Eikös Nissan ole siirtynyt Nissan Nordic Europe Oy:lle? Eli Aro-yhtymällä voisi olla todella mielenkiintoa.dino kirjoitti:Aro tuo maahan autokeskuksen chrysler, jeep, nissan autot.
Delta-Auto
Valvoja: Moderators
-
- Viestit: 443
- Liittynyt: 02 Helmi 2004, 23:56
- Paikkakunta: Rannikko
- Tommi
- Viestit: 592
- Liittynyt: 17 Loka 2003, 16:44
- Car(s): Giulia 2.0, MiTo QV, (barchetta)
- Paikkakunta: Espoo
Aamun Hesarin uutisointia vapaasti lainaten:
Deltan edustaja sanoo, että ei nuo Fiatin tuotteet olleet kovin tärkeä osa heidän bisnestään, joten ei ole iso asia menettää edustusta.
No ei todellakaan tuntuneet olevan tärkeä osa.
Oman rajoittuneen kokemukseni mukaan Deltan suhtautuminen Alfaan alkoi mennä pahasti alaspäin, kun rupesivat Kiaa kauppaamaan.
Bisneshän on toki bisnestä, mutta kun eivät näyttäneet edes siinä onnistuvan.
-tommi
Deltan edustaja sanoo, että ei nuo Fiatin tuotteet olleet kovin tärkeä osa heidän bisnestään, joten ei ole iso asia menettää edustusta.
No ei todellakaan tuntuneet olevan tärkeä osa.
Oman rajoittuneen kokemukseni mukaan Deltan suhtautuminen Alfaan alkoi mennä pahasti alaspäin, kun rupesivat Kiaa kauppaamaan.
Bisneshän on toki bisnestä, mutta kun eivät näyttäneet edes siinä onnistuvan.
-tommi
- juhala
- Viestit: 685
- Liittynyt: 11 Kesä 2006, 08:40
- Car(s): Alfa 159 SW 1.9 JTDm 2010
Alfa 156 2.5 1998
Fiat Abarth 500 Essesse
Giulietta 1.4. T-jet 2010 - Paikkakunta: Espoo
Kommentti kuvaa hyvin ko. firman johdon asennetta liiketoimintaan ja asiakkaisiin.Tommi kirjoitti:Aamun Hesarin uutisointia vapaasti lainaten:
Deltan edustaja sanoo, että ei nuo Fiatin tuotteet olleet kovin tärkeä osa heidän bisnestään, joten ei ole iso asia menettää edustusta.
No ei todellakaan tuntuneet olevan tärkeä osa.
Oman rajoittuneen kokemukseni mukaan Deltan suhtautuminen Alfaan alkoi mennä pahasti alaspäin, kun rupesivat Kiaa kauppaamaan.
Bisneshän on toki bisnestä, mutta kun eivät näyttäneet edes siinä onnistuvan.
-tommi
Tulee mieleen oma 6 vuotias joka saatta kommentoida "Välii..." jos esim kumisaappaat on keittiön lattialla...
Tuolla asenteella kaikki vaikeudet on ihan itse hankittuja.
Toivottavasti menettävät Kiankin.
- Alfaholisti
- Viestit: 508
- Liittynyt: 13 Maalis 2003, 09:25
- Paikkakunta: Kerava
Heh, heh, niinpä eihän nuo Fiat-konsernin autot ole tosiaan olleet tärkeä osa heidän bisnestään.
Puntokin oli vuosia luokkansa myydympiä ja eiköhän esim. Ducatokin käynyt kohtuu hyvin kaupaksi.
Lukaisin tuon hesarin jutun ja meinas lentää kaffet näppikselle, miten joku voi väittää ettei tunnu missään jos menettää edustuksen automerkeistä joita myytiin viime vuonna noin 5000 kpl. Sitten vielä kuvittelee että jengi huollattaa Fiatinsa edelleen Deltassa.
Häviäjän osa ei ole helppo.
