. :o
Ja minä olin mazdalla liikenteessä, enkä 164:lla...
164 TS -91, VW Kleinbus -69 (lauluautoprojekti parin kaverin kanssa)
- Fonzarelli
Seonsitte HOTAniemi.. ei ruutana, nytmä meen goisaan...hrnt kirjoitti:Otaniemihän vilisee 164:sia. Ei tästä ole viikkoakaan kun ajoin omalla 164:lla ja vastaan tuli Rolle sen 164:lla. Tänään sitten kävin koululla ja kaveri soittaa että hei, oletko sä otaniemessä kun näin samanlaisen auton (164) tuolla dipolin parkkipaikalla.aar kirjoitti:Otaniemessä parkissa 164 valkoinen olisko ollu 30 päivä viimekuuta. :o
Ja minä olin mazdalla liikenteessä, enkä 164:lla...
Ota Hota, ei pakota....
Gonzarelli
- Campari
- Car(s): 159 jts (x-files:156ts,147ts,156jtssw,mb500sl,gtv v6 3.0,156v6)
Pisteet sinnepäin, siinähän se likaisen laiskana lepäilee päivät pitkät, Hesaan päin menevien/tulevien helppo bongata!Mergy kirjoitti:Olikos Camparin 147 Tampereen linja-autoaseman liki parkissa tänään tuossa puolenpäivän jälkeen??
Yhden punaisen juuri pestyn ja vahatun 147:n näin Tammelassa parkissa viime viikolla, onko teikäläisen ? Ja sitten toisen punaisen, jossa rekkarinumero
omaan +1. Kevät vissiin herättynyt 147-kuskit, "seven up"
-cr
Alfa Romeo - automaailman Aku Ankka
- Mergy
- Car(s): Ex:t: Giulia (2016); Giulietta; GT; 147
Oot vissiin hommissa jossain siinä linja-autoaseman lähellä?Campari kirjoitti:
Pisteet sinnepäin, siinähän se likaisen laiskana lepäilee päivät pitkät, Hesaan päin menevien/tulevien helppo bongata!
Yhden punaisen juuri pestyn ja vahatun 147:n näin Tammelassa parkissa viime viikolla, onko teikäläisen ? Ja sitten toisen punaisen, jossa rekkarinumero
omaan +1. Kevät vissiin herättynyt 147-kuskit, "seven up"
-cr
Oon ite Hatanpäällä töis ja osunut sun alfa silmään nyt joka päivä kun tuun keskustaan päin =)
Ja juuh, hyvä vastabongi! Minähän se siellä Tammelassa autoa seisotin/seisotan tyttökaverin pihassa aina silloin tällöin
Se toinen punanen 5d 147 on Deltassa myynnissä että varmaan koeajosta bongasit!! Kaveri olis siitä kiinnostunut ni siitä tiedän
Mergy / 147>GT>Giulietta>Giulia
- Cuore Sportivo
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
-
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- Wile E. Coyote
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
Tanskassa on julmetun paljon enemmän Alfoja kuin Suomessa 156 ei ehdi laskea kun niitä vilahtelee siellä sun täällä. Varsinkin Kööpenhaminan ympäristössä. Muut mallit huomattavan paljon harvinaisempia. Pari 147, kymmenkunta 146/145, 1kpl 75, 1kpl 164, ei yhtään 90, 33, gtv, spider tms. Tämä on 4 päivän tulos.
Ovatko viikingit siis fiksumpia autoilijoita (keskimäärin) kuin Suomalaiset? (Ruotsalaiset ei ole viikinkejä vaikka niin luulevatkin)
Ovatko viikingit siis fiksumpia autoilijoita (keskimäärin) kuin Suomalaiset? (Ruotsalaiset ei ole viikinkejä vaikka niin luulevatkin)
Ayrton Senna da Silva forever
Minähän siellä pujottelin ...Arvasin, että oli BSTR asialla. Kyllä siinä oli muilla kuskeilla pala nieltäväksi kun kaksi tulenpunaista paholaista meni perätysten Hyvä meininki. Upeesti se GTA kiilteli!BSTR kirjoitti:Kenenkäs punaisen 156 V6:n kanssa "kisailtiin" (nopeusrajoitusten puitteissa luonnollisesti) kehä I:llä puoli kuuden maissa tänään? Siistissä kunnossa näytti auto olevan.
On kivaa kun on kivaa
Puuhako se tänään aamulla vilkutteli valoja pakun kanssa? Meni hetki ennenkuin tajusin että siinähän vilkuteltiin ihan henkilökohtaisesti. Aluksi luulin, että joku varoitteli poliisista
Ja toinen bongaus oli Joaweste Elektro-Cityn luona eilen iltapäivällä. Mies ei huomannut vaikka minun kädet kävi kuin pulunruokkijalla.
Ja toinen bongaus oli Joaweste Elektro-Cityn luona eilen iltapäivällä. Mies ei huomannut vaikka minun kädet kävi kuin pulunruokkijalla.
Sori, ei ollut tarkoitus...Roach kirjoitti: Ja toinen bongaus oli Joaweste Elektro-Cityn luona eilen iltapäivällä. Mies ei huomannut vaikka minun kädet kävi kuin pulunruokkijalla.
Tuli itse bongattu musta 156Sw eilen Biocityn edessä. Auto oli parkkeerattu minun edessä. Niin iso ja pelottavan näköinen äijä nousi autosta ulos etten uskaltanut heiluttaa kättä lähietäisyydeltä
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori