Ehkä hieman saivartelua mutta on se vaan niin tyhmä. En voi sille mitään että aina kun on nissani tarroineen edessä alkaa naurattaa

Valvoja: Moderators
Tarina tosielämästä: Lukiopoikana luokkakaverilla oli silmäteränään pankkilainalla ostettu uuden karhea 90-lukuinen Mazda jota sitten kaikki välitunnit esitteli kadunvarressa kavereilleen. Kunnes. Kunnes Tammisaaren suunnasta lähestyi yhtenä aamuna vanha 1500:n lada (=125?se tuplalamppuinen), jota ohjastanut mummo pelkäsi vastakkaisesta suunnasta lähestynyttä moottoripyörää niin, että väisti päin tien laitaan parkkeratun tunign-Massan takakonttia. Hetken päästä paikalla oli yksi naama punaisena huutava ja kymmeniä nauravia maalaisnuoria, takalasiin asti rutattu japsiperheihme ja Lada, jonka rosteripuskuri ei ollut saanut naarmuakaan! Lujaa laatua!2TS kirjoitti:Lujaa Laatua Lada!
Edit: Datsun kestää!
Muistaakos kukaan muu 90-luvun alun Carina II:n mäkihyppääjämallia? Auton kylkeen oli ainakin teipattu joku hyppyukko, tiedä sitten oliko lisänä jotain erilaisia pölykapseleita tai muuta "hienoa". Kuka hitto haluaa ajaa jollain Matti Nykäselle omistetulla Toyotalla?glideslope kirjoitti:Tulee myös mieleen Lähinnä jaappaninpoikien kampanjamallit huvittavine nimineen.
Minä Minä MinäScuderia Rasvanäppi kirjoitti:Muistaakos kukaan muu 90-luvun alun Carina II:n mäkihyppääjämallia? Auton kylkeen oli ainakin teipattu joku hyppyukko, tiedä sitten oliko lisänä jotain erilaisia pölykapseleita tai muuta "hienoa". Kuka hitto haluaa ajaa jollain Matti Nykäselle omistetulla Toyotalla?glideslope kirjoitti:Tulee myös mieleen Lähinnä jaappaninpoikien kampanjamallit huvittavine nimineen.
Aika hyväkermit kirjoitti:Näin kerran savossa sellaisen tarran auton takalasissa, jossa luki: OLEN EHKÄ HIDAS, MUTTA SILTI EDELLÄSI! eipä syö miestä...
Onhan tuo "zeta-jones" mainos telkassa pyörinyt, vai oliko se sittenkin EurosportillaCampari kirjoitti:Voi, kunpa joskus suomen tollössä nähtäisiin edes yksi Alfan tv-mainos, esim. tyyliin tämä
"neloset" tai "zeta-jones" ... ei, täällä tämä on niin stanan vakavaa.
Vois olla, että menis muutama auto kaupaksikin niiden perusteella tai
ainakin pari kiinnostunutta lisää.
Alfistit onneksi tietävät, että jokaisella kärsimyksellä on hopeareunus.
Tais vähän livetä...perjantai.
-cr
Itse näin jotain tälläistä yhden auton takalasissa:Epezi kirjoitti:Aika hyväkermit kirjoitti:Näin kerran savossa sellaisen tarran auton takalasissa, jossa luki: OLEN EHKÄ HIDAS, MUTTA SILTI EDELLÄSI! eipä syö miestä..., jos bongannut: SYÖN MIELUMMIN VAIKKA MATOJA, KUIN AJAN ITÄ-AUTOLLA.