Puntokin oli vuosia luokkansa myydympiä ja eiköhän esim. Ducatokin käynyt kohtuu hyvin kaupaksi.
Lukaisin tuon hesarin jutun ja meinas lentää kaffet näppikselle, miten joku voi väittää ettei tunnu missään jos menettää edustuksen automerkeistä joita myytiin viime vuonna noin 5000 kpl. Sitten vielä kuvittelee että jengi huollattaa Fiatinsa edelleen Deltassa.
Häviäjän osa ei ole helppo.
Exät: 75, 166, 156, GTV, Sprint
Myynti siirtyy, ok, mutta huolto huolettaa. Suomessa ei liene montaa Deltan huoltomiestä, jotka todella olisivat Alfoihin erikoistuneet. Nuo konalan kaverit on mainittu monesti. Fiatin huoltajia on taas jo enemmän.
Saattaa ollakin, että ainakin joitakin avainhenkilöitä siirtyy Aron leipiin luomaan Fiat Groupin huoltoketjua.
Enemmän kuin mitään muuta, toivon todella, että Deltan asenne ei siirry mukana!!! Huoltopalveluiden arviohan oli selkeä pohjanoteeraus Tuulilasin kyselyssä. Aro yhtymälle on erittäin tärkeätä valita oikeat asiakaspalvelulliset tyypit mukaan!
EDIT: Ettei Fiatin lähtö riipaise? Vilkaisu Deltan merkkikarttaan sanoo jotain ihan muuta: http://www.delta.fi/Etusivu/Uudetautot/ ... fault.aspx
Mitä jää jäljelle???
Saattaa ollakin, että ainakin joitakin avainhenkilöitä siirtyy Aron leipiin luomaan Fiat Groupin huoltoketjua.
Enemmän kuin mitään muuta, toivon todella, että Deltan asenne ei siirry mukana!!! Huoltopalveluiden arviohan oli selkeä pohjanoteeraus Tuulilasin kyselyssä. Aro yhtymälle on erittäin tärkeätä valita oikeat asiakaspalvelulliset tyypit mukaan!
EDIT: Ettei Fiatin lähtö riipaise? Vilkaisu Deltan merkkikarttaan sanoo jotain ihan muuta: http://www.delta.fi/Etusivu/Uudetautot/ ... fault.aspx
Mitä jää jäljelle???
- einari
- Viestit: 517
- Liittynyt: 21 Loka 2007, 05:22
- Car(s): Rellu Megane III RS -11, ex. Alfa 159 2.4 JTDm SW Qtronic
- Paikkakunta: Jokiloinen
Fiatilla on muutama Deltan valtuuttama ulkopuolinen (merkki)huoltopiste ja ne tekevät huomattavasti parempaa (ja halvempaa) jälkeä kuin teltta koskaan on pystynyt. Toivottavasti alfallekin saadaan kunnolinen huolto järjestettyä, deltan huoltopalveluihin ja -tuloksiin en ole aikoihin enää oikein luottanut. Hirveät hinnat ja onneton tulos.alfista kirjoitti:Myynti siirtyy, ok, mutta huolto huolettaa. Suomessa ei liene montaa Deltan huoltomiestä, jotka todella olisivat Alfoihin erikoistuneet. Nuo konalan kaverit on mainittu monesti. Fiatin huoltajia on taas jo enemmän.
Mitä jää jäljelle???
- Alfaholisti
- Viestit: 508
- Liittynyt: 13 Maalis 2003, 09:25
- Paikkakunta: Kerava
Tutkailin hieman tämän vuoden ensirekisteröintejä Fiat konsernin henkilöautojen osalta, tässä lukuja tammikuusta elokuuhun:
Alfa Romeo 15,7,15,8,6,2,3,3
Fiat 218,176,242,223,179,58,30,19
Lancia 7,2,7,0,0,0,0,2
Toi Fiatin pudotus Toukokuusta lähtien on ollut järkyttävää, samoin Alfan, Lancian myynti on ollut piperrystä koko vuoden. Eli eihän tuo ole ollut Deltalle merkittävää viimeiseen kolmeen kuukauteen.
Alfa Romeo 15,7,15,8,6,2,3,3
Fiat 218,176,242,223,179,58,30,19
Lancia 7,2,7,0,0,0,0,2
Toi Fiatin pudotus Toukokuusta lähtien on ollut järkyttävää, samoin Alfan, Lancian myynti on ollut piperrystä koko vuoden. Eli eihän tuo ole ollut Deltalle merkittävää viimeiseen kolmeen kuukauteen.
Exät: 75, 166, 156, GTV, Sprint
- Alfaholisti
- Viestit: 508
- Liittynyt: 13 Maalis 2003, 09:25
- Paikkakunta: Kerava
Laitetaanpa peliin vielä Kian luvut.
367,228,278,238,340,297,180,164
Eli toukokuusta elokuuhun rekisteröinnit ovat pudonneet puoleen.
Ja vertailun vuoksi Toyota:
1439,1124,1350,1100,1316,1671,1291,998
Kesäkuussa siis selkeä piikki vastaavasti Deltan edustamien merkkien rekisteröinti on laskenut
367,228,278,238,340,297,180,164
Eli toukokuusta elokuuhun rekisteröinnit ovat pudonneet puoleen.
Ja vertailun vuoksi Toyota:
1439,1124,1350,1100,1316,1671,1291,998
Kesäkuussa siis selkeä piikki vastaavasti Deltan edustamien merkkien rekisteröinti on laskenut
Exät: 75, 166, 156, GTV, Sprint
- AlfaTom
- Viestit: 2735
- Liittynyt: 20 Maalis 2003, 20:09
- Car(s): 164 Super 3.0 V6 1995
- Paikkakunta: Kuusankoski
Jos maahantuoja-jälleenmyyjä -ketjua ajattelee loogisesti niin Kouvolan alueella Alfaa ja Fiatia (Lanciaa) tulisi edustamaan Auto-Prisma
Kyseinen SOK-lainen Osuuskauppa Ympäristö kun rakentaa ehkä Kouvolan suurinta autotaloa parhaillaan. Sinne tulee Fordin, Peugeotin, Nissanin ja Chryslerin myynti saman katon alle, ehkä siis myös Fiat-konsernin tuotteet, jos maahantuoja-spekulaatio toteutuu. Ei ollenkaan huono juttu.
Kyseinen SOK-lainen Osuuskauppa Ympäristö kun rakentaa ehkä Kouvolan suurinta autotaloa parhaillaan. Sinne tulee Fordin, Peugeotin, Nissanin ja Chryslerin myynti saman katon alle, ehkä siis myös Fiat-konsernin tuotteet, jos maahantuoja-spekulaatio toteutuu. Ei ollenkaan huono juttu.
Alfa164Super3.0A LexusRX400h MBSprinter2,9 Moto Guzzi California III
La vita è
La vita è
No siitähän se pudotus kesäkuusta lähtien tuli, ettei Delta saanut enää tilattua noita Alfoja jne? Ei ei ihme, että myytyjen autojen määrät putosivat kun hanat on kiinni...
Oisko tuo huoltokuvio sellainen, että Delta hoitaa toistaiseksi Fiat-konsernin autojen huollot, kunnes se uusi edustaja tulee ja sitten järjestetään huoltokin niille? Eli ihan asiakasturvan ja jatkuvuuden takia Delta jatkaa toistaiseksi huoltopuolta? En näe mitään järkeä siinä, että Delta jatkaisi myös tulevaisuudessa huolto, jos myynti on muualla. Samasta paikasta molemmat pitää saada ehdottomasti. Varsinkin kun Deltan huolto on mitä on, kuuleman mukaan.
No valoa alkaa näkyä tunnelin päässä näin potentiaalisen asiakkaan näkökulmasta, rahaa säästetään ja toivottavasti pian pääsee tekemään Alfasta kauppaa. Heti alko tapahtuun, kun täällä vähän valitti. Taitaa Fiat syynätä tarkkaan tätäkin foorumia!
No, ehkä ei...
Oisko tuo huoltokuvio sellainen, että Delta hoitaa toistaiseksi Fiat-konsernin autojen huollot, kunnes se uusi edustaja tulee ja sitten järjestetään huoltokin niille? Eli ihan asiakasturvan ja jatkuvuuden takia Delta jatkaa toistaiseksi huoltopuolta? En näe mitään järkeä siinä, että Delta jatkaisi myös tulevaisuudessa huolto, jos myynti on muualla. Samasta paikasta molemmat pitää saada ehdottomasti. Varsinkin kun Deltan huolto on mitä on, kuuleman mukaan.
No valoa alkaa näkyä tunnelin päässä näin potentiaalisen asiakkaan näkökulmasta, rahaa säästetään ja toivottavasti pian pääsee tekemään Alfasta kauppaa. Heti alko tapahtuun, kun täällä vähän valitti. Taitaa Fiat syynätä tarkkaan tätäkin foorumia!
No, ehkä ei...
- Alfaholisti
- Viestit: 508
- Liittynyt: 13 Maalis 2003, 09:25
- Paikkakunta: Kerava
niinhän se on mutta kun myy vanhoja mallejakin, uusille olisi ehkä enemmän kysyntää kuten 1.7 tbi ja uusi dieseli ja mito jne.. mutta suomeen uutuudet ovat tulleet aina jostain ihmeen syystä vuoden viiveellä...Pasi kirjoitti:Täytyy kyllä sanoa että säälittävän pienet ovat myyntilukemat muutenkin alfan osalta.
Ainakin takuukorjaukset ja autojen tapauksessa myös ns. merkkihuollot taitaa olla pakko hoitaa Suomen kuluttajasuojan (oisko jopa laki?) puitteissa jos ovat ne tavarat tänne tuoneet ja ihmiselle ne myyneet. Tuossa ei ymmärtääkseni merkkaa onko se maahantuonti heidän puoleltaan lopetettu vai ei.Verbaali kirjoitti: Oisko tuo huoltokuvio sellainen, että Delta hoitaa toistaiseksi Fiat-konsernin autojen huollot, kunnes se uusi edustaja tulee ja sitten järjestetään huoltokin niille? Eli ihan asiakasturvan ja jatkuvuuden takia Delta jatkaa toistaiseksi huoltopuolta? En näe mitään järkeä siinä, että Delta jatkaisi myös tulevaisuudessa huolto, jos myynti on muualla. Samasta paikasta molemmat pitää saada ehdottomasti. Varsinkin kun Deltan huolto on mitä on, kuuleman mukaan.
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Kun perehtyy Deltan omistuspohjaan ja tutkailee toimintaa, niin panee kyllä väkisinkin mietityttämään, onko koko homman perusidea ihan jokin muu kuin autojen myynti/huolto.Tommi kirjoitti:Deltan edustaja sanoo, että ei nuo Fiatin tuotteet olleet kovin tärkeä osa heidän bisnestään, joten ei ole iso asia menettää edustusta.
Fiat konsernin merkkejä ei ole vuosikausiin mainostettu/markkinoitu käytännössä yhtään, joten siihen peilaten myyntiluvut eivät yllätä. Jos Alfalla olisi käytössään esim. Audin mainosbudjetti saatettaisiin olla ihan toisenlaisissa lukemissa, ei toki missään top kympissä tietenkään.
- juhala
- Viestit: 685
- Liittynyt: 11 Kesä 2006, 08:40
- Car(s): Alfa 159 SW 1.9 JTDm 2010
Alfa 156 2.5 1998
Fiat Abarth 500 Essesse
Giulietta 1.4. T-jet 2010 - Paikkakunta: Espoo
nimenkinomaan. Konserni on tajuamaisillaan tämän isommassa kuviossa, uudet multiair koneet esitellään Alfassa ja sitten vasta Fiiussa.kterkkila kirjoitti:Audin mainostukseen varmaan kannattaa panostaa myös siksi että se tukee perus volkkarien imagoa. Samalla tapaa voisi ajatella että Alfaa kannataisi käyttää myös Fiatin mainostukseen.. tai jos ei niin ei sitten.
Win/Win tilanne molemmille merkeille.
Alfa on brändinä älyttömän vahva, monet ajavat niillä tästä kaikesta huolimatta
- juuuso
- Viestit: 781
- Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
- Car(s): Das Auto ja Punto
-
Aiemmin: 939, 940, 939, 937 - Paikkakunta: Lappeenranta
Jotenkin tässä on itsellä sellainen olo, että tulipa maahantuojaksi sitten Aro-yhtymä tai joku muu, niin ei tilanne ainakaan huonompaan suuntaan voi mennä.
Alfa Romeo on kuitenkin brändi, joka herättää ihmisissä tunteita, suuntaan tai toiseen, joten luulisi, että ihan perusasioiden oikein tekemisellä olisi mahdollisuus nostaa tuotteen myyntiä uudelle sataluvulle. Alfaltahan on vihdoin tulossa/tullut uusia tuotteita, joilla pitäisi olla eväitä menestyä nykyisessä vihreitä arvoja korostavassa ajassa. Esim. uudet Multiair-moottorit ovat täysin vertailukelpoisia VAG-konsernien moottorien kanssa.
Vielä kun tuleva Milano (toivottavasti) hinnoitellaan aggressiivisesti, niin Alfan tarjonta B- ja C-segmenteissä on varsin kohdallaan.
Alfa Romeo on kuitenkin brändi, joka herättää ihmisissä tunteita, suuntaan tai toiseen, joten luulisi, että ihan perusasioiden oikein tekemisellä olisi mahdollisuus nostaa tuotteen myyntiä uudelle sataluvulle. Alfaltahan on vihdoin tulossa/tullut uusia tuotteita, joilla pitäisi olla eväitä menestyä nykyisessä vihreitä arvoja korostavassa ajassa. Esim. uudet Multiair-moottorit ovat täysin vertailukelpoisia VAG-konsernien moottorien kanssa.
Vielä kun tuleva Milano (toivottavasti) hinnoitellaan aggressiivisesti, niin Alfan tarjonta B- ja C-segmenteissä on varsin kohdallaan.
- einari
- Viestit: 517
- Liittynyt: 21 Loka 2007, 05:22
- Car(s): Rellu Megane III RS -11, ex. Alfa 159 2.4 JTDm SW Qtronic
- Paikkakunta: Jokiloinen
Tällaista:
Vahvin ehdokas Fiatin uudeksi tuojaksi lienee Chrysler Finland, koska autovalmistajat ovat jo liitossa keskenään.
http://www.taloussanomat.fi/myynti/2009 ... 920147/135
Vahvin ehdokas Fiatin uudeksi tuojaksi lienee Chrysler Finland, koska autovalmistajat ovat jo liitossa keskenään.
http://www.taloussanomat.fi/myynti/2009 ... 920147/135
-
- Viestit: 443
- Liittynyt: 02 Helmi 2004, 23:56
- Paikkakunta: Rannikko
Lievää välinpitämättömyyttä kuvannevat nämäkin toisistaan poikkeavat kommentit jotka on annettu eli vara-TJ mainitsee tuossa lehdessä että: "Tämä tuli meille täytenä yllätyksenä. Käsittääkseni Fiatilla ei ole aiempina vuosina ollut mitään valittamista toiminnastamme."
Deltan omassa tiedotteessa todetaan puolestaan että: "[Fiat-konsernin maahan]tuontisopimukseen liittyviä neuvotteluita käytiin jonkin aikaa, joten tilanteeseen on luonnollisesti osattu varautua Deltassa." Joku saattaisi kuvailla koko puljun olevan lähinnä ns. Herran hallussa.
Samaisen tiedotteen mukaan oikeuden päätöstä päästä saneeraukseen odotetaan ensi viikolla.
Deltan omassa tiedotteessa todetaan puolestaan että: "[Fiat-konsernin maahan]tuontisopimukseen liittyviä neuvotteluita käytiin jonkin aikaa, joten tilanteeseen on luonnollisesti osattu varautua Deltassa." Joku saattaisi kuvailla koko puljun olevan lähinnä ns. Herran hallussa.
Samaisen tiedotteen mukaan oikeuden päätöstä päästä saneeraukseen odotetaan ensi viikolla.
- Bisci
- Viestit: 511
- Liittynyt: 02 Elo 2007, 00:05
- Car(s): V60 AWD,
OIIIIIIIO ja
TVR S - Paikkakunta: Savicity
Juu ei. Ja paikallistasolla parin Jeepsterin kokemuksella Autotalo Räpätin kouluarvosana on 7+ huollon ja osien suhteen. Asiakaspalvelusta antaisin 8,5 ja myyjien aktiivisuudesta 13,5. Suurin ongelma on, jos et sattumoisin muista tilatessasi huoltoon menevän autosi rekkaria, niin mikään ei suju: asiakkaan nimellä - ei, osoitteella - ei, auton tyypillä ja vuosimallilla - ei.juuuso kirjoitti:Jotenkin tässä on itsellä sellainen olo, että tulipa maahantuojaksi sitten Aro-yhtymä tai joku muu, niin ei tilanne ainakaan huonompaan suuntaan voi mennä.
Tulipa uudeksi orgaaniksi mikä tahansa, niin toivottavasti se tapahtuu nopeasti. Ja opetteluun pitää varautua uuden orkesterin kanssa.
Nyt varaosien ja huoltotarvikkeiden saatavuus Deltan kautta alkaa muodostaa mittavan ongelman. Olen valmis osallistumaan rapido -viestin toimittamiseen meidän käyttäjien puolesta tehtaalle.
Ne jotka puhuu ei tiedä, ne jotka tietää ei puhu.
K.Rosberg
K.Rosberg
Huoltotiskillä jonkun aikaa istuneena tullu todettua, että se rekkari on niin perkuleen tärkeä työkalu. Todennäkösyys, että asiakas löytyisi järjestelmästä oikealla nimellä, oikeaan autoon yhdistettynä on aika pieni ja monet huollonvarausjärjestelmät eivät edes saa tehtyä käytännössä mitään ilman tarkkaa ajoneuvotietoa kun niitä yhden nippelin verran erilaisia malleja tahtoo ihan löytyä. Mahdolliset kampanjat yms myös yleensä löytyy autokohtaisesti ja myös edellisessä huollossa on voitu jättää kommenttia seuraavaa huoltoa koskien...Bisci kirjoitti: Suurin ongelma on, jos et sattumoisin muista tilatessasi huoltoon menevän autosi rekkaria, niin mikään ei suju: asiakkaan nimellä - ei, osoitteella - ei, auton tyypillä ja vuosimallilla - ei.
[/OT]
"...the driver comments about understeer at low, medium, and high speed corners."
- einari
- Viestit: 517
- Liittynyt: 21 Loka 2007, 05:22
- Car(s): Rellu Megane III RS -11, ex. Alfa 159 2.4 JTDm SW Qtronic
- Paikkakunta: Jokiloinen
Kannatetaan lämpimästi eli tee se.Bisci kirjoitti:Olen valmis osallistumaan rapido -viestin toimittamiseen meidän käyttäjien puolesta tehtaalle.juuuso kirjoitti:Jotenkin tässä on itsellä sellainen olo, että tulipa maahantuojaksi sitten Aro-yhtymä tai joku muu, niin ei tilanne ainakaan huonompaan suuntaan voi mennä.
- Farina
- Viestit: 1478
- Liittynyt: 13 Huhti 2008, 18:09
- Car(s): Ranskalainen mukamaasturi
- Paikkakunta: Pirkkala
Kävin aamusta Tampereen Deltassa takuukorjauksessa ja kyselin pidennetyistä takuuajoista. Tämän hetken tietojen mukaan Deltan myöntämät jatketut takuuajat säilyvät olemassa olevien ehtojen mukaisesti, vaikka Alfan maahantuonti loppuu. Tarkkaa tietoa asiasta ei kuitenkaan ole kellään muilla kuin "Helsingin herroilla", jos heilläkään. Toisaalta jos koko pulju keikahtaa nurin, pidennetyn takuun perään on tietysti turha kysellä.motorhead kirjoitti: Ainakin takuukorjaukset ja autojen tapauksessa myös ns. merkkihuollot taitaa olla pakko hoitaa Suomen kuluttajasuojan (oisko jopa laki?) puitteissa jos ovat ne tavarat tänne tuoneet ja ihmiselle ne myyneet. Tuossa ei ymmärtääkseni merkkaa onko se maahantuonti heidän puoleltaan lopetettu vai ei.
Kauppalehti uutisoi verkkosivuillaan että Fiatia ja Alfaa maahantuovan Delta Motor groupin ja sen kahden tytäryhtiön, Delta-Auton ja Delta-Motorin yrityssaneeraus on hyväksytty.
Tuossa taisi tulla parikin virhettä? Ensinnäkin Fiatin ja Alfan maahantuonti on heiltä pois jo, niinkuin täälläkin on todettu, ja toiseksi olikos siinä yrityssaneerauksessa/konkurssi uhkassa muut kuin Delta Motor, ainakin aiemmin Delta-Autossa sanottiin, että emoyhtiön konkurssi/saneeraus ei vaikuta heihin mitenkään? Vai imettiinkö DA:kin mukaan?
Vähän tarkemmin soisi tomittajienkin kirjoittelevan.
Tuossa taisi tulla parikin virhettä? Ensinnäkin Fiatin ja Alfan maahantuonti on heiltä pois jo, niinkuin täälläkin on todettu, ja toiseksi olikos siinä yrityssaneerauksessa/konkurssi uhkassa muut kuin Delta Motor, ainakin aiemmin Delta-Autossa sanottiin, että emoyhtiön konkurssi/saneeraus ei vaikuta heihin mitenkään? Vai imettiinkö DA:kin mukaan?
Vähän tarkemmin soisi tomittajienkin kirjoittelevan.
Jep jep.
"Keskitymme jatkossa ydinliiketoimintaamme eli autojen myymiseen ja huoltamiseen sekä erinomaiseen asiakaspalveluun."
http://www.delta.fi/Etusivu/Ajankohtais ... fault.aspx
"Keskitymme jatkossa ydinliiketoimintaamme eli autojen myymiseen ja huoltamiseen sekä erinomaiseen asiakaspalveluun."
http://www.delta.fi/Etusivu/Ajankohtais ... fault.aspx
- Alfaholisti
- Viestit: 508
- Liittynyt: 13 Maalis 2003, 09:25
- Paikkakunta: Kerava
Nyt on kerrankin kirjoitettava positiivista kommenttia.
Tuosta mun Ypsilonista puuttui toinen hattuhyllyn kiinnnityskynsi ja tilasin sen kaksi viikkoa sitten huollon yhteydessä. Tänään puhelin soi ja huoltoneuvoja kertoi, että tuo osa olisi noudettavissa. Kysäisin että paljonkos tuolle muovinikaleelle tuli hintaa (ajattelin että kai ne tuosta ryöstää ainakin 10 euroa). Vastaus oli että ei maksa mitään, reaktioni oli .
Eli kiitoksia Vantaalle.
Tuosta mun Ypsilonista puuttui toinen hattuhyllyn kiinnnityskynsi ja tilasin sen kaksi viikkoa sitten huollon yhteydessä. Tänään puhelin soi ja huoltoneuvoja kertoi, että tuo osa olisi noudettavissa. Kysäisin että paljonkos tuolle muovinikaleelle tuli hintaa (ajattelin että kai ne tuosta ryöstää ainakin 10 euroa). Vastaus oli että ei maksa mitään, reaktioni oli .
Eli kiitoksia Vantaalle.
Exät: 75, 166, 156, GTV, Sprint
- Giallo Pozzuoli
- Viestit: 1930
- Liittynyt: 17 Maalis 2007, 19:17
- Paikkakunta: Kuopio
-
- Viestit: 2369
- Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
- Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
- Paikkakunta: Lahti
Pakko mainita esimerkki Toyota-yhtymän asiakaspalvelusta jonka huomasin tänään. yli 21 000 suomalaista Toyotaa kutsutaan ilmaiseen pohjalevyn lisäkorroosionestokäsittelyyn, työ-aika 4-8 tuntia per auto..Giallo Pozzuoli kirjoitti:Kieltämättä olisi mielenkiintoista nähdä millainen asiakastyytyväisyystutkimus tuon väitteen tueksi Deltalla on esittääEpezi kirjoitti:Ei pysty kommentoimaan.SiK kirjoitti:"Keskitymme jatkossa ydinliiketoimintaamme eli autojen myymiseen ja huoltamiseen sekä erinomaiseen asiakaspalveluun."
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER
- liekki
- Viestit: 1079
- Liittynyt: 31 Maalis 2005, 17:50
- Car(s): Mitoc TCT 135hv
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Katselin Ottoautosta niin viimeisen vuoden aikana on tuontiautoista tehty veropäätöksiä 63 kappaletta. Delta on onnistunut myymään 59 alfaa tänä vuonna...hmm. Eihän noi tuontiautot tietysti uusia ole, mutta kyllähän se jotain suuntaa antaa merkin haluttavuudesta. Onko millään muulla merkillä vastaavaa suhdetta?Alfaholisti kirjoitti:Tutkailin hieman tämän vuoden ensirekisteröintejä Fiat konsernin henkilöautojen osalta, tässä lukuja tammikuusta elokuuhun:
Alfa Romeo 15,7,15,8,6,2,3,3
- liekki
- Viestit: 1079
- Liittynyt: 31 Maalis 2005, 17:50
- Car(s): Mitoc TCT 135hv
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Njoo...mutta tavallaan juuri tuo oli pointtina, että ongelmat myynnissä ovat nimenomaan Deltasta johtuvia. Jos olisi autoja tarjolla ja vieläpä viimeisimmät versiot niin Deltakin olisi myynyt autoja eri malliin ilman että olisi tarvinnut markkinoida. "Pienellä" panostuksella markkinointiin olisi tulos varmasti reilusti parempi. Kyllä Mito varmaan Suomessakin olisi tehnyt kauppansa, kun muualla kelpaa.
-nimim. Saattaisin ajaa nytkin Mitolla ja tilausaika olisi ollut jotain muuta kuin 4-5kk.
-nimim. Saattaisin ajaa nytkin Mitolla ja tilausaika olisi ollut jotain muuta kuin 4-5kk.
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Tuoreehkossa AB:n asiakastutkimuksessa Kia voitti jonkun naisten sarjan, eli Kia-kaupoissa oli naisasiakkaat huomoioitu parhaiten. Ei kai ihan mitätön meriitti?Giallo Pozzuoli kirjoitti:
Kieltämättä olisi mielenkiintoista nähdä millainen asiakastyytyväisyystutkimus tuon väitteen tueksi Deltalla on esittää
- Giallo Pozzuoli
- Viestit: 1930
- Liittynyt: 17 Maalis 2007, 19:17
- Paikkakunta: Kuopio